Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт пішохідного тротуару по вул. Прозорова (Колгоспній) в смт. Магдалинівка Магдалинівського району Дніпропетровської області»
Очікувана вартість
941 250,00 UAH
UA-2020-08-04-000419-b 2d1dc63e084a4309b07049b016d7bb2b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кацай Олександр Іванович

+380957245285 MAGDALYNSEL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАГДАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04338405
Вебсайт: http://magdalynsel.dp.gov.ua/
Місцезнаходження: 51100, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Магдалинівка, ВУЛИЦЯ РАДЯНСЬКА, будинок 32
Контактна особа: Кацай Олександр Іванович
+380957245285
MAGDALYNSEL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 10:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 10:30
Початок аукціону: 17 серпня 2020 12:24
Очікувана вартість: 941 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 707,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт пішохідного тротуару по вул. Прозорова (Колгоспній) в смт. Магдалинівка Магдалинівського району Дніпропетровської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51100, Україна, Дніпропетровська область, смт. Магдалинівка, Прозорова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Для перерахування Генпідряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 15 робочих днів з дати укладення Договору (або додаткової угоди щодо зміни фінансування) згідно п.3.2. рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, наведеного у п.3.1. Договору, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу згідно п. 3.2.3. Договору. Аванс 15 Робочі 30
Iнша подія Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 10:19
Додаток6 Проект договору.doc
04 серпня 2020 10:19
Додаток5.doc
04 серпня 2020 10:19
Додаток4.doc
04 серпня 2020 10:19
Додаток3.doc
04 серпня 2020 10:19
Додаток2.doc
04 серпня 2020 10:19
Додаток1.doc
04 серпня 2020 10:19
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будекспрес" 823 255,00
UAH з ПДВ
823 255,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОБІЛД" 898 000,00
UAH з ПДВ
898 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 10:48
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:45
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:44
6. Пропозиція.pdf
13 серпня 2020 10:44
5.1. Лист - згода.pdf
13 серпня 2020 10:44
4.3. Лист відгук.pdf
13 серпня 2020 10:44
3.3. Витяг з ЄДР.pdf
13 серпня 2020 10:44
2.3. Трудові книжки.pdf
13 серпня 2020 10:44
2.2. Штатний розпис.pdf
13 серпня 2020 10:44
1. Кошторис.pdf
13 серпня 2020 10:44
1. Календарний план.pdf
13 серпня 2020 10:44
1. Договір.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 18:23
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:20
18довідка субпідряд.pdf
13 серпня 2020 18:20
15довідка МВС.pdf
13 серпня 2020 18:20
14держстат.pdf
13 серпня 2020 18:20
12наказ на директора +.pdf
13 серпня 2020 18:20
11Тех вимоги додаток 3.pdf
13 серпня 2020 18:20
10Додаток 5 лист згода.pdf
13 серпня 2020 18:20
9довідка дорожній рух.pdf
13 серпня 2020 18:20
8СТАТУТ модельний.pdf
13 серпня 2020 18:20
7Витяг пдв.pdf
13 серпня 2020 18:20
6довідка довкілля.pdf
13 серпня 2020 18:20
5відомості участника.pdf
13 серпня 2020 18:20
4аналог договора.pdf
13 серпня 2020 18:20
2мат.тех база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будекспрес"

ТОВ "ПРОБІЛД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будекспрес"
#33924150
Переможець 823 255,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 10:37

Документи

20 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:35
Протокол №5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будекспрес"
#33924150
823 255,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 серпня 2020 10:37
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:35
Протокол №5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:51
1.jpg укладений
29 січня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 18:24
додаткова угода №2 (1).PDF зміни до договору
08 грудня 2020 10:14
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 13:57
ДУ№1 до договору 5 (1).pdf зміни до договору
10 вересня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 10:30
Договір 5.pdf укладений
03 вересня 2020 08:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML