Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі
Очікувана вартість
608 500,00 UAH
UA-2020-08-03-005432-a ddc8503a37c94d428c63d6e40b2089f3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сергіївна Денисюк

+380412227372
+380683114482
pansionat12415@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03188487
Місцезнаходження: 12415, Україна , Житомирська обл., Житомирський район, с. Іванівка, вул. Інтернатна, 1
Контактна особа: Ольга Сергіївна Денисюк
+380412227372,+380683114482
pansionat12415@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 20:49
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 13:17
Очікувана вартість: 608 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12415, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Іванівка, ВУЛИЦЯ ІНТЕРНАТНА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконані послуги (роботи) здійснюються Замовником у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Підрядника згідно виставлених рахунків та Актів приймання виконаних послуг (робіт) за формою КБ-2в протягом 30 календарних днів після приймання виконаних послуг (робіт); Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку, тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою); застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%); обсяг закупівлі - згідно технічної специфікації щодо предмету закупівлі (додаток 2 до тендерної документації); умови надання забезпечення тендерних пропозицій - згідно частини 14 тендерної документації; Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 21:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 21:15
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
03 серпня 2020 21:15
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-005432-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дівікс, Код ЄДРПОУ:33463396
Дата подання: 03 вересня 2020 17:54
Неправомірне визначення переможця
Неправомірне визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 вересня 2020 12:29
Згідно ч. .3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Також згідно ч. 4 ст. 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Зміст Вашого звернення не містить запитів, передбачених згідно ч. .3 ст. 31 та/або ч. 4 ст. 33 Закону. Отже, у замовника в цій частині відсутні процесуальні підстави належним чином реагувати на подібного роду звернення.
Згідно ст. 18 Закону скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. В той же час, по суті Вашого звернення довідково повідомляємо наступне. Згідно п. 2.2.1. тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що виконують трудові функції згідно з укладеними з учасником трудовими договорами (контрактами) відповідно до закону, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи, та щодо кожного з таких працівників, зокрема учасник повинен підтвердити наявність виконавців робіт - електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтера з ремонту та обслуговування електроустатковання, або електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, або монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду, та налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема виконавців робіт, зазначених вище, а саме витяги з трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо; копії документів, що підтверджують кваліфікаційний рівень (розряд) для виконавців робіт, інформацію про наявність яких учасником згідно вимог цього пункту надано у складі тендерної пропозиції. Таким чином, тендерною документацією не встановлено вичерпного переліку документів, що повинні підтверджувати кваліфікаційний рівень (розряд) для виконавців робіт. У складі тендерної пропозиції ПП "ОХОРОНА-004" надано наступні документи:
- свідоцтво про проходження спеціального навчання серії КІЕ 802/2 для працівника Федорець В.Г., згідно змісту якого вказано кваліфікацію останнього: електромонтер ОПС 5-го розряду, налагоджувальник 5-го розряду;
- свідоцтво про проходження спеціального навчання серії КІЕ 802/4 для працівника Мельниченко О.О., згідно змісту якого вказано кваліфікацію останнього: електромонтер ОПС 5-го розряду, налагоджувальник 5-го розряду;
- свідоцтво про проходження спеціального навчання серії КІЕ 802/3 для працівника Бендрик О.В., згідно змісту якого вказано кваліфікацію останнього: електромонтер ОПС 5-го розряду, налагоджувальник 5-го розряду.
Отже, учасником ПП "ОХОРОНА-004" в повній мірі виконано вимоги тендерної документації в цій частині.

Документи подані скаржником

03 вересня 2020 17:53
2.pdf
03 вересня 2020 17:54
Оскарження

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-03-005432-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП Сварожич +, Код ЄДРПОУ:36801710
Дата подання: 10 вересня 2020 17:48
Скарга
Скарга про неправомірне визначення переможця.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 11:02
рішення від 14.09.2020 № 17141+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 11:02
рішення від 22.09.2020 №17861 .pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 22:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Органу оскарження №17861-р/пк-пз від 22.09.2020р.скасовано рішення тендерного комітету про намір укласти договір про закупівлю від 31.08.2020р. з учасником ПП "ОХОРОНА-004".
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2020 10:07

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 16:21
Скарга
10 вересня 2020 16:21
Scan_2020-09-10_005.pdf
10 вересня 2020 16:21
Scan_2020-09-10_006.pdf
10 вересня 2020 16:21
Scan_2020-09-10_007.pdf
10 вересня 2020 16:21
Довідка

