Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж системи блискавкозахисту у комунальній установі «Пологівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 5» Пологівської районної ради Запорізької області за адресою: вул. Центральна, буд. 188, с. Пологи, Пологівський р-н, Запорізька обл.)
Очікувана вартість
197 755,02 UAH
UA-2020-08-03-005173-a cb240766b9044f25805a2a30044b2dc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вшивкова Ольга Володимирівна

+380616522115 voms_pologi_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136258
Місцезнаходження: 70600, Україна , Запорізька обл., Пологи, вул. Єдності 32
Контактна особа: Вшивкова Ольга Володимирівна
+380616522115
voms_pologi_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:40
Очікувана вартість: 197 755,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 977,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Монтаж системи блискавкозахисту у комунальній установі «Пологівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 5» Пологівської районної ради Запорізької області за адресою: вул. Центральна, буд. 188, с. Пологи, Пологівський р-н, Запорізька обл.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70615, Україна, Запорізька область, с.Пологи, вул.Центральна, буд.188
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 18:24
Перелік змін до ТД.doc
06 серпня 2020 18:24
Д 5 Технічне завдання зі змінами.doc
06 серпня 2020 18:24
Тендерна документація.doc
03 серпня 2020 17:55
Схема.pdf
03 серпня 2020 17:55
Локальний кошторис.pdf
03 серпня 2020 17:55
Д 7 Документи переможця .docx
03 серпня 2020 17:55
Д 6 Відомості про учасника.docx
03 серпня 2020 17:55
Д 4 Проєкт договору.doc
03 серпня 2020 17:55
Д 3 Док-ти стаття 17.doc
03 серпня 2020 17:55
Д 2 Кваліфікаційні критерії.doc
03 серпня 2020 17:55
Д 1 Форма пропозиції.doc
06 серпня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 18:24
Перелік змін до ТД.doc
06 серпня 2020 18:24
Д 5 Технічне завдання зі змінами.doc
03 серпня 2020 17:55
Д 5 Технічне завдання.doc
06 серпня 2020 18:24
Тендерна документація.doc
03 серпня 2020 17:55
Тендерна документація.doc
03 серпня 2020 17:55
Схема.pdf
03 серпня 2020 17:55
Локальний кошторис.pdf
03 серпня 2020 17:55
Д 7 Документи переможця .docx
03 серпня 2020 17:55
Д 6 Відомості про учасника.docx
03 серпня 2020 17:55
Д 4 Проєкт договору.doc
03 серпня 2020 17:55
Д 3 Док-ти стаття 17.doc
03 серпня 2020 17:55
Д 2 Кваліфікаційні критерії.doc
03 серпня 2020 17:55
Д 1 Форма пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що до Акредитованого орагну з інспектування системи протипожежного захисту
Дата подання: 04 серпня 2020 10:50
Дата відповіді: 06 серпня 2020 17:32
Чи усвідомлює Замовник що вимагає від Виконавців вимогу, а саме що здачі робіт - Акредитованому органу з інспектування системи протипожежного захисту , яка є неправомірна і дискримінаційна? Згідно постанову КМУ від 07.06.2017 № 406 НЕ ПІДЛЯГАЄ ПРИЙЯТТЮ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ !
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Зазначена Вами Постанова КМУ від 07.06.2017 № 406 затверджує «Перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких, об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію», тобто тих робіт, які звільняються від дозвільних та реєстраційних процедур, які здійснює Державна архітектурно-будівельна інспекція України (ДАБІ України) для прийняття об’єкту в експлуатацію.
Вважаємо питання сфомульованим некоректно: поняття прийняття в експлуатацію ототожнюється з комісійною перевіркою, яку зазначає Замовник для прийняття робіт. В зазначеній вимозі тендерної документації мова не йде про прийняття об’єкту в експлуатацію з отриманням відповідного Сертифікату ДАБІ України.
Дана тендерна документація складена відповідно до вимог частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та містить виключний перелік відомостей, що мають бути зазначені згідно законодавства. Водночас відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації. Так як метою даної процедури закупівлі є придбання якісних послуг у надійного Учасника, який буде готовий відповідати за результати виконаної роботи перед Замовником та відповідними органами, в документацію будуть внесені зміни щодо порядку приймання робіт.
ПРОЕКТ ?
Дата подання: 04 серпня 2020 11:21
Дата відповіді: 06 серпня 2020 17:33
Чи є у замовника проект? Як що є просимо викласти у повному обсязі (креслення та специфікація)
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
На виконання аналогічної вимоги до тендерної документації процедури закупівлі UA-2020-07-03-004449-b були внесені зміни та додано схему та локальний кошторис. Внесення вищезазначених змін було достатнім для підготовки пропозицій та участі в процедурі закупівлі учасників. Так як дана повторна процедура оголошена без змін в технічній частині, викладення додаткових креслень та специфікацій не є необхідним.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-005173-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПРОЕКТМОНТАЖОБСЛУГОВУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:40899998
Дата подання: 04 серпня 2020 11:08
Довідка про аналогічні договора.
Вимагаємо у Дод 2 Кваліфікаційні критерії - виправити примітку " * - Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з проведення електромонтажних робіт". НА " Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з проведення електромонтажних робіт ПО МОНТАЖУ СИСТЕМИ БЛИСКАВКОЗАХИСТУ". Так як це прописано у предметі закупівлі. Аналогічни договора на виконання монтажу системи блискеавкозахситу і договора викнонання електромонтажніх робіт НІ Є АНАЛОГІЧНИМИ договорами .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 серпня 2020 17:40
Доброго дня, шановний Учаснику.
На Вашу Вимогу повідомляємо наступне. Визначення предмету закупівлі здійснюється відповідно до затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Порядку визначення предмета закупівлі, а саме згідно з пунктом 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
На виконання вимог законодавства Замовником визначено предмет закупівлі згідно класифікатора за четвертою цифрою - ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи, так як даний код класифікатора за сьомою цифрою включає в себе встановлення обладнання для захисту від блискавок - ДК 021:2015:45312310-3. Для уникнення непорозумінь та з метою недопущення встановлення в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (пункт 4 стаття 22 Закону), Замовником застосовано своє право включити в тендерну документацію інформацію, яку він вважає за необхідне додати (пункт 3 стаття 22 Закону) та визначено, який саме договір буде вважатись аналогічним в розумінні даної тендерної документації, про що зазначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до вищевикладеного вимога щодо визначення аналогічним договору з проведення електромонтажних робіт саме по монтажу системи блискавкозахисту не може бути задоволена так як є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників і, як наслідок, порушує основні принципи здійснення закупівель встановлені статтею 5 Закону.
Номер вимоги: UA-2020-08-03-005173-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАПОРІЖСПЕЦМАШ", Код ЄДРПОУ:32780116
Дата подання: 07 вересня 2020 13:36
Не відповідність кваліфікаційним вимогам тендера, приховування інформації до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимагаємо від Замовника відхилити пропозицію ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" та ст. 28 цього Закону "Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 вересня 2020 16:51
На виконання даної вимоги пропозиція фізичної особи-підприємця "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА" була відхилена.
Номер вимоги: UA-2020-08-03-005173-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3005513127
Дата подання: 02 жовтня 2020 10:05
Вимога скасувати визнання переможцем ПП "МСР"
Вимагаємо скасувати Протокол № 92 від 01.10.2020 року та відмінити визнання Переможцем ПП «МСР»
ПП «МСР» у своїх документах не надали наступні кваліфікаційні документи:
1) згідно Додаток 2 Кваліфікаційних критеріїв у пунтку 2 Замовник Вимагає:
- Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують освіту працівників (наявність діючого посвідчення, що підтверджує відповідні знання).
ПП «МСР» не надали ціх посвідчень на Квочка Р.М. та Доля А.О. А надало тільки журнали перевірки знань.
Згідно «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів»
(посилання на ЗАКОН https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0093-98?find=1&text=%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F#w1_1)

Працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається
посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи.
Посвідчення про перевірку знань працівника є документом, який засвідчує право на самостійну роботу в електроустановках на зазначеній посаді за фахом.
Посвідчення про перевірку знань видається працівникові комісією з перевірки знань підприємства, організації після перевірки знань і є дійсним тільки після внесення відповідних записів.
Під час виконання службових обов'язків працівник повинен мати з собою посвідчення про перевірку знань. За відсутності посвідчення, або за наявності посвідчення з простроченими термінами перевірки знань, працівник до роботи не допускається.
Посвідчення про перевірку знань підлягає заміні у випадку
зміни посади або за відсутності місця для записів.
Посвідчення про перевірку знань вилучається у працівника комісією з перевірки знань в разі незадовільних знань, керівником структурного підрозділу - в разі вигасання терміну дії медичного огляду.
Посвідчення про перевірку знань складається з твердої обкладинки і блоку сторінок.

2) Згідно Додаток 2 Кваліфікаційних критеріїв у пунтку 2
ЗАМОВНИК ЧІТКО ПРОПИСАВ а саме:
3)Електрозварник, надати документ про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника. Надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій
та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 та Правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01 (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП). Надати документ про допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема, електричного устаткування електричних мереж напругою до 1000В..
ПП «МСР» не надали жодного протокола перевірки знань Електрозварник Толпига Д.А. згідно перерахованих НПАОП.

Нагадуємо тендерному комітету що ми вже звертали Вашу увагу, що ПП МСР вже викладала у перших торгах не дійсні Протоколи перевірки , а також звертаєм Вашу увагу, що ПП «МСР» та ЗАПОРІЖСПЕЦМАШ умисно спотворювали торги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 09:01
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1) на виконання вимог Замовника, в складі документів пропозиції Учасника ПП «МСР» містяться скан.копії наступних Посвідчень: № 6159 видане на Долю А.О., яке підтверджує знання НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; № 6156 видане на Долю А.О., яке підтверджує знання НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; № 6158 видане на Квочку Р.М., яке підтверджує знання НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; № 6157 видане на Квочку Р.М., яке підтверджує знання НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Чим повністю виконані умови пункту 2.2 та пункту 2.4 Додатку 2 до тендерної документації до процедури закупівлі. Таким чином, Ваша інформація про те, що «ПП «МСР» не надали ціх посвідчень на Квочка Р.М. та Доля А.О. А надало тільки журнали перевірки знань» не відповідає дійсності.
2) в тендерній документації Замовник ЧІТКО прописав: «3) Електрозварник, надати документ про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника. Надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій перевірки знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 та Правил експлуатації електрозахисних засобів відповідно до НПАОП 40.1-1.07-01 (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП). Надати копію посвідчення про проходження спеціального навчання робітників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою (пожежно-технічний мінімум). Надати документ про допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема, електричного устакування електричних мереж напругою до 1000В.,». Жодних вимог про надання протоколу (витягу з протоколу) перевірки знань тендерна документація процедури закупівлі НЕ МІСТИЛА.
Відповідно до вищевикладеного у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги щодо відміни рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП "МСР"
Номер вимоги: UA-2020-08-03-005173-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3005513127
Дата подання: 07 жовтня 2020 10:24
Не одноразове порушення умов ТД ПП "МСР" та не бажання Замовник бути не упередженим.
Замовник. Хочемо привернути Вашу увагу на не одноразове порушення ПП "МСР" умов кваліфікаційних вимог що до Закупівлі. Вбачаємо дискримінаційне відношення до учасників торгів.
Приклади:
1) У Протоколі № 51 від 24.07.2020 до закупівлі UA-2020-07-03-004449-b однім з пунктів протоколу , а саме п.5 ЗАМОВНИК чітко вказали на порушення що до не повного обсягу додатків ФОП Стрижак Н.В. до аналогічних договорів- наполягаючи на тому що не додали всі додатки. Рахуємо що ПП "МСР" теж не надало у торгах UA-2020-08-03-005173-a ВСІ ДОДАТКИ до договорів. У доданих документах до договорів ПП "МСР" не надало жодного Додатку №1 до обох договорів та взагалі жодних додатків які стосуються договорів що надали ПП «МСР».
2) Так ож у Протоколі № 51 від 24.07.2020 до закупівлі UA-2020-07-03-004449-b однім з пунктів протоколу Замвоником було вказано що ФОП Стрижак Н.В. надало наряд-допуск пустим та без ВІДПОВІДНИХ ПІДПИСІВ. Ми вважаємо що такі вимоги є дискримінаційне, але якщо Замовник хоче бути неупередженим він повинен був бачити що ПП "МСР" також у своєму наряд-допускі , а саме Таблиці 2.1. не виконав цю вимогу і не зробив у наданому наряд-допуску підпису КВОЧКА Р.М. та ТОВПИГО Д.А.
3) Також свідчить про упереджене та дискримінаційне відношення Замовника до ПП «МСР» той факт, що ПП «МСР» не надав жодного прямого аналогічного договору на монтаж блискавко-захсит, те що ПП «МСР» виконувала проектні роботи на ці роботи заздалегідь до закупівлі (все є у відкритому доступу) . Також Замовник проігнорував Вимогу викласти проект, натомість задовольнивши цю вимогу на кшталт –ВНЕНСНИ ЗМІНИ, а по факту нічого зроблено і надано не було…

