Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт покрівлі будівлі СЗШ І-ІІІ ст. №1 м.Шаргород по вул. Героїв Майдану,225 Шаргородського району, Вінницької області
Очікувана вартість
1 929 578,60 UAH
UA-2020-08-03-005247-c 9c9698d631e34269be411ac95b0e939c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голоднюк Наталя Юріївна

+380434421004 jcdsnf@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141515
Вебсайт: http://www.shedu.vn.ua
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224
Контактна особа: Голоднюк Наталя Юріївна
+380434421004
jcdsnf@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 12:58
Очікувана вартість: 1 929 578,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 647,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт покрівлі будівлі СЗШ І-ІІІ ст. №1 м.Шаргород по вул. Героїв Майдану,225 Шаргородського району, Вінницької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт покрівлі будівлі СЗШ І-ІІІ ст. №1 м.Шаргород по вул. Героїв Майдану,225 Шаргородського району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23500, Україна, Вінницька область, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 225
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%).Тендерні пропозиції готуються українською мовою.Категорії замовників - передбачена п.1 ч.3 ст.2 Закону, а саме юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону;Місцезнаходження - 23500, Вінницька обл., м.Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії закупівлі
Дата подання: 05 серпня 2020 15:39
Дата відповіді: 07 серпня 2020 18:25
Доброго дня. Відповідно до п. 5.1 ч. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: учасник повинен надати договір щодо улаштування (капітального ремонту) покрівлі. Прохання надати роз'яснення чи буде забезпеченно підтвердження даного кваліфікаційного критерію у випадку надання договору щодо капітального ремонту будівлі, основним напрямком роботи якого було ремонт покрівлі, чи договір вимагається виключно на проведення ремонту покрівлі? Завчано дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Аналогічним договором буде вважатися договір про виконання робіт з капітального ремонту будівлі, реконструкції будівлі, в якому є роботи по ремонту покрівлі, улаштуванню покрівлі.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 07 серпня 2020 13:50
Дата відповіді: 12 серпня 2020 13:21
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо Вас надати відповідь на дані запитання. 1) Якої щільності мінеральна вата повинна бути використана при проведенні капітального ремонту покрівлі? 2) Чи можуть бути витрати, пов'язані з оплатою послуг консультанта включені до договірної ціни Учасника?
Відповідь: Добрго дня. Розглянувши ваше звернення надаємо відповіді.
1) Мінеральна вата повинна бути 75 та 150 кг/м3., товщина слою 50 та 100 мм.
2) Витрати, пов'язані з оплатою послуг консультанта не можуть бути включені до договірної ціни Учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-005247-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:42007972
Дата подання: 27 серпня 2020 22:48
втиога про скасування незаконного рішення
втиога про скасування незаконного рішення
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 вересня 2020 16:32
Тендерним комітетом правомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДПРО-ЕКСПЕРТ», та дотримано ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи подані скаржником

Документи

01 вересня 2020 16:32
Відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-03-005247-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:42007972
Дата подання: 04 вересня 2020 11:52
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення пропозиції
Тендерна пропозиція ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ" була незаконно відхилена, чим були порушені права учасника на справедливий розгляд й оцінку. Просимо орган оскарження прийняти скаргу до розгляду та встановити наявні порушення і зобов'язати Замовника належним чином оцінити пропозицію Скаржника. Повний текст скарги у супровідних документах.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 вересня 2020 22:12
рішення від 08.09.2020 № 16825 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 22:12
рішення від 17.09.2020 № 17579.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 21:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом виконано рішення АМКУ № 17579-р/пк-пз від 17.09.2020 та скасовано рішення тендерного комітету про дискваліфікацію ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ" .
Дата виконання рішення замовником: 25 вересня 2020 16:50
Номер скарги: UA-2020-08-03-005247-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:42007972
Дата подання: 08 жовтня 2020 16:18
Скарга на рішення Замовника
Ми не погоджуємося з підставою відхилення нашої пропозиції. Просимо орган оскарження відновити порушені Замовником наші права та інтереси. Скарга подана у строк та відповідно до ст. 18 Закону. Просимо зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції з причин відсутності у Законі (ст. 31) підстави, яка може бути застосована у нашій ситуації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2020 10:30
рішення від 12.10.2020 №19097.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 10:29
рішення від 22.10.2020 №19748.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 20:22

Документи подані скаржником

05 вересня 2020 12:10
Скарга

Документи подані замовником

11 вересня 2020 11:11
Пояснення по скарзі
11 вересня 2020 11:11
Пояснення по скарзі
11 вересня 2020 11:11
Пояснення по скарзі

Документи подані скаржником

08 жовтня 2020 15:56
Скарга

Документи подані замовником

19 жовтня 2020 13:56
Відповідь
19 жовтня 2020 13:56
Відповідь
19 жовтня 2020 13:56
Довідка учасника

Документи Органу Оскарження

13 жовтня 2020 10:29
рішення від 12.10.2020 №19097.pdf
27 жовтня 2020 20:22
рішення від 22.10.2020 №19748.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ" 1 458 568,00
UAH з ПДВ
1 458 568,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" 1 562 014,24
UAH з ПДВ
1 542 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Метр-М 1 590 323,50
UAH з ПДВ
1 550 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛАДОГА 77" 1 624 392,00
UAH з ПДВ
1 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ 1 784 996,00
UAH з ПДВ
1 623 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПРЕДОМ 1 780 187,69
UAH з ПДВ
1 648 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 1 650 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельно-монтажне управління №6 1 865 034,00
UAH з ПДВ
1 865 034,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:56
Інвентарний опис 2.jpg
01 жовтня 2020 13:56
Інвентарний опис 1.jpg
01 жовтня 2020 13:56
Прийнятття Пінчук.pdf
01 жовтня 2020 13:56
Паспорт.PDF
01 жовтня 2020 13:48
витяг з Статуту.pdf
18 серпня 2020 23:52
Електронний підпис
18 серпня 2020 23:51
трудова тимофієнко.pdf
18 серпня 2020 23:51
Трудова Миронюк.pdf
18 серпня 2020 23:50
Трудова Дєдов В.В..pdf
18 серпня 2020 23:50
Трудова Грабовенко.pdf
18 серпня 2020 23:50
Трудова Ляхович.pdf
18 серпня 2020 23:50
Трудова Немировський 2.pdf
18 серпня 2020 23:50
Трудова немировський 1.pdf
18 серпня 2020 23:50
Статут нова редакція.pdf
18 серпня 2020 23:50
Протокол засновників 2.pdf
18 серпня 2020 23:50
Протокол засновників 1.pdf
18 серпня 2020 23:50
Про санкції.pdf
18 серпня 2020 23:50
ОПР_АР_Таб3_1597773563.pdf
18 серпня 2020 23:50
ОПР_АР_Таб_1597773563.pdf
18 серпня 2020 23:50
Опис реєстраційна.pdf
18 серпня 2020 23:50
ліцензія.pdf
18 серпня 2020 23:50
лист-відгук.PDF
18 серпня 2020 23:50
Копія наказ директор.pdf
18 серпня 2020 23:50
КБ-3.jpg
18 серпня 2020 23:50
інвентар опис.pdf
18 серпня 2020 23:50
Договір аналогічний.pdf
18 серпня 2020 23:49
довідка обладнання.pdf
18 серпня 2020 23:49
Довідка довкілля.pdf
18 серпня 2020 23:49
гарантіний по статті 17.pdf
18 серпня 2020 23:49
включення до ЄДРПОУ.jpg
18 серпня 2020 23:49
Витяг з ЄДР.pdf
18 серпня 2020 23:49
акт виконаних робі 4.jpg
18 серпня 2020 23:49
акт виконаних робі 3.jpg
18 серпня 2020 23:49
акт виконаних робі 2.jpg
18 серпня 2020 23:49
акт виконаних робі 1.jpg
18 серпня 2020 23:49
Vytyag-iz-nakazu-vid-16.05.2018-28-L.pdf
18 серпня 2020 23:49
20_ДЦ_ССР.pdf
18 серпня 2020 23:49
20_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
18 серпня 2020 23:49
20_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
18 серпня 2020 23:49
20_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
18 серпня 2020 23:49
20_ДЦ_ДЦ.pdf
18 серпня 2020 23:49
20 шаргород.imd
18 серпня 2020 23:49
7.Свідоцтво Пінчук.pdf
18 серпня 2020 23:49
6.Сертифікат Пінчук.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 15:21
Електронний підпис
17 серпня 2020 23:52
Розрахунок ЗВВ, АМ, ЗП.pdf
17 серпня 2020 23:52
Довідки зг. ст. 17.pdf
17 серпня 2020 23:52
Захист довкілля.pdf
17 серпня 2020 23:52
128.imd
17 серпня 2020 23:52
Установчий документ.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:38
14 Проект Договору.PDF
18 серпня 2020 16:37
01 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

