Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-08-03-005194-a e318f17aa8804000a8120968783d4fb9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Венгер Людмила Дмитрівна

+380435621180 knp_murkur_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мурованокуриловецька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982608
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева, 87
Контактна особа: Венгер Людмила Дмитрівна
+380435621180
knp_murkur_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:59
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 14:18
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДГ 13-100
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 т
Вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт Муровані Курилівці, вул. Жовтнева, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних/акта наданих послуг. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару/виконаних послуг протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на відповідні цілі на реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 18:00
Оголошення вугілля.docx.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 серпня 2020 16:57
Кінець періоду оскарження: 16 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 16 серпня 2020 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Не правильно введена документація
Документи:
05 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:45
протокол