Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильник світлодіодний вуличний консольний від 35W до 50W
Очікувана вартість
147 000,00 UAH
UA-2020-08-04-000264-c 5ff369a925f84c578c09b7441499b515
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Валерія Миколаївна

380957695818
380677997286
v.kolesnik@mad1.work

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38578897
Місцезнаходження: 53219, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, Ушинського, 51 Б
Контактна особа: Колесник Валерія Миколаївна
380957695818,380677997286
v.kolesnik@mad1.work
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 14:10
Очікувана вартість: 147 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Світильник світлодіодний вуличний консольний від 35W до 50W. Код товару (послуги), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 31527200-8 - Світильники зовнішнього освітлення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
325 штуки
Світильник світлодіодний вуличний консольний від 35W до 50W.
(Код товару (послуги), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 31527200-8 - Світильники зовнішнього освітлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Ушинського 51 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки фінансування розрахунок за надані товари здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 09:19
Тип_дог 45 про закупівлю товару 2020.docx
04 серпня 2020 09:18
тендерна документація1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійний термін
Дата подання: 07 серпня 2020 13:33
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:38
Шановний замовник, питання стосовно умов гарантійного терміну. У вас вказано наступне: "Гарантійний термін 24 міс (заміна світильника, що вийшов з ладу протягом гарантійного терміну експлуатації проводиться повністю за рахунок Постачальника (враховуючи витрати послуг автогідропідіймача, електрика тощо)". Ми, як виробник або постачальник продукції, беремо на себе обов'язки по обміну або ремонту поставленої продукції, що до витрат на послуги з монтажу, автогідропідіймача, електрика тощо - ми не є компанією, яка здійснює монтаж та обслуговування освітлення, то як за це ми можемо нести відповідальність? Хто гарантує якість монтажу поставленої продукції ? Якщо ми і повинні оплачувати витрати по заміні, то надайте тарифну сітку на ці роботи та послуги. В цілому якщо, ви хочете що б постачальник ніс відповідальність не тільки за якість світильників, але і здійснював монтаж та заміну світильників за властний рахунок з допомогю автогідропідіймача, електрика тощо, тоді вам потрібна "реконструкція" котрую виконуватиме монтажна організація під ключ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та уточнення характеристик предмету закупівлі. Відповідь надається повторно. Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені з урахуванням вимог договору укладеного на комерційній основі . Згідно кошторисної документацій нами, як постачальником за комерційним договором, передбачено встановлення 325ти світлодіодних світильників (з гарантією їх експлуатації). Відповідно, розраховано витрати лише на встановлення світильника (без урахування витрат на заміну, демонтаж, повторний монтаж). Саме тому Замовник вимагає у разі виходу з ладу предмету закупівлі під час гарантійного терміну, з метою запобігання нецільового використання коштів, відновлення (перевстановлення) світильників за рахунок Постачальника. Постачальник несе відповідальність в розрізі гарантійного терміну експлуатації. Саме тому заміна світильників, що вийшли з ладу протягом гарантійного терміну, здійснюється за рахунок Постачальника із залученням будь-яких механізмів та персоналу для його виконання.
Гарантійний термін
Дата подання: 07 серпня 2020 13:33
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:06
Шановний замовник, питання стосовно умов гарантійного терміну. У вас вказано наступне: "Гарантійний термін 24 міс (заміна світильника, що вийшов з ладу протягом гарантійного терміну експлуатації проводиться повністю за рахунок Постачальника (враховуючи витрати послуг автогідропідіймача, електрика тощо)". Ми, як виробник або постачальник продукції, беремо на себе обов'язки по обміну або ремонту поставленої продукції, що до витрат на послуги з монтажу, автогідропідіймача, електрика тощо - ми не є компанією, яка здійснює монтаж та обслуговування освітлення, то як за це ми можемо нести відповідальність? Хто гарантує якість монтажу поставленої продукції ? Якщо ми і повинні оплачувати витрати по заміні, то надайте тарифну сітку на ці роботи та послуги. В цілому якщо, ви хочете що б постачальник ніс відповідальність не тільки за якість світильників, але і здійснював монтаж та заміну світильників за властний рахунок з допомогю автогідропідіймача, електрика тощо, тоді вам потрібна "реконструкція" котрую виконуватиме монтажна організація під ключ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В умовах тендерної документації наведено комерційний договір згідно якого буде встановлюватись проемет закупівлі. Згідно кошторисної документацій передбачено встановлення 325ти світлодіодних світильників (з гарантією їх експлуатації). Відповідно, розраховано витрати лише на встановлення світильника (без урахування витрат на заміну, демонтаж, повторний монаж). Саме тому Замоник вимагає у разі виходу з ладу предмету закупівлі під час гарантійного терміну, з метою запобігання нецільового використання коштів, відновлення (перевстановлення) світильників за рахунок постачальнтка.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПАУЕРЛЮКС" 99 937,50
UAH з ПДВ
99 937,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДФ ДНІПРО" 120 237,00
UAH з ПДВ
112 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «НВП «ВІАН» 122 070,00
UAH з ПДВ
112 710,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Свічкарь Тетяна Сергіївна 124 800,00
UAH з ПДВ
113 022,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР" 125 970,00
UAH з ПДВ
121 465,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:20
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:19
Тендерна пропозиція.PDF
02 вересня 2020 12:19
Справка 01.09.20.rar
02 вересня 2020 12:19
Інформація по статті 17.PDF
02 вересня 2020 12:19
Довідка шодо ліцензії.PDF
02 вересня 2020 12:19
Довідка МВС з ЕПЦ (1).rar
18 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:11
ISO.PDF
18 серпня 2020 12:11
Фін звіт 2019.PDF
18 серпня 2020 12:11
Статут з описом.PDF
18 серпня 2020 12:11
СЄС.PDF
18 серпня 2020 12:11
Паспорт.PDF
18 серпня 2020 12:11
Квитанція №2.PDF
18 серпня 2020 12:11
Відомості з єдр.PDF
18 серпня 2020 12:11
Витяг ПДВ.PDF
18 серпня 2020 12:11
Витяг з ЄДР (02.07.2020) коп.PDF
18 серпня 2020 12:11
1620 Довкілля.PDF
18 серпня 2020 12:11
1617 Про санкції.PDF
18 серпня 2020 12:11
1614 Санкції.PDF
18 серпня 2020 12:11
1610 Мат тех база.PDF
18 серпня 2020 12:11
1608 Проект договору.PDF
18 серпня 2020 12:11
1607 Щодо чистих активів.PDF
18 серпня 2020 12:11
1604 Субпідрядники.PDF

Публічні документи

18 серпня 2020 17:58
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:58
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:58
Статут.pdf
18 серпня 2020 17:58
№8 Лист-гарантія.pdf
18 серпня 2020 17:58
№12 Технічні вимоги.pdf
18 серпня 2020 17:58
Завізовний Договір.pdf
18 серпня 2020 17:58
Додаток 3.pdf
18 серпня 2020 17:58
Виписка.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 09:32
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:32
022 Довідка-гарантія.pdf
19 серпня 2020 09:32
020 Баланс ТОВ НВП ВІАН.pdf
19 серпня 2020 09:32
018 Довідка про санкції.pdf
19 серпня 2020 09:32
010 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:44
Тендерна пропоз..pdf
18 серпня 2020 15:44
Паспорт, код копія.pdf
18 серпня 2020 15:44
Технічний паспорт.pdf
18 серпня 2020 15:44
Довідка ст17.pdf
18 серпня 2020 15:44
Лист-гарантія санкції.pdf
18 серпня 2020 15:44
Лист гарантія заміна.pdf
18 серпня 2020 15:44
Довідка санкції.pdf
18 серпня 2020 15:44
Довідка працівники.pdf
18 серпня 2020 15:44
Витяг копія.pdf
18 серпня 2020 15:44
Довідка мат база.pdf
18 серпня 2020 15:44
Виписка копія.pdf
18 серпня 2020 15:44
Довідка гарантія.pdf
18 серпня 2020 15:44
Довідка повноваження.pdf
18 серпня 2020 15:44
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 15:41
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:39
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:39
технічна частина.pdf
18 серпня 2020 15:39
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПАУЕРЛЮКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДФ ДНІПРО"

ТОВ «НВП «ВІАН»

Фізична особа-підприємець Свічкарь Тетяна Сергіївна

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПАУЕРЛЮКС"
#25222641
Переможець 99 937,50
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 11:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПАУЕРЛЮКС"
#25222641
99 937,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2021 10:55
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:30
дог57.pdf укладений
09 вересня 2020 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 99 937,50
UAH (в тому числі ПДВ 16 656,25 UAH)