Вимагаємо скасувати Протокол № 92 від 01.10.2020 року та відмінити визнання Переможцем ПП «МСР
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2020 10:23
Шановний Учаснику, на Вашу Вимогу повідомляємо наступне:
1) на виконання вимог Замовника, в складі документів пропозиції Учасника ПП «МСР» містяться скан.копії раніше виконаних договорів № 47 від 16.06.2020 року та № 328 від 30.09.2019 року. Згідно розділу 12 невід’ємним Додатком до Договору є Додаток № 1 «Договірна ціна». В наданих копіях аналогічних договорів міститься додаток «Договірна ціна», завірений підписом учасника. Чим повністю виконані умови пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації процедури закупівлі. Таким чином, Ваша інформація про те, що «ПП «МСР» не надало жодного Додатку №1 до обох договорів та взагалі жодних додатків які стосуються договорів НЕ ВІДПОВІДАЄ дійсності.
2) на виконання умов тендерної документації Учасником ПП «МСР» в складі документів пропозиції надано наряд-допуск для виконання робіт на висоті, завірений головним інженером та виконавцем робіт Долею А.О.. Наданий документ містить всю необхідну інформацію щодо залучених працівників, умов виконання робіт, переліку матеріалів, інструментів та машин, необхідних для виконання робіт. Тендерна документація НЕ МІСТИЛА жодних окремих вимог щодо необхідності завірення наряду-допуску підписами членів бригади.
3) ПП «МСР» не надало жодного прямого аналогічного договору на монтаж блискавко-захисту, тому що Замовник визначив, що під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з проведення електромонтажних робіт. Окрім цього Замовник скористався своїм правом включити в тендерну документацію інформацію, яку він вважає за необхідне додати (пункт 3 стаття 22 Закону) та розмістив вимоги до технічної частини предмету закупівлі у вигляді Дефектного акту, схеми та локального кошторису. Даної інформації було достатньо для підготовки тендерних пропозицій (в тому числі й Вашої) та участі в процедурі закупівлі учасників.
Відповідно до вищевикладеного у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги щодо відміни рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПП "МСР".

