Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці для Будинку культури с. Студениця (ДК 021:2015: "39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них ")
Очікувана вартість
83 800,00 UAH
UA-2020-08-03-004423-a f43c260b54ee46c8b2383f238a07ff65
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 83 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 419,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Місцезнаходження замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія Замовника: орган місцевого самоврядування
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Документи, які не готуються учасником та представлені в складі пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме:
-інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє;
-документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника;
-сертифікати, гарантійні листи виробника;
-рекламні проспекти, аналітичні статті тощо.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Стілець (ДК 021:2015: "39112000-0 Стільці")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12524, Україна, Житомирська область, c.Студениця, вул. Центральна, 42 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:29
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
03 серпня 2020 16:29
Додаток 3.docx
03 серпня 2020 16:29
Додаток 1.docx
03 серпня 2020 16:29
Додаток 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» 67 200,00
UAH з ПДВ
67 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 16:03
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:02
проект договору.pdf
13 серпня 2020 16:02
Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 16:02
Листи та довідки.pdf
13 серпня 2020 16:02
Таблиця відповідності.pdf
13 серпня 2020 16:02
Статут.pdf
13 серпня 2020 16:02
Паспорт Кухар.pdf
13 серпня 2020 16:02
Протокол №2.pdf
13 серпня 2020 16:02
Протокол №1.pdf
13 серпня 2020 16:02
Витяг з ЄДР 31.07.2020.pdf
13 серпня 2020 16:02
Договір оренди.pdf
13 серпня 2020 16:02
Виписка з ЄДР.pdf
13 серпня 2020 16:02
Довідка МВС 16.07.2020.pdf
13 серпня 2020 16:02
Довідки з банку 10.07.pdf
13 серпня 2020 16:02
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 серпня 2020 16:02
ІПН Кухар.pdf
13 серпня 2020 16:02
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2020 16:02
Довідка НАЗК Кухар 04.08.pdf
13 серпня 2020 16:02
Наказ Директор.pdf
13 серпня 2020 16:02
Лист-відгук МСД9.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
Переможець 67 200,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:27

Документи

14 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:26
Рішення УО №46.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
67 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:26
Рішення УО №46.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 17:01
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
03 вересня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:30
Договір підписаний.PDF укладений
03 вересня 2020 16:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 листопада 2020 11:18
67 200,00 UAH UA548201720344200009000030863
Глибочицька сільська рада
UA733510050000026007878977312
ТОВ"Свiтловодська МФ"Престиж"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою №1 внесено зміни до договору в частині строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 454/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 200,00 UAH)