Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка в смт. Жвирка Сокальського району Львівської області» (Коригування) (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
86 151,00 UAH
UA-2020-08-04-000031-b 17bbce6f363d44eb90354349930f280f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринюк Олександра Євгенівна

+380325772089 radasokal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокальська районна рада Львівської області
Код ЄДРПОУ: 25545203
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокальський район, Місто Сокаль, вулиця Шептицького,26
Контактна особа: Гринюк Олександра Євгенівна
+380325772089
radasokal@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 08:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 86 151,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р., що набув чинності 19.04.2020 р.), замовник є органом місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється для реалізації програми (проєкту): «Підвищення доступності прикордонної дорожньої інфраструктури в районах: Замойському (Польща) і Сокальському (Україна) у поєднанні з промоцією екологічних проектів» (номер грантового контракту № PLBU.02.01.00-06-0056/17-00 та Аддендум до нього № PLBU.02.01.00-06-0056/17-01), за фінансової підтримки Європейського Союзу в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща - Білорусь - Україна 2014-2020. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - детально у прикріпленому файлі. Єдиний критерій оцінки - "Ціна". Методика оцінки пропозицій - переможцем обирається учасник, що запропонував найнижчу ціну, та пропозиція якого відповідає вимогам оголошення та вимогам щодо предмета закупівлі. Питома вага критерію - 100 % "Ціна".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка в смт. Жвирка Сокальського району Львівської області» (Коригування) (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, вул. Шевченка в смт. Жвирка Сокальського району Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів виконаних робіт та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 08:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 08:23
2-1-Документація спрощена технагляд Жвирка 03.08.20.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович 67 000,00
UAH з ПДВ
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 14:49
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:44
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2020 14:44
12. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
12 серпня 2020 14:44
11. ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf
12 серпня 2020 14:44
7. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
12 серпня 2020 14:44
6. ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
12 серпня 2020 14:44
5. ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
12 серпня 2020 14:44
4. ДОСВІД.pdf
12 серпня 2020 14:44
3. ПРАЦІВНИКИ.pdf
12 серпня 2020 14:44
2. ОБЛАДНАННЯ.pdf
12 серпня 2020 14:44
1. МАТ ТЕХ БАЗА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович
#2803010279
Переможець 67 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2020 23:24

Документи

15 серпня 2020 23:24
Електронний підпис
15 серпня 2020 23:21
Протокол переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2020 23:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович
#2803010279
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2020 23:24
Електронний підпис
15 серпня 2020 23:21
Протокол переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 11:57
дод. угода 2 технагляд дорога Жвирка 02.11.20.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 11:50
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 22:00
дод. угода 1 технагляд дорога Жвирка 01.09.20.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 21:56
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 01:23
договір зміни до договору
01 вересня 2020 01:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони Договору погоджують зменшити загальну суму договору на 17 515,77 грн, та, відповідно: 1.1. Викласти п.3.1 та п. 3.2. договору №1 СЖ/08-20 в наступній редакції: «3.1 Загальна вартість робіт за цим Договором за згодою сторін складає 49 484,23 гривень (сорок дев'ять тисяч чотириста вісімдесят чотири грн. 23 коп ) без ПДВ. 3.2.Вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить 49 484,23 гривень (сорок дев'ять тисяч чотириста вісімдесят чотири грн. 23 коп ) без ПДВ». 1.2. Викласти Додаток 1 «Протокол погодження договірної ціни на виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка в смт. Жвирка Сокальського району Львівської області» (Коригування) до Договору №1 СЖ/08-20 від 31.08.2020 року в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 1 СЖ/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, на підставі п. 7.2 та 10.3 Договору №1 СЖ/08-20 від 31 серпня 2020 року (надалі – Договір №1 СЖ/08-20), за взаємною згодою сторін, домовились внести зміни до Договору №1 СЖ/08-20 та уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони погодили викласти п.3.3 Дорогову №1 СЖ/08-20 в новій редакції, без зміни істотних умов договору (кількості (обсягу) та якості робіт): «3.3. Оплата виконаних робіт виконується згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) «Правила визначення вартості будівництва» в розмірі не більше 1.378% за підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку, після підписання підряднику актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 та по мірі надходження коштів на рахунок Замовника». Більш детальна інформація у долученому файлі
Номер договору про закупівлю: 1 СЖ/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 02 листопада 2020
Сума оплати за договором: 49 484,23
UAH