Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
5 102 433,60 UAH
UA-2020-08-03-005094-a b3bf2c879fed41fea296a0cab41b91c2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гасс

+380985227162
+380413725514
popilnya-rada-buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Попільнянська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04347226
Місцезнаходження: 13500, Україна , Житомирська обл., Попільнянський район, селище міського типу Попільня, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 7
Контактна особа: Наталія Гасс
+380985227162,+380413725514
popilnya-rada-buh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 15:40
Очікувана вартість: 5 102 433,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 024,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону
Місцезнаходження: 13501, Житомирська область, Попільнянський район, смт Попільня, вул. Б. Хмельницького, 7.
Mова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дороги по вул. Аеродромна в смт Попільня Попільнянського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13501, Україна, Житомирська область, смт Попільня, вул. Аеродромна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:39
Оголошення .doc
03 серпня 2020 17:39
Проект Договору підряду.doc
03 серпня 2020 17:39
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 06 серпня 2020 13:42
Дата відповіді: 06 серпня 2020 14:19
Шановний замовнику, чи потрібно вкладати Проект договору до складу Тендерної пропозиції???
Відповідь: Ні не потрібно. Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-07-000024 ● 202ab19332e640fdb11d2cb4ed65a3c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.09.2020
№ 59

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.09.2020 № 59.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-08-03-005094-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-10 16:24:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-03-005094-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мірібян Норік Вачікович на відповідність тендерній документації Попільнянської селищної ради з наданням документального підтвердження (протоколу).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-15 15:24:03

Пояснення

Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП Мірібяна Н.В. в процедурі відкритих торгів UA-2020-08-03-005094-a було виявлено формальні (несуттєві) помилки що не впливають на зміст тендерної пропозиції та невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п. 9 ст.26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-24 11:36:46

Звернення за роз'ясненням щодо висновку та його зобов’язань, визначених у висновку

Відповідно до Додатку 2 тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Молотки відбійні пневматичні відповідно до технічної характеристики зазначаються як ручні інструменти а не механізми.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник надає перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) або аналогів (еквівалентів), яка необхідна для виконання робіт. Учасником надано в переліку техніки котки дорожні масою 13т 7,5т, які по технічним характеристикам прирівнено до котків 16т та 8т.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково має надати копію діючого договору оренди (найму), або іншого документа що підтверджує право володіння та користування відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди(їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Переможець надав діючі договори оренди техніки та транспортних засобів терміном менше трьох років, які відповідали умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене учасника ФОП Мірібяна Н.В., пропозиція якого за результатами електронного аукціону визнана найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, було визнано переможцем.
Відповідно до абзацу 2 п. 3 ст. 8 Закону Повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених цим Законом. Відповідно до п. 5 та п. 6 ст. 33 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника, договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Для уникнення порушення термінів підписання Договору між Попільнянською селищною радою та переможцем торгів ФОП Мірібяном Н.В. Договір був укладений 07.09.2020 та оприлюднений в електронній системі відповідно до Закону.

Відповідно частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України, договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню, що не враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника.
Ознайомившись з висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області просимо надати роз’яснення щодо усунення виявлених порушень та вжиття заходів щодо розірвання Договору про закупівлю від 07.09.2020 № 151 так як розірвання Договору в односторонньому порядку не передбачено вищевказаним Договором.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-09-25 08:19:58

