Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт освітлення вул.Набережна, селище міського типу Лазурне, Скадовського району, Херсонської області
Очікувана вартість
1 024 844,20 UAH
UA-2020-08-04-000261-b 69e322c49ee646a4916399ae42fd4bc9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрохін Анатолій Вячеславович

+380972651456 tolia19.95@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛАЗУРНЕНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА СКАДОВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04526457
Місцезнаходження: 75722, Україна , Херсонська обл., Скадовський район, селище міського типу Лазурне, вул. Жовтнева, буд. 57
Контактна особа: Єрохін Анатолій Вячеславович
+380972651456
tolia19.95@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 12:32
Початок аукціону: 21 серпня 2020 12:32
Очікувана вартість: 1 024 844,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 124,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1 робота (обсяги робіт по об`єкту зазначено у Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі)

1 робота (обсяги робіт по об`єкту зазначено у Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт освітлення вул.Набережна, селище міського типу Лазурне, Скадовського району, Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75722, Україна, Херсонська область, селище міського типу Лазурне, Скадовського району, вул. Набережна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником виконаних робіт на підставі підписаних сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт за формами КБ-2в, КБ-3 протягом 10-ти робочих днів з дати їх підписання. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:35
додаток № 8 - спрощена закупівля.doc
05 серпня 2020 16:35
перелік змін.pdf
05 серпня 2020 16:35
протокол.PDF
05 серпня 2020 16:35
Оголошення СП - Набережна - Лазурне - 2020.docx
04 серпня 2020 10:14
Оголошення СП - Набережна - Лазурне - 2020.docx
05 серпня 2020 16:32
Документація до СП - Набережна - Лазурне - 2020.docx
04 серпня 2020 10:14
Документація до СП - Набережна - Лазурне - 2020.docx
04 серпня 2020 10:14
Додаток 1 до СП - Набережна - Лазурне - 2020.docx
04 серпня 2020 10:14
Додаток 2 до СП - Набережна - Лазурне - 2020.docx
04 серпня 2020 10:14
Додаток 3 до СП - Набережна - Лазурне - 2020.docx
04 серпня 2020 10:14
Додаток 4 до СП - Набережна - Лазурне - 2020.docx
04 серпня 2020 10:14
Додаток 5 до СП -Набережна - Лазурне - 2020.docx
04 серпня 2020 10:14
Додаток 6 до СП - Набережна - Лазурне - 2020.docx
04 серпня 2020 10:14
Додаток 7 до СП - Набережна - Лазурне - 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 04 серпня 2020 11:18
Дата відповіді: 05 серпня 2020 15:46
Згідно вашої тендерної документації (Додаток №3) , не можливо прорахувати вартість обєкту, так як в є інформація про роботи, але не має жодної інформації про матеріали та їхні технічні характеристики. Що дискримінує та унеможливлює участь інших учасників, окрім тих хто розробляв технічну документацію.Просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: до документації по спрощеної закупівлі буде внесено відповідні зміни та додано підсумкова відомість ресурсів
Аналогічні договори
Дата подання: 06 серпня 2020 12:33
Дата відповіді: 06 серпня 2020 15:06
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо роз’яснити вимоги документації спрощеної закупівлі стосовно досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до Додатку 1 до документації спрощеної закупівлі учасник повинен надати у складі пропозиції: - інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних робіт, що є предметом цієї закупівлі, а саме : робіт з капітального ремонту освітлення вулиць. Договори щодо виконання робіт з капітального ремонту освітлення вулиць можуть містити різні назви предмету договору та передбачати різні види електромонтажних робіт (такі як, реконструкція вуличного освітлення, встановлення автономного освітлення вулиць, ремонт вуличного освітлення тощо). З метою надання Учасниками в складі тендерної пропозиції аналогічних договорів просимо пояснити, які саме договори (перелік робіт) слід вважати аналогічними?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічнм слід вважати договори на капітальний ремонт освітлення вулиць (ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Прошу уточнить
Дата подання: 06 серпня 2020 13:23
Дата відповіді: 07 серпня 2020 14:58
прошу предоставить больше информации по поворотному светильнику, какой угол поворота? световой поток? цветовая температура ?
Відповідь: Светильник
Угол поворота (140)
Световой поток (5000Lm)
Цветовая температура (6400K)
Роз'яснення щодо технічного завдання
Дата подання: 06 серпня 2020 16:20
Дата відповіді: 07 серпня 2020 14:59
Для подання тендерної пропозиції просимо надати роз'яснення щодо: 1. геометричних показників металевої опори зовнішнього освітлення, а саме: товщина стінки, верхній діаметр, нижній діаметр, вага опори, висота опори, наявність електротехнічного лючка; 2. технічні характеристики анкерного вузла (діаметр шпильки, міжосьова відстань між шпильками анкерного вузла, вага анкерного вузла, висота анкерного вузла); 3. зазначити необхідну кількість затискачів анкерних (кінцевих) та гаків бандажних для монтажу самоутримного проводу СІП-5нг, переріз 4х16 кв.мм; 4. зазначити кількість проколюючих затискачів (16-120/16-120) кв.мм для з'єднання магістральних ліній, у разі наявності відведень електричних груп; 5. скоригувати кількість затискачів підтримуючих; 6. відповідно до п.6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" просимо надати затверджену проектну документацію або затверджений дефектний акт за формою додатку Р вказаного ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення
1. Опора
Товщина стінки – 4мм

