Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 05398390 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Базарна, буд. 7 |
Контактна особа: |
Олеся Мірошник +380617642445,+380612244350 krsp.zs.yur@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 11:26 |
Очікувана вартість: | 655 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 279,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13116 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | В частині проведення розрахунків за кошти місцевого бюджету, розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 90 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 90 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. В частині проведення розрахунків за власні кошти Покупця, розрахунки за отриманий Товар проводяться на підставі оформлених належним чином рахунку-фактури, видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, протягом 90 банківських днів з дати поставки Товару, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений в Договорі, на підставі оформлених належним чином рахунку -фактури та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 14:02 |
Зміни до ТД Бензин А-92.doc | |
06 серпня 2020 14:02 |
ТД _92_25_НР.doc | |
03 серпня 2020 17:04 |
Проект договору_Бензин А92_25.doc |
06 серпня 2020 14:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
06 серпня 2020 14:02 |
Зміни до ТД Бензин А-92.doc
|
||||
06 серпня 2020 14:02 |
ТД _92_25_НР.doc
|
||||
03 серпня 2020 17:04 |
Проект договору_Бензин А92_25.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000025 ● 9da09b50cca84438aaf8544c7dbbf588
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2020 13:39 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2020 № 177
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-03-004856-a, ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, яка проводиться комунальним ремонтно-будівельним підприємством «Зеленбуд».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-14 13:54:13
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі
Тендерним комітетом комунального ремонтно-будівельного підприємства «Зеленбуд» (далі – Замовник) детально опрацьовано висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області №UA-M-2020-09-04-000025 ● 9da09b50cca84438aaf8544c7dbbf588, який оприлюднено по закупівлі «Бензин А-92 (відповідний код - 09132000-3 Бензин), за кодом ЄЗС ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти», ідентифікатор закупівлі №UA-2020-08-03-004856-a. За результатами проведеного аналізу Висновку та інформації, яка оприлюднена в даній закупівлі, вважаємо Висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (далі – Управління) не обґрунтованим та безпідставним, з урахуванням наступного:
Щодо порушення Замовником, на думку Управління, правильності заповнення форм документів - порушення частини 2 статті 21 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон), зі змінами, так Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 затверджено «ПОРЯДОК розміщення інформації про публічні закупівлі» (набрання чинності 17.07.2020року), яким визнані такими, що втратили чинність: наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577 (зі змінами) та наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (зі змінами). Отже, на теперішній час наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яким затверджено форми документів, які повинен замовник заповнювати під час публікації інформації в електронній системі закупівель, втратив чинність, тому поняття правильності заповнення форм документів на законодавчому рівні не існує. так Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 затверджено «ПОРЯДОК розміщення інформації про публічні закупівлі», пунктом 3 даного Порядку встановлено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, на час публікації оголошення про проведення процедури відкритих торгів (03.08.2020 року) та на теперішній час відсутнє спеціальне електронне поле щодо заповнення інформації про умови надання тендерного забезпечення, тобто даний функціонал не реалізований електронною системою, що підтверджується листом ТОВ "ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА" (вих. № 1232/09 від 10.09.2020 (додається). Таким чином, замовником не порушено вимоги діючого законодавства України щодо публікації оголошення про проведення процедури відкриті торги.
Щодо порушення Замовником, на думку Управління, дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 16 Закону, згідно ст. 1 Закону «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку», інформація щодо предмета закупівлі передбачена також у відповідних статтях Закону, зокрема зазначається у річному плані закупівель, оголошенні про проведення закупівель, в яких має міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником, згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, яким затверджений «ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі», відповідно якого для товарів за показником четвертого знаку. Предметом закупівлі процедури відкриті торги за номером UA-2020-08-03-004856-a є Бензин А-92 із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником за кодом 09130000-9 Нафта і дистиляти. Замовником у тендерній документації передбачено, що учасник повинен надати згідно Додатку 1 тендерної документації «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які укладені та виконані за останні 3 роки (2018-2020 р.р.)*», а з метою правильного розуміння умов тендерної документації та розширенням потенційного кругу учасників, а також дотримання принципів, встановлених ст. 5 Закону, у примітках тендерної документації встановлено роз’яснення/уточнення для учасників, тобто учасники можуть подавати аналогічні договори, як за предметом закупівлі, про що свідчить «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які укладені та виконані за останні 3 роки (2018-2020 р.р.)*», так й за якими було постачання бензину, чим виконано вимоги ст. 16 Закону.
Щодо відміни процедури закупівлі з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, враховуючи, що Замовником дотримано та виконано норми Закону України «Про публічні закупівлі», відміна процедури закупівлі за номером UA-2020-08-03-004856-a є неможливою. У відповідності до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону, оприлюднюємо такі заперечення на веб-порталі Уповноваженого органу. Просимо врахувати вказані заперечення при їх розгляді та здійснити дії щодо скасування Висновку. Врахуємо, що Закон не передбачає скасування Висновку, зокрема його скасування технічно, однак і не забороняє проведення вдруге моніторингу та викладення відповідного Висновку з констатуючою частиною: «Порушень не встановлено». У разі не врахування вказаних заперечень, Замовник залишає за собою право передбачене частиною 10 статті 7-1 Закону для звернення до суду шляхом оскарження такого Висновку».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | Висновок Управління Східного офісу Дераудитслужби від 08.09.2020 року оскаржено Замовником до Запорізького окружного адміністративного суду з підстав зазначених у адміністративному позові |
Дата публікації: | 21 вересня 2020 |
Документи:
20 жовтня 2020 09:54
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2020 09:53
|
Ухвала про відкриття провадження_№280_6601_20.pdf |
21 вересня 2020 13:58
|
Позовна заява.pdf |
20 жовтня 2020 09:54
|
Електронний підпис |
21 вересня 2020 13:59
|
Електронний підпис |
20 жовтня 2020 09:53
|
Ухвала про відкриття провадження_№280_6601_20.pdf |
21 вересня 2020 13:58
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 11:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" |
655 000,00
UAH з ПДВ
|
563 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
624 600,00
UAH з ПДВ
|
624 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" |
655 200,00
UAH з ПДВ
|
655 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" #41253424 |
Відхилено |
563 400,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 11:25
|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Відхилено |
624 600,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 13:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 серпня 2020 10:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" #42722773 |
Переможець |
655 200,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2020 18:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 13:42
|
Звіт про виконання договору№25-ВТ.pdf | укладений |
11 січня 2021 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 11:23
|
Договір №25_ВТ від 14.09.20.pdf | укладений |
16 вересня 2020 11:20
|