18 серпня 2020 16:15
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:13
Інформаційний лист.PDF
18 серпня 2020 16:13
Протокол зборів.PDF
18 серпня 2020 16:13
Ліцензія.PDF
18 серпня 2020 16:13
Угоди ЦПУ.PDF
18 серпня 2020 16:13
Акти Райгород 1.PDF
18 серпня 2020 16:13
Адмініст. витрати.PDF
18 серпня 2020 16:13
Наказ Гринь А.В..PDF
18 серпня 2020 16:13
Договір Райгород.PDF
18 серпня 2020 16:13
Відгук Райгород.PDF
18 серпня 2020 16:13
Баланс.PDF
18 серпня 2020 16:13
Паспорт код.PDF
18 серпня 2020 16:13
Наказ Гринь.PDF
18 серпня 2020 16:13
Витяг з ЄДР 2020.PDF
18 серпня 2020 16:13
Договірна ціна.PDF
18 серпня 2020 16:13
Довідка про досвід.PDF
18 серпня 2020 16:13
Локальні кошториси.PDF
18 серпня 2020 16:13
Дозвіл Ладога.PDF
18 серпня 2020 16:13
Розр. адм. витрат.PDF
18 серпня 2020 16:13
Акти Райгород 2.PDF
18 серпня 2020 16:13
Стаття 17.PDF
18 серпня 2020 16:13
Розрахунок ЗВВ.PDF
18 серпня 2020 16:13
298 Шаргород.imd

Публічні документи

17 серпня 2020 14:43
Електронний підпис
17 серпня 2020 14:38
Електронний підпис
17 серпня 2020 14:37
3.1. Довідка ст.17.pdf
17 серпня 2020 14:37
6. Витяг ФОП.pdf
17 серпня 2020 14:37
17. Довідка сертифікати.pdf
17 серпня 2020 14:37
12. Довідка додаток 2.pdf
17 серпня 2020 14:37
11. Довідка довкілля.pdf
17 серпня 2020 14:37
2.2. Довідка обладнання.pdf
17 серпня 2020 14:37
2.1. Довідка персонал.pdf
17 серпня 2020 14:37
14. Гарантійний санкції.pdf
17 серпня 2020 14:37
110 _1_.rar
17 серпня 2020 14:37
4. Право підпису.pdf
17 серпня 2020 14:37
3. Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 13:24
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:15
77.Протокол - 1.pdf
18 серпня 2020 13:15
72.Ліцензія оригінал.pdf
18 серпня 2020 13:15
71.Ліцензія копія.pdf
18 серпня 2020 13:14
48.Відомість з ЄДРПОУ.pdf
18 серпня 2020 13:14
46.Витяг розширений 2020.pdf
18 серпня 2020 13:14
44.Витяг з ПДВ оригінал.pdf
18 серпня 2020 13:14
43.Витяг з ПДВ копія.pdf
18 серпня 2020 13:14
38.Кошторис.імд.rar
18 серпня 2020 13:14
35.Охорона праці.pdf
18 серпня 2020 13:14
34.Проект договору - 1.pdf
18 серпня 2020 13:14
31.Договора поставки - 1.pdf
18 серпня 2020 13:14
29.Додаток-2.pdf
18 серпня 2020 13:14
28.Додаток-1.pdf
18 серпня 2020 13:13
16.ДНЗ 27 договірна - 1.pdf
18 серпня 2020 13:13
15.ДНЗ 27 - 1.pdf
18 серпня 2020 13:13
1.Цінова пропозиція - 1.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 21:44
Електронний підпис
18 серпня 2020 21:40
Розрахунок ЗП на 2020.pdf
18 серпня 2020 21:40
230ДЦ.pdf.p7s.zip
18 серпня 2020 21:40
230.imd
18 серпня 2020 14:48
тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 12:17
сертифікат ISO.jpg
18 серпня 2020 12:17
додаткова угода №1.pdf
18 серпня 2020 12:17
відомості.pdf
18 серпня 2020 12:17
Відгук 17.08.pdf
18 серпня 2020 12:17
Витяг з Протоколу ОП.pdf
18 серпня 2020 12:17
Витяг.pdf
18 серпня 2020 12:17
виписка.pdf
18 серпня 2020 12:17
акти.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 17:14
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:11
103.imd
18 серпня 2020 17:11
Травень 2018р-1.pdf
18 серпня 2020 17:11
Травень 2018р - 2.pdf
18 серпня 2020 17:11
Технічне завдання.pdf
18 серпня 2020 17:11
Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 17:11
Статутні документи.pdf
18 серпня 2020 17:11
Покрівля - травень 2017р.pdf
18 серпня 2020 17:11
Покрівля - серпень 2017р.pdf
18 серпня 2020 17:11
Покрівля - квітень 2017р.pdf
18 серпня 2020 17:11
Покрівля - грудень 2017р.pdf
18 серпня 2020 17:10
Грудень 2017р-1.pdf
18 серпня 2020 17:10
Грудень 2017р - 2.pdf
18 серпня 2020 17:10
Охорона праці.pdf
18 серпня 2020 17:10
Гарантійний лист..pdf
18 серпня 2020 17:10
Основи безпеки 2020.docx
18 серпня 2020 17:10
Лютий 2018р.pdf
18 серпня 2020 17:10
Лист-згода.pdf
18 серпня 2020 17:10
Витяг-з-ЄДР.pdf
18 серпня 2020 17:10
Березень 2018р.pdf
18 серпня 2020 17:09
Лист-гарантія.pdf
18 серпня 2020 17:09
Аналогічний договір-2.pdf
18 серпня 2020 17:09
Календарний графік.pdf
18 серпня 2020 17:09
Звітність.pdf
18 серпня 2020 17:09
Аналогічний договір.pdf
18 серпня 2020 17:09
Договірна ціна.pdf
18 серпня 2020 17:09
Довідки з банків.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"

ТОВ Метр-М

ПП "ЛАДОГА 77"

ФОП МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ

ТОВ СПРЕДОМ

ТОВ "ЖК - Гарант"

ТОВ Будівельно-монтажне управління №6

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ"
#42007972
Рішення скасоване 1 458 568,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 16:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"
#37618365
Рішення скасоване 1 542 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 16:50
ТОВ Метр-М
#37663360
Рішення скасоване 1 550 720,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 16:50
ТОВ "БУДПРО-ЕКСПЕРТ"
#42007972
Відхилено 1 458 568,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 17:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2020 15:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД"
#37618365
Відхилено 1 542 000,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 17:40
ТОВ Метр-М
#37663360
Відхилено 1 550 720,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 жовтня 2020 19:03
ПП "ЛАДОГА 77"
#35200359
Відхилено 1 590 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 15:50
ФОП МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ
#3077911094
Відхилено 1 623 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 17:51
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Очікує рішення 1 650 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:59
ТОВ СПРЕДОМ
#39177989
Відхилено 1 648 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:59

