Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання
Очікувана вартість
217 000,00 UAH
UA-2020-08-03-005375-c ● 3dd5785714d64780ab572c1190292d74
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37395418 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Шестозуб Альона 380634439806 olena_yuri@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 13:47 |
Очікувана вартість: | 217 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,69% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень за адресами: просп. Перемоги, 97, вул. Львівська, 8/6, вул. Семашка, 16 та вул. І. Крамського, 10
код ДК 021:2015 – 90911000-6 - послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
код ДК 021:2015 – 90911000-6 - послуги з прибирання житла, будівель і миття вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Перемоги, 97, вул. Львівська, 8/6, вул. Семашка, 16 та вул. І. Крамського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2020 10:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 18:44 |
Оголошення.docx | |
03 серпня 2020 18:44 |
Тендерна_документацiя.docx | |
03 серпня 2020 18:43 |
Перелік змін.PDF | |
03 серпня 2020 18:10 |
Додаток_4_ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ+ДОДАТКИ_rec.docx | |
03 серпня 2020 18:10 |
Додаток_5_ЛИСТ-ЗГОДА.docx | |
03 серпня 2020 18:10 |
Додаток_1_КВАЛIФIКАЦIЙНI_КРИТЕРIЇ_ТА_ВИМОГИ_ДО_УЧАСНИКIВ.docx | |
03 серпня 2020 18:10 |
Додаток_2_IНФОРМАЦIЯ_ПРО_ТЕХНIЧНI,_ЯКIСНI_ТА_КIЛЬКIСНI_ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx | |
03 серпня 2020 18:10 |
Додаток_3_ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦIЯ+Додаток_3.1._РОЗРАХУНОК_ВАРТОСТI_ПОСЛУГ.docx |
10 серпня 2020 10:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
03 серпня 2020 18:44 |
Оголошення.docx
|
||||||||||||
03 серпня 2020 18:44 |
Тендерна_документацiя.docx
|
||||||||||||
03 серпня 2020 18:43 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||
03 серпня 2020 18:10 |
Додаток_4_ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ+ДОДАТКИ_rec.docx
|
||||||||||||
03 серпня 2020 18:10 |
Додаток_5_ЛИСТ-ЗГОДА.docx
|
||||||||||||
03 серпня 2020 18:10 |
Додаток_1_КВАЛIФIКАЦIЙНI_КРИТЕРIЇ_ТА_ВИМОГИ_ДО_УЧАСНИКIВ.docx
|
||||||||||||
03 серпня 2020 18:10 |
Додаток_2_IНФОРМАЦIЯ_ПРО_ТЕХНIЧНI,_ЯКIСНI_ТА_КIЛЬКIСНI_ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx
|
||||||||||||
03 серпня 2020 18:10 |
Додаток_3_ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦIЯ+Додаток_3.1._РОЗРАХУНОК_ВАРТОСТI_ПОСЛУГ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання закупівлі
Дата подання: 07 серпня 2020 16:14
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:10
Шановний Замовник!
В Додатку 2 до тендерної документації Ви вказуєте, що графік прибирання необхідно організувати згідно з графіком (режимом) роботи Замовника, тобто: 2-4-й поверхи та решта приміщень по просп. Перемоги, 97, приміщення по вул. Львівській 8/6, вул. Семашка, 16 та вул. Крамського, 10 – у понеділок, вівторок, середу та четвер з 8-00 до 17-00, у п’ятницю з 8-00 до 15-45; 1-ий поверх по просп. Перемоги, 97 – у понеділок, вівторок, середу та четвер з 9-00 до 20-00, у п’ятницю з 9-00 до 16-45, в суботу з 9-00 до 16-00. За таким графіком працівники мають працювати повний робочий день і отримувати гідну заробітну платню, не нижче мінімальної заробітної плати. Розміри мінімальної заробітної плати на 2020 рік затверджені Законом України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" від 14.11.2019 р. N 294-IX і складає 4723 грн за місяць.
У тому ж пункті Ви вказуєте, що «Учасник повинен забезпечити гідний рівень заробітної плати прибиральників (не нижче рівня мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2020 рік»).»
Виходячи із загальної площі прибирання орієнтовного розподілу прибиральників за мінімальної заробітної плати сума витрат тільки на заробітну платню має складати
(4723 грн (мінімальна з.п.) + 1039,06 грн (обов’язковий ЕСВ)) * 9 робітників) * 4 місяці обслуговування = 207 434,16 грн,
в той час, як бюджет заявлений Вами не більше 217 000 грн
Така сума не дозволяє підприємству сплатити інші послуги, що входять в технічне завдання і заявлені Вами у характеристиках предмету закупівлі тендеру (спецодяг, дератизація, дезінфекція, обладнання, інвентар, оподаткування, адміністративні та інші витрати).
Просимо уточнити або змінити пункти про графік прибирання та/або оплату праці, розмір бюджету, або роз’яснити наявні пункти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Очікувана розрахункова ціна закупівлі включає:
1. Витрати на заробітну плату: 207 434,16 грн.
Кількість прибиральників (9 чол.) * Період надання послуг (4 міс.) * Фонд оплати праці прибиральників з нарахуваннями на заробітну плату на 1 місяць (мінімальна заробітна плата (4 723 грн.) + нарахування на заробітну плату (22%)).
2. Інші витрати – 3 560,00 грн.
Закладена сума у попередніх закупівлях Замовником аналогічного предмета закупівлі (890,00 грн.) * Період надання послуг (4 міс.).
3. Прибуток – 6 000,00 грн.
Сума прибутку, закладена у попередніх закупівлях Замовником аналогічного предмета закупівлі (1 500,00 грн.) * Період надання послуг (4 міс.).
Таким чином, очікувана розрахункова ціна закупівлі становить 216 994,16 грн.
Тому, Замовником вирішено встановити очікувану ціну закупівлі на рівні розрахункової очікуваної ціни, округливши значення до тисяч гривень – 217 000,00 грн. Окремо хочемо звернути Вашу увагу, що підприємство не надає жодного інвентарю та обладнання для надання послуг Замовнику.
1. Витрати на заробітну плату: 207 434,16 грн.
Кількість прибиральників (9 чол.) * Період надання послуг (4 міс.) * Фонд оплати праці прибиральників з нарахуваннями на заробітну плату на 1 місяць (мінімальна заробітна плата (4 723 грн.) + нарахування на заробітну плату (22%)).
2. Інші витрати – 3 560,00 грн.
Закладена сума у попередніх закупівлях Замовником аналогічного предмета закупівлі (890,00 грн.) * Період надання послуг (4 міс.).
3. Прибуток – 6 000,00 грн.
Сума прибутку, закладена у попередніх закупівлях Замовником аналогічного предмета закупівлі (1 500,00 грн.) * Період надання послуг (4 міс.).
Таким чином, очікувана розрахункова ціна закупівлі становить 216 994,16 грн.
Тому, Замовником вирішено встановити очікувану ціну закупівлі на рівні розрахункової очікуваної ціни, округливши значення до тисяч гривень – 217 000,00 грн. Окремо хочемо звернути Вашу увагу, що підприємство не надає жодного інвентарю та обладнання для надання послуг Замовнику.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" #41558082 |
Відхилено |
199 780,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 16:54
|
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" #37655920 |
Переможець |
216 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2021 18:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 09:19
|
Додаткова № 2.PDF | зміни до договору |
26 січня 2021 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:39
|
Додаткова прибирання.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2020 16:54
|
Договір№1.PDF | укладений |
02 вересня 2020 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно частини шостої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6. ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" - дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |