Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер форм-фактор ноутбуки
Очікувана вартість
190 300,00 UAH
UA-2020-08-03-005060-a 50be6706f11b46aab14cd03781fe5962
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельничук Володимир Миколайови

652012 PALAC_TDU@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Палац творчості дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 23563415
Вебсайт: http://palac.km.ua
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький вул. Свободи, буд. 2/1
Контактна особа: Мельничук Володимир Миколайови
652012
PALAC_TDU@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 190 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 951,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


11. Категорія замовника п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
12. Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції – Українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комп.
Персональний комп’ютер форм-фактор ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, ВУЛИЦЯ СВОБОДИ 2/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання акту приймання-передавання товару. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:32
3. Оголошення компютери.doc
03 серпня 2020 17:32
3.3. Додаток 3 Проект договору.docx
03 серпня 2020 17:32
3.2. Додаток 2 ТЗ.docx
03 серпня 2020 17:32
3.1. Додаток 1 ФП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 04 серпня 2020 12:43
Дата відповіді: 04 серпня 2020 16:33
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до примітки додатку 2 технічного завдання всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Разом з тим, Замовником в умовах тендерної документації не встановлено вимог щодо конкретної марки чи моделі.
Додатково повідомляємо, що запропоновані учасниками товари повинні відповідати усім вимогам, що встановлені Замовником в додатку 2 до оголошення. У разі встановлення невідповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації така пропозиція Учасника буде відхилена з підстав встановлених Законом.

Критерій відповідності, Замовником можуть розглядатись з урахуванням не гіршої/нижчої від встановлених вимог в технічному завдані потужності, якості, продуктивності та інших встановлених показників у технічному завдані до відповідної позиції.
Тендер
Дата подання: 04 серпня 2020 12:43
Дата відповіді: 04 серпня 2020 16:35
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Згідно вимог у технічному завданні а саме, п. 8. У вартість товару повинно бути включено витрати на доставку, підключення та налаштування, для підтвердження учасник у складі пропозиції надає відповідний гарантійний лист.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 187 990,00
UAH з ПДВ
187 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 187 990,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 16:28

Документи

13 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:27
Scan протокол №2.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій