Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Installation services of electrical equipment (Repair of electrochemical protection)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Семеренко Костянтин Володимирович 380442986469 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Semerenko Kostiantyn 380442986469 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 серпня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 12 жовтня 2020 14:48 |
Очікувана вартість: | 96 315 733,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 963 157,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2889000 UAH |
Publication date: | 03 серпня 2020 16:21 |
Enquiries until: | 30 серпня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 05 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 вересня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 96 315 733 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 963 157 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 серпня 2020 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 серпня 2020 17:08 |
20_879_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
27 серпня 2020 17:08 |
20_879_п_додаток 1 ТЗ.pdf | |
20 серпня 2020 09:14 |
20_879_п_додаток 6.1 забезпечення тп.docx | |
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 5 форма оцінки відповідності потенційного контрагента.pdf | |
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 4 проект договору.docx | |
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 3 вимоги до переможця.docx | |
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_ТД.docx | |
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 2 перелік інформації.docx | |
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 1.1 гарант лист.docx | |
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 6.2 забезпечення викон. договору.docx |
27 серпня 2020 17:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 серпня 2020 17:08 |
20_879_п_ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
||||||
27 серпня 2020 17:08 |
20_879_п_додаток 1 ТЗ.pdf
|
||||||
20 серпня 2020 09:14 |
20_879_п_додаток 6.1 забезпечення тп.docx
|
||||||
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 5 форма оцінки відповідності потенційного контрагента.pdf
|
||||||
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 4 проект договору.docx
|
||||||
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 3 вимоги до переможця.docx
|
||||||
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_ТД.docx
|
||||||
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 2 перелік інформації.docx
|
||||||
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 1.1 гарант лист.docx
|
||||||
03 серпня 2020 16:18 |
20_879_п_додаток 6.2 забезпечення викон. договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерною документацією передбачена не закупівля силових блоків перетворювачів катодного захисту, а ремонт існуючих (знаходяться в експлуатації) перетворювачів катодного захисту установок катодного захисту шляхом заміни силових блоків. Блоки та елементи для встановлення в перетворювачі катодного захисту інверторні (високочастотні), в незалежності від виробника, повинні відповідати вимогам, зазначеним у п. 16 Додатку 1 до тендерної документації.
Щодо питання 2.
ТОВ «Оператор ГТС України» експлуатує більше 4000 од. установок електрохімічного захисту. Дана процедура передбачає ремонт перетворювачів катодного захисту із врахуванням потреб 2020 року та 2021 року, при цьому в тендерній документації вказані обсяги робіт, які можуть коригуватись (змінюватись) із врахуванням особливостей режимів експлуатації об’єкта Замовника. В Додатку 1 до тендерної документації наведені вичерпні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які адаптовані до обладнання, що знаходиться в експлуатації.
Щодо питання 3.
Виходячи з виробничої необхідності у 2020 та 2021 роках крім іншого передбачено ремонт існуючих (знаходяться в експлуатації) перетворювачів катодного захисту шляхом заміни блоків та елементів, а не заміна обладнання в цілому. Елементи та блоки мають бути сумісні з обладнанням, що знаходиться в експлуатації.
Питання залишено без розгляду, оскільки не відповідає вимогам ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Обладнання, зазначене у п. 5.59.1 Додатку 1 до тендерної документації, на склад Замовника передаватись не буде, а буде встановлюватись Підрядником відповідно до заявок, наданих Замовником, безпосередньо на об’єктах Замовника з урахуванням обсягів робіт, вказаних в п. 5.59.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Прокладання кабельних ліній з риттям траншей та зворотною засипкою ґрунтом виконує Підрядник згідно з вимогами, зазначеними у п. 9 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації обсяги додаткових робіт, зокрема з риття траншей та зворотної засипки ґрунтом, визначає Учасник (Підрядник), в зручний для Учасника (Підрядника) спосіб.
