Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штори для вікон та вбрання для сцени для Будинку культури с. Студениця (ДК 021:2015: "39510000-0 Вироби домашнього текстилю")
Очікувана вартість
42 203,00 UAH
UA-2020-08-03-005425-a be4196e44f50439396a43b642f0fa3ac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 20:34
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 14:43
Очікувана вартість: 42 203,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 211,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: -інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє; -документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника; -сертифікати, гарантійні листи виробника; -рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Задник (ДК 021:2015: "39515100-6 Штори")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, c.Студениця, вул. Центральна, 42 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
3 штуки
Коротка горизонтальна завіса (ДК 021:2015: "39515100-6 Штори")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, c.Студениця, вул. Центральна, 42 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
6 штуки
Падуга (ДК 021:2015: "39515100-6 Штори")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, c.Студениця, вул. Центральна, 42 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
2 штуки
Куліса (головна завіса) (ДК 021:2015: "39515100-6 Штори")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, c.Студениця, вул. Центральна, 42 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
1 штуки
Арлекс (ДК 021:2015: "39515100-6 Штори")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, c.Студениця, вул. Центральна, 42 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
15 штуки
Штора для вікна (ДК 021:2015: "39515100-6 Штори")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, c.Студениця, вул. Центральна, 42 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 20:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 20:35
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
03 серпня 2020 20:35
Додаток 3.docx
03 серпня 2020 20:35
Додаток 1.docx
03 серпня 2020 20:35
Додаток 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОСМОЛЯН ЯНА ІГОРІВНА 38 000,00
UAH з ПДВ
37 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 42 000,00
UAH з ПДВ
37 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 17:43
Електронний підпис
13 серпня 2020 17:41
Паспорт+Код.pdf
13 серпня 2020 17:41
Виписка ЄДР.pdf
13 серпня 2020 17:41
Тендерна пропозиція.pdf
13 серпня 2020 17:41
Висновок СЕЕ.pdf
13 серпня 2020 17:41
Сертифікація.pdf
13 серпня 2020 17:41
Витяг єдиного податку.pdf
13 серпня 2020 17:41
Додаток 3 Лист-згода.pdf
13 серпня 2020 17:41
Захист довкілля.pdf
13 серпня 2020 17:41
Фото сцен наші роботи.pdf
13 серпня 2020 17:41
Інформаційна довідка.pdf
13 серпня 2020 17:41
Договори одяг сцен.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 23:42
Електронний підпис
13 серпня 2020 23:37
САНВИСНОВОК ПОРТЬЕРА.pdf
13 серпня 2020 23:37
цп сцена.pdf
13 серпня 2020 23:37
проект договору сцена.pdf
13 серпня 2020 23:37
ТУ сцена.pdf
13 серпня 2020 23:37
Захист довкілля.pdf
13 серпня 2020 23:37
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
13 серпня 2020 23:37
ИНН Кутенкова ОО.jpg
13 серпня 2020 23:37
довідка корупціі.pdf
13 серпня 2020 23:37
Витяг платника.pdf
13 серпня 2020 23:37
Витяг платника.jpg
13 серпня 2020 23:37
ВИТЯГ КУТЕНКОВА ОО 2020Р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОСМОЛЯН ЯНА ІГОРІВНА

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОСМОЛЯН ЯНА ІГОРІВНА
#3065210127
Переможець 37 300,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 22:57

Документи

14 серпня 2020 22:57
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:25
Рішення УО №47.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 22:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОСМОЛЯН ЯНА ІГОРІВНА
#3065210127
37 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 22:57
Електронний підпис
14 серпня 2020 18:25
Рішення УО №47.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 12:30
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 17:35
Договір №437.PDF укладений
26 серпня 2020 17:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 300,00
UAH