Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Попільнянська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04347226 |
Місцезнаходження: | 13500, Україна , Житомирська обл., Попільнянський район, селище міського типу Попільня, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 7 |
Контактна особа: |
Наталія Гасс +380985227162,+380413725514 popilnya-rada-buh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 5 102 433,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 024,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження: 13501, Житомирська область, Попільнянський район, смт Попільня, вул. Б. Хмельницького, 7.
Mова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи здійснюється в національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаних сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 17:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 17:39 |
Оголошення .doc | |
03 серпня 2020 17:39 |
Проект Договору підряду.doc | |
03 серпня 2020 17:39 |
Тендерна документація .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-07-000024 ● 202ab19332e640fdb11d2cb4ed65a3c9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.09.2020
№ 59
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.09.2020 № 59.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-08-03-005094-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-10 16:24:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-03-005094-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) до наступних питань.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 9. ст. 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мірібян Норік Вачікович на відповідність тендерній документації Попільнянської селищної ради з наданням документального підтвердження (протоколу).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-15 15:24:03
Пояснення
Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ФОП Мірібяна Н.В. в процедурі відкритих торгів UA-2020-08-03-005094-a було виявлено формальні (несуттєві) помилки що не впливають на зміст тендерної пропозиції та невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п. 9 ст.26 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-24 11:36:46
Звернення за роз'ясненням щодо висновку та його зобов’язань, визначених у висновку
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Молотки відбійні пневматичні відповідно до технічної характеристики зазначаються як ручні інструменти а не механізми.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації учасник надає перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) або аналогів (еквівалентів), яка необхідна для виконання робіт. Учасником надано в переліку техніки котки дорожні масою 13т 7,5т, які по технічним характеристикам прирівнено до котків 16т та 8т.
Відповідно до Додатку 2 тендерної документації якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково має надати копію діючого договору оренди (найму), або іншого документа що підтверджує право володіння та користування відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди(їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Переможець надав діючі договори оренди техніки та транспортних засобів терміном менше трьох років, які відповідали умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене учасника ФОП Мірібяна Н.В., пропозиція якого за результатами електронного аукціону визнана найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, було визнано переможцем.
Відповідно до абзацу 2 п. 3 ст. 8 Закону Повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель, визначених цим Законом. Відповідно до п. 5 та п. 6 ст. 33 Закону з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника, договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Для уникнення порушення термінів підписання Договору між Попільнянською селищною радою та переможцем торгів ФОП Мірібяном Н.В. Договір був укладений 07.09.2020 та оприлюднений в електронній системі відповідно до Закону.
Відповідно частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України, договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню, що не враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника.
Ознайомившись з висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області просимо надати роз’яснення щодо усунення виявлених порушень та вжиття заходів щодо розірвання Договору про закупівлю від 07.09.2020 № 151 так як розірвання Договору в односторонньому порядку не передбачено вищевказаним Договором.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-09-25 08:19:58
Відповідь щодо надання роз’яснення
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) за результатами моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, що відображені у висновку про результати моніторингу закупівлі, форма якого затверджена наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 № 86, який зареєстровано у Міністерстві юстиції України від 01 червня 2018 за № 654/32106.
Щодо усунення виявлених порушень та вжиття заходів щодо розірвання Договору про закупівлю від 07.09.2020 № 151 роз’яснюємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 215 Цивільного Кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Згідно з частиною 1 статті 203 Цивільного Кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам суспільства, його моральним засадам.
Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 4 Цивільного Кодексу України актами цивільного законодавства є також інші закони України, які приймаються відповідно до Конституції України.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Також, частиною 1 статті 208 Господарського кодексу України передбачено, що якщо господарське зобов'язання визнано недійсним як таке, що вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, то за наявності наміру в обох сторін - у разі виконання зобов'язання обома сторонами - в доход держави за рішенням суду стягується все одержане ними за зобов'язанням, а у разі виконання зобов'язання однією стороною з другої сторони стягується в доход держави все одержане нею, а також все належне з неї першій стороні на відшкодування одержаного. У разі наявності наміру лише у однієї із сторін усе одержане нею повинно бути повернено другій стороні, а одержане останньою або належне їй на відшкодування виконаного стягується за рішенням суду в доход держави.
Крім того, слід зазначити, що пунктом 21.4 розділу 21 договору підряду від 07.09.2020 року № 151 передбачено, що відносини, які не врегульовані даним Договором, регулюються відповідно до вимог Господарського, Цивільного кодексу України та Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668.
Враховуючи порушення, встановлені в ході проведення моніторингу, та вказане вище, пункт 3 розділу ІІ «Констатуюча частина» висновку про результати моніторингу закупівлі містить зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 07.09.2020 року № 151 з дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-08-03-005094-a «Капітальний ремонт дороги по вул. Аеродромна в смт Попільня Попільнянського району Житомирської області», було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема щодо розірвання договору про закупівлю № 151 від 07.09.2020 року. ФОП Мірібяну Н.В. направлено лист № 02-15/1542 від 28.09.2020 та Додаткову угоду щодо внесення змін до Договору підряду № 151 від 07.09.2020 в частині дострокового розірвання Договору підряду. Відповідно до п. 3 ст. 188 Господарського кодексу України сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Відповідно до п. 4 ст. 188 Господарського кодексу України у разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про результати розірвання договору буде повідомленно додатково.
2020-09-28 12:52:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
2020-11-03 13:44:18
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мірібян Норік Вачікович |
3 367 610,00
UAH з ПДВ
|
3 367 610,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" |
4 256 914,92
UAH з ПДВ
|
4 034 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Шляхбуд-5" |
4 261 952,40
UAH з ПДВ
|
4 035 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
4 333 872,92
UAH з ПДВ
|
4 037 946,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "ШЛЯХОВЕ БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №35" |
4 395 435,58
UAH з ПДВ
|
4 395 435,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Мірібян Норік Вачікович #2380018556 |
Переможець |
3 367 610,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 17:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 10:51
|
Додаткова угода про розірвання договору.pdf | укладений |
16 жовтня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 16:57
|
Договір.pdf | укладений |
07 вересня 2020 16:56
|