Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт під'їзної дороги до місця видалення відходів м.Хмільник Вінницької області
Очікувана вартість
1 242 010,80 UAH
UA-2020-08-03-004841-a f7a93ff8ed7442e898e0b7440486f474
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмільниккомунсервіс КП

+380433822551 32505648zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Хмільниккомунсервіс"
Код ЄДРПОУ: 32505648
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Пушкіна, 107 А
Контактна особа: Хмільниккомунсервіс КП
+380433822551
32505648zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 14:45
Очікувана вартість: 1 242 010,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 210,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


за наявності бюджетного фінансування (асигнувань)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт під'їзної дороги до місця видалення відходів м.Хмільник Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, Пушкіна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 17:02
Дорога на сміттєзвалище.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД" 993 472,80
UAH з ПДВ
993 472,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУДІНДУСТРІЯ" 1 213 890,94
UAH з ПДВ
1 213 890,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС" 1 229 590,00
UAH з ПДВ
1 229 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
26 серпня 2020 13:22
паспорт Завальнюк.pdf
18 серпня 2020 22:45
Електронний підпис
18 серпня 2020 22:40
аналог дог №51КБ2. КБ3.PDF
18 серпня 2020 22:40
проект договору.PDF
18 серпня 2020 22:40
статут.pdf
18 серпня 2020 22:40
паспорт Завальнюк І.В..PDF
18 серпня 2020 22:40
техзавдання дод 2.PDF
18 серпня 2020 22:40
тендерна пропозиція.PDF
18 серпня 2020 22:40
пояснення по ліцензії.pdf
18 серпня 2020 22:40
копія Опису.pdf
18 серпня 2020 22:40
лист про обсяги.pdf
18 серпня 2020 22:40
лист про ДСТУ.pdf
18 серпня 2020 22:39
лист про авансування.pdf
18 серпня 2020 22:39
підсумкова відомість.PDF
18 серпня 2020 22:39
рішення власника.pdf
18 серпня 2020 22:39
Договірна ціна.PDF
18 серпня 2020 22:39
календарний план.PDF
18 серпня 2020 22:39
локальний кошторис.PDF
18 серпня 2020 22:39
довідка про досвід.pdf
18 серпня 2020 22:39
114.imd
18 серпня 2020 22:39
довідка АБЗ.pdf
18 серпня 2020 22:39
відгук аналог 1.pdf
18 серпня 2020 22:39
довдка ст 17.PDF
18 серпня 2020 22:39
відгук аналог 2.pdf
18 серпня 2020 22:39
відомості.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 19:14
Електронний підпис
11 вересня 2020 19:06
протокол 06_20.pdf
11 вересня 2020 19:06
Ліцензія ПБІ.pdf
11 вересня 2020 19:06
Лист-роз'яснення.pdf
11 вересня 2020 19:06
Довідкс ч2ст17.pdf
11 вересня 2020 19:06
Довідка п12ч1ст17.pdf
11 вересня 2020 19:06
Довідка МВС.pdf
11 вересня 2020 19:06
КоштПояснЗаписка+.pdf
11 вересня 2020 19:06
Кошторис прямі витр.pdf
11 вересня 2020 19:06
Кошторис локальн.pdf
11 вересня 2020 19:06
Кошторис ИВР.pdf
11 вересня 2020 19:05
Кошторис Договірна Ціна.pdf
11 вересня 2020 19:05
84.imd
02 вересня 2020 16:55
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:55
Лист-розяснення.pdf
02 вересня 2020 16:01
Електронний підпис
02 вересня 2020 15:54
5_Паспорт уповн особи.pdf
02 вересня 2020 15:54
Акт Хмільник 12-19.pdf
02 вересня 2020 15:54
Акт МихСільрада 10-19.pdf
02 вересня 2020 15:54
Договір Шляхбуд-ПБІ 2020.pdf
02 вересня 2020 15:54
Договір ЛАГГАР STEHR+NewHolland.pdf
18 серпня 2020 17:47
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:43
14 Довідка про позицію.pdf
18 серпня 2020 17:43
10 Тех завданння.pdf
18 серпня 2020 17:43
8 Календарний план.pdf
18 серпня 2020 17:43
6 Довідка ст17.pdf
18 серпня 2020 17:43
протокол 06_20.pdf
18 серпня 2020 17:43
паспорт буцан.pdf
18 серпня 2020 17:43
Наказ+Протокол Буцан.pdf
18 серпня 2020 17:43
Підрядний договір.pdf
18 серпня 2020 17:43
Статут ПБІ.pdf
18 серпня 2020 17:43
опис статут.pdf
18 серпня 2020 17:43
Ліцензія ПБІ.pdf
18 серпня 2020 17:43
Виписка ПБІ.pdf
18 серпня 2020 17:43
ДУ Хмільник.pdf
18 серпня 2020 17:43
Договір Хмільник.pdf
18 серпня 2020 17:43
Акт Хмільник 12-19.pdf
18 серпня 2020 17:43
Акт Хмільник 06-20.pdf
18 серпня 2020 17:43
Договір МихСільрада.pdf
18 серпня 2020 17:43
Відгук МихСільрада.pdf
18 серпня 2020 17:43
Акт МихСільрада 10-19.pdf
18 серпня 2020 17:43
5 Довідка досвід.pdf
18 серпня 2020 17:43
4 Довідка працівники.pdf
18 серпня 2020 17:43
Договір асфальтобетон.pdf
18 серпня 2020 17:43
атестат.PDF
18 серпня 2020 17:43
Договір Шляхбуд.pdf
18 серпня 2020 17:43
Договір трактор.pdf
18 серпня 2020 17:43
Договір Лаггар STEHR.pdf
18 серпня 2020 17:43
3 Довідка наявність ТЗ.pdf
18 серпня 2020 17:43
2 Довідка про МТБазу.pdf
18 серпня 2020 17:43
Кошторис прямі витр.pdf
18 серпня 2020 17:43
Кошторис локальн.pdf
18 серпня 2020 17:43
Кошторис ИВР.pdf
18 серпня 2020 17:43
84.imd
18 серпня 2020 17:43
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 16:14
Проект договору.pdf
18 серпня 2020 16:14
Кваліфікація 1.rar
18 серпня 2020 16:14
Кваліфікація.rar
18 серпня 2020 16:14
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД"

ТОВ "ПРОМБУДІНДУСТРІЯ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОЛІМПІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД"
#43141199
Відхилено 993 472,80
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 17:03
ТОВ "ПРОМБУДІНДУСТРІЯ"
#32203708
Переможець 1 213 890,94
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 16:57

Вимога про усунення невідповідностей

Україна ХМІЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС» _____________________________________________________________________________________________ 22000 Вінницька обл., м.Хмільник, вул.. Пушкіна, 107 А. тел. (04338) 2-25-51. код ЄДРПОУ 32505648 25 серпня 2020 р. № 832 Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЮКС-ТРЕЙД» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (за закупівлею UA-2020-08-03-004841-a) 1. Перелік виявлених невідповідностей: - Пунктом 1.4 Додатка 1 до тендерної документації вимагалось зазначити у останній колонці таблиці Прізвище, ім’я та по-батькові контактної особи замовника. Учасник у довідці № 485 від 18.08.2020р. зазначив прізвище та ініціали контактної особи замовника: Пляцек М. О. - Пунктом 1.3 Додатка 1 до тендерної документації вимагалось зазначити у 2 колонці таблиці Розряд працівника. Учасник у довідці № 485 від 18.08.2020р. для посади дорожній робітник зазначив «не передбачає розряду». Проте згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників для «дорожнього робітника» передбачено розряди - з 1 по 5. - Пунктом 1.2 Додатка 1 до тендерної документації вимагалось надати лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за договором. Учасник надав Лист-підтвердження ТОВ «АРТУР-БУД» № 8 від 17.08.2010р. щодо виконання договору від 04.08.2020 року. - Пунктом 1.1 Додатка 1 до тендерної документації вимагалось надати 1.1 Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник не надав такої довідки у складі пропозиції. - Пунктом 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» вимагалось надання документа, який посвідчує особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. Учасник у складі пропозиції надав копію паспорта директора І. В. Завальнюк. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 1.4, 1.3, 1.2, 1.1 Додатка 1 до тендерної документації. - Пункт 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Зазначити у довідці прізвище, ім’я та по-батькові контактної особи замовника: Пляцек М. О. - Зазначити у довідці розряд «дорожнього робітника». - Надати оформлений належним чином Лист-підтвердження ТОВ «АРТУР-БУД». - Надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно п.1.1. Додатка 1 до тендерної документації. - Надати у повному обсязі документ, який посвідчує особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері – паспорт Завальнюка І. В. Голова тендерного комітету В. М. Белза

