Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вул.Пачовського м.Хуст
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2020-08-03-005114-c ● 4bdedbdf4fc647448cb24a41c84829cc
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хустської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053714 |
Вебсайт: | https://khust-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27 |
Контактна особа: |
Гуменюк Наталія Олександрівна +380314243706 gumenyknata@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2020 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2020 14:32 |
Очікувана вартість: | 197 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 985,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт вул.Пачовського м.Хуст
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90400, Україна, Закарпатська область, Хуст, Пачовського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 16:51 |
Пооєкт Договору.doc | |
03 серпня 2020 16:51 |
Технічне завдання.doc | |
03 серпня 2020 16:51 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-005114-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31179046
Дата подання: 12 серпня 2020 21:41
Відхилення пропозиції
Замовнику Виконавчий комітет Хустської міської ради
Прошу надати роз’яснення причин відхилення Тендерної пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" за предметом закупівлі " Поточний ремонт вул.Пачовського м.Хуст" (UA-2020-07-06-001936)?
Прошу надати роз’яснення причин відхилення Тендерної пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" за предметом закупівлі " Поточний ремонт вул.Пачовського м.Хуст" (UA-2020-07-06-001936)?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 15:28
П.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Протоколом №2 від 12.08.2020 року пропозиція ПАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» ДП «Закарпатський облавтодор» відхилена в порядку п.13.ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протоколом №2 від 12.08.2020 року пропозиція ПАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» ДП «Закарпатський облавтодор» відхилена в порядку п.13.ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-08-03-005114-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31179046
Дата подання: 13 серпня 2020 06:51
Жалоба
Відповідно до ч. 20, ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор" не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Гуменюк Н.О. викладеному у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особи від 12.08.2020 року щодо відхилення Пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" у процедурі закупівлі робіт з "Поточного ремонту вул. Пачовського м.Хуст " з підстав не надання ним у складі тендерної пропозиції інформації, що його тендерна пропозиція не є аномально низькою ціною на початковому етапі аукціону виходячи з наступного:
1. Як зазначено в самому Оголошені про проведення спрощеної закупівлі в Розділі "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв" п.11, учасник в складі тендерної пропозиції подає інформацію, що його тендерна пропозиція не є аномально низькою ціною на початковому етапі аукціону.
Однак, ДП "Закарпатський облавтодор" на початковому етапі аукціону в складі тендерної пропозиції подав аномально низьку ціну в розмірі 192 000,00 грн., а в разі не встановлення Замовником іншого в умовах Оголошення, ДП "Закарпатський облавтодор" незобов'язаний інформувати Замовника у своїй пропозиції про відсутність аномально низької ціни.
Аномально низька цінова пропозиція ДП "Закарпатський облавтодор" підтверджується наступним розрахунком:
а)192 000, 00 грн.+ 196 549,00 грн. ( цінова прпозиції ПП "СТІК")=388 549,00 грн./2=194 274, 50 грн. це середньоарифметичне значення цін тендерних пропозицій.;
б) 192 000*100/194 274, 50= 98 % тендерна пропозиція ДП "Закарпатський облавтодор" менша від середньоарифметичного значення цін тендерних пропозицій іншого учасника на початковому етапі аукціону.
Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – це ціна (приведена ціна) найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 % або більше від середньоарифметичного значення ціни (приведеної ціни) тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 % або більше від наступної ціни (приведеної ціни) тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна автоматично визначається електронною системою закупівель, за наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) (п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону № 922).
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного Законом (абзац другий ч. 14 ст. 29 Закону № 922).
ЕСЗ автоматично розраховує аномально низькі
ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника (ч. 5 ст. 30 Закону № 922).
Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня із дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції (абзац перший ч. 14ст. 29 Закону № 922).
На підставі вищевикладеного, ДП "Закарпатський облавтодор" вимагає переглянути та скасувати Уповноваженої особою Гуменюк Н.О. прийнятого нею Рішення викладеного у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особи від 12.08.2020 року відносно відхилення Пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" у процедурі закупівлі робіт з "Поточного ремонту вул. Пачовського м.Хуст " та перейти до повторного розгляду Пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Уповноважена особа Грицюк В.П.
Розгорнути
Згорнути
ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор" не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Гуменюк Н.О. викладеному у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особи від 12.08.2020 року щодо відхилення Пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" у процедурі закупівлі робіт з "Поточного ремонту вул. Пачовського м.Хуст " з підстав не надання ним у складі тендерної пропозиції інформації, що його тендерна пропозиція не є аномально низькою ціною на початковому етапі аукціону виходячи з наступного:
1. Як зазначено в самому Оголошені про проведення спрощеної закупівлі в Розділі "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв" п.11, учасник в складі тендерної пропозиції подає інформацію, що його тендерна пропозиція не є аномально низькою ціною на початковому етапі аукціону.
Однак, ДП "Закарпатський облавтодор" на початковому етапі аукціону в складі тендерної пропозиції подав аномально низьку ціну в розмірі 192 000,00 грн., а в разі не встановлення Замовником іншого в умовах Оголошення, ДП "Закарпатський облавтодор" незобов'язаний інформувати Замовника у своїй пропозиції про відсутність аномально низької ціни.
Аномально низька цінова пропозиція ДП "Закарпатський облавтодор" підтверджується наступним розрахунком:
а)192 000, 00 грн.+ 196 549,00 грн. ( цінова прпозиції ПП "СТІК")=388 549,00 грн./2=194 274, 50 грн. це середньоарифметичне значення цін тендерних пропозицій.;
б) 192 000*100/194 274, 50= 98 % тендерна пропозиція ДП "Закарпатський облавтодор" менша від середньоарифметичного значення цін тендерних пропозицій іншого учасника на початковому етапі аукціону.
Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – це ціна (приведена ціна) найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 % або більше від середньоарифметичного значення ціни (приведеної ціни) тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 % або більше від наступної ціни (приведеної ціни) тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна автоматично визначається електронною системою закупівель, за наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) (п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону № 922).
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного Законом (абзац другий ч. 14 ст. 29 Закону № 922).
ЕСЗ автоматично розраховує аномально низькі
ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника (ч. 5 ст. 30 Закону № 922).
Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня із дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції (абзац перший ч. 14ст. 29 Закону № 922).
На підставі вищевикладеного, ДП "Закарпатський облавтодор" вимагає переглянути та скасувати Уповноваженої особою Гуменюк Н.О. прийнятого нею Рішення викладеного у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особи від 12.08.2020 року відносно відхилення Пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" у процедурі закупівлі робіт з "Поточного ремонту вул. Пачовського м.Хуст " та перейти до повторного розгляду Пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Уповноважена особа Грицюк В.П.
Скасована
Дата: 13 серпня 2020 09:39
Причина: Скасування вимоги
не вірно викладені обставини
Номер вимоги: UA-2020-08-03-005114-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31179046
Дата подання: 13 серпня 2020 10:49
Жалоба
Відповідно до ч. 20, ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор" не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Гуменюк Н.О. викладеному у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особи від 12.08.2020 року щодо відхилення Пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" у процедурі закупівлі робіт з "Поточного ремонту вул. Пачовського м.Хуст " з підстав не надання ним у складі тендерної пропозиції інформації, що його тендерна пропозиція не є аномально низькою ціною на початковому етапі аукціону виходячи з наступного: 1. Як зазначено в самому Оголошені про проведення спрощеної закупівлі в Розділі "Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв" п.11, учасник в складі тендерної пропозиції подає інформацію, що його тендерна пропозиція не є аномально низькою ціною на початковому етапі аукціону. Однак, ДП "Закарпатський облавтодор" на початковому етапі аукціону в складі тендерної пропозиції не міг надати інформацію про аномальну ціну тендерної пропозиції, оскільки такі відомості визначаються за результатами проведеного аукціону, як середньоарифметичного значення ціни (приведеної ціни) тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону.
Тобто, аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – це ціна (приведена ціна) найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 % або більше від середньоарифметичного значення ціни (приведеної ціни) тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 % або більше від наступної ціни (приведеної ціни) тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна автоматично визначається електронною системою закупівель, за наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) (п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону № 922). Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного Законом (абзац другий ч. 14 ст. 29 Закону № 922). ЕСЗ автоматично розраховує аномально низькі ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника (ч. 5 ст. 30 Закону № 922). Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня із дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції (абзац перший ч. 14ст. 29 Закону № 922). На підставі вищевикладеного, ДП "Закарпатський облавтодор" вимагає переглянути та скасувати Уповноваженої особою Гуменюк Н.О. прийнятого нею Рішення викладеного у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особи від 12.08.2020 року відносно відхилення Пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" у процедурі закупівлі робіт з "Поточного ремонту вул. Пачовського м.Хуст " та перейти до повторного розгляду Пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Уповноважена особа Грицюк В.П.
Розгорнути
Згорнути
Тобто, аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі – аномально низька ціна) – це ціна (приведена ціна) найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 % або більше від середньоарифметичного значення ціни (приведеної ціни) тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 % або більше від наступної ціни (приведеної ціни) тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна автоматично визначається електронною системою закупівель, за наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) (п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону № 922). Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного Законом (абзац другий ч. 14 ст. 29 Закону № 922). ЕСЗ автоматично розраховує аномально низькі ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника (ч. 5 ст. 30 Закону № 922). Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня із дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції (абзац перший ч. 14ст. 29 Закону № 922). На підставі вищевикладеного, ДП "Закарпатський облавтодор" вимагає переглянути та скасувати Уповноваженої особою Гуменюк Н.О. прийнятого нею Рішення викладеного у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особи від 12.08.2020 року відносно відхилення Пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" у процедурі закупівлі робіт з "Поточного ремонту вул. Пачовського м.Хуст " та перейти до повторного розгляду Пропозиції ДП "Закарпатський облавтодор" на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Уповноважена особа Грицюк В.П.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 15:29
П.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Протоколом №2 від 12.08.2020 року пропозиція ПАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» ДП «Закарпатський облавтодор» відхилена в порядку п.13.ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протоколом №2 від 12.08.2020 року пропозиція ПАТ «ДАК» Автомобільні дороги України» ДП «Закарпатський облавтодор» відхилена в порядку п.13.ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 14:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор" |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
191 015,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СТІК" |
196 549,00
UAH з ПДВ
|
191 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій