Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
капітальний ремонт приміщення Кошманівського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" по вул. Молодіжна, 1 в с. Кошманівка Машівського району Полтавської області
Очікувана вартість
1 997 073,00 UAH
UA-2020-08-03-005221-c ● c907f1d4e4a840f8a2db411c3508225e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сектор освіти Машівської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145599 |
Місцезнаходження: | 39400, Україна , Полтавська обл., Машівка, вул.Незалежності,111 |
Контактна особа: |
Бейдик Світлана Борисівна +380536491475 masrmk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 1 997 073,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 985,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт приміщення Кошманівського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" по вул. Молодіжна, 1 в с. Кошманівка Машівського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39411, Україна, Полтавська область, с. Кошманівка, вул. Молодіжна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник оплачує вартість фактично виконананих робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів з дня підписання документів Замовником | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 17:11 |
Тендерна документація.docx | |
03 серпня 2020 17:10 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-005221-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд", Код ЄДРПОУ:40727214
Дата подання: 31 серпня 2020 14:21
Вимога на кваліфікацію
ТОВ «Старлайт-БУД» не погоджується з відхиленням нашої пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2020 17:36
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Ваша тендерна пропозиція є відхиленою у відповідності до вимог пункту 1 та п. 2 ч.1 ст. 31 Закону.
На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Таке повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином Законом встановлено, що не усі зауваження, які можуть бути виявлені замовником з урахуванням вимог та умов тендерної документації, які повинен виконати учасник при поданні своєї пропозиції, повинні бути відображені у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей.
Вимога тендерної документації щодо надання заяви учасника на згоду обробки персональних даних працівників учасника, календарного плану на виконання робіт не відносить до вимог щодо підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та до підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У зв’язку з цим, такі інформація про такі невідповідності не було включено до повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей вашої пропозиції.
При цьому іншою причиною відхилення вашої пропозиції слугувало не виконання умови тендерної документації, визначеної пунктом 3.1 таблиці 1 додатку 1 та додатку 1.1 Документації. При цьому інформація про усунення встановленої невідповідності було зазначена у повідомленні з вимогою про усунення невідповідності. Дана невідповідність стосується надання зведеної інформації про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за встановленою замовником формою «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)».
Так як вами не було виправлено встановлену невідповідність в цій частині, замовник мав об’єктивні підстави відхилити таку пропозицію.
Відповідно до другого абзацу частини 2 статті 32 Закону - учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
З урахуванням вище зазначеної вимоги Законом, у вашій вимозі відсутня інформація з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі щодо зазначення її переваг порівняно з вашою тендерною пропозицією.
У зв’язку з вище викладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.
Ваша тендерна пропозиція є відхиленою у відповідності до вимог пункту 1 та п. 2 ч.1 ст. 31 Закону.
На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Таке повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином Законом встановлено, що не усі зауваження, які можуть бути виявлені замовником з урахуванням вимог та умов тендерної документації, які повинен виконати учасник при поданні своєї пропозиції, повинні бути відображені у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей.
Вимога тендерної документації щодо надання заяви учасника на згоду обробки персональних даних працівників учасника, календарного плану на виконання робіт не відносить до вимог щодо підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та до підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У зв’язку з цим, такі інформація про такі невідповідності не було включено до повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей вашої пропозиції.
При цьому іншою причиною відхилення вашої пропозиції слугувало не виконання умови тендерної документації, визначеної пунктом 3.1 таблиці 1 додатку 1 та додатку 1.1 Документації. При цьому інформація про усунення встановленої невідповідності було зазначена у повідомленні з вимогою про усунення невідповідності. Дана невідповідність стосується надання зведеної інформації про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за встановленою замовником формою «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)».
Так як вами не було виправлено встановлену невідповідність в цій частині, замовник мав об’єктивні підстави відхилити таку пропозицію.
Відповідно до другого абзацу частини 2 статті 32 Закону - учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
З урахуванням вище зазначеної вимоги Законом, у вашій вимозі відсутня інформація з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі щодо зазначення її переваг порівняно з вашою тендерною пропозицією.
У зв’язку з вище викладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЕРІОН БУД" |
1 974 331,78
UAH з ПДВ
|
1 974 331,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд" #40727214 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 16:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 16:05
|
ТОВ "ГЕРІОН БУД" #38874838 |
Переможець |
1 974 331,78
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:08
|
Додаткова угода 3.pdf | укладений |
31 грудня 2020 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 12:15
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 19:49
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2020 18:39
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2020 18:38
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 12:26
|
Договір.pdf | укладений |
11 вересня 2020 12:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінити пункт 2.1.1 договору № 366 від «11» вересня 2020 року , та викласти даний пункт у наступній редакції: 2.1.1. Строк (термін) виконання робіт: Згідно затвердженого сторонами календарного плану виконання робіт, але не пізніше 11.12.2020 року, якщо іншого строку не встановлено умовами Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 366 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінити пункт 2.1.1 договору № 366 від «11» вересня 2020 року , та викласти даний пункт у наступній редакції: 2.1.1. Строк (термін) виконання робіт: Згідно затвердженого сторонами календарного плану виконання робіт, але не пізніше 30.12.2020 року, якщо іншого строку не встановлено умовами Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 366 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 вересня 2020 — 31 жовтня 2020 |
Сума оплати за договором: |
1 228 389,65
UAH (в тому числі ПДВ 204 731,61 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, та п. 11.6 договору уклали цю Додаткову угоду про розірвання Договору N 366 від 11 вересня 2020 р., укладеного між Сектор освіти Машівської районної державної адміністрації та Товариство з обмеженою відповідальністю «Геріон Буд» (надалі іменується "Договір") про наступне: 1. Замовник і Виконавець дійшли згоди припинити дію Договору N 366 від 11 вересня 2020 р., укладений між Замовником та Генпідрядником. 2. З моменту набрання чинності цією Угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за результатом укладеного Договору. 3. Сторони не мають права вимагати виконання зобов’язань, що стосуються виконання робіт, які не є виконаними Генпідрядником та не прийнятими Замовником, до моменту припинення дії договору з моменту набрання чинності даної додаткової угоди. 4. Сторони в повній мірі звільняються від зобов’язань, щодо виконання робіт, обсяг яких не є виконаним, прийнятим та оплаченими на умовах, що визначено Договором N 366 від 11 вересня 2020 р.. 5. Фактично використано зобов’язань обома Сторонами на суму 1 228 389,65 грн. 00 коп. (один мільйон двісті двадцять вісім тисяч триста вісімдесят дев’ять грн 65 коп.), в т.ч. ПДВ – 204 731,61 грн. |