Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні
Очікувана вартість
508 000,00 UAH
UA-2020-08-03-005241-c 524dd48f4ced49b391ece61653998fce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брюхович Інна Анатоліївна

380683480773 nvkb-lav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Брацлавська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів Немирівського району Вінницької обласної Ради
Код ЄДРПОУ: 20096812
Місцезнаходження: 22870, Україна , Вінницька обл., смт Брацлав, вул. Івана Франка, буд.1
Контактна особа: Брюхович Інна Анатоліївна
380683480773
nvkb-lav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 12:22
Очікувана вартість: 508 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 39710000-2 - Електричні побутові прилади) (згідно вимог тендерної документації). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 Одиниця
Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22870, Україна, Вінницька область, Немирівський район, смт. Брацлав, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.Місцезнаходження замовника - 22870, Вінницька обл., Немирівський район, селище міського типу Брацлав, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 1; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»- розпорядник бюджетних коштів; вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури ВТ є ціна (питома вага критерію – 100%).Методика оцінки визначена у розділі V тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Код та назва номенклатурних позицій предмету закупівлі: плита електрична промислова (39711440-5 Електричні плити), роздаточна лінія «Марміти» (39711300-2 Електронагрівальні прилади), пароконвектомат (39711361-7 Електричні печі), холодильник (39711110-3 Холодильники з морозильною камерою), картофелечистка (39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування), м’ясорубка професійна (39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування), тістозмішувальна машина (39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування), електросковорідка промислова (39711000-9 Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування), посудомийна машина (39713100-4 Посудомийні машини), водонагрівач промисловий (39715100-8 Проточні чи акумуляційні водонагрівачі та занурювані електричні нагрівачі). Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:16
пд.docx
03 серпня 2020 17:14
ТД_Обладнання (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович 505 950,00
UAH з ПДВ
505 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БУРЛАЙ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА 506 800,00
UAH з ПДВ
506 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 507 000,00
UAH з ПДВ
507 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович 508 000,00
UAH з ПДВ
508 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 21:36
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:49
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:47
Довідка про досвід.pdf
18 серпня 2020 19:40
Електронний підпис
18 серпня 2020 19:39
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 19:39
Лист-погодження з ТЗ.pdf
18 серпня 2020 19:39
Лист відгук.PDF

Публічні документи

18 серпня 2020 19:31
Порівняльна таблиця.pdf
18 серпня 2020 19:31
Технічна специфікація.pdf
18 серпня 2020 19:31
Проєкт договору.pdf
18 серпня 2020 19:31
Паспорт.pdf
18 серпня 2020 19:31
Стаття 17.pdf
18 серпня 2020 19:31
Лист-пояснення.pdf
18 серпня 2020 19:31
Персональні дані.pdf
18 серпня 2020 19:31
Лист-пояснення 2.pdf
18 серпня 2020 19:31
Лист-згода 2.pdf
18 серпня 2020 19:31
Код.pdf
18 серпня 2020 19:31
Лист щодо печатки.pdf
18 серпня 2020 19:31
Довідка мтз.pdf
18 серпня 2020 19:31
Гарантійний лист 2.pdf
18 серпня 2020 19:31
Довідка працівники.pdf
18 серпня 2020 19:31
Гарантійний лист 1.pdf
18 серпня 2020 19:31
гарантійний лист 3.pdf
18 серпня 2020 19:31
гарантійний лист 4.pdf
18 серпня 2020 19:31
Анологічний договір.pdf
18 серпня 2020 19:31
витяг ФОП Бурлай С.М..pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 20:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 20:37
Установчі документи.pdf
18 серпня 2020 20:36
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 20:36
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 20:36
Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович

ФОП БУРЛАЙ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович
#3389502417
Переможець 505 950,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 16:10

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: - учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням лише одного договору, а потрібно вказати не менше двох, так як дана вимога звучала у множині. - відповідно до оновленого змісту довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів надати позитивні відгуки до зазначених договорів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абз 2,3 п.5.2 ч.5 розділу «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням не менше 2 аналогічних договорів, із зазначенням найменування, адреси, телефону замовників згідно таких договорів, найменування предмету закупівлі, номер та дату договору. - позитивний відгук від замовника згідно виконаного (або частково виконаного) аналогічного договору), згідно оновленої довідки про досвід виконання аналогічних договорів, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом замовника, дату та номер договору згідно якого поставлявся товар та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Русовський Вадим Петрович
#3389502417
505 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:19
ДУ дог 165 зменш..pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:17
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 12:50
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
28 вересня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 13:55
Договір 165 їдальня.pdf укладений
11 вересня 2020 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 28.09.2020р.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного фінансування замовника.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 480 175,00
UAH