Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень будівлі Франківської районної адміністрації на вул.Генерала Т.Чупринки,85 (установка автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей)
Очікувана вартість
272 865,00 UAH
UA-2020-08-03-004421-c 7748bfe9e45c41768800c29ad3c9bd40
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легінович Олена

380666492272 olenaleg123@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Контактна особа: Легінович Олена
380666492272
olenaleg123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 15:56
Очікувана вартість: 272 865,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 364,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Капітальний ремонт приміщень будівлі Франківської районної адміністрації на вул.Генерала Т.Чупринки,85 (установка автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79057, Україна, Львівська область, Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт - Оплата за виконані роботи здійснюється згідно довідок про вартість виконання підрядних робіт і витрат (форма №КБ-3) та акта виконаних робіт (форма №КБ-2В), що складаються Підрядником і підписуються Замовником на підставі протоколу комісії щодо готовності об′єкта до експлуатації. - Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Підрядником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 10:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 10:14
Договір проект (Додаток 4).docx
10 серпня 2020 10:14
Нова редакція Оголошення Додатки 1, 2, 3 docx.docx
10 серпня 2020 10:06
Протокол змін на спрощену закупівлю.docx
03 серпня 2020 15:29
Договір проект (Додаток 4).docx
03 серпня 2020 15:29
Оголошення, Додатки 1, 2, 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги до замовника (ДЛЯ МОНІТОРИНГУ)
Дата подання: 04 серпня 2020 14:17
Дата відповіді: 05 серпня 2020 09:14
Шановний Замовнику! Шляхом аналізу були помічені наступні дискримінаційні вимоги в оголошенні про проведення торгів, просимо забрати дані вимоги шляхом внесення змін до Тендерної документації. ДИСКРИМІНАЦІЯ! 1) посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках з напругою до та понад 1000 В (не менше 2-х) ( з результатами перевірки знань з охорони праці, з пожежної безпеки, з технології робіт (правил експлуатації) - Дані роботи згідно Технічного завдання не містять даної напруги. 2) - Керівник групи працівників, які будуть безпосередньо надавати послуги та виконувати роботи повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво» «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Пожежна безпека»), «Електрична інженерія» (надати підтверджуючи документи про освіту). - Чому саме ці професії, вважаємо це дискримінаціє, керівник має право керувати роботами і будучи інженером і тд. вважаємо дану вимогу дискримінацією. Яким законом чи положенням передбачена наявність саме даної освіти. просимо видалити вимогу. 3) - Надати копії документів на Керівника групи працівників (виконавців), який буде безпосередньо надавати послуги та виконувати роботи (до повноважень керівника групи працівників входить монтаж, технічне обслуговування систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні), монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень та оцінка протипожежного стану об’єктів), а саме: свідоцтво про проходження спеціального навчання. - ТАК Я РОБОТИ МОЖУТЬ ВИКОНУВАТИСЬ КОМПАНІЄЮ ЧИ ФОПом, ДОСТАТНЬО МАТИ ЛІЦЕНЗІЮ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ДАНИХ РОБІТ, ЩО І ДОЗВОЛЯЄ ЇХ ВИКОНУВАТИ; АБО ВКАЖІТЬ НАЗВУ КОНКРЕТНОГО ДОКУМЕНТУ ТА ПОЛОЖЕННЯ ЯКЕ РЕГУЛЮЄ НЕОБХІДНІСТЬ ДАНОГО ДОКУМЕНТУ САМЕ НА КЕРІВНИКА ГРУПИ. (роботи виконуються не групою, а працівниками компанії - відповідно дозвільні документи повинна мати компанія а не керівник групи). - НАГАДУЄМО ЩО ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ПЕРЕДБАЧАЄ: ПРОКЛАДАННЯ КАБЕЛІВ, ВСТАНОВЛЕННЯ ГУЧНОМОВЦІВ ТА СПОВІЩУВАЧІВ ВСЕ...ПРО ЯКІ 1000В ВИ ГОВОРИТЕ. 4) Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки та документ, що підтверджує трудові відносини між Учасником та даною особою (копія наказу про призначення та копія трудової книжки працівника або копія трудового договору). Додатково надати страховий поліс цивільно-правової відповідальності перед третіми особами. - ВВАЖАЄМО ДАНУ ВИМОГУ ДИСКРИМІНАЦІЄЮ, ТАК ЯК КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ, А У ВИПАДКУ ПЕРЕМОГИ ПЛАНУЄМО ЗВЕРНУТИСЬ ЗА ПОСЛУГОЮ ПО ВИГОТОВЛЕННЮ КОШТОРИСУ ДО ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ КОМПАНІЇ. пРОСИМО ВИДАЛИТИ ДАНУ ВИМОГУ. 5) У складі тендерної пропозиції Учасник надає скан-копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при наданні послуг. - ПРО ЯКИЙ ПРОТОКОЛ ВИМІРІВ ЙДЕТЬСЯ? 6) Надати документальне підтвердження про наявність власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії, з свідоцтвом, яке видане уповноваженим органом, що має право проводити оцінювання вимірювальних можливостей електротехнічних лабораторій. - РОЗ*ЯСНІТЬ ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ЛАБОРАТОРІЯ ТА ЯК ВОНА ПОВ'ЯЗАНА З ДАНИМИ РОБОТАМИ? 7) Скан-копія оригіналу дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на проведення ремонтних, монтажних, будівельних та інших робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу. - В ПОДАНОМУ ЗАМОВНИКОМ ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ ВІДСУТНІ БУДЬ-ЯКІ РОБОТИ НА ВИСОТІ, ВІДСУТНІ РИШТУВАННЯ ТА ЗАЗНАЧЕННЯ ВИСОТИ, ЩОБ ЗА СОБОЮ ПЕРЕДБАЧАЛО НАДАННЯ ДОЗВОЛУ/ДЕКЛАРАЦІЇ НА ВЕРХОЛАЗНІ РОБОТИ. ВИМАГАЄМО АБО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ОГОЛОШЕННЯ В ЦІЙ ЧАСТИНІ, АБО ЗМІНИТИ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. ТА ДОДАТКОВО ПРОСИМО НАДАТИ ПОЯСНЕННЯ ДЛЯ ЧОГО ЗАМОВНИКУ ДАНИЙ ДОЗВІЛ, І ЧИ МОЖЛИВО ПОТРІБНА ЛІЦЕНЗІЯ СС3? МОЖЕМО ЗРОБИТИ ВИСНОВОК, ЩО ЗАМОВНИК НЕ СТАВИТЬ ОДНИХ ВИМОГ ЩОДО ЯКОСТІ ОБЛАДНАННЯ, А ЛИШЕ ВИМОГИ ДО КОМПАНІЇ УЧАСНИКА, ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. ПРОСИМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ В ЧАСТИНІ ВИЩЕ ЗАЗНАЧЕНИХ ПІДСТАВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження враховані та будуть внесені зміни в документацію

