Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'який інвентар для закладів освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Очікувана вартість
3 515 000,00 UAH
UA-2020-08-04-000008-c 6fae9a892dd74dc89c1168dedd255a1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 02:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 21:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:26
Очікувана вартість: 3 515 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18780 штуки
М'який інвентар для закладів освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця на підставі накладних виписаних Продавцем протягом 10 банківських днів після отримання Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 серпня 2020 03:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 03:13
зміни до ТД.docx
11 серпня 2020 03:04
відредагована ТД.docx
16 серпня 2020 03:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 03:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 03:13
зміни до ТД.docx
11 серпня 2020 03:04
відредагована ТД.docx
06 серпня 2020 19:23
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 04 серпня 2020 09:10
Дата відповіді: 05 серпня 2020 10:33
Добавте тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація сьогодні буде оприлюднена.
ТД
Дата подання: 05 серпня 2020 15:44
Дата відповіді: 07 серпня 2020 03:43
Шановний Замовник! Ви штучно зменшили час на ознайомлення, аналіз та запитання на 2 дні, досі не оприлюднивши документацію. Вас це зовсім не бентежить чи це такий задум?
Відповідь: Тендерна документація оприлюднена та подовжено строк подання пропозицій.
ТД
Дата подання: 06 серпня 2020 09:54
Дата відповіді: 06 серпня 2020 12:51
до аукціону ТД завантажите, чи вже після?
Відповідь: У зв'язку технічними проблемами оприлюднення тендерної документації, буде подовжений строк подання тендерних пропозиції. Дякую.
ТД
Дата подання: 06 серпня 2020 12:53
Дата відповіді: 07 серпня 2020 03:43
Шановний Замовник! Ви штучно зменшили час на ознайомлення, аналіз та запитання на 2 дні, досі не оприлюднивши документацію. Вас це зовсім не бентежить чи це такий задум?
Відповідь: Тендерна документація оприлюднена та подовжено строк подання пропозицій.
Стосовно документації
Дата подання: 07 серпня 2020 13:14
Дата відповіді: 09 серпня 2020 02:52
Доброго дня, у ТД зазначено, що Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці надати в повному обсязі договір/ори та видаткові накладні з підписами та печатками з обох сторін). Аналогічним вважається договір на постачання товару (-ів) за предметом закупівлі. Але якщо особа діє за дорученням то печатка не обов'язково ставиться на видатковій накладній та і взагалі вона не є обов'язковою для застосування у господарській діяльності підприємства. Вилучіть будь ласка вимогу стосовно печатки на накладних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Стосовно документів
Дата подання: 10 серпня 2020 12:42
Дата відповіді: 10 серпня 2020 14:33
Шановний Замовник, у ТД ви вимагаєте Оригінал довідки, виданої ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника, надана надана не раніше дати оголошення про закупівлю. Але ця довідка, згідно з законодавством може надаватись на протязі 30 днів. і переважна більшість потенційних учасників фізично не зможуть виконати ваші вимоги з причин, які від них ніяк не залежать. Змініть будь ласка цю вимогу на довідку з банку про відкриті рахунки, бо у будь-якому разі ДПСУ надає цю довідку на основі інформації з банку
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Рахунки можуть бути відкриті не в одному а в декількох банках. Надасть Учасник з усіх банків довідки про відсутність або наявність заборгованості по кредитам - не відомо. А довідка з ДПСУ надає повний перелік рахунків та перелік банківських установ щодо відкритих рахунків Учасника.
Стосовно документації
Дата подання: 10 серпня 2020 12:45
Дата відповіді: 16 серпня 2020 03:33
Шановний Замовник, ви вимагаєте надати витяг з протоколу про право підпису. Уточніть будь ласка який саме протокол мається на увазі? Якщо право підписа керівника надається згідно Статуту, який тоді ви хочете бачити витяг?
Відповідь: Мається на увазі виписка з протоколу засідання засновників.
Стосовно документації
Дата подання: 10 серпня 2020 12:46
Дата відповіді: 11 серпня 2020 03:18
Шановний Замовник, в складі ТП ви вимагаєте надати Лист від виробника або його офіційного представника в Україні запропонованого Учасником Товару, про підтвердження повноважень Учасника на постачання Товару Замовнику. Яка форма листа повинна бути якщо учасник є виробником?
Відповідь: Лист про те що Учасник виробник подається в довільній формі.
Стосовно документації
Дата подання: 10 серпня 2020 12:47
Дата відповіді: 11 серпня 2020 03:20
Шановний Замовник, в складі ТП необхідно подати сертифікат на систему екологічного управління, який відповідає вимогам чинними в Україні нормативним документам та відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виробника чи учасника?
Відповідь: "Вимоги та настанови щодо застосування" на Учасника.
Стосовно документації
Дата подання: 10 серпня 2020 12:52
Дата відповіді: 11 серпня 2020 03:17
Шановний Замовник, в складі пропозиції ви вимагаєте надати лист від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника. Яка має бути форма листа, якщо учасник є виробником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Лист про те що Учасник виробник подається в довільній формі.
Стосовно документації
Дата подання: 10 серпня 2020 14:51
Дата відповіді: 11 серпня 2020 03:24
Шановний Зимовнику, ви все ж таки не відповіли по суті на запитання стосовно довідки з ДПСУ. Вона робиться до 30 днів, і ніхто із замовників її не вимагає, всім вистачає довідок з банків. Завчасно її зробити з вашими вимогами неможливо. Для збереження здорової конкуренції та доступності участі у торгах більшої кількості можливих постачальників, ми наполягаємо щоб цю вимогу прибрали
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник якщо всіх замовників влаштоує довідка з банка, то нас не влаштовує.
Стосовно документації
Дата подання: 10 серпня 2020 14:52
Дата відповіді: 16 серпня 2020 03:27
І ще одне питання: а чим вам не догодила довідка з банку, рахунок у якому буде використаний для оплати поставки у разі укладання договору?
Відповідь: Довідка з банка не дає інформації про всі відкриті рахунки в банківських установах, а тільки може надати інформацію що стосується саме цього банку.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-04-000008-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПИТКЕВИЧ ВІКТОРІЯ ВІТАЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3171817143
Дата подання: 06 серпня 2020 11:05
Тендерна документація
Відсутність тендерної документації є підозрою до протизаконних дій.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 12:55
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" строк подання пропозицій буде не менше 15 днів з дня опублікування Тендерної документації. Одже буде подовжений строк подання тендерних пропозиції.
Щодо не оприлюднення тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-01-000012 ● 7dd5350dae794bc68e02f0d5f6473acc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-08-04-000008-c 04.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 2 566 485,00
UAH з ПДВ
2 148 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 2 333 700,00
UAH з ПДВ
2 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 2 398 575,00
UAH з ПДВ
2 150 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМ.ТЕКС" 2 445 231,96
UAH з ПДВ
2 189 617,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 23:39
Електронний підпис
09 вересня 2020 23:38
довідка
09 вересня 2020 23:38
Довідка п.12 ч.1 ст.17
09 вересня 2020 23:38
Довідка ч.2 ст.17
09 вересня 2020 23:38
довідка_несудимість
24 серпня 2020 18:39
Електронний підпис
24 серпня 2020 18:34
Проєкт Договору.pdf
24 серпня 2020 18:34
Листи_ довідки_ згоди.rar
24 серпня 2020 18:34
Технічна частина.rar

Публічні документи

24 серпня 2020 17:58
Електронний підпис
24 серпня 2020 17:55
Витяг ПДВ.pdf
24 серпня 2020 17:55
Витяг з ЄДР.pdf
24 серпня 2020 17:55
Висновки СЕС.pdf
24 серпня 2020 17:55
Статут та опис.pdf
24 серпня 2020 17:55
Проект договору.pdf
24 серпня 2020 17:55
Листи від виробників.pdf
24 серпня 2020 17:55
Технічні вимоги.pdf
24 серпня 2020 17:55
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 11:35
Електронний підпис
24 серпня 2020 11:33
Висновки ДСЕЕ.pdf
24 серпня 2020 11:33
Лист про репутацію.pdf
24 серпня 2020 11:33
довідка з Приватбанку.pdf
24 серпня 2020 11:33
Додаток 4 Тех Вимоги.pdf
24 серпня 2020 11:33
Установчі Статут.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 18:30
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:29
Технічні вимоги.pdf
21 серпня 2020 18:29
Статут.pdf
21 серпня 2020 18:29
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 18:29
Порівняльна таблиця.pdf
21 серпня 2020 18:29
Паспорт Головко П.М..pdf
21 серпня 2020 18:29
Лист з кодом доступу.pdf
21 серпня 2020 18:29
Опис до статуту ІМТЕКС.pdf
21 серпня 2020 18:28
Довідка ПУМБ.pdf
21 серпня 2020 18:28
Довідка ДПСУ.pdf
21 серпня 2020 18:28
Гарантійний лист ст. 17.pdf
21 серпня 2020 18:28
Довідка автотранспорт.pdf
21 серпня 2020 18:28
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ПП "ФIРМА КАНФАР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ТОВ "ІМ.ТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Переможець 2 148 900,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
2 148 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 18:25
Звіт по виконанню договору 666.pdf укладений
06 жовтня 2020 18:23
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 14:10
666 договір.pdf укладений
17 вересня 2020 14:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 148 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 358 150,00 UAH)