Також просимо звернути увагу, що тендерною документацією не передбачена закупівля Замовником товару (обладнання, матеріалів), а передбачений силами Підрядника ремонт засобів електрохімзахисту в відповідних обсягах, при цьому Підрядник забезпечує постачання відповідних матеріалів, демонтаж/монтаж обладнання (в тому числі риття траншей та їх засипку тощо), фарбування в необхідній кількості, налагодження змонтованого обладнання тощо. Не планується силами Замовника виконання робіт з монтажу/демонтажу обладнання. Замовник забезпечує виключно допуск Підрядника, постійний технічний нагляд за виконанням робіт, приймання виконаних робіт відповідно до умов підписаного договору.
Існуюче (знаходиться в експлуатації) обладнання, яке знаходиться на гарантії, ремонтується в рамках гарантійних зобов’язань, що передбачено відповідними договорами.
ТОВ «Оператор ГТС України» здійснює закупівлі згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», у випадку виходу з ладу обладнання здійснити закупівлю та відновити працездатність в короткі терміни не можливо. В зв’язку з чим тендерною документацією передбачений відповідний ремонт обладнання (шляхом заміни блоків та елементів силами підрядника), яке може вийти з ладу протягом дії договору підписаного за результатами цієї процедури закупівлі, при цьому такі роботи виконуються Підрядником після отримання письмової заявки Замовника. Також в тендерній документації зазначено, що обсяги робіт можуть коригуватись (змінюватись) із врахуванням особливостей режимів експлуатації об’єкта Замовника. Таким чином в тендерній документації передбачені підходи, які дозволять оперативно ліквідувати можливий вихід з ладу існуючого негарантійного обладнання та забезпечений інструмент щодо оптимального використання коштів.
1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору з ремонту засобів електрохімзахисту протягом 2018-2020 р., із зазначенням назви, коду ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону контрагента, номеру та дати укладання договору.
та/або
2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору з буріння свердловин та монтажу глибинного анодного заземлення протягом 2018-2020 р., із зазначенням назви, коду ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону контрагента, номеру та дати укладання договору.
Замовником встановлені терміни подачі пропозицій з врахуванням виробничої необхідності виконання відповідних робіт, які зазначені в додатку № 3 до додатку 4 до тендерної документації.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені на основі виробничих потреб Замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000020 ● 51b83dec8c7e4f4e8d0b71a407f340d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 15:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-08-03-004231-a 03.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку від 18 листопада 2020 про результати моніторингу закупівлі за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-03-004231-a
2020-11-24 10:50:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Номер позовної заяви ТОВВИХ-20-13436 від 01.12.2020 р. Номер впровадження та Дату відкриття впровадження в суді буде додатково оприлюднено в електронній системі закупівель після отримання цієї інформації замовником (за наявності такої можливості в електронній системі закупівель для замовника) |
Дата публікації: | 02 грудня 2020 |
Документи:
02 грудня 2020 10:15
|
Електронний підпис |
02 грудня 2020 10:12
|
Позов UA-2020-08-03-004231-a_газинвест.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 10:05
|
ТОВ "НВКП "ГазІнвест" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ЕЛМЕТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВКП "ГазІнвест" #36839409 |
Переможець |
92 850 000,00
UAH
|
20 жовтня 2020 07:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 08:44
|
ДУ 4_2012000050_Газінвест.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 08:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2021 14:53
|
ДУ 3_2012000050_Газінвес_ТОМ 2 стор 40-80 (1).pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 14:53
|
ДУ 3_2012000050_Газінвес_ТОМ 1 стор 1-39 (1).pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 11:42
|
ДУ 2_2012000050_Газінвест (1).pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2021 11:10
|
ДУ 1_2012000050_Газінвест (1).pdf | зміни до договору |
01 лютого 2021 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 16:47
|
2012000050 від 07.12.2020.pdf | укладений |
08 грудня 2020 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2012000050 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2012000050 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3 та п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2012000050 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2012000050 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 грудня 2020 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
88 966 371,70
UAH (в тому числі ПДВ 14 827 728,62 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Лист Підрядника про припинення зобов'язань за договором в зв’язку з настанням обставин непереборної сили (військова агресія російської федерації), що тривають понад 90 (дев’яносто) днів |