Висота
повна 6.8м
надземна частина 5.6м
Розмір закінчення опори - 60мм
Діаметр опори біля основи - 120мм
Люк відсутній
Вага - 60кг
2. Т.Х. анкерного вузла
Діаметр шпильки 12мм, міжосьова відстань між шпильками 4мм, вага анкерного вузла 3кг(данні анкерного вузла усереднені і уточнюються під час монтажу СІП)
3. Кількість необхідних затискачів(кінцевих) та гаків бандажних уточнюється під час монтажу магістралі.
4. У разі наявності відгалужень від магістралі , використовуються проколюючі затискачі у кількості 4шт., які з’єднують відгалуження та основну магістраль та затискачі проколюючи у кількості 2шт., які кріпляться для заземлення опори.
5. Кількість затискачів підтримуючих уточнюється під час монтажу.
Ознакомится с проектом
Дата подання: 07 серпня 2020 09:32
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:02
Прошу Вас назначить нам время для ознакомления проекта с выездом на место
Відповідь: У даному випадку проект не потрібен , з обсягами робіт Ви можете самостійно ознайомитися на об`єкті.
Будете розглядати аналог?
Дата подання: 10 серпня 2020 09:15
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:55
Розглядатимете світильники будь-яких торгових марок? Зовнішній вигляд світильника має значення?
Відповідь: Так. Будемо розглядати світильники різних марок.
Ознакомление с проектом
Дата подання: 10 серпня 2020 16:51
Дата відповіді: 10 серпня 2020 16:56
Если Вы не разрешаете ознакомится с проектом просим Вас объяснить по какой причине
Відповідь: У даному випадку проект не потрібен , з обсягами робіт Ви можете самостійно ознайомитися на об`єкті.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-000261-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ», Код ЄДРПОУ:42291277
Дата подання: 10 серпня 2020 09:52
Вимога щодо технічного завдання
Кількість необхідних затискачів анкерних (кінцевих), гаків бандажних, затискачів підтримуючих та проколюючих затискачів (16-120/16-120) кв.мм для з'єднання магістральних ліній, у разі наявності відведень електричних груп, має бути визначена на стадії складання дефектного акту, так як у пункті 3.1. Додатку 6 до документації спрощеної закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт освітлення вул. Набережна, селище міського типу Лазурне, Скадовського району, Херсонської області» (далі – Тендерна документація), номер закупівлі: UA-2020-08-04-000261-b, вказано, що «Ціна цього Договору є твердою».
Відповідно до пункту 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. Таким чином збільшення кількості перелічених матеріальних ресурсів буде неможливим.
Також слід зазначити, що дефектним актом розміщеним у Додатку 3 Тендерної документації, не визначено обсягів робіт з демонтажу існуючої мережі зовнішнього освітлення по вул. Набережна, та відсутні норми визначення роботи по монтажу анкерних закладних і протягування проводу від світильника до магістральної лінії СІП.
Також наголошуємо на тому, що відповідно до Постанови Кабінету міністрів України №560 від 11 травня 2011 року «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова) дефектний акт розміщений у Додатку 3 Тендерної документації має бути затверджений у встановленому Постановою порядку, так як є – проектною документацією (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації»).
Таким чином, звертаємось до Вас з наступними вимогами:
1. Визначити кількість перелічених нижче матеріалів:
1.1. Гаки бандажні;
1.2. Затискачі анкерні (кінцеві);
1.3. Затискачі підтримуючі;
1.4. Проколюючих затискачі (16-120/16-120) кв.мм для з'єднання магістральних ліній, в залежності від кількості відведень, які необхідно приєднати.
2. Визначити у дефектному акті обсяг робіт з демонтажу існуючої мережі зовнішнього освітлення по вул. Набережна, та норми визначення роботи по монтажу анкерних закладних і протягування проводу від світильника до магістральної лінії СІП.
3. Затвердити дефектний акт у встановленому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 16:40
1. Визначення кількості матеріалів:
1.1. Гаки бандажні можливо передбачити у металевій конструкції, або 4 шт. окремо;
1.2. Затискачі анкерні (кінцеві) – 68 шт;
1.2. Затискачі підтримуючі – 68 шт;
1.3. Проколюючі затискачі – 140 шт.

2. Всі відповідні роботи визначені у Формі № 8 - дефектний акт на капітальний ремонт освітлення вул. Набережна, селище міського типу Лазурне, Скадовського району, Херсонської області, без демонтажу. Також в дефектному акті визначені норми робіт.
3. Дефектний акт затверджено в установленому законом порядку, виставлений в текстовом режимі для зручності використання учасниками.
Номер вимоги: UA-2020-08-04-000261-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР, Код ЄДРПОУ:40643496
Дата подання: 01 вересня 2020 15:07
Надати розяснення
Надати розяснення щодо зауважень.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2020 10:47
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі підстави відхилення з поясненнями щодо причин невідповідності відхиленої пропозиції умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі викладені у протоколі розгляду пропозицій, який оприлюднено в електронній системі закупівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-04-000261-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36971198
Дата подання: 02 вересня 2020 12:21
Вимога на рішення Замовника
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" не погоджується з рішенням Замовника , щодо визнання переможцем ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС", в зв’язку з тим , що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам кваліфікаційних критерій до оголошення, які зазначені в Додатку № 1, а саме: учасник не надав для підтвердження надійності, та спроможності кваліфіковано виконати роботи у відповідності до вимог зазначених у оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
- усі додатки до договорів (Договір №516 від 29.05.2019 р, договір №1486 від 10.12.2019 р, договір № 152 від 26.03.2019 р, які укладені з Департаментом житлово-комунального господарства Херсонської міської ради) щодо виконання аналогічних робіт, які є невід’ємною його частиною.

Учасник ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" надав файл «довідка про досвід» - інформація про досвід виконання аналогічних договорів ( Договір №516 від 29.05.2019 р, договір №1486 від 10.12.2019 р, договір № 152 від 26.03.2019 р, які укладені з Департаментом житлово-комунального господарства Херсонської міської ради ), згідно якої вартість виконаних робіт, згідно актів, які надав учасник у файлі «аналогічні договори, акти виконаних робіт» відрізняється від вартості виконаних аналогічних робіт за договором , яка зазначена п 3.1 цих договорів. Тобто ціна вищезазначених договорів була зменшена.

1 Відповідно до п 3.5 Договору №516 від 29.05.2019 р, Договору №1486 від 10.12.2019 р, Договору № 152 від 26.03.2019 р зазначено , що перегляд договірної ціни сторонами оформлюється шляхом укладання додаткової угоди .

Учасник не надав зазначений додаткову угоду , яка є його невід’ємну частину

2 Згідно п 13.1,13.2 розділу 13 Додатки до договору є перелік додатків до договору , які складають його невід’ємну частину. а саме :
1 календарний графік виконаних робіт
2 кошторисна документація
3 договірна ціна

Учасник не надав усі додатки до договорів Договору №516 від 29.05.2019 р, Договору №1486 від 10.12.2019 р, Договору № 152 від 26.03.2019 р , які є його невід’ємною частиною.
Підстави відхилення пропозиції поданої ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" є вимога, зазначена в п.п.1 ч.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, які зазначені в Додатку № 1 та вимогам до предмета закупівлі.

На підставі вищевикладеного , Прошу Замовника скасувати рішення № 3108/2 від 31.08.2020р, щодо визнання ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" переможцем та прийняти рішення , щодо відхилення пропозиції учасника ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2020 13:17
За поясненнями переможця торгів Додаткові угоди до договрів не укладалися, роботи по обєкту виконані в повному обсязі, а деяке здешевлення фактично виконаних робіт по відношенню до суми укладених договорів – склалося з підстав, що при розрахунку кошторисної документації неможливо наперед остаточно визначитись з обсягами робіт по обєкту .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНТОША" 548 002,70
UAH з ПДВ
548 002,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР 853 464,00
UAH з ПДВ
853 464,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС" 1 016 250,00
UAH з ПДВ
970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС" 1 024 805,00
UAH з ПДВ
1 024 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 11:36
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:35
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:32
6. Інші документи.pdf
20 серпня 2020 11:32
2. Технічні вимоги.pdf
20 серпня 2020 11:32
2.ims
20 серпня 2020 11:32
1. Рєестр.pdf
20 серпня 2020 11:32
5. Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 10:31
Електронний підпис
20 серпня 2020 10:29
Документи стор_82-83_Н.PDF
20 серпня 2020 10:29
Реєстр_Набережна.PDF
19 серпня 2020 15:04
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:36
Документи_стор_69-81.PDF
19 серпня 2020 14:36
Документи_стор_55-68.PDF
19 серпня 2020 14:36
Документи_стор_38-54.PDF
19 серпня 2020 14:36
Документи_стор_19-37.PDF
19 серпня 2020 14:36
Документи_стор_1-18.PDF

Публічні документи

20 серпня 2020 11:44
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:39
33. Додаток 8.PDF
20 серпня 2020 11:39
31. Захист довкілля.PDF
20 серпня 2020 11:39
20. Аналогічні договора.PDF
20 серпня 2020 11:39
8. Свід-во ПДВ.pdf
20 серпня 2020 11:39
6. Рішення засновника.PDF
20 серпня 2020 11:39
33. Додаток 8.PDF
20 серпня 2020 11:39
31. Захист довкілля.PDF
20 серпня 2020 11:39
20. Аналогічні договора.PDF
20 серпня 2020 11:39
8. Свід-во ПДВ.pdf
20 серпня 2020 11:39
6. Рішення засновника.PDF

Публічні документи

19 серпня 2020 17:07
16.Довідка про досвід.pdf
19 серпня 2020 17:07
3.Пропозиція дод.4.pdf
19 серпня 2020 09:49
Електронний підпис
19 серпня 2020 09:45
18.Довідка про ліцензію.pdf
19 серпня 2020 09:45
34.Договірна ціна.pdf
19 серпня 2020 09:45
33.Локальний кошторис.pdf
19 серпня 2020 09:45
30.Виписка з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 09:45
26.Довідка про субпідр.pdf
19 серпня 2020 09:45
23.Копія декларації.pdf
19 серпня 2020 09:45
21.Копія дозволів.pdf
19 серпня 2020 09:45
19.Відгук.pdf
19 серпня 2020 09:45
16.Довідка про досвід.pdf
19 серпня 2020 09:45
8.Копія витягу з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 09:45
4.Статут.pdf
19 серпня 2020 09:45
3.Пропозиція дод.4.pdf
19 серпня 2020 09:45
1.Реестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНТОША"

ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР

ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС"

ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНТОША"
#36074281
Відхилено 548 002,70
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 13:23
ТОВ ТАВРІЯ СОЛАР
#40643496
Відхилено 853 464,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 13:25
ТОВ "ТЕХНОТЕПЛОСЕРВІС"
#36971198
Відхилено 970 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 13:26
ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС"
#34906918
Переможець 1 024 805,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕВРОБУД АЛЬЯНС"
#34906918
1 024 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 13:29
Набережна - додаткова угода, повідомлення про зміни.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 15:54
Договор Набережная.pdf укладений
09 вересня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в договір на виконання робіт від 08.09.2020 року № 0809/1 в розділ III. Ціна договору та фінансування об’єкта, п.3.1. викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору є твердою і становить 1 024 805,00 грн., без урахування ПДВ, у тім рахунку: - за рахунок коштів державного бюджету – 922 324,50 грн., без урахування ПДВ; - за рахунок коштів місцевого(селищного) бюджету – 102 480,50 грн., без урахування ПДВ, визначена на підставі Договірної ціни, яка є невід’ємною частиною Договору. Склад витрат за договірною ціною і методика її складання визначається діючими на даний момент «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженими Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293. У поточному році Підряднику доручається обсяг робіт, вартість яких складає 1 024 805,00 грн., без урахування ПДВ, згідно наявних кошторисних призначень, затверджених відповідним рішенням селищної ради. Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно ч.1. ст 23 Бюджетного кодексу України та відповідних рішень селищної ради. Фінансування робіт здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Замовник має право уточнити план фінансування протягом року у разі: - зменшення або збільшення бюджетних призначень; - внесення змін у строки виконання робіт; - прийняття рішення про прискорення чи уповільнення темпів виконання робіт. 2. У зв’язку зі змінами казначейських реквізитів «Замовника» Сторони домовились внести відповідні зміни до договору та викласти в реквізити «Замовника», що містяться в Розділ XV Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» у наступній редакції: ЗАМОВНИК Лазурненська селищна рада Скадовського району Херсонської області 75722, Херсонська обл., Скадовського р-он, вул. Жовтнева.57 Код ЄДРПОУ 04526457 р/р UA 448201720344271021167047214 р/р UA 508201720344241021100047214 Державна казначейська служба України м. Київ ___________________(С.Я.Бєлік) 13. Номер додаткової угоди: № 1 14. Сума договору після внесення змін: 1 024 805,00 грн. (один млн. двадцять чотири тисячі вісімсот п’ять грн.) без урахування ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота
Номер договору про закупівлю: № 0809/1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML