Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги від амбулаторії групової практики до будинку №12 по вул.Зелена в м.Новий Калинів Самбірського району Львівської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 342 228,80 UAH
UA-2020-08-04-001232-a b2f290d9498243f88247a8695e81d62d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бурдак

+380982701775 novkalynivrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новокалинівська міська рада Самбірського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 25254925
Місцезнаходження: 81464, Україна , Львівська обл., м. Новий Калинів, пл. Авіації, 1А
Контактна особа: Ольга Бурдак
+380982701775
novkalynivrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 1 342 228,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 711,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги від амбулаторії групової практики до будинку №12 по вул.Зелена в м.Новий Калинів Самбірського району Львівської області (ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 10:18
Оголошення.docx
04 серпня 2020 10:18
Додаток 1 Пропозиція.docx
04 серпня 2020 10:18
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
04 серпня 2020 10:18
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
04 серпня 2020 10:18
Додаток 4 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо вимоги Тендерної документації
Дата подання: 06 серпня 2020 15:31
Дата відповіді: 07 серпня 2020 14:22
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог у Тендерній документації міститься вимога щодо надання Гарантійного листа, яким учасник підтверджує, що готовий виконати роботи в місячний термін після отримання дозволу на початок виконання робіт. Дана вимога є колізійною, тому що і в електроній системі і в Проекті договору у Розділі 12 Строк дії договору до 31.12.2020 року або до повного виконання сторонами договірних зобов"язань. Прохання усунути колізію!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!В даному випадку не виникає колізії, оскільки строк дії договору до 31.12.2020 року або до повного виконання сторонами договірних зобов"язань. Виконання робіт за договором це лише обов'язок учасника-переможця. Окрім цього в договорі є обов'язки Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мандзяк А.І. 1 219 705,58
UAH з ПДВ
1 219 705,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:19
28.довідкабанк Львів.pdf
12 серпня 2020 12:19
24.Довідка статистика.pdf
12 серпня 2020 12:19
23.Штатний розпис.PDF
12 серпня 2020 12:19
21.Дипломи.rar
12 серпня 2020 12:19
19.довідка ІТП.PDF
12 серпня 2020 12:19
Виписка з реєстру.PDF
12 серпня 2020 12:19
38.технічне завданн.PDF
12 серпня 2020 12:19
13.лист-згода істотні.PDF
12 серпня 2020 12:19
35.Свідоцтво ЕП.PDF
12 серпня 2020 12:19
12.Проект договору.PDF
12 серпня 2020 12:19
34.Лист пояснення.PDF
12 серпня 2020 12:19
11.гл лемпінг.PDF
12 серпня 2020 12:19
8.гл виконання робіт.PDF
12 серпня 2020 12:19
7.Ліцензія Мандзяк А.І..PDF
12 серпня 2020 12:19
6.Графік викон робіт.PDF
12 серпня 2020 12:19
4.5.Кошторис.PDF
12 серпня 2020 12:19
1.Форма пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мандзяк А.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мандзяк А.І.
#2877303619
Переможець 1 219 705,58
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 17:26

Документи

17 серпня 2020 17:26
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:22
протокол,.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мандзяк А.І.
#2877303619
1 219 705,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 17:26
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:22
протокол,.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 13:08
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2021 12:37
Доаткова угода № 3 до договору підряду № 1 від 03.09.2020.pdf зміни до договору
24 травня 2021 12:23
Доаткова угода № 2 до договору підряду № 1 від 03.09.2020.pdf зміни до договору
21 травня 2021 18:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:06
додаткова угода по кап рем.jpeg зміни до договору
29 грудня 2020 10:56
календарний граф.jpeg зміни до договору
29 грудня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 15:29
Договір.pdf укладений
03 вересня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування на поточний звітний період
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 169 081,83
UAH