Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 495 000,00 UAH
UA-2020-08-03-005192-a 49e952e5966e49a0b250690491834e63
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ключник

+380577059730 uzt21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Харківській області
Код ЄДРПОУ: 40108599
Вебсайт: http://hk.npu.gov.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Жон Мироносиць, буд. 5
Контактна особа: Ірина Ключник
+380577059730
uzt21@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 23:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 12:43
Очікувана вартість: 1 495 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою (п. 7 Розділу I тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 комплект
Системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Молочна, буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 17:44
ЗМІНИ1,5.doc
19 серпня 2020 17:44
ТД компи 1,5 зі змінами.pdf
03 серпня 2020 17:58
Додаток 4 до тендерної документації 1,5.doc
19 серпня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2020 17:44
ЗМІНИ1,5.doc
19 серпня 2020 17:44
ТД компи 1,5 зі змінами.pdf
03 серпня 2020 17:58
ТД компи 1,5.pdf
03 серпня 2020 17:58
Додаток 4 до тендерної документації 1,5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 04 серпня 2020 09:26
Дата відповіді: 05 серпня 2020 10:24
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не порушуєте Закон, викладаючі тендерну документацію у форматі, який використали. Але будемо дуже вдячні, якщо посприяєте здоровій конкуренції між потенційними Учасниками та надасте документацію у форматі, який можна редагувати, що спростить готування пропозицій. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Замовником прийнято рішення публікувати документи в форматі pdf. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (зі змінами) не передбачено надання тендерної документації у форматі DOC/DOCX. Для копіювання інформації з формату PDF існують спеціальні програмні засоби.
Тендер
Дата подання: 04 серпня 2020 12:57
Дата відповіді: 05 серпня 2020 10:27
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником визначено технічні вимоги до предмету закупівлі, які необхідні для використання спеціалізованого програмного забезпечення для використання в службовій діяльності: «…тип процесора IntelCore i5 і більше, або еквівалент …» Учасники можуть пропонувати еквівалентні процесори у складі системного блоку, характеристики яких є не гіршими тих характеристик та технологій, які підтримують процесори IntelCore i5 і більше. Процесори AMD не підтримують потрібні Замовнику технології, тому системні блоки на базі процесора AMD не є еквівалентом.
Тендер
Дата подання: 04 серпня 2020 12:57
Дата відповіді: 05 серпня 2020 10:40
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: У Додатку 1 до Тендерної документації встановлено загальні вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Так, п.9 та 10 визначено, що «У ціну предмета закупівлі включаються витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, оплату митних тарифів, встановлення, підключення та тестування комп’ютерної техніки до робочого місця тощо. Доставка обладнання здійснюється на склад Замовника з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника на безкоштовній основі." Тільки поставка товару не відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Дата подання: 05 серпня 2020 14:11
Дата відповіді: 10 серпня 2020 16:24
ПРОСИМО НАДАТИ РОЗ'ЯСНЕННЯ Складові персонального комп’ютера мають бути однієї торгівельної марки (монітор, системний блок, клавіатура, миша мають бути виготовлені однією фірмою виробником). А в вимогах вказано наявність документів (см. п 6.3) 3) копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001 підприємства виробника системних блоків; 4) копію сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001 підприємства виробника системних блоків; 5) копію атестата виробництва виробника системних блоків (надається у складі тендерної пропозиції за умови розміщення виробництва на території України); 6) копію технічних умов виробника системних блоків (надається у складі тендерної пропозиції за умови розміщення виробництва на території України); Монітори в Україні не виробляються
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. На виконання вимог статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет повідомляє наступне. Всі потенційні Учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником відповідно до діючого законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації розроблено з урахуванням вимог чинних нормативно-правових актів України, державних стандартів та погоджені з відповідними службами Національної поліції України відповідно до наказу НПУ від 27.05.2015 року № 506 «Про централізоване матеріально-технічне забезпечення органів (підрозділів) поліції, закладів та установ, що належать до сфери управління Національної поліції України». Вимога «Складові персонального комп'ютера мають бути однієї торгівельної марки (монітор, системний блок, клавіатура, миша) мають бути виготовлені однією фірмою виробником», яка зазначена в пункті 6 Додатку 1 Тендерної документації викликана багатьма фактами та має обґрунтування, а саме: 1) виходячи з визначеного в Україні для бюджетних установ терміну експлуатації комп'ютерної техніки (який на даний час складає 10 років) та вимог щодо якості персонального комп'ютера, Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися; 2) під час експлуатації неякісного периферійного обладнання (зокрема клавіатур та маніпуляторів "миша") спостерігається їх швидке псування (за 6 місяців кириличні символи стираються, кнопки маніпуляторів "миша" виходять з ладу). Виробники, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів суворо слідкують за якістю та надають, за вимогою, до 5 років гарантії на свої вироби. Для таких виробників ім’я бренду дорожче за «миттєву» одноразову вигоду; 3) виконання вимоги знижує строки введення в експлуатацію та знижує витрати на виконання ремонту у подальшому, так як виробники, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів тримають комплектуючі на своїх складах в Україні на весь термін експлуатації персонального комп’ютеру, згідно паспорту на виріб та мають в свою чергу багато авторизованих сервісних центрів на території Харківської області та України. Ця вимога економить бюджетні кошти та створює можливість забезпечення конкуренції на послуги з ремонту персонального комп’ютеру у майбутньому на протязі 10 років; 4) Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимоги до персонального комп’ютера, складовими якого є системний блок, операційна система, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), тобто, постачання зазначених складових має здійснюватися комплектом. Постачання повного комплекту персонального комп’ютера одним виробником є найбільш економічно доцільним, дозволяє якісно та оперативно вирішувати питання, пов’язані з виконанням гарантійних зобов’язань та зменшити витрати на обслуговування техніки в післягарантійний період, оскільки співпраця з одним виробником – є більш ефективнішою. Окремо зазначаємо, що усі провідні виробники комп’ютерної техніки здійснюють виробництво як системних блоків та моніторів, так і виробництво аксесуарів до них (клавіатура, маніпулятор типу «миша»). 5) для забезпечення належного функціонування вже запроваджених інформаційно-телекомунікаційних систем у сфері інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності поліції. 6) для уніфікації обладнання та програмного забезпечення з наявними програмно-технічними платформами та комп’ютерним обладнанням. 6) для уникнення конфліктів між складовими персонального комп’ютеру та спеціалізованого програмного забезпечення, яке вже придбано та експлуатується Замовником, тому що тільки провідні виробники комп’ютерної техніки, які комплексно займаються виробництвом персональних комп’ютерів здійснюють тестування конфліктів між складовими персонального комп’ютеру та операційною системою, пишуть власні драйвери для моніторів, маніпуляторів «миша», клавіатур, слідкують за їх оновленням та сумісністю. Замовник завжди може звернутися до виробника на предмет вирішення проблеми з драйверами, які конфліктують зі спеціалізованим програмних забезпеченням.
Окремо зазначимо, що детальний аналіз та моніторинг сегменту ринку показав, що персональний комп’ютер (системний блок, операційна система, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») можуть запропонувати не менше 5 виробників, із яких як мінімум 1 виробник в Україні.
Частиною 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Згідно з частиною 2 статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Враховуючи викладене та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, Замовником визначені вимоги для участі у процедурі закупівлі Учасників, як резидентів так і нерезидентів, всіх форм власності з можливістю надати товар, який виробляється в Україні та за її межами.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ 1 490 970,00
UAH з ПДВ
1 476 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЯРМАК ДМИТРО ВАЛЕНТИНОВИЧ 1 494 350,00
UAH з ПДВ
1 479 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:48
Електронний підпис
23 вересня 2020 13:46
ст17_ч2.pdf
23 вересня 2020 13:46
Несудимість.pdf
11 вересня 2020 09:41
Електронний підпис
07 вересня 2020 22:10
Електронний підпис
07 вересня 2020 22:09
Банківська гарантія.rar
07 вересня 2020 22:09
Повноваження.pdf
07 вересня 2020 22:09
Довідка ст 17.pdf
07 вересня 2020 22:09
Інші документи.pdf
07 вересня 2020 22:09
Присич паспорт watermark.pdf
07 вересня 2020 22:09
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 вересня 2020 22:09
Заява.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 22:47
Електронний підпис
07 вересня 2020 22:28
Довідка ст 17.pdf
07 вересня 2020 22:28
Повноваження.pdf
07 вересня 2020 22:28
Заява.pdf
07 вересня 2020 22:28
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП ЯРМАК ДМИТРО ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3248805838
Рішення скасоване 1 476 020,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 11:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 вересня 2020 10:32
ФОП ПРІСИЧ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#3248805838
Відхилено 1 476 020,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 11:31
ФОП ЯРМАК ДМИТРО ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2614601339
Відхилено 1 479 400,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 18:59

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог п.п. 3 п. 5.2 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасник для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, повинен надати інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або дати акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копію, зазначеного ним договору, з оригіналом (оригіналами) чи із засвідченою (засвідченими) копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі, та оригінал листа-відгуку від замовника про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням предмету договору, номеру та дати його укладення». В ході розгляду поданих Учасником документів, встановлено невідповідність у документах про досвід виконання аналогічних договорів, а саме: надано аналогічний договір № 1-168 від 02.08.2019 та видаткова накладна № 154 від 01 серпня 2019 року, які зазначено у довідці про досвід виконання аналогічного договору від 04.09.2020. Наданий лист-відгук від 14.08.2019р. містить інформацію щодо договору № 1-168 від 02.08.2019 та видаткової накладної № 154 від 12 серпня 2019 року. Просимо усунути встановлені невідповідності в документах про досвід виконання аналогічних договорів щодо дати видаткової накладної у довідці про досвід виконання аналогічного договору та/чи листі-відгукі та/чи видаткової накладної.

Документи

25 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
25 вересня 2020 11:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 вересня 2020 18:59
Електронний підпис
25 вересня 2020 11:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
25 вересня 2020 18:59
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі