Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШАБІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 42045473 |
Місцезнаходження: | 67770, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський район, село Шабо, вул. Центральна, 63 |
Контактна особа: |
Наталя Яцина +380975930779 osvitashabo2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 22:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 15:47 |
Очікувана вартість: | 531 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 658,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Категорія замовника – відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. (більш детально зазначено в Розділі І, п.7 тендерної документації) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 22:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 22:03 |
Додаток 1 Технічне завдання 03.08.docx | |
03 серпня 2020 22:03 |
Додаток 2 Проект договору кухонне обладнання 03.08.doc | |
03 серпня 2020 22:03 |
ТД кухонне обладнання 03.08.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-02-000020 ● c703df0f275d4cdb84162272dcf6e500
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 вересня 2020 15:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2020 Одеса № 299
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Юлії САРАІН від 02.09.2020, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 02.09.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.09.2020 № 299
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
2. UA-2020-08-03-005472-a 03.08.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-10 14:05:55
Запит про надання пояснення
Про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 02.09.2020 № 299 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування, яка проводиться Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2020-08-03-005472-a).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ» (далі – Учасник) вимогам пункту 1.6 додатку 1 «Технічне завдання» до тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції не надано листи авторизації виробника?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати вимогу про усунення невідповідностей щодо авторизаційних листів, надання яких вимагається пунктом 1.6 додатку 1 «Технічне завдання» до тендерної документації, тоді як частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено усунення невідповідностей лише для інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності Учасника вимогам пункту 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 10.06.2019 № 27/2019 не в повному обсязі?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-11 13:34:07
пояснення
На наявну в електронній системі закупівель Інформацію про моніторинг Південного офісу Держаудитслужби (номер: UA-M-2020-09-02-000020; Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-09-02 15:01:56) по відкритим торгам: Обладнання для харчоблоку в комплекті, ДК 021:2015 – 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-005472-a), тендерний комітет Управління освіти, культури, молоді та спорту Шабівської сільської ради, надає наступні пояснення.
19.08.2020 року у відповідності до оголошеного аукціону за результатами оцінки електронної системи найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція Учасника №1 ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ, який запропонував 529 000,00 грн. з ПДВ. Розглянувши та вивчивши надані документи учасника на відповідність вимогам тендерної документації тендерним комітетом були виявлені невідповідності в пропозиції учасника. 20.09.2020 р. відповідно до п.16 ст.29 Закону в електронній системі було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Рішення про зазначення інформації щодо авторизаційних листів було прийнято виходячи з наступного. В документі з описом технічного завдання була зазначена інформація, що Учасником надаються листи авторизації виробника (файл 15.Порівняльна таблиця запропонованого товару.pdf). Оскільки, при перегляді документів цих листів не було виявлено, а посилання на них були, то і була зазначена вимога щодо надання пояснень з цього приводу.
На вимогу про усунення невідповідностей 21.08.2020 р. учасником надана оновлена довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (вих. № 5917 від 18.08.2020), лист №5999 від 21.08.2020 р. з поясненням та авторизаційні листи (вих. № 200820-1 від 20.08.2020, вих. № 529 від 19.08.2020, вих. № 108 від 20.08.2020, вих. № 435 від 20.08.2020, вих. № 93-20/08/2020 від 20.08.2020). В листі учасник повідомляє про те, що «при загрузці документів на авторизованому майданчику в системі Прозоро відбувся технічний збій та документ “Авторизайційни листи від виробників” не був доданий до документів тендерної пропозиції та не розміщений в системі Прозоро до початку аукціону.». Замовник звернувся до технічної підтримки авторизованого майданчика та отримав підтвердження того, що технічний збіг дійсно міг статися у разі великої кількості файлів та накладання ЕЦП учасником в той час, коли документи, додані учасником ще не встигли загрузитися в ЦБД. Учасник в своєму листі просив врахувати відповідні документи при розгляді пропозиції.
На виконання вимоги пункту 19 частини 3 статті 19 Закону в пункті 1.7. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки й описки, тощо, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.» На засіданні тендерного комітету (Протокол №59 від 21.08.2020 р.) відповідно до статті 22 Закону та вимог тендерної документації було прийняте рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої), оскільки це не впливає на зміст пропозиції.
Беручи до уваги всі обставини, а саме, що закупівля обладнання для харчоблоку в комплекті відбувається вже вдруге (перша закупівля ID: UA-2020-07-15-008403-c не відбулась у зв’язку з відсутністю учасників), навчальний рік вже почався, наявна гостра нагальна потреба для забезпечення відповідним обладнанням харчоблоки Опорного закладу «Шабівський ЗЗСО I-IIIступенів», Шабівського ЗЗСО I-IIIступенів, ЗДО «Журавка» та ЗДО «Журавка», які забезпечують харчування дітей, враховуючи, що тендерна пропозиція за своїми якісними та кількісними показниками відповідає технічним вимогам, зазначеним в Додатку 1, несуттєву помилку, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції та була виправлена, було прийняте рішення (Протокол №60 від 21.08.2020 р.) про визначення ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ переможцем процедури закупівлі.
Щодо наданого аналогічного договору від 10.06.2019 №27/2019 не в повному обсязі, повідомляємо наступне.
Пунктом 5.2.1 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога щодо надання «…копії кожного з договорів, зазначеного у довідці з усіма додатками та змінами, копії накладної(их) або акту(ів) прийому-передачі товару, зазначеного учасником в довідці.». На виконання Учасником наданий договір №27/2019 від 10.06.2019 на загальну суму 502700,00 грн., Додаток 1 до договору Специфікація, Лист-відгук №1444 від 27.09.2019, Видаткова накладна №0132 від 14.07.2019 р. на 502700,00 грн. (файл 10. Документи на підтвердження виконання аналогічного договору.pdf).
Тож, ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ виконано вимоги тендерної документації та в повному обсязі надано аналогічний договір.
Дії тендерного комітету щодо визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ переможцем, а пропозицію такою, що відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації вважаємо правомірними та такими, що виконують основні принципи, закріплені статтею 5 Закону України від 19.09.2019 р. №114-IX "Про публічні закупівлі", зокрема - максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто. Пропозиці відхилена
2020-09-21 11:48:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2020-09-22 09:01:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
529 000,00
UAH з ПДВ
|
529 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович |
531 000,00
UAH з ПДВ
|
531 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ #41879354 |
Рішення скасоване |
529 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2020 21:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 12:15
|
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ #41879354 |
Відхилено |
529 000,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 11:47
|
|
ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович #2262517179 |
Відхилено |
531 000,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2020 11:50
|