Документи подані замовником

18 вересня 2020 10:54
Пояснення АМКУ.docx
18 вересня 2020 10:54
ПОЯСНЕННЯ АМКУ.pdf
18 вересня 2020 10:54
Довідка про працівників.pdf
18 вересня 2020 10:54
Довіреність Воєводіна.pdf
30 вересня 2020 10:07
Изображение_891.jpg
30 вересня 2020 10:07
Изображение_892.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дівікс 509 200,00
UAH з ПДВ
509 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сварожич + 593 808,78
UAH з ПДВ
539 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 596 250,44
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 17:32
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:28
Зведена довідка.pdf
18 серпня 2020 17:28
Статут.rar
18 серпня 2020 17:28
Сертифікати.rar
18 серпня 2020 17:28
Сертифікати 2.rar
18 серпня 2020 17:28
Оригінали документів.rar

Публічні документи

18 серпня 2020 13:54
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:52
Ст.17.pdf
18 серпня 2020 13:52
Ст.17(1).pdf
18 серпня 2020 13:52
Лист персональні дані.pdf
18 серпня 2020 13:52
Зведена довідка.pdf
18 серпня 2020 13:52
Довідка наявн.працівн..pdf
18 серпня 2020 13:52
АКТ ЗОШ 36.pdf
18 серпня 2020 13:52
АКТ ЗОШ 10.pdf
18 серпня 2020 13:52
Лист Відгук ЗОШ 36.pdf
18 серпня 2020 13:52
ДГ ЗОШ 36.pdf
18 серпня 2020 13:52
ДГ ЗОШ 10.pdf
18 серпня 2020 13:52
Локальний кошторис.pdf
18 серпня 2020 13:52
Відмість ресурсів.pdf
18 серпня 2020 13:52
Договірна ціна.pdf
18 серпня 2020 13:52
Трудовий Твардовський.pdf
18 серпня 2020 13:52
Твардовський висота.pdf
18 серпня 2020 13:52
Твардовський КВПіА.pdf
18 серпня 2020 13:52
Твардовський КВіПА.pdf
18 серпня 2020 13:52
Стремоухов висота.pdf
18 серпня 2020 13:52
свідоцтво.pdf
18 серпня 2020 13:52
Посвідчення.pdf
18 серпня 2020 13:52
Посвідчення(1).pdf
18 серпня 2020 13:52
ПДВ.pdf
18 серпня 2020 13:52
Статут ПП Сварожич _.pdf
18 серпня 2020 13:52
Рішення засновника.pdf
18 серпня 2020 13:52
Наказ Шевчук.pdf
18 серпня 2020 13:52
Наказ Твардовський.pdf
18 серпня 2020 13:52
Наказ Стремоухов.pdf
18 серпня 2020 13:52
наказ Директор.pdf
18 серпня 2020 13:52
ліцензія.pdf
18 серпня 2020 13:51
Лист досвід.pdf
18 серпня 2020 13:51
Лист довідка.pdf
18 серпня 2020 13:51
Довідка довкіллля.pdf
18 серпня 2020 13:51
Довідка відповід..pdf
18 серпня 2020 13:51
виписка 2 ст.pdf
18 серпня 2020 13:51
виписка 1с..pdf
18 серпня 2020 13:51
Дод.2.pdf
18 серпня 2020 13:51
Дод.1.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 15:19
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:16
кошторис.pdf
08 вересня 2020 15:16
довідки ст 17.pdf
08 вересня 2020 15:16
Довідка (2).zip
08 вересня 2020 15:16
Довідка (1).zip
08 вересня 2020 15:16
банкрутство.pdf
08 вересня 2020 15:16
public_doc (1).pdf
08 вересня 2020 15:16
public_doc (1).p7s
08 вересня 2020 15:16
Dovidka_20241528470860676845.pdf.p7s
08 вересня 2020 15:16
Dovidka_20241528470860676845.pdf
18 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:52
кошторис.pdf
18 серпня 2020 17:52
Копія-Статут.pdf
18 серпня 2020 17:52
Копія-Ліцензії ПС.pdf
18 серпня 2020 17:52
згода з технічним.pdf
18 серпня 2020 17:52
довідки ст 17.pdf
18 серпня 2020 17:52
довідка про довкілля.pdf
18 серпня 2020 17:52
довідка працівники.pdf
18 серпня 2020 17:52
довідка повноваження.pdf
18 серпня 2020 17:52
відгук 292.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дівікс

ПП Сварожич +

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дівікс
#33463396
Очікує рішення 509 200,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 10:03
ТОВ Дівікс
#33463396
Рішення скасоване 509 200,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 10:03
ПП Сварожич +
#36801710
Рішення скасоване 539 999,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 10:03
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 540 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 10:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 10:12
Кінець періоду оскарження: 11 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 11 жовтня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання рішення Органу оскарження №17861-р/пк-пз від 22.09.2020р.скасовано рішення тендерного комітету про намір укласти договір про закупівлю від 31.08.2020р. з учасником ПП "ОХОРОНА-004" та прийнято рішення про відміну закупівлі
Документи:
30 вересня 2020 10:12
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:08
Изображение_892.jpg
30 вересня 2020 10:08
Изображение_891.jpg