«Капітальний ремонт Палацу культури за адресою пл. Перемоги, 1 в місті Фастові Київської області» (назва за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)»
Очікувана вартість
19 186 568,84 UAH
UA-2020-08-03-004930-a 52ad87197b054f778653b09676ff67f5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, молоді та туризму виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02221521
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., м. Фастів, пл. Перемоги, 1
Контактна особа: Наталія Савченко
+380935863666
fastivkulturabuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 15:05
Очікувана вартість: 19 186 568,84 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95 932,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 932,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт Палацу культури за адресою пл. Перемоги, 1 в місті Фастові Київської області» (назва за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, місто Фастів, площа Перемоги,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційні рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 серпня 2020 16:36
Електронний цифровий підпис
20 серпня 2020 12:54
Електронний цифровий підпис
19 серпня 2020 15:51
Електронний цифровий підпис
11 серпня 2020 10:17
Електронний цифровий підпис
03 серпня 2020 17:15
Електронний цифровий підпис
26 серпня 2020 16:03
перелік змін до ТД від 26.08.2020.doc
26 серпня 2020 16:03
додаток 8 до ТД перелік документів (нова редакція).doc
03 серпня 2020 17:12
додаток 8 до ТД перелік документів.pdf
20 серпня 2020 12:50
додаток 7 до ТД Проект договору (зі змінами).pdf
03 серпня 2020 17:12
додаток 7 до ТД Проект договору.pdf
20 серпня 2020 12:50
перелік змін до ТД від 20.08.2020.doc
19 серпня 2020 15:43
Тендерна документація (нова редакція) зміни від 19.08.2020.pdf
11 серпня 2020 10:15
Тендерна документація (нова редакція) зміни від 10.08.2020.pdf
19 серпня 2020 15:43
перелік змін до ТД від 19.08.2020.doc
11 серпня 2020 10:15
перелік змін до ТД від 10.08.2020.doc
03 серпня 2020 17:12
додаток 4 до ТД інформація про субпідрядника.pdf
03 серпня 2020 17:12
додаток 5 до ТД.pdf
03 серпня 2020 17:12
додаток 1 до ТД тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2020 17:12
додаток 2 до ТД лист-гарантія.pdf
03 серпня 2020 17:12
додаток 3 до ТД кваліфікаційні критерії ст. 16 та вимоги ст. 17.pdf
03 серпня 2020 17:12
додаток 6 до ТД Технічні завдання.pdf
03 серпня 2020 17:12
1_Тендерна документація від .........2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7" 19 172 487,72
UAH з ПДВ
19 172 487,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД МК" 19 186 568,84
UAH з ПДВ
19 186 568,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 08:27
sign.p7s
09 вересня 2020 08:27
Отзыв.pdf
09 вересня 2020 08:23
sign.p7s
09 вересня 2020 08:23
Отзыв.jpeg
09 вересня 2020 08:22
sign.p7s
08 вересня 2020 22:48
ЦПУ.pdf
08 вересня 2020 22:48
Працівники.pdf
08 вересня 2020 22:48
Договір оренда.pdf
02 вересня 2020 23:35
sign.p7s
02 вересня 2020 23:35
Iнформацiя_про_суб_Дод_4.pdf
02 вересня 2020 23:35
субподрядчик.7z
02 вересня 2020 23:35
про_невiдоповiднiст__сум.pdf
02 вересня 2020 23:35
про_декларацiю.pdf
02 вересня 2020 23:35
Працівники.7z
02 вересня 2020 23:35
обладнання.pdf
02 вересня 2020 23:35
Лист щодо Додатку 6.pdf
02 вересня 2020 23:35
змiст_документiв.pdf
02 вересня 2020 23:35
Довідка прац.-квалiф..pdf
02 вересня 2020 23:35
Довідка довкiлля.pdf
02 вересня 2020 23:35
Банк.гарантия.7z
02 вересня 2020 23:35
Аналог договір.7z
02 вересня 2020 23:35
4. Довідки_стаття 17.pdf
02 вересня 2020 23:35
10. Статутні документи.7z
02 вересня 2020 23:35
1. ТП.pdf
02 вересня 2020 23:35
ССР_ОС.pdf
02 вересня 2020 23:35
ПЗ_ДЦ.pdf
02 вересня 2020 23:35
ОПРЛС.pdf
02 вересня 2020 23:35
ЛС2.pdf
02 вересня 2020 23:35
ЛС.pdf
02 вересня 2020 23:35
ИВР.pdf
02 вересня 2020 23:35
375.imd

Публічні документи

27 серпня 2020 09:44
Статут.pdf
27 серпня 2020 09:44
___________________.pdf
27 серпня 2020 09:44
_________.pdf
27 серпня 2020 09:44
________.pdf
27 серпня 2020 09:44
__.pdf
27 серпня 2020 09:44
__.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7"
#38526328
Відхилено 19 172 487,72
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 09:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 08:42
ТОВ "БУД МК"
#40156773
Відхилено 19 186 568,84
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:00

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Домобудівний комбінат -7», чия тендерна пропозиція була визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, було виявлено невідповідності в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - відсутній додаток до Договору про надання послуг транспортними засобами та механізмами №Є010319-П з переліком майна, яке орендує Учасник у ПП «Експрес. Спец. Тех.». Також тендерним комітетом було виявлено, що відповідно до технічних паспортів на транспортні засоби, що зазначені Учасником як орендовані, власником є третя особа, яка не пов’язана з орендодавцем ПП «Експрес. Спец. Тех.», або Учасник не надав відповідних документів, що засвідчують право на користування ТЗ ПП «Експрес. Спец. Тех.»; - договори ЦПХ працівників зазначених у довідці відповідно до Таблиці 1.2. Додатку 3 до Тендерної документації діють до 31.12.20, тоді як за умовами договору виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт Палацу культури за адресою пл. Перемоги, 1 в місті Фастові Київської області» (назва за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» передбачається до 10.12.2021 року; - лист-відгук від Замовника щодо виконання аналогічного договору не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника; - учасник не надав повної інформації щодо субпідрядника відповідно до п. 1 і 2 Таблиці 1 Додатку 3 до Тендерної документації: а саме відсутня оборотна відомість оборотних, необоротних та інших активів, основних засобів та копії трудових книжок або трудових договорів з працівниками, зазначеними у довідці відповідно до Таблиці 1.2. Додатку 3 до Тендерної документації. Дані вимоги викладені у п.1-4 Таблиці 1 Додатку 3 До Тендерної документації. Відповідно до п.16 ст. 29 Закону просимо усунути невідповідність та надати наступні документи оформлені належним чином: - додаток до Договору про надання послуг транспортними засобами та механізмами №Є010319-П з переліком майна, яке орендує Учасник у ПП «Експрес. Спец. Тех.»; - підтверджуючі документи, що засвідчують право на користування транспортними засобами, зазначеними у довідці відповідно до Таблиці 1.1 Додатку 3 до ТД, ПП «Експрес. Спец. Тех.»; - договори ЦПХ працівників зазначених у довідці відповідно до Таблиці 1.2. Додатку 3 до Тендерної документації, з терміном дії, що відповідають умовам договору Закупівлі або іншу підтверджуючу інформацію, що дані працівники зможуть виконувати роботи по об’єкту за умовами договору Закупівлі; - відгук від замовника щодо виконання аналогічного договору, який відповідає умовам тендерної документації; - оборотну відомість оборотних, необоротних та інших активів, основних засобів субпідрядника; - копії трудових книжок або трудових договорів з працівниками, зазначеними у довідці, відповідно до Таблиці 1.2. Додатку 3 до Тендерної документації.

Документи

11 вересня 2020 09:06
sign.p7s
03 вересня 2020 15:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 вересня 2020 16:00
sign.p7s
11 вересня 2020 09:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
17 вересня 2020 16:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку