Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір для друку та копіювання для закладів освіти Довгинцівського району
Очікувана вартість
194 200,00 UAH
UA-2020-08-04-000107-b c9bf8bb5d2bf4a02b85c6dac1643fb53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 194 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 971,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2260 упаковка
Офісний папір для друку та копіювання для закладів освіти Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, заклади освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявністю бюджетного фінансування. Додаткова інформація по закупівлі: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 14:27
ТД-офісний папір-заклади-ЗМІНИ.docx
07 серпня 2020 14:27
Перелік змін-07.08.2020.docx
04 серпня 2020 08:57
ТД-офісний папір-заклади.docx
04 серпня 2020 08:57
Проект договору- Додаток 7.docx
07 серпня 2020 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 14:27
ТД-офісний папір-заклади-ЗМІНИ.docx
07 серпня 2020 14:27
Перелік змін-07.08.2020.docx
04 серпня 2020 08:57
ТД-офісний папір-заклади.docx
04 серпня 2020 08:57
Проект договору- Додаток 7.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-000107-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 11:55
Вимога щодо якості предмету закупівлі

Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 14:23
Дякуємо за інформацію. У випадку необхідності до тендерної документації будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 167 059,20
UAH з ПДВ
151 736,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 169 500,00
UAH з ПДВ
161 635,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІКС" 181 568,40
UAH з ПДВ
181 568,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 15:29
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 11:25
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:24
Документи переможця.rar
11 вересня 2020 11:24
Документи переможця.rar
19 серпня 2020 17:29
Електронний підпис

Публічні документи

19 серпня 2020 15:53
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:48
Електронний підпис
19 серпня 2020 15:47
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:36
Пропозиція ТОВ Офікс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 151 736,40
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 14:44
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 161 635,20
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 13:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 13:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
161 635,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 13:10
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:12
дог.№248 від 15.09.2020-офіс.папір-ТОВ Укр.папір.pdf укладений
15 вересня 2020 11:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 161 635,20
UAH (в тому числі ПДВ 26 939,20 UAH)