Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) в смт.Дубляни Самбірського району Львівської області (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція
Очікувана вартість
493 949,00 UAH
UA-2020-08-03-004380-c bd9551d90297462496a2323562ce8612
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Околович Ірина Степанівна

+380680541471 DSR_DSR@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУБЛЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04370018
Місцезнаходження: 81470, Україна , Львівська обл., смт. Дубляни, Самбірський район, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ , будинок 27
Контактна особа: Околович Ірина Степанівна
+380680541471
DSR_DSR@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 серпня 2020 11:59
Очікувана вартість: 493 949,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 469,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) в смт.Дубляни Самбірського району Львівської області (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81470, Україна, Львівська область, Дубляни, смт.Дубляни
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:23
документація освітлення.doc
03 серпня 2020 15:23
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невказана потужність лампочка
Дата подання: 03 серпня 2020 19:04
Дата відповіді: 04 серпня 2020 11:40
Лампочки енергозберігаючі Led
Відповідь: Доброго дня. Потужність 30 кіловат.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-004380-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ЛЕС", Код ЄДРПОУ:36828486
Дата подання: 18 серпня 2020 16:30
Вимога, щодо рішення про відхилення пропозиції ПП "Львівелектросервіс"
Приватне підприємство «Львівелектросервіс» заперечує проти рішення про відхилення нашої пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною за результатами спрощеної/допорогової закупівлі UA-2020-08-03-004380-c, яке оформлено у формі протоколу №2 уповноваженої особи Дублянської селищної ради Самбірського району Львівської області.
Частиною 1 ст. ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно протоколу №2 уповноваженої особи Дублянської селищної ради Самбірського району Львівської області від 17.08.2020, наявні дві підстави для прийняття рішення: 1) документи подані ПП «Львівелектросервіс» не містять ідентифікатора закупівлі; 2) ПП «Львівелектросервіс» подано копію звіту про сплату ЄСВ за червень 2020 року.
Щодо пункту 1 протоколу.
Пунктом 31 ч. 1 ст. 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
У відповідності до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У п.п. 1.3. п. 1 розділу 3 тендерної документації до оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі по предмету: Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) в смт. Дубляни Самбірського району Львівської області (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція), визначено що допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок Замовника відносяться:
• розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
• самостійне виправлення помилок та/або описок у поданій пропозиції під час її складання Учасником.
• орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
• недодержання встановлених форм згідно Додатків до цієї тендерної документації, але зміст та вся інформація, яка вимагалась Замовником, зазначені у наданому документі/документах;
• зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
• якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник може подати необхідний документ або інформацію один раз;
• відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції;
• інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.

Так у поданих до пропозиції документів ПП «Львівелектросервіс», а саме: «Технічне завдання», «Проект договору», «Лист, щодо субпідрядних організацій», «Лист-згода з проектом договору», «Договірна ціна та кошторисні розрахунки», «Договір про надання банківської гарантії», «Довідки, щодо відповідності учасника вимогам ст. 17», «Довідка, щодо застосування заходів із захисту довкілля», «Довідка_покриття», «Гарантійний лист, щодо урахування всіх податків та зборів», «Гарантійний лист, щодо достовірності поданої інформації», «Гарантійний лист, щодо виконання забезпечення договору», «Гарантійний лист, щодо визначення ціни», замість ідентифікатора закупівлі міститься посилання на предмет закупівлі «Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) в смт. Дубляни Самбірського району Львівської області», усі документи тендерної пропозиції ПП «Львівелектросервіс» скеровані на ім’я Дублянської селищної ради Самбірського району Львівської області із зазначенням вихідних номерів.
Відсутність ідентифікатора закупівлі у документах поданих ПП «Львівелектросервіс» є формальною та не суттєвою помилкою, що жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, враховуючи що пропозиція ПП «Львівелектросервіс» є найбільш економічно вигідною для замовника.

Щодо пункту 2 протоколу.
Адміністрування єдиного соціального внеску (далі – ЄСВ) регламентується спеціальним ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», яким визначено, що платники ЄСВ зобов’язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати ЄСВ.
Пунктом 8 ч. 1 ст. 9 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» передбачено, що платники єдиного внеску, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця.
Пропозицію учасника закупівлі ПП «Львівелектросервіс» було подано 11 серпня 2020 року.
Тобто, станом на день подачі тендерної пропозиції, ПП «Львівелектросервіс» мало обов’язок сплатити ЄСВ за липень строком до 20 серпня 2020 року.
У зв’язку із тим, що станом на 11 серпня 2020 року учасником ПП «Львівелектросервіс» не було сплачено ЄСВ за липень 2020 року, до пропозиції було надано документ «Копія звіту ЄСВ» за останній звітній період – червень 2020 року.
У Додатку 1 до тендерної документації міститься Таблиця 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у п. 2 якої визначається вимога щодо «Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», згідно вимог даного пункту учасником подаються наступні документи:
1.1. Інформаційна довідка учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, номеру РНОКПП та періоду існування трудових відносин з учасником, з долученням:
1.2. Копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів);
1.3. копій податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1ДФ), поданих учасником за останній звітній період (з квитанцією про прийняття);
1.4. копію штатного розпису;
1.5. копію звіту ЄСВ (з ретушуванням персональних даних працівників) з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (наприклад: копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) (за останній звітній період)
ПП «Львівелектросервіс» надано до пропозиції усі вище зазначені документи, які підтверджуються відповідність учасника критеріям щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відсутність копії звіту про сплату ЄСВ за липень 2020 року (який учасник мав сплатити до 20 серпня 2020 року) не перешкоджало уповноваженій особі Дублянської селищної ради Самбірського району Львівської області встановити наявність у ПП «Львівелектросервіс» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених у закупівлі, а відсутність такої жодним чином не впливає на зміст пропозиції.
Вважаємо, що уповноваженою особі Дублянської селищної ради Самбірського району Львівської області з формальних підстав відхиллено пропозицію учасника ПП «Львівелектросервіс», порушено принципи не упередженості, максимальної економії, ефективності та пропорційності та недискримінації учасників, оскільки саме пропозиція ПП «Львівелектросервіс» є найбільш економічно вигідною, а усі подані для пропозиції документи відповідають вимогам Закону.
Враховуючи наведене, просимо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «Львівелектросервіс» щодо закупівлі Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) в смт. Дубляни Самбірського району Львівської області (код за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція), оформлене у вигляді протоколу №2 від 17 серпня 2020 року.

2. Скасувати рішення про визнання учасника ПП «ЛІМБУД» переможцем закупівлі Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) в смт. Дубляни Самбірського району Львівської області (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) та рішення про намір укласти договір про закупівлю із ПП «ЛІМБУД» оформлене у формі протоколу №3 від 17 серпня 2020 року.

3. Прийняти рішення про визнання учасника ПП «Львівелектросервіс» переможцем закупівлі Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) в смт. Дубляни Самбірського району Львівської області (код за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) та рішення про намір укласти договір про закупівлю із ПП «Львівелектросервіс».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2020 14:58
Доброго дня, шановний ПП "Львівелектросервіс". Уповноваженою особою Дублянської селищної ради Самбірського району Львівської області розглянуто Вашу вимогу щодо неправомірного відхилення пропозиції. З приводу цього зазначаємо: 1.Щодо не зазначення ідентифікатора закупівлі на документах, які складаються учасником. ПП "Львівелектросервіс" порушив вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі надавши в складі пропозиції документи, які складені у невідповідності з вимогами оголошення. Підставою для відхилення пропозиції являється ч.1 статті 13 Закону "пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі". Зважаючи на вищезазначене учасник порушив умови оголошення, відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині. 2. Щодо надання звіту не за останній звітній період. Вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось надання звіту ЄСВ саме за останній звітній період. Учасник не виконав вимоги оголошення надавши звіт у невідповідність з умовами оголошення. Рекомендуємо ознайомитись з практикою антимонопольного комітету з приводу зазначеного питання. Практика АМКУ повністю співпадає з позицією замовника та положеннями Закону. Зважаючи на вищезазначене відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Дякуємо за Ваше звернення.

Документи подані скаржником

18 серпня 2020 16:30
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛЕС" 315 000,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІМБУД" 433 327,00
UAH з ПДВ
433 327,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 19:22
Електронний підпис
11 серпня 2020 19:21
Штатний розпис.pdf
11 серпня 2020 19:21
Технічне завдання.pdf
11 серпня 2020 19:21
Статут.pdf
11 серпня 2020 19:21
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 серпня 2020 19:21
Проект договору.pdf
11 серпня 2020 19:21
Платіжне доручення.pdf
11 серпня 2020 19:21
Ліцензія.pdf
11 серпня 2020 19:21
Листи відгуки.pdf
11 серпня 2020 19:21
Копія форми 1 ДФ.pdf
11 серпня 2020 19:20
Копія звіту ЄСВ.pdf
11 серпня 2020 19:20
Дозволи.pdf
11 серпня 2020 19:20
Довідка_санкції.pdf
11 серпня 2020 19:20
Довідка_покриття.pdf
11 серпня 2020 19:20
Довідка з банку.pdf
11 серпня 2020 19:20
Гарантія 2475-20.zip
11 серпня 2020 19:20
Вдаткові накладні.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 20:15
Електронний підпис
11 серпня 2020 20:10
Штатний розпис.pdf
11 серпня 2020 20:10
Цінова пропозиція.pdf
11 серпня 2020 20:10
Технічне завдання.pdf
11 серпня 2020 20:10
про відкриття рахунку.pdf
11 серпня 2020 20:10
Посвідчення Дуч В.Л..pdf
11 серпня 2020 20:10
Підписаний_Витяг.pdf
11 серпня 2020 20:10
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
11 серпня 2020 20:10
Підписаний_G0820-1122-GL_tender.pdf
11 серпня 2020 20:10
Перелік видів робіт.pdf
11 серпня 2020 20:10
Наказ 5-к Дмитришин В.М..pdf
11 серпня 2020 20:10
Наказ 1--к Дуч В..pdf
11 серпня 2020 20:10
Ліцензія.pdf
11 серпня 2020 20:10
Звіт ЄСВ.pdf
11 серпня 2020 20:10
Звіт 1дф.pdf
11 серпня 2020 20:08
Довідка про мову.pdf
11 серпня 2020 20:08
Виписка з ЄДР.pdf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_Т3-10.rtf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_Т3-10.pdf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ССР_9.rtf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ССР_9.pdf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ССР_8.rtf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ССР_8.pdf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ССР_7.rtf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ССР_7.pdf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ССР.rtf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ОПРЛС_2-1-1.rtf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ОПРЛС_2-1-1.pdf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ОПР.rtf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ОПР.pdf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ИВРЛС_2-1-1.rtf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ИВРЛС_2-1-1.pdf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ДФ_2-1-1.rtf
11 серпня 2020 20:08
77_СД_ДФ_2-1-1.pdf
11 серпня 2020 20:08
77_ДЦ_ДЦ_3.rtf
11 серпня 2020 20:08
77_ДЦ_ДЦ_3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛЕС"

ПП "ЛІМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛЕС"
#36828486
Відхилено 315 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 11:45
ПП "ЛІМБУД"
#42791873
Переможець 433 327,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 11:48

Документи

17 серпня 2020 11:45
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:44
протокол2.pdf

Документи

17 серпня 2020 11:48
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:48
протокол акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛІМБУД"
#42791873
433 327,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 11:48
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:48
протокол акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
світло.pdf укладений
03 вересня 2020 15:55