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 10:04
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-03-005173-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3005513127
Дата подання: 14 вересня 2020 13:22
Дискримінаційного ставлення до учасників при проведені закупівлі.
Замовник ВИЗНАВ переможцем ФОП Стрижак Н.В. тому що ВСІ документи відповідають вимогам тендера, але після Вимоги одного з учасників дискваліфікував-посилаючись на те, що документи не мали право відноситись до конфіденційних. Замовник повинен був надати 24 години згідно Закону України про публічні закупівлі Статті 26 п.9 : Надати Учаснику процедури закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Цю можливість ЗАМОВНИК НЕ НАДАВ. Хоча у аналогічній ситуації надавав це ПП «МСР» при закупівлі у перших відкритих торгах по цьому ж об’єкту Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-03-004449-b Вбачаємо в діях Замовника дискримінаційне відношення до різних учасників торгів, а також передбачаємо що після відміни цих ВІДКРИТИХ ТОРГІВ закупівля переходить до СПРОЩІНОЇ ЗАКУПІВЛІ (це вже другі відкриті торги) і там не буде можливості оскаржити дискримінаційне ставлення до різних учасників закупівлі в АМКУ. Вимагаємо від Замовника згідно Статті 26 п.9 Закону України про публічні закупівлі : надати нам 24 години на завантаження документів які помилково були визначені як «конфіденційні».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 вересня 2020 22:26
рішення від 17.09.2020 № 17519.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 22:25
рішення від 25.09.2020 № 18080.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2020 22:38
Номер скарги: UA-2020-08-03-005173-a.a6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА", Код ЄДРПОУ:3005513127
Дата подання: 09 жовтня 2020 11:57
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, а саме неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга по закупівлі - Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-03-005173-a додається у додатках
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 13.10.2020№19178.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2020 22:14

Документи подані скаржником

14 вересня 2020 12:34
Скарга_в_АМКУ_(Пологи).pdf
15 вересня 2020 10:11
Скарга_в_АМКУ_(Пологи).pdf
15 вересня 2020 10:11
оплата АМКУ.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

17 вересня 2020 22:25
рішення від 17.09.2020 № 17519.pdf
30 вересня 2020 22:38
рішення від 25.09.2020 № 18080.pdf

Документи Органу Оскарження

13 жовтня 2020 22:14
рішення від 13.10.2020№19178.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЖЗАХИСТ-2006" 195 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА" 185 000,00
UAH з ПДВ
159 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАПОРІЖСПЕЦМАШ" 194 737,86
UAH з ПДВ
159 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ" 185 556,00
UAH з ПДВ
183 578,45
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МСР" 197 755,02
UAH з ПДВ
197 755,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 09:47
22. Лист-гарантія.pdf
19 серпня 2020 09:47
18. Довідка-згода з ТЗ.pdf
19 серпня 2020 09:47
17. св_во ПДВ.PDF
19 серпня 2020 09:47
6. Гарантійний лист.pdf
19 серпня 2020 09:47
1. Тендерна пропозицiя.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:45
Довідка п. 8-13.pdf
08 вересня 2020 16:45
Довідка п2;3.pdf
08 вересня 2020 16:45
Dovidka-20217314700770530269.pdf
08 вересня 2020 16:45
Dovidka_20217585680590387272.pdf
08 вересня 2020 16:45
16.1._IПН,_паспорт.pdf
19 серпня 2020 16:13
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:05
Довiдка.pdf
19 серпня 2020 11:05
22._Лист-гарантiя.pdf
19 серпня 2020 11:05
21. Кошторис.pdf
19 серпня 2020 11:05
19._Проект_договору.pdf
19 серпня 2020 11:05
18._Довiдка-згода_з_ТЗ.pdf
19 серпня 2020 11:05
15.1._Виписка.pdf
19 серпня 2020 11:05
14._Наряд-допуск.pdf
19 серпня 2020 11:05
8._Договiр_1.pdf
19 серпня 2020 11:05
8._Акт_Буковел_.pdf
19 серпня 2020 11:05
6._Гарантiйний_лист.pdf
19 серпня 2020 11:05
3.-19._Проeкт_договору.pdf
19 серпня 2020 11:05
3.-19._Лист-пiдтвердження.pdf
19 серпня 2020 11:05
1._Тендерна_пропозицiя.pdf

Конфіденційні документи

19 серпня 2020 11:05
Dovidka-20217314700770530269.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
Dovidka_20217585680590387272.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
23._Договiр_спiвпрацi.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
16.1._IПН,_паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
12.2._Документ_Ярий.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
12.2._Документ_Подопригора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
12.2._Документ_Гурбанов.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
12.2._Диплом_Попов.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
12.2._Диплом_Подопригора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
12.2._Диплом_Надобко.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
12.2._Диплом_Максимов.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
12._ЦПХ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

19 серпня 2020 11:05
5._Довiр._на_Бедюх_Я.Д.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

Публічні документи

18 серпня 2020 16:14
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:12
додаток 2.rar
18 серпня 2020 16:12
додаток 7.pdf
18 серпня 2020 16:12
додаток 6.pdf
18 серпня 2020 16:12
додаток 4.pdf
18 серпня 2020 16:12
додаток 5.pdf
18 серпня 2020 16:12
додаток 3.pdf
18 серпня 2020 16:12
додаток 1.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 17:45
Кошторис.rar
19 серпня 2020 17:45
пропозиція.pdf
19 серпня 2020 17:45
Статут НТЦЕ УСЕП.pdf
19 серпня 2020 17:45
Наказ на директора.pdf
19 серпня 2020 17:45
Д 4 Проєкт договору.pdf
19 серпня 2020 17:45
Д 3 Док-ти стаття 17.pdf
19 серпня 2020 17:45
Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 17:45
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 17:45
Виписка з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 17:45
Посвідчення -верхолаз.pdf
19 серпня 2020 17:45
Лицензия СМР.pdf
19 серпня 2020 17:45
Договір № 351017 з актами.pdf
19 серпня 2020 17:45
Договір № 101-020819.pdf
19 серпня 2020 17:45
Дипломи монтажників.rar
19 серпня 2020 17:45
Вісотники свідоцтва.7z
19 серпня 2020 17:45
Д 5 Технічне завдання.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2020 13:35
Електронний підпис
10 жовтня 2020 13:33
Довідка МВС України.pdf
08 жовтня 2020 18:59
Електронний підпис
18 серпня 2020 22:57
Електронний підпис
18 серпня 2020 22:55
Д 5 технічне завдання.pdf
18 серпня 2020 22:55
Д 4 проєкт договору.pdf
18 серпня 2020 22:55
Д 3 док-ти стаття 17.pdf
18 серпня 2020 22:55
Д 1 форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЖЗАХИСТ-2006"

ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА"

ТОВ "ЗАПОРІЖСПЕЦМАШ"

ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ"

ПП "МСР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПОЖЗАХИСТ-2006"
#34535681
Відхилено
100 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 16:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 серпня 2020 00:00
ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА"
#3005513127
Рішення скасоване 159 998,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:47
ФОП "СТРИЖАК НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА"
#3005513127
Відхилено 159 998,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:55
ТОВ "ЗАПОРІЖСПЕЦМАШ"
#32780116
Відхилено 159 999,99
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 16:46
ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ"
#39274377
Відхилено 183 578,45
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:37
ПП "МСР"
#32068431
Переможець 197 755,02
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 16:18

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

26 серпня 2020 16:47
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:34
Протокол

Документи

09 вересня 2020 15:55
Електронний підпис
09 вересня 2020 15:52
Протокол
09 вересня 2020 15:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 вересня 2020 16:46
Електронний підпис
10 вересня 2020 16:42
Протокол
09 вересня 2020 17:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
09 вересня 2020 17:05
Звіт з ЄДР (припинено)
09 вересня 2020 16:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
09 вересня 2020 16:17
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

17 вересня 2020 16:36
Електронний підпис
17 вересня 2020 16:27
Протокол
10 вересня 2020 16:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МСР"
#32068431
197 755,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 08:39
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 08:38
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 13:41
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 13:38
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 13:14
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 11:19
Договір укладений
19 жовтня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з надходженням скарг від учасника процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-03-005173-a) до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі було призупинено перебіг строків, а саме відтерміновано строк для укладення договору з Переможцем процедури закупівлі. У зв’язку з цим Сторони керуючись пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди внести зміни до пункту 3.3 розділу 3 «Строки та місце надання послуг» Договору
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та продовжити строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Стоорони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до п.5 частини 5 тсатті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 164
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 197 522,85
UAH