Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення електричного обладнання (Ремонт засобів електрохімзахисту)
Installation services of electrical equipment (Repair of electrochemical protection)
Очікувана вартість
96 315 733,33 UAH
UA-2020-08-03-004231-a 657c9294e34247a6ab601084210230ff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семеренко Костянтин Володимирович

380442986469 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Семеренко Костянтин Володимирович
380442986469
SEMERENKO-KV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Semerenko Kostiantyn
380442986469
SEMERENKO-KV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 14:48
Очікувана вартість: 96 315 733,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 963 157,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2889000 UAH
Publication date: 03 серпня 2020 16:21
Enquiries until: 30 серпня 2020 14:00
Complaints submission until: до 05 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 вересня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 96 315 733 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 963 157 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-19-002258-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі «Ремонт засобів електрохімзахисту» Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-19-002258-b, in accordance with quality and technical specifications purchase «Repair of electrochemical protection».
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт засобів електрохімзахисту (Послуги зі встановлення електричного контрольного обладнання (51112200-2))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання

Repair of electrochemical protection (Installation services of electricity control equipment (51112200-2))
CPV: 51110000-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 17:08
20_879_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 серпня 2020 09:14
20_879_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
27 серпня 2020 17:08
20_879_п_додаток 1 ТЗ.pdf
03 серпня 2020 16:18
20_879_п_додаток 1 ТЗ.pdf
20 серпня 2020 09:14
20_879_п_додаток 6.1 забезпечення тп.docx
03 серпня 2020 16:18
20_879_п_додаток 6.1 забезпечення тп.docx
03 серпня 2020 16:18
20_879_п_додаток 5 форма оцінки відповідності потенційного контрагента.pdf
03 серпня 2020 16:18
20_879_п_додаток 4 проект договору.docx
03 серпня 2020 16:18
20_879_п_додаток 3 вимоги до переможця.docx
03 серпня 2020 16:18
20_879_п_ТД.docx
03 серпня 2020 16:18
20_879_п_додаток 2 перелік інформації.docx
03 серпня 2020 16:18
20_879_п_додаток 1.1 гарант лист.docx
03 серпня 2020 16:18
20_879_п_додаток 6.2 забезпечення викон. договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 14 серпня 2020 10:25
Дата відповіді: 18 серпня 2020 15:12
Шановний замовник!!! Просимо Вас надати наступні пояснення: Питання 1. Згідно п. 16 Додатку 1 до ТД "Силовий блок високочастотного перетворювача призначений для встановлення в перетворювачі катодного захисту інверторні (високочастотні) типу ВППС". З другої сторони, згідно п. 6 Розділу ІІІ ТД "У разі наявності в технічній специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».". Просимо пояснити, чи допускається в рамках даної тендерної процедури закупка "Блоків силових перетворювача катодного захисту інверторного (високочастотного)" (позиції 9-14 по п. 5.59.1 Додатку 1 до ТД) того виробника, продукцію якого ми плануємо пропонувати пропонувати по позиціям 1-8 п. 5.59.1 Додатку 1 до ТД? Чи це повинна бути тільки продукція виробника ВППС ТОВ "НВКП "ГАЗІНВЕСТ"??? Питання 2: Згідно позиції 18. п. 5.59.2 Додатку 2 до ТД перелік робіт із встановлення блоку силового перетворювача катодного захисту інверторного включає такий вид робіт як "Демонтаж блоку силового". Тобто ця вимога відноситься тільки до блоків, які вийшли з ладу. до того ж термін виконання робіт становить 31.12.2021 р. (це не є післягарантійне обслуговування на протязі 15 ти років) Згідно позицій 9-13 по п. 5.59.1 Додатку 1 до ТД загальна кількість блоків, які вийшли з ладу, складає 212 шт. З другої сторони, згідно моніторингу державних закупівель перетворювачі ВППС виробника ТОВ "НВКП "ГАЗІНВЕСТ" закуповувались підприємствами АТ "Укртрансгаз" та ТОВ "Оператор ГТС України" на протязі останніх трьох років в загальній кількості близько 500 шт. Шкільна математика показує, що за три роки експлуатації ВППС виробництва ТОВ "НВКП "ГАЗІНВЕСТ" 42 % станцій вже вийшли з ладу!!!!!! Питання до технічних служб електрохімзахисту - з якою метою Ви до цих пір лобіюєте придбання станцій лише виробництва ТОВ "НВКП "ГАЗІНВЕСТ"??? Питання по контролюючих органів - чому до цих пір ТОВ "НВКП "ГАЗІНВЕСТ" не занесений до реєстру неблагонадійних виробників та/або постачальників?? Питання 3. У звязку з тим, що Блок силовий перетворювача катодного захисту ВППС виробництва ТОВ "НВКП "ГАЗІНВЕСТ" коштує дорожче ніж інверторний перетворювач ктодного захиту в цілому інших виробників, просимо Вас надати мождивість постачання інверторних перетворювачів катодного захисту в цілому замість блоків до них. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, зокрема позиції 9-13 п. 5.59.1 Додатку 1 викласти в наступній редакції: "Блок силовий перетворювача катодного захисту інверторного (високочастотного) або Перетворювач катодного захисту інверторний (високочастотний)" , позиції 18-19 п. 5.59.2 Додатку 1 викласти в наступній редакції: "Демонтаж блоку силового або Демонтаж перетворювача катодного захисту" та "Монтаж блоку силового або Монтаж перетворювача катодного захисту". Це дозволить зменшити вартість обладнання та робіт в цілому, а також позбавить тендерну документацію дискримінаційної вимоги: адже блоки до перетворювачів ВППС має можливість виготовляти тільки ТОВ "НВКП "ГАЗІНВЕСТ", а компанії, які використовують при виконанні робіт продукцію інших виробників не мають можливості прийняти участь в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо питання 1.
Тендерною документацією передбачена не закупівля силових блоків перетворювачів катодного захисту, а ремонт існуючих (знаходяться в експлуатації) перетворювачів катодного захисту установок катодного захисту шляхом заміни силових блоків. Блоки та елементи для встановлення в перетворювачі катодного захисту інверторні (високочастотні), в незалежності від виробника, повинні відповідати вимогам, зазначеним у п. 16 Додатку 1 до тендерної документації.
Щодо питання 2.
ТОВ «Оператор ГТС України» експлуатує більше 4000 од. установок електрохімічного захисту. Дана процедура передбачає ремонт перетворювачів катодного захисту із врахуванням потреб 2020 року та 2021 року, при цьому в тендерній документації вказані обсяги робіт, які можуть коригуватись (змінюватись) із врахуванням особливостей режимів експлуатації об’єкта Замовника. В Додатку 1 до тендерної документації наведені вичерпні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які адаптовані до обладнання, що знаходиться в експлуатації.
Щодо питання 3.
Виходячи з виробничої необхідності у 2020 та 2021 роках крім іншого передбачено ремонт існуючих (знаходяться в експлуатації) перетворювачів катодного захисту шляхом заміни блоків та елементів, а не заміна обладнання в цілому. Елементи та блоки мають бути сумісні з обладнанням, що знаходиться в експлуатації.
О поставке продукции
Дата подання: 14 серпня 2020 11:08
Дата відповіді: 18 серпня 2020 15:13
ЧАО "Запорожский электроаппаратный завод" обращается к подрядчикам, которые планируют принимать участие в данной тендерной процедуре. Мы предлагаем Вам к поставке в рамках даного тендера продукцию нашего производства: преобразователи катодной инверторные серии В-ОПЕК-АИ и преобразователи катодной защиты серии КСС и соответственно блоки к ним. Наша продукция гораздо надежнее аналогичной продукции других производителей (за время эксплуатации с 2012 года более 800 штук преобразователей процент отказов составляет не более 5 %). Наша продукция ссответствует всем техническим требованиям тендерной документации. На прелдагаемую продукцию имеются все доокументы: паспорт, руководство по эксплуатации, действующие ТУ, сертификат соответствия требованиям ТУ, сертификат соответствия требованиям ДСТУ EN 60439-1, два положительных отзыва по эксплуатации нашей продукции от предприятий, которые эксплуатируют трубопроводы согласно требованиям ДСТУ 4219, декларация про соответствие тех. регаламентам, Наша продукция также дешевле аналогичной продукции других производителей. Зарабатывайте вместе с надежным поставщиком - ЧАО "Запорожский электроаппаратный завод" тел. 061-212-57-03 Отдел маркетинга, 050-3226520 Директор Сидоренко Марк Владимирович
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Питання залишено без розгляду, оскільки не відповідає вимогам ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Обсяги робіт
Дата подання: 19 серпня 2020 15:52
Дата відповіді: 21 серпня 2020 10:30
Просимо надати більш розгорнуті технічні креслення з указаними розмірами в усіх варіантах виконання анодного заземлення, надані "малюнки" не дають розуміння повної картини. Не зрозуміла загальна кількість "анодних заземлювачів комплектних" вони взагалі не вказані в таблиці п. 5.59.1 ТЗ. Обладнання вказане в таблиці п. 5.59.1 ТЗ буде монтуватися в повному обсязі з урахуванням обсягів робіт вказаних в п. 5.59.2? Чи воно має бути передано на склад Замовника та буде мінятися частково, виходячи з Вашої відповіді на запитання від 18. 08. 2020р. " Виходячи з виробничої необхідності у 2020 та 2021 роках крім іншого передбачено ремонт існуючих (знаходяться в експлуатації) перетворювачів катодного захисту шляхом заміни блоків та елементів, а не заміна обладнання в цілому". В багатьох наданих дефектних актах вказане прокладання кабелю в траншеї та покривання кабелів сигнальною стрічкою, але не вказані обсяги робіт з розробки грунта для улаштування кабельної траншеї та зворотня засипка грунта також відсутня. Просимо Вас повідомити, ці обсяги робіт будуть виконуватись власними силами служб Замовника або яким чином буде проводитись улаштування кабельних траншей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся необхідна інформація стосовно анодних заземлень наведена у графічній (рис. 1 – 5) та описовій частинах (п. 6 – 8, 10) Додатку 1 до тендерної документації. В таблиці п. 5.59.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначена загальна відомість обладнання і матеріалів для ремонту установок катодного захисту із заміною перетворювачів, при цьому в п. 5.59.1 не передбачається ремонт анодних заземлень.
Обладнання, зазначене у п. 5.59.1 Додатку 1 до тендерної документації, на склад Замовника передаватись не буде, а буде встановлюватись Підрядником відповідно до заявок, наданих Замовником, безпосередньо на об’єктах Замовника з урахуванням обсягів робіт, вказаних в п. 5.59.2 Додатку 1 до тендерної документації. 
Прокладання кабельних ліній з риттям траншей та зворотною засипкою ґрунтом виконує Підрядник згідно з вимогами, зазначеними у п. 9 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації обсяги додаткових робіт, зокрема з риття траншей та зворотної засипки ґрунтом, визначає Учасник (Підрядник), в зручний для Учасника (Підрядника) спосіб.
Також просимо звернути увагу, що тендерною документацією не передбачена закупівля Замовником товару (обладнання, матеріалів), а передбачений силами Підрядника ремонт засобів електрохімзахисту в відповідних обсягах, при цьому Підрядник забезпечує постачання  відповідних матеріалів, демонтаж/монтаж обладнання (в тому числі риття траншей та їх засипку тощо), фарбування в необхідній кількості, налагодження змонтованого обладнання тощо. Не планується силами Замовника виконання робіт з монтажу/демонтажу обладнання.  Замовник забезпечує виключно допуск Підрядника, постійний технічний нагляд за виконанням робіт, приймання виконаних робіт відповідно до умов підписаного договору.
