Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт приміщення Кошманівського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" по вул. Молодіжна, 1 в с. Кошманівка Машівського району Полтавської області
Очікувана вартість
1 997 073,00 UAH
UA-2020-08-03-005221-c c907f1d4e4a840f8a2db411c3508225e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бейдик Світлана Борисівна

+380536491475 masrmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Машівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145599
Місцезнаходження: 39400, Україна , Полтавська обл., Машівка, вул.Незалежності,111
Контактна особа: Бейдик Світлана Борисівна
+380536491475
masrmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:06
Очікувана вартість: 1 997 073,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 985,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


згідно ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт приміщення Кошманівського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" по вул. Молодіжна, 1 в с. Кошманівка Машівського району Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39411, Україна, Полтавська область, с. Кошманівка, вул. Молодіжна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник оплачує вартість фактично виконананих робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів з дня підписання документів Замовником Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:11
Тендерна документація.docx
03 серпня 2020 17:10
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-005221-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд", Код ЄДРПОУ:40727214
Дата подання: 31 серпня 2020 14:21
Вимога на кваліфікацію
ТОВ «Старлайт-БУД» не погоджується з відхиленням нашої пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2020 17:36
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Ваша тендерна пропозиція є відхиленою у відповідності до вимог пункту 1 та п. 2 ч.1 ст. 31 Закону.
На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Таке повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином Законом встановлено, що не усі зауваження, які можуть бути виявлені замовником з урахуванням вимог та умов тендерної документації, які повинен виконати учасник при поданні своєї пропозиції, повинні бути відображені у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей.
Вимога тендерної документації щодо надання заяви учасника на згоду обробки персональних даних працівників учасника, календарного плану на виконання робіт не відносить до вимог щодо підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та до підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У зв’язку з цим, такі інформація про такі невідповідності не було включено до повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей вашої пропозиції.
При цьому іншою причиною відхилення вашої пропозиції слугувало не виконання умови тендерної документації, визначеної пунктом 3.1 таблиці 1 додатку 1 та додатку 1.1 Документації. При цьому інформація про усунення встановленої невідповідності було зазначена у повідомленні з вимогою про усунення невідповідності. Дана невідповідність стосується надання зведеної інформації про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за встановленою замовником формою «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)».
Так як вами не було виправлено встановлену невідповідність в цій частині, замовник мав об’єктивні підстави відхилити таку пропозицію.

Відповідно до другого абзацу частини 2 статті 32 Закону - учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
З урахуванням вище зазначеної вимоги Законом, у вашій вимозі відсутня інформація з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі щодо зазначення її переваг порівняно з вашою тендерною пропозицією.
У зв’язку з вище викладеним, у задоволенні даної вимоги відмовлено.

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 14:21
Вимога Кошманівка.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕРІОН БУД" 1 974 331,78
UAH з ПДВ
1 974 331,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 10:23
Сертифікат Зіненко.jpg
22 серпня 2020 09:42
ТП 6.jpg
22 серпня 2020 09:42
ТП 5.jpg
22 серпня 2020 09:42
ТП 4.jpg
22 серпня 2020 09:42
ТП 3.jpg
22 серпня 2020 09:42
ТП 2.jpg
22 серпня 2020 09:42
ТП 1.jpg
22 серпня 2020 09:42
посвідчення Вовк 8.jpg
22 серпня 2020 09:42
посвідчення Вовк 7.jpg
22 серпня 2020 09:42
посвідчення Вовк 6.jpg
22 серпня 2020 09:42
посвідчення Вовк 5.jpg
22 серпня 2020 09:42
посвідчення Вовк 4.jpg
22 серпня 2020 09:42
посвідчення Вовк 3.jpg
22 серпня 2020 09:42
посвідчення Вовк 2.jpg
22 серпня 2020 09:42
посвідчення Вовк 1.jpg
19 серпня 2020 16:02
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:00
ст 64 1.pdf
19 серпня 2020 16:00
3 Відгук.pdf
19 серпня 2020 16:00
5 кротовщина платіжка 3.pdf
19 серпня 2020 16:00
СТ 64.pdf
19 серпня 2020 16:00
4 кротовщина платіжка 1.pdf
19 серпня 2020 15:59
СТ 190.pdf
19 серпня 2020 15:59
ст 64 3.pdf
19 серпня 2020 15:59
10 Сертифікат.PDF
19 серпня 2020 15:59
conformity-pl.pdf
19 серпня 2020 15:59
hygiene-pl.pdf
19 серпня 2020 15:59
Ст 64 2.pdf
19 серпня 2020 15:59
11 установчі.pdf