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 264 205,53
UAH з ПДВ
264 205,53
UAH з ПДВ
Документи
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія" 272 857,26
UAH з ПДВ
272 857,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:56
штатний розпис.pdf
12 серпня 2020 10:56
техпаспорти.pdf
12 серпня 2020 10:56
Технічна частина.pdf
12 серпня 2020 10:56
Пропозиція.pdf
12 серпня 2020 10:56
Проект договору.pdf
12 серпня 2020 10:56
Про ліцензію.pdf
12 серпня 2020 10:56
пожежна безпека Коцун.pdf
12 серпня 2020 10:56
охорона праці Коцун.pdf
12 серпня 2020 10:56
Накладні до матбази.pdf
12 серпня 2020 10:56
Медичні книжки.pdf
12 серпня 2020 10:56
Кошторис.pdf
12 серпня 2020 10:56
Копія-Статут.pdf
12 серпня 2020 10:56
Копія-на висоті всі.pdf
12 серпня 2020 10:56
Копія-Ліцензії ПС.pdf
12 серпня 2020 10:56
звіт 1ДФ.pdf
12 серпня 2020 10:56
договір технологій.pdf
12 серпня 2020 10:56
Відповідність ст.17.pdf
12 серпня 2020 10:56
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 13:34
Електронний підпис
11 серпня 2020 13:32
Трудові книжки.pdf
11 серпня 2020 13:32
Технічне завдання .pdf
11 серпня 2020 13:32
Свідоцтва .PDF
11 серпня 2020 13:32
Протокол ох праці 7.pdf
11 серпня 2020 13:32
Пропозиція.pdf
11 серпня 2020 13:32
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 13:32
Медичні книжки 2020.pdf
11 серпня 2020 13:32
Кошторис.pdf
11 серпня 2020 13:32
КК Договір 254- 12.pdf
11 серпня 2020 13:32
довідка податк.pdf
11 серпня 2020 13:32
довідка обладн 2.pdf
11 серпня 2020 13:32
довідка коруп.pdf
11 серпня 2020 13:32
довідка коруп особа.pdf
11 серпня 2020 13:32
Довідка ЄДРПОУ .PDF
11 серпня 2020 13:32
Довідка Бондарюк.pdf
11 серпня 2020 13:32
Відгук.pdf
11 серпня 2020 13:32
Виписка з ЄДРПОУ .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 264 205,53
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 13:42

Документи

19 серпня 2020 13:41
Оцінка-пожежна.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
264 205,53
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 13:41
Оцінка-пожежна.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:38
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:32
Охорона 004 зменшення.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 13:31
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 13:31
Угода пожежна 20200907_11473896.pdf укладений
07 вересня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягу виконаних робіт, сума договору зменшується на 10571.30 грн.
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 253 634,23
UAH (в тому числі ПДВ 42 272,37 UAH)