Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі Горбаківського НВК по вул.Шкільній, 8 в с. Горбаків Гощанського району Рівненської області
Очікувана вартість
17 187 076,00 UAH
UA-2020-08-04-000270-b cee169940b274ee78605796fa65e478d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:43
Очікувана вартість: 17 187 076,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 935,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85930 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція будівлі Горбаківського НВК по вул.Шкільній, 8 в с. Горбаків Гощанського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35433, Україна, Рівненська область, с. Горбаків Гощанського району, вул.Шкільна, 8 с. Горбаків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю
Дата подання: 04 серпня 2020 11:55
Дата відповіді: 05 серпня 2020 17:10
Де ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ?
Відповідь: ДЯКУЄМО ЗА ЗАПИТАННЯ.
Тендерна пропозиція
Дата подання: 04 серпня 2020 14:27
Дата відповіді: 05 серпня 2020 17:10
Вибачте не побачили
Відповідь: ДЯКУЄМО ЗА ЗАПИТАННЯ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 15 451 178,50
UAH з ПДВ
15 451 178,50
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 17 061 906,20
UAH з ПДВ
17 061 906,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:40
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:38
фінзвітність.pdf
28 серпня 2020 17:38
технічне.pdf
28 серпня 2020 17:38
статут_ опис.pdf
28 серпня 2020 17:38
пдв оригінал.pdf
28 серпня 2020 17:38
лист-відгук санаторна.pdf
28 серпня 2020 17:38
лист відгук Шумськ.pdf
28 серпня 2020 17:38
кваліфікація проект.pdf
28 серпня 2020 17:37
Документи А.В. Патока.zip
28 серпня 2020 17:37
договір шумськ.pdf
28 серпня 2020 17:37
Довідки Кредо.pdf
28 серпня 2020 17:37
довідка Укргазбанк.pdf
28 серпня 2020 17:37
Довідка рахунок.pdf
28 серпня 2020 17:37
Довідка покриття.pdf
28 серпня 2020 17:37
відгук Барбакан ліцей.pdf
28 серпня 2020 17:37
витяг єдрпоу.pdf
28 серпня 2020 17:37
акти шумськ.PDF
28 серпня 2020 17:37
101.zip
28 серпня 2020 17:37
12 Виписка ЄДРПОУ.pdf
28 серпня 2020 17:37
10 директор.pdf
28 серпня 2020 17:37
08 паспорт директора.PDF
28 серпня 2020 17:37
07 витяг пдв.PDF
28 серпня 2020 17:37
06 ліцензія.PDF
28 серпня 2020 17:37
06 декларація КБ.PDF

Публічні документи

14 вересня 2020 10:29
Електронний підпис
14 вересня 2020 10:27
1.2 Кошториси - 2.pdf
14 вересня 2020 10:27
1.1 Кошториси-1.pdf
14 вересня 2020 10:27
1.3 Модель.rar
14 вересня 2020 10:27
1.0 Документи.pdf
27 серпня 2020 16:10
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:03
3.2 Модель.rar
27 серпня 2020 16:03
3.1 Кошториси - 2.pdf
27 серпня 2020 16:03
3.0 Кошториси-1.pdf
27 серпня 2020 16:03
2.8 Банк.гарантія.rar
27 серпня 2020 16:03
2.7 Кваліфікація - 7.pdf
27 серпня 2020 16:03
2.6 Квліфікація - 6.pdf
27 серпня 2020 16:03
2.5 Кваліфікація - 5.pdf
27 серпня 2020 16:03
2.3 Кваліфікація - 3.pdf
27 серпня 2020 16:03
2.4 Кваліфікація - 4.pdf
27 серпня 2020 16:03
2.2 Каліфікація - 2.pdf
27 серпня 2020 16:03
2.1 Кваліфікація - 1.pdf
27 серпня 2020 16:03
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Барбакан"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Відхилено 15 451 178,50
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 19:58
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
Переможець 17 061 906,20
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 08:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 08:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
17 061 906,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 09:53
протокол укладений
28 січня 2022 09:52
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 17:00
Д у 1 до Д _ 30 НВК Горбаків.PDF зміни до договору
03 березня 2021 16:59
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 16:10
договір підряду укладений
22 вересня 2020 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетні х коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. З спеціального фонду бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань установлених кошторисами
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 28 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 061 906,20
UAH (в тому числі ПДВ 2 843 651,03 UAH)