Публічні документи

31 серпня 2020 14:34
Електронний підпис
18 серпня 2020 15:07
Сертифікати.pdf
18 серпня 2020 15:07
Буд ISO.pdf
18 серпня 2020 15:07
календарний план.pdf
18 серпня 2020 15:07
пропозиція.pdf
18 серпня 2020 15:07
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 15:07
Довідки.pdf
18 серпня 2020 15:07
Надання послуг кран.pdf
18 серпня 2020 15:07
Аренда приміщень.pdf
18 серпня 2020 15:07
Аренда авто.pdf
18 серпня 2020 15:07
Лист відгук.pdf
18 серпня 2020 15:07
Аналогічний договір 2.pdf
18 серпня 2020 15:07
Аналогічний договір 1.pdf
18 серпня 2020 15:07
Бурлаков С.А..pdf
18 серпня 2020 15:07
Договора ЦПУ.pdf
18 серпня 2020 15:07
статут_Геріон_Буд.pdf
18 серпня 2020 15:07
протокол.pdf
18 серпня 2020 15:07
Наказ_директор_Буд_.pdf
18 серпня 2020 15:07
Ліцензія_Буд_.pdf
18 серпня 2020 15:07
ЕДРПОУ_Буд_.pdf
18 серпня 2020 15:07
Довідка_ПДВ_Буд_.pdf
18 серпня 2020 15:07
Виписка_Буд_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Старлайт-буд"

ТОВ "ГЕРІОН БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд"
#40727214
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 16:05
ТОВ "ГЕРІОН БУД"
#38874838
Переможець 1 974 331,78
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:21

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. 1. Виявлені невідповідності: Копії документів, що свідчать про право власності (користування) транспортними засобами, що надані на стор.59 ел. файлу «11 установчі.pdf» надано у поганій якості зображення (неможливо достовірно розпізнати текст документу). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 таблиці 1 додатку 1 з урахуванням умов щодо надання копії документів (або інформації), визначених у п.1 розділу I та п.1 розділу III Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії документів, що надані на стор.59 ел. файлу «11 установчі.pdf», які свідчать про право власності (користування) транспортними засобами, у якості зображення, що дозволяє чітко розпізнати текст документів. Рекомендуємо надавати електронні копії документів створені із оригіналів документів. 2. Виявлені невідповідності: Копії документів, що свідчать про кваліфікацію працівників (зокрема посвідчення № 1, 10 видані на Вовк А.М.), що надані на стор.67 ел. файлу «11 установчі.pdf» надано у поганій якості зображення (неможливо достовірно розпізнати текст документу). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Копії документів, що свідчать про кваліфікацію працівників (зокрема посвідчення № 1, 10 видані на Вовк А.М.), що надані на стор.67 ел. файлу «11 установчі.pdf» надано у поганій якості зображення (неможливо достовірно розпізнати текст документу). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії документів, що надані на стор.67 ел. файлу «11 установчі.pdf», які свідчать про кваліфікацію працівника, у якості зображення, що дозволяє чітко розпізнати текст документів. Рекомендуємо надавати електронні копії документів створені із оригіналів документів. 3. Виявлені невідповідності: У довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №12 від 12.08.2020, що надано на стор.4 електронного файлу «7 Підтвердження кваліфікаційних вимогам.pdf» не надано інформацію в повному обсязі, як того вимагалось встановленою формою у комірках, за кожним із трьох зазначених договорів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 таблиці 1 додатку 1 та додаток 1.1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. Інформація, яка надається у довідці за встановленою формою повинно бути відображено інформацію, яка є необхідною у відповідності до встановленої форми (а саме: у першій комірці - № п/п; у другій комірці - № та дата договору; у третій комірці - Кінцевий строк виконання зобов’язань* з боку Виконавця (місяць та рік); у четвертій комірці - Найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи замовника; у п'ятій комірці - Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; остаточна вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце виконання роботи(іт)). У комірках встановленої форми зазначається інформація у відповідності до тієї інформації, яка визначена умовами аналогічного(их) договору(ів). 4. Виявлені невідповідності: Кваліфікаційний сертифікат виданий інженеру-проектувальнику, що свідчить про кваліфікацію інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, який виданий на Зіненко О.М. (стор.34 ел.файлу «7 Підтвердження кваліфікаційних вимогам.pdf») має частину тексту (інформації) затушовану (видалена з документа), шляхом накладання стороннього об’єкту. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1.2 таблиці 1 додатку 1 з урахуванням умов щодо надання копії документів (або інформації), визначених у п.1 розділу I та п.1 розділу III Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати електронну копію Кваліфікаційного сертифікату виданого інженеру-проектувальнику, що свідчить про кваліфікацію інженера-проектувальника за напрямком інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості, який виданий на Зіненко О.М. із повним текстом (інформацією) не затушовану (не видалену з документа), без накладання сторонніх об’єктів, які не дозволяють розпізнати (або зчитати) текст документу.

Документи

27 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
20 серпня 2020 13:37

код ЄДРПОУ 40727214 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕРІОН БУД"
#38874838
1 974 331,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:08
Додаткова угода 3.pdf укладений
31 грудня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 12:15
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 19:49
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2020 18:39
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 жовтня 2020 18:38
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 12:26
Договір.pdf укладений
11 вересня 2020 12:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити пункт 2.1.1 договору № 366 від «11» вересня 2020 року , та викласти даний пункт у наступній редакції: 2.1.1. Строк (термін) виконання робіт: Згідно затвердженого сторонами календарного плану виконання робіт, але не пізніше 11.12.2020 року, якщо іншого строку не встановлено умовами Договору.
Номер договору про закупівлю: 366
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити пункт 2.1.1 договору № 366 від «11» вересня 2020 року , та викласти даний пункт у наступній редакції: 2.1.1. Строк (термін) виконання робіт: Згідно затвердженого сторонами календарного плану виконання робіт, але не пізніше 30.12.2020 року, якщо іншого строку не встановлено умовами Договору.
Номер договору про закупівлю: 366
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 1 228 389,65
UAH (в тому числі ПДВ 204 731,61 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, та п. 11.6 договору уклали цю Додаткову угоду про розірвання Договору N 366 від 11 вересня 2020 р., укладеного між Сектор освіти Машівської районної державної адміністрації та Товариство з обмеженою відповідальністю «Геріон Буд» (надалі іменується "Договір") про наступне: 1. Замовник і Виконавець дійшли згоди припинити дію Договору N 366 від 11 вересня 2020 р., укладений між Замовником та Генпідрядником. 2. З моменту набрання чинності цією Угодою зобов'язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за результатом укладеного Договору. 3. Сторони не мають права вимагати виконання зобов’язань, що стосуються виконання робіт, які не є виконаними Генпідрядником та не прийнятими Замовником, до моменту припинення дії договору з моменту набрання чинності даної додаткової угоди. 4. Сторони в повній мірі звільняються від зобов’язань, щодо виконання робіт, обсяг яких не є виконаним, прийнятим та оплаченими на умовах, що визначено Договором N 366 від 11 вересня 2020 р.. 5. Фактично використано зобов’язань обома Сторонами на суму 1 228 389,65 грн. 00 коп. (один мільйон двісті двадцять вісім тисяч триста вісімдесят дев’ять грн 65 коп.), в т.ч. ПДВ – 204 731,61 грн.