Звернення про перенесеення терміну подачі пропозицій
Дата подання: 20 серпня 2020 11:33
Дата відповіді: 21 серпня 2020 10:31
У звязку з необхідністю опрацювання великого обсягу інформації просимо Вас перенести термін подачі пропозицій до 30.09.2020 року.
Відповідь: Замовником встановлені терміни подачі пропозицій з врахуванням виробничої необхідності виконання відповідних робіт, які зазначені в додатку № 3 до додатку 4 до тендерної документації. Умови закупівлі не підлягають коригуванню
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 20 серпня 2020 12:26
Дата відповіді: 25 серпня 2020 13:56
Організатором надана спотворена відповідь на наше питання, а саме про те, що " ТОВ «Оператор ГТС України» експлуатує більше 4000 од. установок електрохімічного захисту". Тобто це загальна кількість установок електрохімічного захисту на ГТС України. Наше питання стосується лише тих установок електрохімічного захисту, ремонт яких передбачається в рамках даної тендерної процедури, а саме станцій електрохімічного захисту ВППС виробницва ТОВ "НВКП "ГАЗІНВЕСТ" загальною кількістю 212 шт., які знаходяться в експлуатації. Ми стверджуємо, що за даними моніторингу системи Прозоро, загальна кількість станцій ВППС, закупівлю яких проводили ТОВ «Оператор ГТС України» та всі підприємства АТ "Укртрансгаз" за останні три роки (з моменту появи цих станцій на ринку) складає близько 500 шт. Тобто за три роки вийшло з ладу 42 відсотки станцій ВППС. 1. По - перше, згідно з вимогами тендерної документації гарантійний строк експлуатації станцій повинен складати 3 роки, тобто на більшість станцій ВППС до цих пір триває гарантійний термін експлуатації - З якою ціллю ТОВ «Оператор ГТС України» проводить тендер на ремонт гарантійних станцій та витрачає величезні кошти на ремонт, який повинен виконуватись безкоштовно? 2. По - друге, незважаючи великий процент браку (42 %), технічні служби (служби електрохімзахисту) активно лобіюють придбання лише станцій ВППС виробництва ТОВ "НВКП "ГАЗІНВЕСТ" для потреб ТОВ "Оператор ГТС України" - з якою ціллю? Просимо також звернути увагу на дане питання контролюючі органи та перевірити доцільність використання коштів на продукцію, яка виходить з ладу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТОВ «Оператор ГТС України» веде свою діяльність в рамках чинного законодавства України.
Існуюче (знаходиться в експлуатації) обладнання, яке знаходиться на гарантії, ремонтується в рамках гарантійних зобов’язань, що передбачено відповідними договорами.
ТОВ «Оператор ГТС України» здійснює закупівлі згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», у випадку виходу з ладу обладнання здійснити закупівлю та відновити працездатність в короткі терміни не можливо. В зв’язку з чим тендерною документацією передбачений відповідний ремонт обладнання (шляхом заміни блоків та елементів силами підрядника), яке може вийти з ладу протягом дії договору підписаного за результатами цієї процедури закупівлі, при цьому такі роботи виконуються Підрядником після отримання письмової заявки Замовника. Також в тендерній документації зазначено, що обсяги робіт можуть коригуватись (змінюватись) із врахуванням особливостей режимів експлуатації об’єкта Замовника. Таким чином в тендерній документації передбачені підходи, які дозволять оперативно ліквідувати можливий вихід з ладу існуючого негарантійного обладнання та забезпечений інструмент щодо оптимального використання коштів.
Про технічні характеристики
Дата подання: 20 серпня 2020 13:29
Дата відповіді: 25 серпня 2020 13:48
Шановний Замовник!! Просимо Вас звернути увагу на те, що станції електрохімічного захисту ВППС виробництва ТОВ "НВКП "ГАЗІНВЕСТ", придбання яких активно любіюється службами електрохімзахисту ТОВ "Оператор ГТС України" мають суттєві недоліки: 1. Станції ВППС мають примусове охолодження (кулер аварійного охолодження). Використання кулеру значно зменшує надійність станції та ефективність електрохімзахисту в цілому. Із 500 станцій ВППС, які експлуатуються ТОВ "Оператор ГТС України" за три роки вийшли з ладу 204 кулера. Яка ж це надійність??? 2. Незважаючи на наявність кулеру під час роботи станції ВППС перегріваються та вимикаються на півгодини для охолодження. На ці півгодини труба залишається без захисту. Дане явище трапляється досидь часто. Невже таке дозволено ДСТУ 4219? Невже закупівля таких стнанцій не є злочином по відношенню до Газотранспортної системи України? 3. Стнції ВППС виробництва ТОВ "НВКП "ГАЗІНВЕСТ" мають високий процент виходу з ладу: із 500 станцій за три роки вийшли з ладу 212 силових блоків, 236 блоків грозозахисту, 20 пристроїв контролю напруги, 204 кулера. Ви бачите, яка "надійність" у ВППС? Шановне керівництво служби електрохімзахисту !!! Просимо Вас врахувати реальні низькі результати експлуатації станцій ВППС та звернути увагу на інших виробників інверторних станцій катодного захисту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «ТОВ «Оператор ГТС України» веде свою діяльність в рамках чинного законодавства України. Тендерною документацією не передбачена закупівля товару (станцій електрохімічного захисту будь-якого визначеного виробника), а передбачена закупівля послуги з ремонту засобів електрохімзахисту.»
Про надання пояснень по технічній частині
Дата подання: 21 серпня 2020 09:37
Дата відповіді: 26 серпня 2020 16:56
По пунктам 21.2.7 та 21.2.8 Додатку 1 до ДКТ вимагається надання після підписання договору сертифікатів відповідності вимогам ТУ та ДСТУ EN 60439-1 відповідно. Відповідність повинна підтверджуватись двома рвзними сертифікатами чи дозволено надати один сертифікат, яким підтверджується відповідність обладнання вимогам ТУ та ДСТУ EN 60439-1 ? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В залежності від того, яка інформація зазначена в сертифікаті/сертифікатах, необхідно надати один сертифікат або два сертифікати.
Технічне питання
Дата подання: 21 серпня 2020 10:27
Дата відповіді: 26 серпня 2020 16:56
1. п. 2.1.1 Додатку 2 вимагає надання учасниками "копії договору з ремонту засобів електрохімзахисту та/або буріння свердловин та монтажу глибинного анодного заземлення". Просимо пояснити, як досконально розуміти дану вимогу - Так: копії договру з ((((ремонту засобів електрохімзахисту та/або буріння свердловин)))) та ((((монтажу глибинного анодного заземлення.)))))??? Чи так: копії договору з (((((((ремонту засобів електрохімзахисту)))) та/або (((((буріння свердловин та монтажу глибинного анодного заземлення)))))??? Суть питання в тому, що у Учасників обовязкова наявність досвіду з монтажу глибинного анодного заземлення чи такий досвід вимагається як один із варіантів?? Просимо Вас відповідально поставитись до нашого запитання та, зважаючи на неоднозначне розуміння вимоги цього пункту, по можливості змінити трактування на однозначне. (для уникненння в подальшому нікому непотрібних блокувань тендеру в АМКУ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік документів, що подаються Учасником торгів у складі пропозиції згідно з п. 2.1.1 додатку 2 до тендерної документації необхідно розуміти наступним чином:
1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору з ремонту засобів електрохімзахисту протягом 2018-2020 р., із зазначенням назви, коду ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону контрагента, номеру та дати укладання договору.

та/або

2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору з буріння свердловин та монтажу глибинного анодного заземлення протягом 2018-2020 р., із зазначенням назви, коду ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону контрагента, номеру та дати укладання договору.
Вимога щодо внесення змін до умов ТД з метою уникнення порушення ч.1 ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 29 серпня 2020 22:03
Дата відповіді: 02 вересня 2020 15:12
Доброго дня! Звертаємось до Замовника в вимогою щодо усунення порушення принципів передбачених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема - принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Так, в ході аналізу умов тендерної документації нами, як потенційним учасником було встановлено, що встановлені Замовником вимоги та умови звужують коло потенційних учасників та скоріш за все мають на меті залишити виключно одного учасника, що має технічні можливості виконати вимоги Замовника. Натомість більшість учасників на ринку України не мають можливості виконати такі умови, про що свідчать неодноразові звернення за роз’ясненнями (8 звернень), в тому числі такі, де напряму просять перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій у зв’язку з великим обсягом робіт, що потрібно опрацювати. Таким чином, вважаємо, що це свідчить ні про що інше, як про відсутність можливостей у великого кола учасників прийняти на себе зобов’язання з виконання поставленного завдання або ж відсутності технічних або будь-яких інших можливостей в частині дотримання умов тендерної документації. У зв’язку із зазначеним просимо внести до умов тендерної документації, в тому числі в частині вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, адже вимоги, що встановлені Замовником на даний момент прямо свідчать необ’єктивність Замовника та зацікавленість в конкретному учаснику, що має отримати статус переможця процедури. Додатково зауважуємо, що з етичних міркувань не зазначаємо під якого саме прописані умови тендерної документації та які саме вимоги є дискримінаційними, оскільки не маємо на меті забруднити авторитет Замовника. Сподіваємось на об’єктивність Замовника, чесність та порядність при розгляді даної вимоги, що призведе до перегляду умов тендерної документації, і як наслідок будуть внесені відповідні зміни в сторону розширення кола потенційних учасників, що в свою чергу допоможе реалізувати принцип добросовісної конкуренції серед учасників а також максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТОВ «Оператор ГТС України» веде свою діяльність в рамках чинного законодавства України.
Замовником встановлені терміни подачі пропозицій з врахуванням виробничої необхідності виконання відповідних робіт, які зазначені в додатку № 3 до додатку 4 до тендерної документації.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені на основі виробничих потреб Замовника.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-26-000020 ● 51b83dec8c7e4f4e8d0b71a407f340d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 15:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-08-03-004231-a 03.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку від 18 листопада 2020 про результати моніторингу закупівлі за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-03-004231-a

2020-11-24 10:50:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Номер позовної заяви ТОВВИХ-20-13436 від 01.12.2020 р. Номер впровадження та Дату відкриття впровадження в суді буде додатково оприлюднено в електронній системі закупівель після отримання цієї інформації замовником (за наявності такої можливості в електронній системі закупівель для замовника)
Дата публікації: 02 грудня 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 жовтня 2020
UA-2020-08-03-004231-a657c9294e34247a6ab601084210230ff
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 10:05
ТОВ "НВКП "ГазІнвест" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕЛМЕТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію договору та відгука, підтверджуючих наявність саме в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Натомість, учасником у складі тендерної пропозиції надано інформацію щодо залучення до виконання робіт у якості субпідрядника ВК «Катодник», договір №25 від 24 лютого 2020р, виконавцем якого є ВК «Катодник» та відгук №288 від 01.09.2020 про виконання ВК «Катодник» зазначеного вище договору. Відповідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 2.1.1. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації; - пункт 2.1.2. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен подати: - «Оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію договору з ремонту засобів електрохімзахисту та/або буріння свердловин та монтажу глибинного анодного заземлення протягом 2018-2020 р., із зазначенням назви, коду ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону контрагента, номеру та дати укладання договору. *Такий договір повинен містити усі додатки станом на дату укладання договору. При цьому такий договір може надаватись: - без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця; - без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Учасник, за власним бажанням, може надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію більш, ніж одного договору.»; - «Оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію відгука* від підприємства, для якого виконувались роботи/надавались послуги, що підтверджує досвід та добросовісне виконання договору, який надано згідно п. 2.1.1. У відгуку має бути обов’язково зазначено номер договору і дату його укладання. * У разі надання Учасником оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії більше, ніж одного договору, належним виконанням пункту 2.1.2. є надання відгука про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів.».

Документи

09 вересня 2020 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 вересня 2020 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 жовтня 2020 18:06
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис
28 жовтня 2020 23:15
Електронний підпис
28 жовтня 2020 23:05
2.1 довідка МВС.pdf
28 жовтня 2020 23:05
1.7.1 паспорти прилади.pdf
28 жовтня 2020 23:05
1.4.2 опис Сігмафаст 278.pdf
28 жовтня 2020 23:05
1.4.1 опис Сігмадур 550 Н.pdf
28 жовтня 2020 23:05
1.4 дистрибьютор.pdf
24 жовтня 2020 17:39
Dovidka_20275562780930298437.pdf.p7s
24 жовтня 2020 17:39
2.1 довідка МВС.pdf
09 вересня 2020 13:39
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:39
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:26
Свідоцтво РА.7z
09 вересня 2020 13:26
Протокол НР.7z
09 вересня 2020 13:26
Наказ Фролова Ю.М.7z
09 вересня 2020 13:26
Лист для клієнтів.7z
09 вересня 2020 13:26
Гарантія 7469-20.7z
09 вересня 2020 13:26
Витяг із Статуту.7z
09 вересня 2020 13:26
Банківська ліцензія.7z
09 вересня 2020 13:26
7.1.1 дозвіл Газінвест.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:26
7.1.1 дозвіл Газінвест.pdf
09 вересня 2020 13:26
4.1.3 статут.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:26
4.1.3 статут.pdf

Документи

09 вересня 2020 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:27
Цінова пропозиція.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Цінова пропозиція.PDF
09 вересня 2020 13:27
статут_ТОВ_Элмет.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:27
Протокол про участь.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Опис устава.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:27
Ліцензія.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:27
Лист щодо декларації.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Дозвіл.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Додаток 2.1.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Додаток 1,1.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Довідка щодо санкцій.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Декларація.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Витяг_EДР.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:27
20804 ЕЛМЕТ p7s.zip
09 вересня 2020 13:27
статут_ТОВ_Элмет.pdf
09 вересня 2020 13:27
Протокол про участь.PDF
09 вересня 2020 13:27
Опис устава.pdf
09 вересня 2020 13:27
Ліцензія.pdf
09 вересня 2020 13:27
Лист щодо декларації.PDF
09 вересня 2020 13:27
Дозвіл.PDF
09 вересня 2020 13:27
Додаток 2.1.PDF
09 вересня 2020 13:27
Додаток 1,1.PDF
09 вересня 2020 13:27
Довідка щодо субпідряд.PDF
09 вересня 2020 13:27
Довідка щодо санкцій.PDF
09 вересня 2020 13:27
Декларація.PDF
09 вересня 2020 13:27
Відгук АТ УКРТРАНСНАФТА.pdf
09 вересня 2020 13:27
Витяг_EДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП"

ТОВ "НВКП "ГазІнвест"

ТОВ "ЕЛМЕТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВКП "ГазІнвест" 96 280 000,00
UAH
92 850 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЕЛМЕТ" 94 291 666,67
UAH
93 328 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 18:06
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис
28 жовтня 2020 23:15
Електронний підпис
28 жовтня 2020 23:05
2.1 довідка МВС.pdf
28 жовтня 2020 23:05
1.7.1 паспорти прилади.pdf
28 жовтня 2020 23:05
1.4.2 опис Сігмафаст 278.pdf
28 жовтня 2020 23:05
1.4.1 опис Сігмадур 550 Н.pdf
28 жовтня 2020 23:05
1.4 дистрибьютор.pdf
24 жовтня 2020 17:39
Dovidka_20275562780930298437.pdf.p7s
24 жовтня 2020 17:39
2.1 довідка МВС.pdf
09 вересня 2020 13:39
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:39
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:26
Свідоцтво РА.7z
09 вересня 2020 13:26
Протокол НР.7z
09 вересня 2020 13:26
Наказ Фролова Ю.М.7z
09 вересня 2020 13:26
Лист для клієнтів.7z
09 вересня 2020 13:26
Гарантія 7469-20.7z
09 вересня 2020 13:26
Витяг із Статуту.7z
09 вересня 2020 13:26
Банківська ліцензія.7z
09 вересня 2020 13:26
7.1.1 дозвіл Газінвест.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:26
7.1.1 дозвіл Газінвест.pdf
09 вересня 2020 13:26
4.1.3 статут.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:26
4.1.3 статут.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:29
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:27
Цінова пропозиція.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Цінова пропозиція.PDF
09 вересня 2020 13:27
статут_ТОВ_Элмет.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:27
Протокол про участь.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Опис устава.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:27
Ліцензія.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:27
Лист щодо декларації.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Дозвіл.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Додаток 2.1.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Додаток 1,1.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Довідка щодо санкцій.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Декларація.PDF.p7s
09 вересня 2020 13:27
Витяг_EДР.pdf.p7s
09 вересня 2020 13:27
20804 ЕЛМЕТ p7s.zip
09 вересня 2020 13:27
статут_ТОВ_Элмет.pdf
09 вересня 2020 13:27
Протокол про участь.PDF
09 вересня 2020 13:27
Опис устава.pdf
09 вересня 2020 13:27
Ліцензія.pdf
09 вересня 2020 13:27
Лист щодо декларації.PDF
09 вересня 2020 13:27
Дозвіл.PDF
09 вересня 2020 13:27
Додаток 2.1.PDF
09 вересня 2020 13:27
Додаток 1,1.PDF
09 вересня 2020 13:27
Довідка щодо субпідряд.PDF
09 вересня 2020 13:27
Довідка щодо санкцій.PDF
09 вересня 2020 13:27
Декларація.PDF
09 вересня 2020 13:27
Відгук АТ УКРТРАНСНАФТА.pdf
09 вересня 2020 13:27
Витяг_EДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВКП "ГазІнвест"

ТОВ "ЕЛМЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВКП "ГазІнвест"
#36839409
Переможець 92 850 000,00
UAH
20 жовтня 2020 07:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 07:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВКП "ГазІнвест"
#36839409
92 850 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 10:35
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 08:44
ДУ 4_2012000050_Газінвест.pdf зміни до договору
05 січня 2022 08:44
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 14:53
ДУ 3_2012000050_Газінвес_ТОМ 2 стор 40-80 (1).pdf зміни до договору
23 липня 2021 14:53
ДУ 3_2012000050_Газінвес_ТОМ 1 стор 1-39 (1).pdf зміни до договору
23 липня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 11:42
ДУ 2_2012000050_Газінвест (1).pdf зміни до договору
18 червня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 11:10
ДУ 1_2012000050_Газінвест (1).pdf зміни до договору
01 лютого 2021 11:10
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 16:47
2012000050 від 07.12.2020.pdf укладений
08 грудня 2020 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2012000050
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2012000050
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 та п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2012000050
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2012000050
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 88 966 371,70
UAH (в тому числі ПДВ 14 827 728,62 UAH)
Причини розірвання договору: Лист Підрядника про припинення зобов'язань за договором в зв’язку з настанням обставин непереборної сили (військова агресія російської федерації), що тривають понад 90 (дев’яносто) днів