Відповідь щодо надання роз’яснення

Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) за результатами моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, що відображені у висновку про результати моніторингу закупівлі, форма якого затверджена наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України від 01 червня 2018 за № 654/32106.
Щодо усунення виявлених порушень та вжиття заходів щодо розірвання Договору про закупівлю від 07.09.2020 № 151 роз’яснюємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 215 Цивільного Кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Згідно з частиною 1 статті 203 Цивільного Кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам суспільства, його моральним засадам.
Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 4 Цивільного Кодексу України актами цивільного законодавства є також інші закони України, які приймаються відповідно до Конституції України.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Також, частиною 1 статті 208 Господарського кодексу України передбачено, що якщо господарське зобов'язання визнано недійсним як таке, що вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, то за наявності наміру в обох сторін - у разі виконання зобов'язання обома сторонами - в доход держави за рішенням суду стягується все одержане ними за зобов'язанням, а у разі виконання зобов'язання однією стороною з другої сторони стягується в доход держави все одержане нею, а також все належне з неї першій стороні на відшкодування одержаного. У разі наявності наміру лише у однієї із сторін усе одержане нею повинно бути повернено другій стороні, а одержане останньою або належне їй на відшкодування виконаного стягується за рішенням суду в доход держави.
Крім того, слід зазначити, що пунктом 21.4 розділу 21 договору підряду від 07.09.2020 року № 151 передбачено, що відносини, які не врегульовані даним Договором, регулюються відповідно до вимог Господарського, Цивільного кодексу України та Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
Враховуючи порушення, встановлені в ході проведення моніторингу, та вказане вище, пункт 3 розділу ІІ «Констатуюча частина» висновку про результати моніторингу закупівлі містить зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 07.09.2020 року № 151 з дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-08-03-005094-a «Капітальний ремонт дороги по вул. Аеродромна в смт Попільня Попільнянського району Житомирської області», було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо розірвання договору про закупівлю № 151 від 07.09.2020 року. ФОП Мірібяну Н.В. направлено лист № 02-15/1542 від 28.09.2020 та Додаткову угоду щодо внесення змін до Договору підряду № 151 від 07.09.2020 в частині дострокового розірвання Договору підряду. Відповідно до п. 3 ст. 188 Господарського кодексу України сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Відповідно до п. 4 ст. 188 Господарського кодексу України у разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати розірвання договору буде повідомленно додатково.

2020-09-28 12:52:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю

2020-11-03 13:44:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мірібян Норік Вачікович 3 367 610,00
UAH з ПДВ
3 367 610,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" 4 256 914,92
UAH з ПДВ
4 034 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхбуд-5" 4 261 952,40
UAH з ПДВ
4 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 4 333 872,92
UAH з ПДВ
4 037 946,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №35" 4 395 435,58
UAH з ПДВ
4 395 435,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 01:15
Електронний підпис
04 вересня 2020 01:12
Довідка несудимість
04 вересня 2020 01:11
Довіка ліцензія
04 вересня 2020 01:11
Установчі документи
21 серпня 2020 15:16
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:11
Акти передачі
20 серпня 2020 23:49
Електронний підпис
18 серпня 2020 18:22
Електронний підпис
18 серпня 2020 18:19
Технічне завдання (2).pdf
18 серпня 2020 18:19
Тендерна пропозиціяjpg
17 серпня 2020 16:44
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:42
Установчі документи.pdf
17 серпня 2020 16:42
Технічні паспорта.pdf
17 серпня 2020 16:42
Договора оренди.pdf
17 серпня 2020 16:42
довідка про ліцензію.jpg
17 серпня 2020 16:42
Відгук.jpg
17 серпня 2020 16:42
Аналогічна робота.pdf
17 серпня 2020 16:41
Довідка про учасника.jpg
17 серпня 2020 16:41
Довідка субпідрядники.jpg
17 серпня 2020 16:41
Технічне завдання.pdf
17 серпня 2020 16:41
Гарантійний лист ст.17.jpg
17 серпня 2020 16:41
Гарантійний лист ст.17.jpg
17 серпня 2020 16:41
Тендерна пропозиція.jpg
17 серпня 2020 16:41
Реєстр.jpg