Документи

26 серпня 2020 20:15
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:14
протокол відхилення

Документи

03 вересня 2020 18:46
Електронний підпис
03 вересня 2020 18:43
протокол відхилення

Документи

03 вересня 2020 18:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) у тендерній пропозиції не надано копію 8-9, 14-16 сторінок паспорта а також не надано витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) б) не надав договір оренди на техніку яка орендується, що зазначена в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; в) в інвентарному описі міститься не вся власна МТБ (Апарат для газового зварювання i рiзання Дніпро-М, 2020 рік, Вiбратор поверхневий bosh, 2018 рік, Машина шлiфувальна електрична Дніпро-М, Машина шлiфувальна кутова Дніпро-М, Трамбiвка пневматична bosh, 2018 рік, Пилосос промисловий bosh, 2018 рік, Станок для різання керамічної плитки bosh, 2018 рік, Апарат для зварювання поліпропіленових Труб Дніпро-М 2020 рік) чим учасник не підтвердив що дане обладнання є його власним; г) на працівника (Пінчук Олег Володимирович) відсутній документ що підтверджує працевлаштування даного робітника в учасника закупівлі; д) в довідці про досвід виконання аналогічних договорів відсутня інформація про строк виконання робіт (Відповідно до ст. 251 Цивільного Кодексу України: Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення);.. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) не відповідає вимозі п. 1.3 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації б) не відповідає вимогам пункту 5.1. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації; в) не відповідає вимогам пункту 5.1. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації в) не відповідає вимогам пункту 5.1.1.3. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації; г) не відповідає вимогам пункту 5.1.1.5. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник має надати копії усіх сторінок паспорта або копію іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого на підписання документів тендерної пропозиції а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі згідно чинного законодавства, також має надати витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. б) учасник має надав договір оренди на техніку яка орендується, що зазначена в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; в) в довідці про наявність обладнання міститься перелік обладнання яке не зазначене у інвентарному описі, тому учасник має надати інвентарний опис чи оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку основних засобів та матеріальних цінностей де має бути зазначена власне обладнання та матеріально технічна база зазначена у довідці; г) надати документ, що підтверджує працевлаштування Пінчука Олега Володимировича; д) в довідці про досвід виконання аналогічних договорів, учасник має зазначити строк виконання робіт;

Документи

02 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:21
протокол відхилення
25 вересня 2020 16:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
06 жовтня 2020 17:37
протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей:. а) у тендерній пропозиції не надано витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо); б) В наданій копії договору 3/01 від 03.01.2019 року укладеного з ФОП Савченко Русланом Івановичем, в додатку 1 до даного договору не заповнено всю інформацію яка передбачалася даним договором, а саме: не містить № та дату договору в тексті додатку (не заповнено); в) в довідці про наявність працівників зазначено, що Бахмацький Микола Іванович працює в ТОВ «Метр- М» за основним місцем роботи, та мала б бути надана копія трудової книжки, але надано трудовий договір; г) в довідці про досвід виконання аналогічного договору зазначено аналогічний договір № 13/08 від 13.08.2019р. укладений з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Вапнярської селищної ради об’єднаної територіальної громади, на «Капітальний ремонт покрівлі Колоденського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) "Капітошка" Вапнярської селищної ради по вул. Центральна, 56А, в с. Колоденка, Томашпільського району, Вінницької області», вартість договору 620 922,38 грн з ПДВ, а надано копію договору № 130 від 12.08.2019 р. укладений з Відділом освіти, культури, молоді та спорту Вапнярської селищної ради об’єднаної територіальної громади, на «Капітальний ремонт покрівлі Колоденського закладу дошкільної освіти (дитячий садок) "Капітошка" Вапнярської селищної ради по вул. Центральна, 56А, в с. Колоденка, Томашпільського району, Вінницької області», вартість договору 620 922,38 грн з ПДВ; д) учасник не надав у тендерній пропозиції звіт про рух грошових коштів та не надав пояснення про ненадання даного документу в разі, якщо такий документ не передбачений згідно законодавства; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:. а) не відповідає вимозі п. 1.3 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації; б) не відповідає вимогам пункту 5.1. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації; в) не відповідає вимогам пункту 5.1.1.3. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації; г) не відповідає вимогам пункту 5.1.1.5. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації; д) не відповідає вимогам пункту 5.1.1.6. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник має надати особу уповноваженого на підписання документів тендерної пропозиції а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі згідно чинного законодавства, також має надати витяг з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі згідно чинного законодавства; б) всі пропущені поля мають бути заповнені, оскільки відсутність будь якої інформації призводить до втрати чинності договору; в) оскільки Бахмацький Микола Іванович працює в ТОВ «Метр- М» згідно трудового договору, то учасник має привести у відповідність інформацію надану в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (№277 від 18.08.2020 року.), а саме: зазначити що Бахмацький Микола Іванович працює в ТОВ «Метр- М» працює не за основним місцем роботи; г) учасник має привести у відповідність інформацію про номер та дату договору, інформація про який надана у довідці про досвід виконання аналогічного договору (№278 від 18.08.2020 року.); д) учасник має надати звіт про рух грошових коштів або надати лист-пояснення про ненадання даного документу з посилання м на норми чинного законодавства, в разі, якщо такий документ не передбачений згідно законодавства України;

Документи

02 листопада 2020 16:33
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:31
рішення про відхилення

Документи

24 листопада 2020 15:48
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:35
протокол відхилення
02 листопада 2020 16:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 грудня 2020 14:57
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:51
протокол відхилення

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 18 грудня 2020 14:30
Кінець періоду оскарження: 29 грудня 2020 00:00
Дата скасування відміни: 04 лютого 2021 12:13
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутності подальшої потреби в закупівлі робіт (в зв’язку із проведенням адміністративної реформи, процесом децентралізації та створенням в районі об’єднаних територіальних громад, з метою недопущення порушення бюджетного та трудового законодавства, постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» від 17.07.2020 року № 807 та ліквідацією структурних підрозділів відділу освіти Шаргородської РДА, та внесенням змін до б’юджетного кодексу)
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-08-03-005247-c.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 28 грудня 2020 12:01
СКАРГА на рішення тендерного комітету про відміну торгів
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" є учасником закупівлі UA-2020-08-03-005247-c. За результатами оцінки пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" визначена найбільш економічно вигідною. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" приймаючи участь з закупівлі, має право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов’язковим для всіх вимогам Закону. Проте Замовник, за відсутності законних підстав прийняв протиправне рішення про відміну процедури відкритих торгів. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" вбачає порушення своїх прав в НЕреалізації свого права стати переможцем даної процедури закупівлі. Вважаємо, що права нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури відкритих торгів закупівлі UA-2020-08-03-005247-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 20:50
Рішення від 29.12.2020 № 24043 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 20:50
Рішення від 25.01.2021 № 1257.pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 22:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: У зв'язку з необхідністю вжиття заходів, а саме виконання рішення АМКУ від 25.01.2021 р. , уповноваженою особою відділу освіти Шаргородської РДА було прийнято скасувати рішення про відміну закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 04 лютого 2021 12:17

Документи подані скаржником

25 грудня 2020 19:25
скарга.pdf
12 січня 2021 18:05
доповнення.pdf
25 січня 2021 10:16
доповнення до скарги.pdf

Документи подані замовником

30 грудня 2020 15:08
Пояснення по скарзі.pdf
30 грудня 2020 15:08
Пояснення (7).docx
21 січня 2021 15:43
you control оновлені дані.pdf
21 січня 2021 15:43
розпорядження нове.pdf
04 лютого 2021 12:15
протокол.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 11 лютого 2021 17:50
Кінець періоду оскарження: 22 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 22 лютого 2021 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби(інформація зазначена в протоколі)
Документи:
11 лютого 2021 17:50
Електронний підпис
11 лютого 2021 14:09
протокол ..pdf