Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильник світлодіодний вуличний консольний від 35W до 50W
Очікувана вартість
147 000,00 UAH
UA-2020-08-04-000264-c ● 5ff369a925f84c578c09b7441499b515
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38578897 |
Місцезнаходження: | 53219, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, Ушинського, 51 Б |
Контактна особа: |
Колесник Валерія Миколаївна 380957695818,380677997286 v.kolesnik@mad1.work |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2020 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 14:10 |
Очікувана вартість: | 147 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Світильник світлодіодний вуличний консольний від 35W до 50W. Код товару (послуги), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 31527200-8 - Світильники зовнішнього освітлення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
325 штуки
Світильник світлодіодний вуличний консольний від 35W до 50W.
(Код товару (послуги), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 31527200-8 - Світильники зовнішнього освітлення)
(Код товару (послуги), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 31527200-8 - Світильники зовнішнього освітлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Ушинського 51 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 вересня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі затримки фінансування розрахунок за надані товари здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 09:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2020 09:19 |
Тип_дог 45 про закупівлю товару 2020.docx | |
04 серпня 2020 09:18 |
тендерна документація1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарантійний термін
Дата подання: 07 серпня 2020 13:33
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:38
Шановний замовник, питання стосовно умов гарантійного терміну. У вас вказано наступне:
"Гарантійний термін 24 міс (заміна світильника, що вийшов з ладу протягом гарантійного терміну експлуатації проводиться повністю за рахунок Постачальника (враховуючи витрати послуг автогідропідіймача, електрика тощо)". Ми, як виробник або постачальник продукції, беремо на себе обов'язки по обміну або ремонту поставленої продукції, що до витрат на послуги з монтажу, автогідропідіймача, електрика тощо - ми не є компанією, яка здійснює монтаж та обслуговування освітлення, то як за це ми можемо нести відповідальність? Хто гарантує якість монтажу поставленої продукції ? Якщо ми і повинні оплачувати витрати по заміні, то надайте тарифну сітку на ці роботи та послуги. В цілому якщо, ви хочете що б постачальник ніс відповідальність не тільки за якість світильників, але і здійснював монтаж та заміну світильників за властний рахунок з допомогю автогідропідіймача, електрика тощо, тоді вам потрібна "реконструкція" котрую виконуватиме монтажна організація під ключ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання та уточнення характеристик предмету закупівлі. Відповідь надається повторно. Технічні вимоги до предмету закупівлі визначені з урахуванням вимог договору укладеного на комерційній основі . Згідно кошторисної документацій нами, як постачальником за комерційним договором, передбачено встановлення 325ти світлодіодних світильників (з гарантією їх експлуатації). Відповідно, розраховано витрати лише на встановлення світильника (без урахування витрат на заміну, демонтаж, повторний монтаж). Саме тому Замовник вимагає у разі виходу з ладу предмету закупівлі під час гарантійного терміну, з метою запобігання нецільового використання коштів, відновлення (перевстановлення) світильників за рахунок Постачальника. Постачальник несе відповідальність в розрізі гарантійного терміну експлуатації. Саме тому заміна світильників, що вийшли з ладу протягом гарантійного терміну, здійснюється за рахунок Постачальника із залученням будь-яких механізмів та персоналу для його виконання.
Гарантійний термін
Дата подання: 07 серпня 2020 13:33
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:06
Шановний замовник, питання стосовно умов гарантійного терміну. У вас вказано наступне:
"Гарантійний термін 24 міс (заміна світильника, що вийшов з ладу протягом гарантійного терміну експлуатації проводиться повністю за рахунок Постачальника (враховуючи витрати послуг автогідропідіймача, електрика тощо)". Ми, як виробник або постачальник продукції, беремо на себе обов'язки по обміну або ремонту поставленої продукції, що до витрат на послуги з монтажу, автогідропідіймача, електрика тощо - ми не є компанією, яка здійснює монтаж та обслуговування освітлення, то як за це ми можемо нести відповідальність? Хто гарантує якість монтажу поставленої продукції ? Якщо ми і повинні оплачувати витрати по заміні, то надайте тарифну сітку на ці роботи та послуги. В цілому якщо, ви хочете що б постачальник ніс відповідальність не тільки за якість світильників, але і здійснював монтаж та заміну світильників за властний рахунок з допомогю автогідропідіймача, електрика тощо, тоді вам потрібна "реконструкція" котрую виконуватиме монтажна організація під ключ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В умовах тендерної документації наведено комерційний договір згідно якого буде встановлюватись проемет закупівлі. Згідно кошторисної документацій передбачено встановлення 325ти світлодіодних світильників (з гарантією їх експлуатації). Відповідно, розраховано витрати лише на встановлення світильника (без урахування витрат на заміну, демонтаж, повторний монаж). Саме тому Замоник вимагає у разі виходу з ладу предмету закупівлі під час гарантійного терміну, з метою запобігання нецільового використання коштів, відновлення (перевстановлення) світильників за рахунок постачальнтка.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПАУЕРЛЮКС" |
99 937,50
UAH з ПДВ
|
99 937,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДФ ДНІПРО" |
120 237,00
UAH з ПДВ
|
112 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «НВП «ВІАН» |
122 070,00
UAH з ПДВ
|
112 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Свічкарь Тетяна Сергіївна |
124 800,00
UAH з ПДВ
|
113 022,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР" |
125 970,00
UAH з ПДВ
|
121 465,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПАУЕРЛЮКС" #25222641 |
Переможець |
99 937,50
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 16:30
|
дог57.pdf | укладений |
09 вересня 2020 16:29
|