Документи

28 серпня 2020 15:44
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:43
ЛЮКС-ТРЕЙД.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Україна ХМІЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХМІЛЬНИККОМУНСЕРВІС» 22000 Вінницька обл., м.Хмільник, вул.. Пушкіна, 107 А. тел. (04338) 2-25-51. код ЄДРПОУ 32505648 01 вересня 2020 р. № 839 Товариство з обмеженою відповідальністю «Промбудіндустрія» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах (за закупівлею UA-2020-08-03-004841-a) 1. Перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 1.2 Додатка 1 до тендерної документації вимагалось надати лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк ВИКОНАННЯ РОБІТ за договором. - Учасник надав Листи-підтвердження ТОВ «ШЛЯХБУД» №828 від 12.08.2020р., ТОВ «Агентство інвестиційного консалтингу» №25 від 17.08.2020р., ТОВ «ЛАГГАР» №41 від 14.08.2020р. щодо незаперечення використання їх машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк НАДАННЯ ПОСЛУГ за договором. Пунктом 1.2 (таблиця) Додатка 1 до тендерної документації вимагалось надати інформацію про наявність транспортних засобів та механізмів. Зокрема, за № п/п 5 необхідно було надати інформацію про наявність «Трактора на пневмоколісному ходу, потужність 176 кВт [240 к.с.]», вказати його марку та на підтвердження наявності надати договір оренди, тощо. – Учасник у довідці № 17-08/2020-3 від 17.08.2020р. зазначив наявність орендованого трактора NewHollandT1010, але НЕ НАДАВ документів на підтвердження підстави залучення. Пунктом 1.2 Додатка 1 до тендерної документації для підтвердження підстав залучення учасником зазначеної техніки вимагалось НАДАТИ ДОГОВІР оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо. – Учасник надав КОПІЮ таких договорів. Пунктом 1.3. Додатка 1 до тендерної документації вимагалось надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В таблиці обов’язково зазначити наявність ВИКОНРОБА (для дотримання вимог містобудівного законодавства щодо оформлення права на виконання будівельних робіт на об’єкті) та СПЕЦІАЛІСТА-КОШТОРИСНИКА або зазначити посилання про покладання відповідної функції на іншого спеціаліста.(графа 2). – Учасник надав довідку №17-08/2020-4 від 17.08.2020 р., у якій НЕ ЗАЗНАЧИВ наявність виконроба. Також учасник змінив запропоновану форму довідки, додавши одну колонку (П. І. Б.). Пунктом 1.4 Додатка 1 до тендерної документації вимагалось: вказані в таблиці данні про наявність досвіду виконання аналогічних робіт мають містити інформацію про наявний досвід робіт із стабілізації грунтів (товщиною шару не менше 20 см), які виконувались за допомогою засобів механізації (навісного стабілізатору грунту (фрези) та трактора з навісним обладнанням, що забезпечує рівномірний розподіл цементу та стабілізуючої добавки). – У наданій учасником довідці №17-08/2020-5 від 17.08.2020р. в таблиці ВІДСУТНЯ інформація про наявний досвід робіт із стабілізації грунтів. У наданій учасником довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №17-08/2020-5 від 17.08.2020р. у п.1 вказано предмет договору №29/16 від 07.06.2019р.: капітальний ремонт проїзду від а/д О150602 до села Новогригорівка Миколаївського району Миколаївської області і надано копії довідки та акта виконаних будівельних робіт від 01.10.2019р. Разом з тим у складі пропозиції надано копію договору №26/19 від 07.06.2019р., у якому предметом є – «Капітальний ремонт дорожнього покриття під’їзної дороги до с.Новогригорівка Миколаївського району Миколаївської області. Таку ж назву зазначено у наданому Листі-відгуку замовника. У наданій учасником довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) №17-08/2020-5 від 17.08.2020р. у п.3 вказано предмет договору №24-06/19 від 24.06.2019р.: влаштування основи дорожнього одягу площею 5406 кв. м. У наданому Листі-відгуку замовника від 10.08.2020 року №30 предметом договору зазначено: влаштування дорожнього покриття площею 5406 кв. м. Відповідно до пункту 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачалось надання довідки у довільній формі, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, гарантує свої зобов’язання за ним, погоджується з істотними умовами договору із зазначенням їх переліку та можливістю їх включення до договору, інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по батькові та переліку повноважень, передбачених установчими документами/довіреністю, наявності чи відсутності обмежень щодо можливості підписання договорів (у разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом/особою, додатково необхідно надати документ про наявність таких повноважень), з обов’язковим наданням документу, який посвідчує особу та згоду на обробку персональних даних. - У складі тендерної пропозиції Учасника надано копію окремих сторінок паспорта директора Буцан Ю. М. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 1.4, 1.3, 1.2 Додатка 1 до тендерної документації. - Пункт 4 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати належним чином оформлені Листи-підтвердження ТОВ «ШЛЯХБУД», ТОВ «Агентство інвестиційного консалтингу», ТОВ «ЛАГГАР» щодо незаперечення використання їх машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк НАДАННЯ ПОСЛУГ за договором. Надати документи на підтвердження підстави залучення трактора NewHollandT1010 або належним чином оформлену довідку про наявність транспортних засобів та механізмів для проведення робіт. НАДАТИ ДОГОВІР (а не копію) оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково зазначити наявність ВИКОНРОБА, або зазначити посилання про покладання відповідної функції на іншого спеціаліста. Надати довідку встановленої форми. Надати належним чином оформлену Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та підтвердні первинні документи (оригінали чи копії залежно від вимог документації). Надати у повному обсязі оригінал паспорта особи, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. Голова тендерного комітету В. М. Белза

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУДІНДУСТРІЯ"
#32203708
1 213 890,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:30
Додаткова угода4 Промбудіндустрія.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:25
Додатоква угода4 Промбудіндустрія.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2021 16:10
Додаткова №3.pdf зміни до договору
05 липня 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 11:17
д.у. ПДП.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 16:05
Додаткова угода1.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 15:49
пол1гон.pdf укладений
22 вересня 2020 15:48
дорога пол1гон.pdf укладений
22 вересня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - у зв’язку з внесенням змін до проекту на підставі листа генпідрядника від 10.11.2020р. № 10-11/2020-2, враховуючи договір на проведення коригування ПКД, договір на надання послуг з виконання експертизи проектної документації на будівництво від 27.11.2020р., на підставі п.4 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 22.1. підрядного договору.
Номер договору про закупівлю: 21/09/20-ПДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 21/09/20-ПДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 21/09/20-ПДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання робіт згідно тендерної пропозиції з моменту початку робіт та до 15 липня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 21/09/20-ПДП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML