Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт: облаштування тротуару на площі Соборності від світлофору до Будинку культури м. Богодухів
Очікувана вартість
1 059 304,80 UAH
UA-2020-08-03-004649-a 1d30f36239df4136b19a323deeb2d3af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Лукащук

+380575832038 jutlobud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""БОГОДУХІВЖИТЛО" ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 22660139
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м. Богодухів,, вул. Міліцейська, 2
Контактна особа: Оксана Лукащук
+380575832038
jutlobud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:52
Очікувана вартість: 1 059 304,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 296,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт: облаштування тротуару на площі Соборності від світлофору до Будинку культури м. Богодухів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі 30% від загальної вартості Робіт на придбання необхідних матеріалів для виконання робіт, визначеної п.2.1 цього Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:46
ДОДАТОК 4.docx
03 серпня 2020 16:46
ДОДАТОК 1.docx
03 серпня 2020 16:46
ДОДАТОК 3.docx
03 серпня 2020 16:46
ДОДАТОК 2.docx
03 серпня 2020 16:46
ДОДАТОК 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог
Дата подання: 03 серпня 2020 19:33
Дата відповіді: 04 серпня 2020 08:42
Шановний Замовнику, прошу вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкту будівництва згідно проектної документації.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до проектної документації для об'єкта капітального ремонту встановлено клас наслідків (відповідальності) СС1.
Дякуємо за запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мартинов Артем Вікторович 886 000,00
UAH з ПДВ
886 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК АРАКС" 949 983,72
UAH з ПДВ
949 983,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
14 серпня 2020 17:52
107.додаток 1.PDF
14 серпня 2020 17:52
104. проект договору.PDF
14 серпня 2020 17:52
103.форма пропозиції.PDF
14 серпня 2020 17:52
102. погодження адреси.PDF
14 серпня 2020 17:52
98. обладнання.PDF
14 серпня 2020 17:52
95 захист довкілля.PDF
14 серпня 2020 17:52
112.документы.PDF
14 серпня 2020 17:52
89.гарантійний термін.PDF
14 серпня 2020 17:52
111. кошторис.PDF
14 серпня 2020 17:52
110довідки з банку.PDF
14 серпня 2020 17:52
86.довідка статут.PDF
14 серпня 2020 17:52
108.акт обстеження.PDF
14 серпня 2020 17:52
84.довідка субпідряда.PDF
14 серпня 2020 17:52
83.право на підпис.PDF

Публічні документи

14 серпня 2020 15:37
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:37
Статут.pdf
14 серпня 2020 15:37
Рішення учасника.pdf
14 серпня 2020 15:37
Рішення правочин Соб.pdf
14 серпня 2020 15:37
Реєстр.pdf
14 серпня 2020 15:37
Пропозиція.pdf
14 серпня 2020 15:37
Проект договору.pdf
14 серпня 2020 15:37
Паспорт директора.pdf
14 серпня 2020 15:37
Опис_статут.pdf
14 серпня 2020 15:37
Наказ призначення.pdf
14 серпня 2020 15:37
Інвентаризація.pdf
14 серпня 2020 15:37
Договірна ціна.pdf
14 серпня 2020 15:37
Договір Техніка Люкс.pdf
14 серпня 2020 15:37
Договір 45.pdf
14 серпня 2020 15:37
Договір 45 Відгук.PDF
14 серпня 2020 15:37
Договір 45 Акт 2.pdf
14 серпня 2020 15:37
Договір 45 Акт 1.pdf
14 серпня 2020 15:37
Довідки та листи.pdf
14 серпня 2020 15:37
Довідка казна.pdf
14 серпня 2020 15:37
Довідка банк 13.08.pdf
14 серпня 2020 15:37
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
14 серпня 2020 15:37
Витяг ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 15:37
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
14 серпня 2020 15:37
Баланс 2 кв. 2020.pdf
14 серпня 2020 15:37
Акт обстеження Соб.pdf
14 серпня 2020 15:37
1 ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мартинов Артем Вікторович

ТОВ "БК АРАКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мартинов Артем Вікторович
#3267104697
Відхилено 886 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 15:56
ТОВ "БК АРАКС"
#41954829
Переможець 949 983,72
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 12:12

Документи

21 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:55
протокол 21.08.2020-2.PDF

Документи

26 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:12
протокол 26.08.2020-2.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК АРАКС"
#41954829
949 983,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2020 12:12
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:12
протокол 26.08.2020-2.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 17:19
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2021 10:44
ДУ № 5 від 20.12.2021.PDF зміни до договору
20 грудня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 11:34
ДУ № 4 до договору 93.jpeg зміни до договору
03 серпня 2021 11:32
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 17:12
Ду № 3 до договору № 93.pdf зміни до договору
15 липня 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:26
ДУ №2 від 28.12.2020 (дог.93).PDF зміни до договору
28 грудня 2020 17:25
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 09:53
ДУ№1 до Д. №93 від 14.09.2020.PDF зміни до договору
14 вересня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 13:24
Договір №93 від 03.09.2020.PDF укладений
03 вересня 2020 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до догорову, а саме викласти п.6.1.1 у новій редакції та доповнити Розділ 12. РЕКВІЗИТИ СТОРІН пункт Замовник.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт на 2020 р. - 803622,94 грн., в т.ч. ПДВ 133937,15 грн. Вартість робіт на 2021 р. - 146360,78 грн., в т.ч. ПДВ 24393,47 грн. Термін дії договору продовжено до 31 травня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт на 2020 р. - 803622,94 грн., в т.ч. ПДВ 133937,15 грн. Вартість робіт на 2021 р. - 146360,78 грн., в т.ч. ПДВ 24393,47 грн. Термін дії договору продовжено до 31 грудня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу «РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору №93 про закупівлю робіт від «03» вересня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість Робіт за Договором на 2020 р. становить 803 622,94 грн. (вісімсот три тисячі шістсот двадцять дві грн. 94 коп.), у тому числі ПДВ 20% 133 937,15 грн. (сто тридцять три тисячі дев’ятсот тридцять сім грн. 15 коп.). Вартість Робіт за Договором на 2021 р. становить 143 303,94 грн. (сто сорок три тисячі триста три грн. 94 коп.), у тому числі ПДВ 20% 23 883,99 грн. (двадцять три тисячі вісімсот вісімдесят три грн. 99 коп.). Загальна вартість Робіт за Договором становить 946 926,88 грн. (дев’ятсот сорок шість тисяч дев’ятсот двадцять шість три грн. 88 коп.), у тому числі ПДВ 20% 157 821,15 грн. (сто п’ятдесят сім тисяч вісімсот двадцять одна грн. 15 коп.)
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 946 926,88
UAH (в тому числі ПДВ 157 821,14 UAH)