Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приладдя до верстатів
Очікувана вартість
60 600,00 UAH
UA-2020-08-04-000845-b 0f48d08da756441ba2bc72b16483b4e3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Калиновська Катерина Іванівна

+380564092629 DZYHOLYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Контактна особа: Калиновська Катерина Іванівна
+380564092629
DZYHOLYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 15:30
Очікувана вартість: 60 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 909,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів


Приладдя до верстатів, 2 найменування Товару, 64 шт, відповідно до Технічної специфікації (Додаток № 1).Закупівля оголощується повторно.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт.
Різець зовнішній, упорно-підрізний- PCLNR 3232 P1906D (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів
60 шт.
Пластина для чорнового точіння колеса CNMG 190612 EM TT5080 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за партію Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати постачання партії Товару на склад Покупця. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-000845-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ "МЕМ", Код ЄДРПОУ:33517193
Дата подання: 19 серпня 2020 15:56
Скарга на рішення
оскарження дискваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 13:25
Шановний Учаснику!

На Ваше звернення через електронну систему (№ 2955/01 від 19.08.2020 р.) повідомляємо наступне:
Замовником КП “Швидкісний трамвай” прийнято рішення (протокол № 60 від 18.08.2020 р.) про відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ "МЕМ" за невідповідністю п.2 Додатку 4 Пропозиції Учасника спрощеної закупівлі, оскільки спеціалістами замовника з технічної частини було визначено та надано інформацію, що згідно вимог замовника до предмету закупівлі (додаток 1 документації спрощеної закупівлі - Технічна специфікація), пластина для чорнового точіння колеса, виготовлена з використанням сплаву TT5080, у зв’язку з особливостями використання в процесі виробництва, має кращі технічні властивості перед аналогами (оскільки вже були у використанні замовника). Учасники мали можливість запропонувати еквівалентний товар, але виготовлений з використанням виключно сплаву TT5080. Виходячи з цього, Вами була запропонована пластина, яку не можна вважати еквівалентом, так як виготовлена з використанням сплаву OC2125.
Додатково повідомляємо, що згідно абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник надає Учаснику додаткову аргументацію щодо причин відхилення пропозиції, та не має можливості повертати Учасників закупівлі на повторну кваліфікацію.
Враховуючи викладене вище, замовником КП “Швидкісний трамвай”, не порушено вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та вважаємо цілком правомірним рішення про відхилення Учасника ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ "МЕМ", що приймав участь у закупівлі № (ID) UA-2020-08-04-000845-b “Приладдя до верстатів”.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-000845-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ", Код ЄДРПОУ:19098421
Дата подання: 19 серпня 2020 14:48
Оскарження дискваліфікації
19.08.2020 було дискваліфіковано ТОВ "Південно-Західне" з причини, що документи не містять технічних характеристик запропонованого "еквіваленту". Це не є так: згідно міжнародних стандартів ISO шифру токарних пластин и державок назва містить під собою усі необхідні технічні характеристики(розміри, геометрію, умови праці) та є підставою для доказу відповідності технічних умов, на що ми звертали увагу у конкурсній документації "Пункт 1 Додаток 4". Для поточнення усіх характеристик доповнюється у лист "Витяг з каталогу" де повідомляеться уточнюючі данні у підтвердження правомірности оскарження. Більш того, 06.08.2020 заказником були полученні 2 пластини CNMG1906... на випробовування, де були підтвержені усі характеристики: сумісність, еквівалентність. Тобто причиною дискваліфікації є лише недорозуміння. Присимо розглянути ще раз відповідність технічних вимог згідно данного листа-вимоги, та задовільнити оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 13:26
Шановний Учаснику!

На Ваше звернення через електронну систему (№ б/н від 19.08.2020 р.) повідомляємо наступне:
Замовником КП “Швидкісний трамвай” прийнято рішення (протокол рішення № 61 від 19.08.2020 р.) про відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ" за невідповідністю п.1 та п.5. Додатку 3 Документації спрощеної закупівлі - підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, та відповідність запропонованого товару вимогам технічної специфікації замовника, оскільки надані Учасником ТОВ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ" документи пропозиції закупівлі не можна вважати такими, що підтверджують технічні та якісні характеристики товарів. Надані Вами дилерський договір та сертифікати ISO не мають жодної інформації про технічні та якісні характеристики конкретних запропонованих Учасником товарів, поряд з цим сертифікати ISO викладені на іноземній мові та не мають перекладу, що також було передбачено вимогами замовника до закупівлі. У зв'язку з цим запропоновані документи не можна вважати документами/інформацією, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Спеціалістами замовника з технічної частини було визначено та надано інформацію, що необхідна пластина для чорнового точіння колеса, виготовлена з використанням сплаву TT5080, у зв’язку з особливостями використання в процесі виробництва, тому Учасники мали можливість запропонувати еквівалентний товар, але виготовлений з використанням виключно сплаву TT5080. Виходячи з цього, Вами була запропонована пластина, яку не можна вважати еквівалентом, так як виготовлена з використанням сплаву TN7015.
Наданий Вами “Витяг з каталогу” запропонованої продукції немає законних підстав розглядати, оскільки його надано після закінчення строку подання пропозицій. Стосовно отриманих пластин на випробування та отримання позитивних висновків, від відповідальних спеціалістів такої інформації не надходило, до того ж це не стосується закупівельного процесу в розумінні публічних закупівель. Додатково повідомляємо, що згідно абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник надає Учаснику додаткову аргументацію щодо причин відхилення пропозиції, та не має можливості повертати Учасників закупівлі на повторну кваліфікацію.
Враховуючи викладене вище, замовником КП “Швидкісний трамвай”, не порушено вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та вважаємо цілком правомірним рішення про відхилення Учасника ТОВ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ", що приймав участь у закупівлі № (ID) UA-2020-08-04-000845-b “Приладдя до верстатів”.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 15:56
Скарга на рішення.pdf

Документи подані скаржником

19 серпня 2020 14:48
Витяг з каталогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ "МЕМ" 24 554,40
UAH з ПДВ
24 554,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ" 34 422,25
UAH з ПДВ
34 422,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЛЮШ" 51 048,00
UAH з ПДВ
51 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ВАРІУС" 58 169,54
UAH з ПДВ
58 169,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 15:40
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:40
Статут 2016 СКОР КОП.pdf
12 серпня 2020 15:40
Паспорт_пластина_.pdf
12 серпня 2020 15:40
Паспорт_державка_.pdf
12 серпня 2020 15:40
Наказ директора коп.pdf
12 серпня 2020 15:40
Лист-згода_перс.данні.pdf
12 серпня 2020 15:40
Лист-гарантія.pdf
12 серпня 2020 15:40
Інформаціний лист.pdf
12 серпня 2020 15:40
Додаток 5.pdf
12 серпня 2020 15:40
Додаток 4_.pdf
12 серпня 2020 15:40
Довідка_довкілля.pdf
12 серпня 2020 15:40
Витяг ПДВ копия.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 10:52
Скоросной трамвай.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ "МЕМ"

ТОВ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЛЮШ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ВАРІУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ "МЕМ"
#33517193
Відхилено 24 554,40
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 15:42
ТОВ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ"
#19098421
Відхилено 34 422,25
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 09:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЛЮШ"
#43593988
Переможець 51 048,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:03

Документи

18 серпня 2020 15:42
Електронний підпис

Документи

19 серпня 2020 09:02
Електронний підпис

Документи

20 серпня 2020 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕВЛЮШ"
#43593988
51 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2020 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 09:00
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:56
Додаткова угода №1 до договору № 6253 від 07.09.2020р. (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 12:30
6253.pdf укладений
07 вересня 2020 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 4.4., 6.2.1., 9.3 цього Договору, Сторони погодились зменшити обсяги закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, та викласти п.4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: “ 4.1. Сума цього Договору становить: 18 696,00 грн.(вісімнадцять тисяч шістсот дев'яносто шість грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 116,00 грн. (три тисячі сто шістнадцять грн. 00 коп.)” У зв’язку зі зменшенням фактичних обсягів закупівлі, Сторони погодились викласти Специфікацію № 2 до Договору у новій редакції, що є невід’ємною частиною цього Договору та Додаткової угоди, в якій зазначено фактичну кількість та загальну вартість товару, що Постачальник передав у власність Покупця. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 6253
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 696,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 116,00 UAH)