Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку формату А4 (210 мм х 297 мм) для структурних підрозділів Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків), розташованих у Луганській області)
Очікувана вартість
547 000,00 UAH
UA-2020-08-03-004737-a 2abb9d0d22db47a08c0cf85ac4bdcd5b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Ржевський

+380577003534 buh_gospodar@kh.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХАРКІВ)
Код ЄДРПОУ: 43315445
Вебсайт: https://kharkivobljust.gov.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., місто Харків, вулиця Ярослава Мудрого, буд. 16
Контактна особа: Олександр Ржевський
+380577003534
buh_gospodar@kh.minjust.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:59
Очікувана вартість: 547 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6900 пачка
код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку формату А4 (210 мм х 297 мм) для структурних підрозділів Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків), розташованих у Луганській області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова, будинок 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:13
Додаток 4 бумага Луганск зміни 2.doc
10 серпня 2020 14:53
Додаток 4 бумага Луганск зміни.doc
03 серпня 2020 16:53
Додаток 4 бумага Луганск.doc
11 серпня 2020 15:13
Перелік змін бумага Луганск 2.doc
10 серпня 2020 14:53
Перелік змін бумага Луганск.doc
11 серпня 2020 15:13
Додаток 1 бумага Луганск зміни.doc
03 серпня 2020 16:53
Додаток 1 бумага Луганск.doc
03 серпня 2020 16:53
Документация бумага Луганск.doc
03 серпня 2020 16:53
Додаток 7 бумага Луганск.doc
03 серпня 2020 16:53
Додаток 5 бумага Луганск.doc
03 серпня 2020 16:53
Оголошення бумага Луганск.pdf
03 серпня 2020 16:53
Додаток 3 бумага Луганск.doc
03 серпня 2020 16:53
Додаток 2 бумага Луганск.doc
03 серпня 2020 16:53
Додаток 6 бумага Луганск.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-004737-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 11:54
Вимога щодо якості продукції

Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 серпня 2020 15:55
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у додатку 4 до тендерної документації. Згідно вимог цього додатку відповідність предмета закупівлі встановленим параметрам повинна бути підтверджена зокрема копією сертифікату відповідності або сертифікату якості, або висновком, або декларацією про відповідність, або іншим документом про відповідність, що посвідчує технічні, якісні характеристики товару.
Згідно вимог пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. У частині 4 статті 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При встановленні в тендерній документації вимоги щодо надання копії сертифікату ISO 9001 буде обмежене коло потенційних учасників, які зможуть взяти участь у закупівлі, що в свою чергу порушить принцип добросовісної конкуренції серед них. Таким чином встановлення вищезазначеної вимоги саме у цій процедурі закупівлі не можливе.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 517 500,00
UAH з ПДВ
500 112,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 534 474,00
UAH з ПДВ
505 907,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 16:00
Електронний підпис

Публічні документи

20 серпня 2020 11:56
Електронний підпис
20 серпня 2020 11:55
Статут зі змінами.rar
20 серпня 2020 11:55
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 500 112,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
Відхилено 505 907,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 11:18

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

25 серпня 2020 17:00
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей У тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Офіс-Маркет» (ідентифікаційний код юридичної особи 38350006) (далі – Учасник) виявлені наступні невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції: - у порушення п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації у довідці, яка надана на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначено предмет договору як канцтовари та папір. При цьому у договорі, який надано на підтвердження зазначеного досвіду, предмет договору зазначено як офісне устаткування та приладдя різне. Таким чином наданий договір не підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Також, у листі – відгуку, який надано на підтвердження належного виконання договору, зазначено про постачання папіру, тоді як предметом договору є офісне устаткування та приладдя різне. - у порушення п. 2.1. Додатку 2 до тендерної документації не надано документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: у довідці про досвід виконання аналогічного договору, наданій у складі тендерної пропозиції Учасника, зазначено договір, укладений з Комунальним підприємством «Житлосервіс «Світанок» від 21.09.2018 № 73 на суму 55 800,00 грн. з ПДВ. Для документального підтвердження цієї інформації Учасник надав договір, зазначений у довідці та видаткову накладну до нього. Згідно наданої видаткової накладної, договір від 21.09.2018 № 73 на суму 55 800,00 грн. з ПДВ виконано на суму 9 000,00 грн. з ПДВ. Таким чином договір не можна вважати виконаним. Інших документів у складі тендерної пропозиції учасника, які б підтверджували виконання договору, не надано. З метою усунення виявлених невідповідностей в документах, що подані Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія Офіс-Маркет» у своїй тендерній пропозиції, необхідно надати: 1. Довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення виконаного аналогічного договору, предмету цього договору, ціни цього договору (загальної вартості договору), назви та адреси замовника за договором, його коду згідно з ЄДРПОУ; П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника. 2. Оригінал чи копію виконаного аналогічного договору, зазначеного Учасником у довідці, з оригіналом (оригіналами) чи із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) на поставку товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору 3. Оригінал листа-відгуку від замовника, інформація про якого надається Учасником у довідці, про належне виконання Учасником зобов’язань за виконаним договором, з обов’язковим зазначенням предмету договору, номеру та дати його укладення. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару - папір для друку формату А4 (210 мм х 297 мм).

Документи

27 серпня 2020 15:54
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2020 15:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі