Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Франтішека Тіхого, 9 (ОСББ Ф. Тіхого,9») в м. Ужгород
Очікувана вартість
1 044 183,00 UAH
UA-2020-08-03-005008-c 34adb0692403437c8363a108433083ff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яцків Олена Іванівна

+380312614190 DMGProzorro1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36541721
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Яцків Олена Іванівна
+380312614190
DMGProzorro1@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 15:11
Очікувана вартість: 1 044 183,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Франтішека Тіхого, 9 (ОСББ Ф. Тіхого,9») в м. Ужгород
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вуд. Франтішека Тіхого,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за фактично виконані роботи проводяться щомісяця, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником. Платежі за фактично виконані роботи Замовник проводить протягом 10-ти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) при наявності фінансування з міського бюджету. Категорія замовника – орган державної влади та орган місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі — відповідно до Додатку 1 до оголошення. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Франтішека Тіхого, 9 (ОСББ Ф. Тіхого,9») в м. Ужгород, код ДК 021:2015: 45260000-7. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по оголошенню про проведення закупівлі
Дата подання: 04 серпня 2020 16:07
Дата відповіді: 05 серпня 2020 13:38
Шановний замовник, п. 8.1 Оголошення передбачає надання документу, що підтверджують наявність транспортних засобів чи механізмів для виконання робіт, а також лист від орендодавця чи надавача послуг щодо не заперечення використання його транспортних засобів та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (або інший договір, який надається у складі пропозиції) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі, проте укладення договору (наприклад договір оренди) уже означає, що орендодавець не заперечує і надає свою згоду на використання його транспортних засобів. Даний документ є зайвим та не впливає на кваліфікацію учасників. Враховуючи вищенаведене просимо внести зміни в Оголошення та вилучити положення про лист від орендодавця чи надавача послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику торгів!
У відповідь на Ваше уточнення до п. 8.1. Оголошення про проведення публічної закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 759 Цивільного кодексу України (далі ЦК України) договір найму (оренди), це договір, за яким наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
При цьому, відповідно до статей 627, 628 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору.
З урахуванням наведеного, слід дійти висновку, що строк договору оренди та його інші істотні умови визначаються сторонами на власний розсуд.
Отже, вказаний договір є строковим та продовжує свою дію в часі на період, що визначений сторонами в договорі оренди. Закінчення строку дії договору, є підставою для його припинення та повернення майна з орендодавцю.
У відповідності до чинного законодавства та звичаїв ділового обороту — дострокове припинення договору відбувається за взаємної згоди сторін. Отже, сторони наділені значними можливостями впливати на момент настання або закінчення строків, оскільки можуть змінювати строк, наближати або віддаляти його настання.
Необхідно вказати, що визначені в договорі підряду строки виконання робіт, можуть бути відтерміновані, як за наявності обґрунтованих на те підстав, так із-за незалежних (форс-мажорних) обставин.
Всі наведені вище випадки, не залежать від волі замовника робіт - Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради та можуть ставити під загрозу належне виконання умов договору підряду.
При цьому, лист-згода від орендодавця (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його транспортних засобів та механізмів для виконання робіт, надає можливість правомірно очікувати, що за необхідності, вказаний договір оренди буде пролонгований та термін виконання робіт з капітального ремонту покрівлі.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що договір оренди технічних засобів та лист-згода щодо можливості продовження даного договору на більший строк, є різними та не взаємозамінними документами по суті.
На підставі наведеного, Департамент міського господарства відхиляє подані Вами уточнення до пункту 8.1. Оголошення про проведення публічної закупівлі.
Дякуємо за звернення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-005008-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3384905675
Дата подання: 20 серпня 2020 13:22
Уточнення інформації про відхилення
Рішенням уповноваженої особи про відхилення пропозиції від 20.08.2020 року, протокол № 03-20 було відхилено пропозицію ФОП Катринець О.О. Просимо надати обгрунтування, на підставі чого було відхилено нашу пропозицію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 10:36
Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення інформуємо про причини невідповідності пропозиції умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
1.1. Додаток 1 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація створена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів) не відповідає Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
1.2. Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом цієї закупівлі, не містить переліку адміністративних та виробничих приміщень, їх найменування за призначенням та площі, найменування та кількість обладнання, інструментів.
1.3. На підтвердження правових підстав щодо наявності обладнання, вантажних автомобілів чи інструментів учасником не надано у складі пропозиції:
- лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його транспортних засобів та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (або інший договір, який надається у складі пропозиції) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-08-03-005008-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3384905675
Дата подання: 20 серпня 2020 13:39
Невідповідність учасника вимогам тендерної документації
Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Свида Є.В., оскільки ним не було надано всіх документів, що вимаються тендерною документацією, а саме
- згідно п.8.1 необхідно надати кольорову скан-копію документа на право власності Учасника торгів щодо наявності власного обладнання, вантажних автомобілів чи інструментів. ФОП Свида Є.В. надав лише копії договір на орендовану техніку, на власне обладнання та інструмент сканкопії про власність не надано
- згідно п.10 необхідно надати копію Форми №1 ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) за останній звітний період .
- згідно п.6 необхідно надати копію документа, що підтверджує статус платника податків, завірена підписом уповноваженої особи: ФОП Свида надав витяг з реєстру платників єдиного податку не завірений підписом уповноваженої особи
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-08-03-005008-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГЕНСЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2187516998
Дата подання: 20 серпня 2020 23:43
Невідповідність учасника вимогам оголошення
Вимагаємо відхилити учасника ФОП Свида Є.В., оскільки в складі його пропозиції відсутні документи
визначені оголошенням про проведення закупівлі, а надані документи – складені з порушенням вимог оголошення про закупівлю.
1. Вимогою Додатку 4 встановлено, що учасник зазначає -Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою (у разі наявності)
Учасник ФОП Свида Є.В., діє з печаткою, а отже повинен був завірити нею документ.
2. Вимогою пункту 7 Оголошення учасник надає інформацію застосовуючи форму таблиці.
В наданій учасником ФОП Свида Є.В. довідці – про наявність МТБ не зазначено - тип (марку) транспортних засобів та механізмів, матеріально-технічної бази (позиції 1-14)
3. Вимогою пункту 8.1 Оголошення учасник надає - лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його транспортних засобів та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (або інший договір, який надається у складі пропозиції) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі.
В наданих учасником у складі пропозиції листах від орендодавців відсутнє зазначення про те, що договір оренди (або інший договір, який надається у складі пропозиції) є діючим на момент проведення закупівлі.
4. Вимогою пункту 9 Оголошення учасник подає - Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».;
Учасником ФОП Свида Є.В. надано у складі пропозиції довідку в якій не дотримано вимог оголошення в частині: -не зазначено спеціальність/кваліфікацію працівників (Мадяр В.Ю., Чинарьов С.В.).
Також вимогою цього ж пункту (п.9) необхідно було зазначити – досвід роботи за фахом. Натомість учасником зазначено - Досвід (стаж) / міс., рік.

5.Вимогою пункту 10 оголошення учасник повинен надати копію Форми № 1 ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) за останній звітний період або Копія Повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття).
В складі пропозиції ФОП Свида Є.В даний документ відсутній.
6. Вимогою пункту 12 Оголошення учасник фізична особа –підприємець надає - копію паспорта – для учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи – підприємця або документ, що відповідно до законодавства прирівнюється до паспорта;
Учасником ФОП Свида Є.В. завантажено копію паспорта не в повному обсязі. Відповідно до Положення про паспорт громадянина України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2503-12#Text) діючого на даний момент, - Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками
обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки
та 16 сторінок. Учасником завантажено (1,2,3,10,11 сторінки)
7. Вимогою Оголошення про закупівлю Документи повинні бути надані в електронному вигляді (скановані) та містити розбірливі зображення.
Документ – РНОКПП не є сканованим, та враховуючи, що це копія, відсутній запис про її засвідчення «Згідно з оригіналом».

Враховуючи наведені порушення просимо скасувати рішення визначення учасника ФОП Свида Є.В. переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 серпня 2020 14:24
Шановний учаснику! У відповідь на Ваше звернення інформуємо про наступне.
На п.1. Сканований та заповнений – Додаток №4 – Лист-згода на обробку персональних даних підписується учасником. Печатка проставляється за бажанням учасника (зазначено в примітках до додатків).
На п. 2. Тип транспортного засобу - сукупність транспортних засобів окремої категорії, що вироблені одним суб'єктом господарювання, мають одне позначення та не відрізняються за такими істотними конструктивними ознаками, як тип шасі (одноярусне, зчленоване шасі, шасі з бічними балками), тип двигуна (внутрішнього згоряння, електричний, гібридний), кількість та спосіб розташування осей.
Учасником зазначено тип транспортного засобу (самоскид КАМАЗ, автокран) згідно з ДСТУ 2984-95 та надано договори оренди транспортних засобів.

На п. 3. Учасником надано листи-підтвердження щодо укладених (чинних) договорів орендованої техніки. Договір оренди транспортного засобу, вантажний самоскид марки КАМАЗ, укладений 10.06.2020 року, та договір оренди транспортного засобу, вантажний автокран марки Bumar, укладений 02.06.2020 року. Строк дії договорів оренди з моменту підписання до 31.12.2022 року.
Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами).

На п.4. Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» від 17 січня 2002 року № 2984-III (далі — Закон № 2984) вища освіта – рівень освіти, який здобуває особа у вищому навчальному закладі в результаті послідовного, системного та цілеспрямованого процесу засвоєння змісту навчання, який ґрунтується на повній загальній середній освіті й завершується здобуттям певної кваліфікації за підсумками державної атестації. Тобто кінцевим результатом вищої освіти має бути присудження випускникові певної кваліфікації. Разом з тим законодавець визначає кваліфікацію через професійні назви робіт (ст. 12 вказаного вище Закону). Професійні назви робіт містяться в Національному класифікаторі України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» (далі — КП).
Таким чином, якщо йдеться про кваліфікацію, слід мати на увазі здобуту кваліфікацію у вищому навчальному закладі. Зазвичай вищі навчальні заклади вказують кваліфікацію (назву професії) у додатку до диплома. Разом з тим у наказі Міністерства освіти і науки України «Про запровадження у вищих навчальних закладах України Європейської кредитно-трансферної системи» від 16 жовтня 2009 року № 943 передбачено видання студентам додатка до диплома європейського зразка. У Рекомендаціях Міністерства освіти і науки України щодо заповнення Додатка до диплома європейського зразка у вищих навчальних закладах України від 10 червня 2010 року № 1/9-409 зазначено, що назва кваліфікації формується з назви освітньо-кваліфікаційного рівня і напряму підготовки (для бакалаврів) або назви освітньо-кваліфікаційного рівня і спеціальності (для інших освітньо-кваліфікаційних рівнів). Назва кваліфікації має відповідати затвердженим галузевим стандартам вищої освіти (освітньо-кваліфікаційній характеристиці, освітньо-професійній програмі підготовки, навчальному плану). Допускається окремо вказувати назву професійної кваліфікації відповідно до КП.

Слід зазначити, що в законодавстві сфери професійно-технічної освіти нема тлумачення терміна «кваліфікація». У дипломах таких робітників зазвичай вказуються саме назви професій відповідно до КП, а також відповідно до їх категоріювання.
Відтак, спеціальність/кваліфікація встановлюється кваліфікованим робітникам, які здобули вищу або професійно-технічну освіту.
У довідці Учасника про кваліфікацію та досвід фахівців зазначено працівників Мадяр В.Ю., який здобув середню освіту (некваліфікований працівник) та Чинарьов С.В. (спеціальність «Будівництво»).
Окрім того, замовник не вимагає від учасників надання листів-згод на обробку персональних даних працівників та не вимагає такої інформації для обробки.

На п.5. Учасником у складі пропозиції надано повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою податкової.

На п.6. Умовами оголошення вимагається подання копії паспорту Учасника (фізичної особи, фізичної особи-підприємця) з метою встановлення особи, уповноваженої на підписання договору.

На п.7. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
До формальних (несуттєвих) помилок зокрема (але не виключно) відносяться:
- відсутність електронного підпису або КЕП на окремих документах, окрім відсутності електронного підпису або КЕП Гаранта на забезпеченні тендерної пропозиції;
- технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації.
- Зміна розширення сканованого(их) файлу(ів) PDF (PortableDocumentFormat) в результаті накладання електронного підпису або КЕП.
- відсутність печатки (за умови її використання) або підпису на окремих копіях (сканкопіях) документів, підготовлених безпосередньо Учасником, крім тих, що підлягають засвідченню Учасником;
- зазначення в документах учасника попередньої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» №317-VIII;
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства (Учасника);
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі Учасник надав лист-пояснення;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції Учасника;
Наприклад: у відомостях про Учасника не зазначено код ЄДРПОУ або адреси, номера телефону, однак відповідна інформація щодо коду ЄДРПОУ зазначена на фірмовому бланку або на відбитку печатки Учасника, інших документах;
- інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника, або помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище. При цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 795 000,00
UAH з ПДВ
795 000,00
UAH з ПДВ
Документи
СВИДА ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 1 024 157,00
UAH з ПДВ
1 016 157,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЕНСЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" 1 026 680,00
UAH з ПДВ
1 018 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 12:59
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:50
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:47
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
17 серпня 2020 12:47
Техзавдання.PDF
17 серпня 2020 12:47
Субпідрядники.PDF
17 серпня 2020 12:47
Проект договору.pdf
17 серпня 2020 12:47
Працівники+1ДФ.PDF
17 серпня 2020 12:47
Персональні дані.PDF
17 серпня 2020 12:47
Паспорт і код.pdf
17 серпня 2020 12:47
МТБ+договора.PDF
17 серпня 2020 12:47
Інші довідки.PDF
17 серпня 2020 12:47
Гарантійний лист.PDF
17 серпня 2020 12:47
Відомості проучасника.PDF

Публічні документи

17 серпня 2020 15:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:24
Виписка ЄДРЮОФОПтаГФ.pdf
17 серпня 2020 15:24
РНОКПП.pdf
17 серпня 2020 15:24
Паспорт (копія).pdf
17 серпня 2020 15:24
Довідка (субпідряд).pdf
17 серпня 2020 15:24
Повідомлення.pdf
17 серпня 2020 15:24
Довідка працівники.pdf
17 серпня 2020 15:24
Листи щодо т-з.pdf
17 серпня 2020 15:24
Договір оренди Кран.pdf
17 серпня 2020 15:24
Договір оренди Камаз.pdf
17 серпня 2020 15:24
Довідка МТБ.pdf
17 серпня 2020 15:24
Витяг ЄП.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 14:22
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:04
довідка про досвід.pdf
17 серпня 2020 13:04
ДЦ та розрахунки.pdf
17 серпня 2020 13:04
Документи Сечені 5.PDF
17 серпня 2020 13:04
Документи Сечені 4.PDF
17 серпня 2020 13:04
Документи Сечені 3.PDF
17 серпня 2020 13:04
Документи Сечені 2.PDF
17 серпня 2020 13:04
Документи Сечені 1.PDF
17 серпня 2020 13:04
інформаційна довідка 2.pdf
17 серпня 2020 13:04
субпідрядники.pdf
17 серпня 2020 13:04
№1 ДФ.pdf
17 серпня 2020 13:04
накази.PDF
17 серпня 2020 13:04
довідка про ІТР.pdf
17 серпня 2020 13:04
договір оренди.PDF
17 серпня 2020 13:04
лист від орендодавця.pdf
17 серпня 2020 13:04
МТБ.pdf
17 серпня 2020 13:04
проект договору.pdf
17 серпня 2020 13:04
Додаток 1.pdf
17 серпня 2020 13:04
гарантійний лист.pdf
17 серпня 2020 13:04
згода на ОПД.pdf
17 серпня 2020 13:04
інформаційна довідка.pdf
17 серпня 2020 13:04
свідоцтво ФОП.PDF
17 серпня 2020 13:04
свідоцтво плат. ЄП.PDF
17 серпня 2020 13:04
паспорт.PDF
17 серпня 2020 13:04
ідент.код.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

СВИДА ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП "ГЕНСЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАТРИНЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3384905675
Відхилено 795 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 09:05
СВИДА ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3520509897
Переможець 1 016 157,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 09:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СВИДА ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3520509897
1 016 157,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 17:06
Договір підряду укладений
17 вересня 2020 17:04