Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва. Джерело фынансування - власний бюджет.
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-08-03-005587-c ffa1170fa379434aa0689a5d7b0ff178
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономарев Денис Александрович

+380-99-68-41-098 PONOMAREV.DENIS.PRAT.KH@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ"
Код ЄДРПОУ: 42206328
Вебсайт: https://zbutenergo.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 126
Контактна особа: Пономарев Денис Александрович
+380-99-68-41-098
PONOMAREV.DENIS.PRAT.KH@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 11:59
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Відповідає чинним в Україні державним стандартам або затвердженим в установленому порядку технічним умовам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Плата за надані за цим Договором послуги сплачується Замовником Виконавцю щомісячно до 5 числа поточного місяця, за який здійснюється оплата Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 22:40
Електронний підпис
03 серпня 2020 22:40
ТД юридичні послуги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інфляційна складова
Дата подання: 05 серпня 2020 12:40
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:12
Доброго дня. Скажіть, чи враховується при визначені винагороди Виконавця сума сплаченої боржником інфляційної складової боргу та 3% річних?
Відповідь: -Добрий день! Відповідаючи на Ваше питання повідомляю,що: не враховується при визначені винагороди Виконавця сума сплаченої боржником інфляційної складової боргу та 3% річних.
Заборгованість боржників
Дата подання: 05 серпня 2020 12:44
Дата відповіді: 05 серпня 2020 15:30
Доброго дня. Скажіть, чи буде надано Виконавцю доступ (для перегляду) до програмного комплексу, в якому обліковуються зобов'язання Боржників?
Відповідь: -Добрий день! Так, буде надано Виконавцю доступ (для перегляду) до програмного комплексу, в якому обліковуються зобов'язання Боржників
забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 05 серпня 2020 14:25
Дата відповіді: 05 серпня 2020 15:20
Пунктом 2 Розділу 3 Тендерної документації пердбачено необхідність забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забзпечення - гарантія фінансової компанії. Чи є банківська гарантія (АТ "ОТП Банк") чи іншого банку гарантією фінансової компанії в розумінні п. 2 Розділу 3 Тендерної документації.
Відповідь: -Добрий день! Стосовно цього питання потрібно з’ясувати у представників (АТ "ОТП Банк") чи є вони фінансовою установою. Закон України від 12.07.2001 № 2664-III,
«Фінансова установа». Не всі банки можуть надавати фінансову гарантію, банківська та фінансова гарантія це різні речі.
Уточнення щодо представництва в судах
Дата подання: 05 серпня 2020 19:04
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:23
Доброго вечора. Є питання до предмету закупівлі в частині юридичного представництва в судах. 1. Для підтвердження аналогічного досвіду просимо уточнити, які саме юрисдикції спорів необхідно буде супроводжувати. Кількість існуючих судових проваджень та що входить у поняття "правові питання" в контексті судового представництва? 2. Чи входить у розмір винагороди виконавця судовий збір, який необхідно буде сплачувати у разі ініціювання нових проваджень проти боржників? 3. У додатку №3 до тендерної документації не вказано кількість боржників, заборгованність по яким необхідно буде стягувати у судовому порядку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Добрий день! Відповідаючи на Ваше питання повідомляю,що: не враховується при визначені винагороди Виконавця сума сплаченої боржником інфляційної складової боргу та 3% річних.
Уточнення щодо представництва в судах
Дата подання: 06 серпня 2020 11:03
Дата відповіді: 07 серпня 2020 10:14
Доброго дня. 05.08.2020 в 19:04 було задано запитання, проте надана 06.08.2020 в 09:43 відповідь Замовника не стосується запитань, які були поставлені. У звязку з чим, уточнюємо запитання та просимо надати відповіді. 1. Для підтвердження аналогічного досвіду просимо уточнити, чи правильно ми розуміємо, що в предмет закупівлі входить супроводження спорів щодо стягнення заборгованності за спожиту електричну енергію з боржників юридичних та фізичних осіб (існуючих та потенційних)? Яка кількість таких боржників? 2. Чи входить у розмір винагороди виконавця судовий збір, який необхідно буде сплачувати у разі ініціювання нових проваджень проти боржників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.В предмет закупівлі входить супроводження спорів у тому числі, але не тільки щодо стягнення заборгованності за спожиту електричну енергію з боржників юридичних та фізичних осіб (існуючих та потенційних) – йдеться про стягнення будь-якої існуючої чи потенційної заборгованості перед Замовником, що за оцінкою замовника матиме істотний розмір на дату прийняття рішення про її стягнення. При цьому предмет закупівлі не обмежується роботою щодо стягнення заборгованості, а включає також і надання поточний консультацій Замовнику у сфері цивільного, господарського та податкового права.
2.Кількість боржників неможливо оцінити на поточний момент, адже робота зі стягнення заборгованості поширюватиметься також і на потенційних боржників, точна кількість яких наразі невідома.
3.Витрати на оплату судового збору до сум винагороди виконавця не входять.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-005587-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРЕКС" , Код ЄДРПОУ:42348087
Дата подання: 28 серпня 2020 17:52
ЗВЕРНЕННЯ-ВИМОГА щодо роз’яснень за процедурою державної закупівлі за ідентифікатором UA-2020-08-03-005587-c «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва»
Роз’яснення окремих питань щодо дискваліфікації Адвокатського обєднання "ЮРЕКС", як учасника процедкри закупівлі, оформленого протоколом Замовника №1/25/08 від 25.08.2020.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2020 12:18
Адвокатським об’єднанням «Юркес»
(код ЄДРПОУ 42348087)
50024, м.Кривий Ріг, вул. П.Калнишевського 13/2-3


ВІДПОВІДЬ
на звернення-вимогу№ 1025 від 25.08.2020 року щодо роз’яснень за процедурою
державної закупівлі за ідентифікатором UA-2020-08-03-005587-c 
«Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва»

ПрАТ «Харківенергозбут» було отримано Ваше звернення-вимогу № 1025 від 25.08.2020 року – 27.08.2020, у відповідності до положень ч.3 ст.31 Закон України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на нього.
Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави  та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з частиною першою статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що  замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так на виконання вищезазначених норм була розроблена тендерна документація по процедурі відкриті торги на закупівлю послуг «Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (за ДК 021:2015: 79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)».
Зокрема, були встановлені кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі повинен був надати довідку за формою встановленою у додатку 1 до тендерної документації, в якій зазначається наступна інформація:
1)найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2)кількість;
3)орендовані або власні виробничі потужності або за отриманням відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах;
4)назва (найменування) підтверджувального документу на право володіння чи користування (оренди тощо) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах.
Тобто відповідно до змісту довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається наявність підтверджувального документу на право володіння чи користування (оренди тощо) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах.
Адвокатським об’єднанням «Юркес» на підтвердження даного критерію була надана довідка № 1001 від 14.08.2020 з інформацією про обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та документальне підтвердження даної інформації. Але зазначені у довідці дані не відповідають вимогам тендерної документації та законодавству України.
Так зазначений пунктом 26 довідки «Персональний компьютер «UNICS» визначений як особиста власність засновника АО «Юркес» Грищі С.М., що суперечить вимогам встановленим тендерною документації та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки таке майно знаходиться не у володіння чи користування Адвокатського об’єднання «Юркес», а договору оренди даного майна надано не було.
Пункт 24 довідки «Процесор INTELCOREi17» визначений як власність АО «Юркес», а документом що начебто підтверджує право власності на дану річ є гарантійний лист № 1385 від 15.06.2020 року, що суперечить вимогам встановленим тендерною документації та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки гарантійний лист не може бути правовстановлюючим документом на володіння майна господарського товариства.
Пункт 25 довідки «Монітор Dell P272D» визначений як власність АО «Юркес», а документом що начебто підтверджує право власності на дану річ є товарний чек № 5493 від 16.06.2020 року, але з даного документу не можливо ідентифікувати особу яка є покупцем, оскільки у графі отримувач зазначено «приватна особа», що суперечить вимогам встановленим тендерною документації та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не має правовстановлюючого документу, що підтверджує право власності на дане майно саме Адвокатським об’єднанням «Юркес».
Пункт 27 довідки «Прінтер «EPSON» визначений як власність АО «Юркес», а документом що начебто підтверджує право власності на дану річ є рахунок фактура № 653 від 12.08.2020 року, але треба зазначити, що рахунок фактура це документ, що носить  інформаційний характер, він інформує покупця про товари (роботи), послуги, які йому пропонується оплатити. Рахунок-фактура може бути підставою для відображення в бухгалтерському обліку господарської операції з постачання товарів, робіт (послуг) без складання акта приймання-передачі за умови його оплати, що підтверджується відповідними платіжними документами. В даному випадку таких документів надано не було, що суперечить вимогам встановленим тендерною документації та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не має правовстановлюючого документу, що підтверджує право власності на дане майно Адвокатського об’єднання «Юркес».
Пунктом 28 довідки «Ноутбук «Lenovo» визначений як власність АО «Юркес», а документом що начебто підтверджує право власності на дану річ є гарантійний талон, що суперечить вимогам встановленим тендерною документації та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки гарантійний талон не може бути правовстановлюючим документом на володіння майна господарського товариства.
Пунктом 29 довідки «Ноутбук «acer» визначений як власність АО «Юркес», а документом що начебто підтверджує право власності на дану річ є посібник, що суперечить вимогам встановленим тендерною документації та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки посібник не може бути правовстановлюючим документом на володіння майна господарського товариства.
Згідно з ст. 85 Господарського кодексу України, господарське товариство є власником: майна, переданого йому у власність засновниками і учасниками як внески; продукції, виробленої в результаті господарської діяльності товариства; доходів, одержаних від господарської діяльності товариства; іншого майна, набутого товариством на підставах, не заборонених законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 145 ГК України майновий стан суб'єкта господарювання визначається сукупністю належних йому майнових прав та майнових зобов'язань, що відображається у бухгалтерському обліку його господарської діяльності відповідно до вимог закону.
Крім того, згідно з ч. 8 ст. 19 ГК України усі суб'єкти господарювання зобов'язані здійснювати первинний (оперативний) та бухгалтерський облік результатів своєї роботи. Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначаються Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Відповідно до ст. 1 цього Закону, бухгалтерський облік - це процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність підприємства зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень. При проведенні бухгалтерського обліку підприємства повинні забезпечити повноту відображення за звітний період всіх господарських операцій. Записи в реєстрах бухгалтерського обліку учиняються на підставі первісних документів, що фіксують здійснення господарських операцій.
Отже Адвокатським об’єднанням «Юркес» не було зазначено та надано належних первинних документів або документів бухгалтерського обліку, що підтверджують право володіння чи користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями, що суперечить вимогам встановленим тендерною документації та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»

Так для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі повинен був надати довідку за формою встановленою у додатку 1 до тендерної документації, в якій зазначається наступна інформація:
1)посаду;
2)П.І.Б.;
3)інформація про освіту (вища, середня, технічна тощо);
4)за штатним розкладом, за трудовим договором.
Тобто відповідно до змісту довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається наявність документу на підтвердження трудових або цивільно-правових відносин, інформація про посаду та освіту відповідного працівника.
Адвокатським об’єднанням «Юркес» на підтвердження даного критерію була надана довідка № 1002 від 14.08.2020, але інформація в даній довідці була зазначена некоректно, а документів на підтвердження трудових або цивільно-правових відносин не було надано взагалі.
Так на підтвердження інформації про освіту був наданий тільки диплом спеціаліста на Постоловську Мар’яну Валеріївну інформацію про яку в довідці № 1002 від 14.08.2020 – не має. Інших документів які б підтверджували інформацію про освіту інших працівників надано не було.
На підтвердження інформації про цивільно-правові відносини з Головіною Лілією Сергієвною та Гришою Мар’яною Валеріївною, а саме договір № 1 від 02.03.2020 та № 2 від 10.03.2020 надано не було. Також не було надано трудових договорів або штатного розкладу щодо інших працівників.
Так згідно з частиною першою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Адвокатським об’єднанням «Юркес» у порушення ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не було надано документально підтвердженої інформації про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Також для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі повинен був надати довідку за формою встановленою у додатку 1 до тендерної документації, сканований оригінал, зазначеного (их) у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці, сканований оригінал позитивного листа-відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці.
Адвокатським об’єднанням «Юркес» на підтвердження даного критерію була надана довідка № 1003 від 14.08.2020, договір про надання юридичних послуг № 13 від 03.01.2019, акт про прийняття-передачу наданих послуг від 09.01.2020.
Треба зазначити що договір про надання юридичних послуг № 13 від 03.01.2019 має певні дефекти – зазначена недостовірна інформація, а саме у реквізитах сторін зазначений міжнародний стандарт номеру банківського рахунку – IBAN. Але треба наголосити що міжнародний номер банківського рахунку (IBAN) в Україні запроваджений постановою Правління Національного банку України № 168 від 28.12.2018 р., яка вступила в силу з 5 серпня 2019 року, а тому зазначені в реквізитах рахунки ставлять під сумнів реальність укладення договору та наявність господарських відносин взагалі, оскільки банки України відповідно до вищезгаданої постанови почали формувати номер банківського рахунку (IBAN) лише з 05 серпня 2019 року, а дата укладання договору 03 січня 2019 року.
Отже наданий Адвокатським об’єднанням «Юркес» аналогічний договір який має недостовірну інформацію не може бути документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, що суперечить вимогам встановленим тендерною документації та статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також є підставою для відхилення тендерної пропозиції (ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Так відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Також у складі тендерної документації не надано довідку про згоду на обробку персональних даних на Головіну Лілію Сергієвну, Гришу Мар’яну Валеріївну, Гришу Сергія Миколайовича, Пахомова Валентина Валентиновича, Уманець Дмитра Юрійовича, оскільки дані та документи цих фізичних осіб були наданні у складі тендерної пропозиції
Згідно частини 6 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ст.2 цього Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
Отже ненадання довідки про згоду на обробку персональних даних вищезазначених осіб є порушенням Закону України «Про захист персональних даних».

Також відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
Адвокатським об’єднанням «Юркес» такого гарантійного листа надано не було, що суперечить вимогам встановленим тендерною документації та Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
Відповідно до п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так Адвокатським об’єднанням «Юркес» не відповідає жодному кваліфікаційному критерію, оскільки учасником документально не підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Також Адвокатським об’єднанням «Юркес» у тендерній пропозиції була зазначена недостовірна інформація, а саме щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, оскільки замовником був обраний такий кваліфікаційний критерій.
Адвокатським об’єднанням «Юркес» не були надані гарантійний лист про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника та довідку про згоду на обробку персональних даних на Головіну Лілію Сергієвну, Гришу Мар’яну Валеріївну, Гришу Сергія Миколайовича, Пахомова Валентина Валентиновича, Уманець Дмитра Юрійовича.
Враховуючи вищевикладене у ПрАТ «Харківенергозбут» були обґрунтовані підстави для відхилення тендерної пропозиції Адвокатського об’єднання «Юркес» на підставі п.1 ч.1, п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Так замовником не було застосовано вищезазначену норму, у зв’язку з тим що тендерно пропозиція Адвокатського об’єднання «Юркес» окрім невідповідностей в інформації та документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, також не були надані інші документи визначені тендерною документацією.


Піпис Уповноважена особа: Пономарьов Д. О.


 

Документи подані скаржником

28 серпня 2020 17:52
1.jpeg
28 серпня 2020 17:52
2.jpeg
28 серпня 2020 17:52
3.jpeg
28 серпня 2020 17:52
4.jpeg
28 серпня 2020 17:52
5.jpeg
28 серпня 2020 17:52
6.jpeg
28 серпня 2020 17:52
7.jpeg
28 серпня 2020 17:52
8.jpeg
28 серпня 2020 17:52
9.jpeg

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЛІШ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ" 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРЕКС" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
2 370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВОВА КОНСТАНТА" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЮРІЙ МИЦА" 3 180 000,00
UAH з ПДВ
2 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 21:03
мій паспорт і код.pdf
18 серпня 2020 21:03
Комерційна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 21:03
виписка з реєстру.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 11:25
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:13
Статут АО Юрекс.pdf
18 серпня 2020 11:13
Проект договору 2.pdf
18 серпня 2020 11:13
Проект договору 1.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 21:15
рекомендація Юністіл.PDF
18 серпня 2020 21:15
інформація.PDF
18 серпня 2020 21:15
акти Юністіл.PDF
18 серпня 2020 21:15
Акти АурумТранс.PDF
18 серпня 2020 20:33
договір Юністіл.PDF
18 серпня 2020 20:33
договір АурумТранс.PDF
18 серпня 2020 20:33
довідка5.PDF
18 серпня 2020 20:33
довідка4.PDF
18 серпня 2020 20:33
довідка3.PDF
18 серпня 2020 20:33
довідка2.PDF
18 серпня 2020 20:33
довідка1.PDF
18 серпня 2020 20:33
довідка.PDF

Публічні документи

11 вересня 2020 15:36
Електронний підпис
11 вересня 2020 15:33
Проект договору.pdf
11 вересня 2020 15:33
Мица Ю.В..pdf
18 серпня 2020 20:23
Електронний підпис
18 серпня 2020 20:22
гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЛІШ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВОВА КОНСТАНТА"

АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЮРІЙ МИЦА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КУЛІШ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ"
#3188010477
Відхилено
1 000 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 12:41
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 серпня 2020 00:00
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮРЕКС"
#42348087
Відхилено 2 370 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 10:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВОВА КОНСТАНТА"
#37664060
Відхилено 2 400 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 10:00
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЮРІЙ МИЦА"
#43327356
Переможець 2 990 000,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 13:22

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

21 серпня 2020 12:41
Електронний підпис

Документи

25 серпня 2020 10:46
Електронний підпис
25 серпня 2020 10:45
відхилити юрекс.PDF

Документи

27 серпня 2020 09:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ЮРІЙ МИЦА"
#43327356
2 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 вересня 2020 16:54
Кінець періоду оскарження: 02 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 02 жовтня 2020 00:02
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) з підстави, що передбачена згідно пункту 1 частини 1 статті 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
21 вересня 2020 16:54
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:54
протокол відміни.PDF