Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система ендоскопічної візуалізації (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації)
Очікувана вартість
1 786 000,00 UAH
UA-2020-08-03-005321-c 14b407e3212b49e496b9d3a663d5d96d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільніцька Оксана Миколаївна

380456359909 bconco@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Білоцерківський обласний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 01989591
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого,будинок 56
Контактна особа: Ільніцька Оксана Миколаївна
380456359909
bconco@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 11:22
Очікувана вартість: 1 786 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Система ендоскопічної візуалізації (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації) - 1 одиниця.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Система ендоскопічної візуалізації (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:38
Додаток 2 до тендерної документації.doc
03 серпня 2020 17:38
Додаток 1 до тендерної документації.doc
03 серпня 2020 17:37
ТД _ ЕНДОСКОП.doc
03 серпня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:38
Додаток 2 до тендерної документації.doc
03 серпня 2020 17:38
Додаток 1 до тендерної документації.doc
03 серпня 2020 17:37
ТД _ ЕНДОСКОП.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НІКАТОР" 1 780 000,00
UAH з ПДВ
1 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 1 784 500,00
UAH з ПДВ
1 784 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 21:55
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:25
ст.17.pdf
28 серпня 2020 14:17
Довідка_МВСУ.pdf
28 серпня 2020 14:17
Податки.pdf
26 серпня 2020 21:44
Електронний підпис
17 серпня 2020 23:25
Частина 3 (стор 134_161).pdf
17 серпня 2020 23:25
Частина 2 (стр 44_133).pdf
16 серпня 2020 18:16
Частина 1 (стор 1-43).pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 18:24
Електронний підпис
19 серпня 2020 18:23
Інші документи.pdf
19 серпня 2020 18:23
Проект договору.pdf
19 серпня 2020 18:23
Тех. частина. Час. 1.pdf
19 серпня 2020 18:23
Тех. частина. Час. 2.pdf
19 серпня 2020 18:23
Кваліфікац. критерії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НІКАТОР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НІКАТОР"
#38421679
Переможець 1 780 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 19:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 18:56

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду документів тендерної пропозиції ТОВ "НІКАТОР", було встановлено не відповідність в інформації та/або документах, що подані вище зазначеним учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Відповідно до умов тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. тендерної документації. ТОВ "НІКАТОР" у складі документів тендерної пропозиції надало документи, що вимагалися згідно п. 1.5. тендерної документації, а саме: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Проте, тендерна пропозиція даного Учасника не містить файл накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Керуючись ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути зазначену невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель необхідних документів/файлів відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення про усунення невідповідностей. В разі не виправлення зазначених невідповідностей тендерна пропозиція буде відхилена у відповідності до п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 19:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НІКАТОР"
#38421679
1 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 09:57
Дог. 131 ТОВ Нікатор.PDF укладений
08 вересня 2020 09:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 780 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 448,60 UAH)