Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дитячого терапевтичного корпусу під дитячий терапевтичний корпус з приймальним відділенням КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської районної ради за адресою: вул.Ярослава Мудрого, 3, м.Сарни, Рівненської області
Очікувана вартість
19 496 887,00 UAH
UA-2020-08-03-004272-c 268b4d4abb6e4af5aa7c5582ee9aee1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 12:05
Очікувана вартість: 19 496 887,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 484,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 97484 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дитячого терапевтичного корпусу під дитячий терапевтичний корпус з приймальним відділенням КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської районної ради за адресою: вул.Ярослава Мудрого, 3, м.Сарни, Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34502, Україна, Рівненська область, Сарни, вул.Ярослава Мудрого, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000064 ● 067618cb032445a0bdb0c9fe47af9386
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 15:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.01.2021 № 18
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 20 січня 2021 року № 003100-18/696-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.01.2021 № 18


Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі



Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-08-03-004272-c, 03.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-01 09:56:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-03-004272-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із питань:
- Чому протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.09.2020 № 141/2 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» не містить посилання на відповідні норми Закону, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають? Так, згідно із зазначеним протоколом замовником прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан», так як останнім надано ліцензію, що не відповідає пункту 12 Додатку 2 «Перелік документів, що має надати учасник» до тендерної документації на підставі пункту 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Аналогічну підставу для відхилення вказано також у файлі «Протокол розкриття тендерних пропозицій». При цьому, вимога щодо надання ліцензії визначена як вимога до учасника, а не до предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку висновку Державної аудиторської служби України від 01.02.2020 про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-03-004272-c «Реконструкція дитячого терапевтичного корпусу під дитячий терапевтичний корпус з приймальним відділенням КНП «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської районної ради за адресою: вул.Ярослава Мудрого, 3, м.Сарни, Рівненської області» тендерний комітет департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської облдержадміністрації зобов’язується дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не допускати в подальшому порушення виявленого Державною аудиторською службою України.

2021-02-16 14:45:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлені порушення частини п’ятої статті 8 та частини другої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлені порушення частини п’ятої статті 8 та частини другої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі") • усунуто

Згідно з протокольним рішенням тендерного комітету від 16.02.2021 № 1 Замовник зобов’язується дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не допускати в подальшому виявленого порушення

2021-02-17 10:22:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство Модена 15 600 000,00
UAH з ПДВ
15 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Західметал 16 446 054,00
UAH з ПДВ
16 446 054,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 18 112 880,05
UAH з ПДВ
18 112 880,05
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 19 005 214,80
UAH з ПДВ
19 005 214,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 16:57
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:35
Забезпечення ТП.rar
19 серпня 2020 16:35
Лист-відгук Березне.pdf
19 серпня 2020 16:34
Ліцензія Захист.pdf
19 серпня 2020 16:34
Ліцензія ПМП Захист.PDF
19 серпня 2020 16:34
Декларація Захист.pdf
19 серпня 2020 16:34
Лист згода ПМП ЗАХИСТ.pdf
19 серпня 2020 16:34
Відомість ресурсів.pdf
19 серпня 2020 16:34
Відгук Квантум Фом.pdf
19 серпня 2020 16:34
Тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2020 16:34
ЛК 2-1 Сарни .pdf
19 серпня 2020 16:34
ЛК5-7.pdf
19 серпня 2020 16:34
Лк8-14.pdf
19 серпня 2020 16:34
Лк6-7.4.pdf
19 серпня 2020 16:34
Лк3-4.pdf
19 серпня 2020 16:34
Договірна ціна .pdf
19 серпня 2020 16:34
Кошторис.bdcu
19 серпня 2020 16:34
п. 10 ст. 17 Закону.pdf
19 серпня 2020 16:34
Технічне завдання.pdf
19 серпня 2020 16:34
Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 16:34
Договір підряду.pdf
19 серпня 2020 16:34
Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 16:34
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 серпня 2020 16:34
Рішення.pdf
19 серпня 2020 16:34
ч. 2 ст 17.pdf
19 серпня 2020 16:34
Фін.звіт+баланс 1 кв 2020.pdf
19 серпня 2020 16:34
Фін.звітність 2 кв. 2020.pdf
19 серпня 2020 16:34
п. 12 ст 17.pdf
19 серпня 2020 16:33
п.4 ст 17.pdf
19 серпня 2020 16:33
п. 6 ст 17.pdf
19 серпня 2020 16:33
п. 13 ст 17.pdf
19 серпня 2020 16:33
п. 11 ст 17.pdf
19 серпня 2020 16:33
п 5. ст 17.pdf
19 серпня 2020 16:33
фін звіт 2019.pdf
19 серпня 2020 16:33
Наказ антикорупція.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 09:29
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:28
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:26
додаток 1 частина5.pdf
19 серпня 2020 14:26
додаток 1 частина 6.pdf
19 серпня 2020 14:26
додаток 1 частина 4.pdf
19 серпня 2020 14:26
додаток 1 частина 3.pdf
19 серпня 2020 14:26
додаток 1 частина 2.pdf
19 серпня 2020 14:25
додаток 1 частина 1.pdf
19 серпня 2020 14:25
календарний графік.pdf
19 серпня 2020 14:25
лист-згода МВП.pdf
19 серпня 2020 14:25
субпідряд довідка.pdf
19 серпня 2020 14:25
субпідряд ліцензії ч 1.rar
19 серпня 2020 14:25
локальний кошторис 3.pdf
19 серпня 2020 14:25
локальний кошторис 2.pdf
19 серпня 2020 14:25
локальний кошторис 1.pdf
19 серпня 2020 14:25
додаток 1 працівники.pdf
19 серпня 2020 14:25
субпідряд ліцензії ч 2.pdf
19 серпня 2020 14:25
електронний варіант.rar
19 серпня 2020 14:25
Лист згода Пром.pdf
19 серпня 2020 14:25
додаток 1баланс 2020.pdf
19 серпня 2020 14:25
додаток 1баланс 2020 ст1.pdf
19 серпня 2020 14:25
додаток 1 баланс 2019.pdf
19 серпня 2020 14:25
додаток 2.pdf
19 серпня 2020 14:25
додаток 2.12 ліцензія.pdf
19 серпня 2020 14:25
додаток 1 баланс 2019 ст1.pdf
19 серпня 2020 14:25
банківська гарантія.zip
19 серпня 2020 14:25
додаток 1.2.pdf
19 серпня 2020 14:25
субпідряд дозвіл.pdf
19 серпня 2020 14:25
локальний кошторис.pdf
19 серпня 2020 14:25
договірна ціна.pdf
19 серпня 2020 14:25
відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 13:07
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:05
ліцензія.PDF
19 серпня 2020 13:05
лист-відгук санаторна.pdf
19 серпня 2020 13:05
кошториси ч5.pdf
19 серпня 2020 13:05
фінзвітність.pdf
19 серпня 2020 13:05
кошториси ч4.pdf
19 серпня 2020 13:04
технічне.pdf
19 серпня 2020 13:04
статут_ опис.pdf
19 серпня 2020 13:04
кошториси ч3.pdf
19 серпня 2020 13:04
кошториси ч2.pdf
19 серпня 2020 13:04
пдв оригінал.pdf
19 серпня 2020 13:04
кошториси ч1.pdf
19 серпня 2020 13:04
паспорт директора.PDF
19 серпня 2020 13:04
кваліфікація сарни.pdf
19 серпня 2020 13:04
Довідка Барбакан.pdf
19 серпня 2020 13:04
директор.pdf
19 серпня 2020 13:04
декларація КБ.PDF
19 серпня 2020 13:04
відгук Барбакан ліцей.pdf
19 серпня 2020 13:04
витяг пдв.PDF
19 серпня 2020 13:04
Виписка ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 13:04
БАРБАКАН ДОВІДКА.pdf
19 серпня 2020 13:04
85.zip

Публічні документи

14 вересня 2020 11:03
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:01
2.1 Кошториси-2.pdf
14 вересня 2020 11:01
2.0 Кошториси- 1.pdf
14 вересня 2020 11:01
16.bdcu
14 вересня 2020 11:01
1 Документи.pdf
11 вересня 2020 12:09
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:08
2.1 Кошториси-2.pdf
11 вересня 2020 12:07
2.0 Кошториси- 1.pdf
11 вересня 2020 12:07
16.bdcu
11 вересня 2020 12:07
1 Документи.pdf
18 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:15
16.bdcu
18 серпня 2020 11:15
9.1Кошториси-2.pdf
18 серпня 2020 11:15
9.0 Кошториси- 1.pdf
18 серпня 2020 11:15
2.7 Банківська гарантія.rar
18 серпня 2020 11:15
2.6 Кваліфікація - 7.pdf
18 серпня 2020 11:15
2.5 Кваліфікація - 6.pdf
18 серпня 2020 11:15
2.3 Кваліфікація - 4.pdf
18 серпня 2020 11:15
2.4 Кваліфікація - 5.pdf
18 серпня 2020 11:15
2.2 Кваліфікація - 3.pdf
18 серпня 2020 11:15
2.1 Кваліфікація - 2.pdf
18 серпня 2020 11:15
2.0 Кваліфікація - 1.pdf
18 серпня 2020 11:15
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Модена

ТОВ Західметал

ТОВ "Компанія Барбакан"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство Модена
#31541926
Відхилено 15 600 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 15:24
ТОВ Західметал
#32646801
Відхилено 16 446 054,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 15:27
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Відхилено 18 112 880,05
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
Переможець 19 005 214,80
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:48

Документи

08 вересня 2020 15:23
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:23
Протокол №139-1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник процедури закупівлі згідно п.п.3.2 п.3 ч.1 додатку 1 тендерної документації повинен був надати Лист-відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору в строки передбачені договором) на кожен із наданих аналогічних договорів датований не раніше оприлюднення оголошення про проведення торгів. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Західметал» наданий Лист-відгук датований 16.05.2019 року, що не відповідає умовам п.п.3.2 п.3 ч.1 додатку 1 тендерної документації. Для усунення невідповідностей тендерної пропозиції учаснику процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Західметал» необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівлі у сканкопіях) Лист-відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору в строки передбачені договором) на кожен із наданих аналогічних договорів датований не раніше оприлюднення оголошення про проведення торгів.

Документи

09 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:41
Протокол № 141_1.pdf
08 вересня 2020 15:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 вересня 2020 16:45
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:44
Протокол № 141_2.pdf
09 вересня 2020 16:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
19 005 214,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 11:58
прок.pdf укладений
10 січня 2022 11:57
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2021 10:44
прок.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 10:43
CCF04112021.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 10:43
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 10:13
Д.у 2 до 29 сарни прийм тендер 2020 року.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 10:12
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 11:16
Договір №29 прийм Сарненська ЦРЛ.PDF укладений
21 вересня 2020 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна бюджетних призначень на 2021 рік, а саме встановлення розміру бюджетних призначень у сумі 950260,80
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 08.10.2021 року № 744 «Про зміни до розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва, реконструкції і реставрації, капітального ремонту об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за об’єктами та іншими капітальними видатками у 2021 році, та міжбюджетні трансферти»
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 005 214,80
UAH (в тому числі ПДВ 3 167 535,80 UAH)