Публічні документи

18 серпня 2020 11:47
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:46
30.Договірна ціна.pdf
18 серпня 2020 11:46
31.Календарний графік.pdf
18 серпня 2020 11:46
15. Техпаспорта.pdf
18 серпня 2020 11:46
14.Довідка про наяв тех..pdf
18 серпня 2020 11:46
26.Лист-відгук.pdf
18 серпня 2020 11:46
24.Довідка КБ-2в.pdf
18 серпня 2020 11:46
21. Лист-пояснення.pdf
18 серпня 2020 11:46
25.довідка КБ-3.pdf
18 серпня 2020 11:46
18.ШТАТНИЙ Розпис.pdf
18 серпня 2020 11:46
1.тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 11:46
Реєст документів.pdf
18 серпня 2020 11:46
3. Стаття 17.pdf
18 серпня 2020 11:46
12.Довідка про ліцензію.pdf
18 серпня 2020 11:46
11.Ліцензія.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 23:48
Електронний підпис
18 серпня 2020 23:47
29 Штатний розпис.pdf
18 серпня 2020 23:47
56 Ліцензія.pdf
18 серпня 2020 23:47
55 Виписка ЄДРПОУ.pdf
18 серпня 2020 23:47
28 Довідка працівники.pdf
18 серпня 2020 23:46
53 Договірна ціна.pdf
18 серпня 2020 23:46
46 Додаток 7.pdf
18 серпня 2020 23:46
43 Копія статуту.pdf
18 серпня 2020 23:46
37 відгук Радомишль.pdf
18 серпня 2020 23:46
36 Відгук Кочерів.pdf
18 серпня 2020 23:46
21 Копія свідоцтва МАЗ.pdf
18 серпня 2020 23:45
2 Довідка техніка.pdf
18 серпня 2020 23:45
1 Тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 23:45
0 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 21:42
Електронний підпис
18 серпня 2020 21:41
30. Договір ШБУ-50.pdf
18 серпня 2020 21:41
28. Договір Гелла.pdf
18 серпня 2020 21:41
27. Відгук Піщана.pdf
18 серпня 2020 21:41
26. Відгук Кагарлик.PDF
18 серпня 2020 21:41
25. Акт Піщана.pdf
18 серпня 2020 21:41
24. Акт Кагарлик.pdf
18 серпня 2020 21:41
23. Договір Піщана.pdf
18 серпня 2020 21:41
22. Договір Кагарлик.pdf
18 серпня 2020 21:41
20. Договір оренди бази.pdf
18 серпня 2020 21:41
16. Техпаспорти.pdf
18 серпня 2020 21:41
15. Лист-згода.pdf
18 серпня 2020 21:41
14. Копія дозволу.pdf
18 серпня 2020 21:41
13. Копія ліцензії.pdf
18 серпня 2020 21:41
8. Довідка про базу.pdf
18 серпня 2020 21:41
6. Договірна ціна.pdf
18 серпня 2020 21:41
5. Довідки по статті 17.pdf
18 серпня 2020 21:41
2. Технічне завдання.pdf
18 серпня 2020 21:41
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 23:39
Електронний підпис
18 серпня 2020 23:36
паспорта.pdf
18 серпня 2020 23:36
19. Копія лійензії.pdf
18 серпня 2020 23:36
6. Гарантіний лист ст. 17.pdf
18 серпня 2020 23:36
5.4.1 АКТИ (О.Пителя).pdf
18 серпня 2020 23:36
розрахунок до ДЦ.pdf
18 серпня 2020 23:36
Договірна ціна.pdf
18 серпня 2020 23:36
5.2.3 АКТИ (Одеська).pdf
18 серпня 2020 23:36
5.1 Відгук.pdf
18 серпня 2020 23:36
3.1 Договора оренди 3.pdf
18 серпня 2020 23:36
3.1 Договора оренди 2.pdf
18 серпня 2020 23:36
3.1 Договора оренди 1.pdf
18 серпня 2020 23:36
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мірібян Норік Вачікович

Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9"

ТОВ "Шляхбуд-5"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"

ТДВ "ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №35"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Мірібян Норік Вачікович
#2380018556
Переможець 3 367 610,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 16:18

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у Довідці про обладнання та матеріально-технічну базу зазначено: Машина маркірувальна, оренда у ТОВ «ДОРОГА ЛЮКС» а копію Договору надано про надання послуг. 2) у Довідці про обладнання та матеріально-технічну базу зазначено: ЗІЛ (Загальний бортовий) марка 431412, оренда з Повх М.В. а копію Договору оренди надано на ЗІЛ 431410. 3) у Довідці про обладнання та матеріально-технічну базу зазначено: Камаз-самоскид оренда – Повх М.В. а копію Договору оренди надано з Стойко О.В.. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно Додатоку 2 Тендерної документації: якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково має надати копію договору оренди (найму), або іншого документа що підтверджує право володіння та користування відповідним майном. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати на транспортний засіб Машина маркірувальна копію договору оренди (найму), або іншого документа що підтверджує право володіння та користування відповідним майном. 2) Привести у відповідність інформацію стосовно оренди вищевказаної техніки. В разі потреби надати відповідні довідки.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мірібян Норік Вачікович
#2380018556
3 367 610,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 10:51
Додаткова угода про розірвання договору.pdf укладений
16 жовтня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:57
Договір.pdf укладений
07 вересня 2020 16:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 636 652,00
UAH
Причини розірвання договору: Усунення порушення законодавства