Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби ( Двері ДК 021:2015 44221200-7)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-08-03-004053-c ● d1b8442ddef34f6a940bc444d502a790
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01992831 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13 |
Контактна особа: |
Меліка Надія Юріївна 03131(2-33-28) mukachevo22.voz@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби ( Двері ДК 021:2015 44221200-7)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт.
Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби ( Двері ДК 021:2015 44221200-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Пирогова Миколи 8-13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2020 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 14:47 |
Додаток 4.rtf | |
03 серпня 2020 14:47 |
проект договору.doc | |
03 серпня 2020 14:47 |
Додаток 4.1.xlsx | |
03 серпня 2020 14:47 |
Док.до закупівлі.docx | |
03 серпня 2020 14:47 |
Оголошення про закупівлю.odt |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-004053-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", Код ЄДРПОУ:39484237
Дата подання: 12 серпня 2020 13:15
оскарження
Нами додано детальний опис про товар в документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 15:29
В Додатку 2 Перелік документів, які повинен надати учасник у складі цінової пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника
пункт 4.5. Детальний опис основних характеристик товару та обов’язкове дотримання загальних вимог - Додаток 4 та 4.1 (Технічні вимоги (специфікація)) в сканованому вигляді.
Учасник ТзОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» відхилилися від дотримання загальних вимог Додатку 4.1.
пункт 4.5. Детальний опис основних характеристик товару та обов’язкове дотримання загальних вимог - Додаток 4 та 4.1 (Технічні вимоги (специфікація)) в сканованому вигляді.
Учасник ТзОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» відхилилися від дотримання загальних вимог Додатку 4.1.
Номер вимоги: UA-2020-08-03-004053-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2926718291
Дата подання: 13 серпня 2020 13:15
Вимога
За результатами аукціону по оголошеній КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) закупівлі №6675890 «Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби ( Двері ДК 021:2015 44221200-7), номер у системі Prozorro UA-2020-08-03-004053-c, ID у Prozorro d1b8442ddef34f6a940bc444d502a790 (далі – закупівля) учасником, що подав найвищу ціну є ФОП "СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 3053800816 (далі – Учасник). Після всебічного, ґрунтованого та об’єктивного аналізу пропозиції Учасника встановлено, що вона містить грубі порушення вимог Замовника та підлягає відхиленню (дискваліфікації) виходячи з наступного.
Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати:
довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) за наведеною формою;
У своїй довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник зазначив лише орендоване складське приміщення, що аж ніяк не достатньо для повного виконання умов тендерної документації для поставки товару, а також монтаж на об’єкті Замовника.
Також, звертаємо Вашу увагу, що додатково наданий договір на оренду офісних і складський приміщень між Учасником закупівлі та Орендарем - власником комплексу Басиги Юрія Юрійовича дійсний до 1 липня 2013 року та наданий без Акту передачі Об’єкту оренди Орендареві, що ФІКСУЄ ФАКТ такої передачі майна у користування!!!
Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації наявність в учасників закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується ними шляхом надання довідки про наявність працівників. Згідно з наданою довідкою Учасником для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі та у встановлені строки він планує залучати лише 2 (двох) працівників (Власник – Сідоран М.М. та Вантажник – Новіцький П.Д.). Відповідно до пункту 6 Додатку 4 тендерної документації термін виконання поставки та монтажу товару на об’єкті замовника до 31.08.2020 року включно. На підставі викладеного, очевидним є той факт, що наявних в Учасника працівників недостатньо для виконання усього обсягу робіт по даній закупівлі у встановлені Замовником строки!
Відповідно до пункту 3 Додатка 2 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагає:
3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (в довільній формі) в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).
3.2. Обов’язково до зазначеної довідки надаються копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.
Фізична особа-підприємець СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ такої інформації не надав, взамін надав довідку, що інформація про наявність виконання аналогічного договору за предметом закупівлі ВІДСУТНЯ, чим грубо порушив вимоги Замовника.
Також, відповідно пункту 1 Додатку 4, Учасник має надати Гарантійний лист, що гарантійний строк на товар, який буде поставлено, повинен складати не менше 36 місяців з моменту передачі товару від Учасника, що підтверджується видатковою накладною та/або актом приймання-передачі товару. Такий лист у Комерційній пропозиції Учасника є відсутній, що також грубо порушує вимоги Замовника.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Примітки Додатку 2, у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів.
Відповідно до підпункту 4.1, 4.2, пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати:
4.1. Сканований документ(и), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції. Повноваження щодо підпису документів цінової пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів
4.2. Сканований документ(и), що підтверджує(ють) повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (протокол (витяг з протоколу)) зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління; або наказ; або довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше).
Лист-роз’яснення щодо ненадання таких документів є відсутній у Комерційній пропозиції учасника, що грубо порушує вимоги Замовника.
На підставі викладеного вимагаю негайно відхилити пропозицію Учасника закупівлі ФОП "СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 3053800816, оскільки даний учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання моєї вимоги у найкоротші строки буду обов’язково оскаржувати такі дії Замовника у встановленому порядку, а також звернуся до правоохоронних органів для надання ними оцінки діям (бездіяльності) членів тендерного комітету та притягнення їх до відповідальності через порушення вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати:
довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) за наведеною формою;
У своїй довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник зазначив лише орендоване складське приміщення, що аж ніяк не достатньо для повного виконання умов тендерної документації для поставки товару, а також монтаж на об’єкті Замовника.
Також, звертаємо Вашу увагу, що додатково наданий договір на оренду офісних і складський приміщень між Учасником закупівлі та Орендарем - власником комплексу Басиги Юрія Юрійовича дійсний до 1 липня 2013 року та наданий без Акту передачі Об’єкту оренди Орендареві, що ФІКСУЄ ФАКТ такої передачі майна у користування!!!
Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації наявність в учасників закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується ними шляхом надання довідки про наявність працівників. Згідно з наданою довідкою Учасником для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі та у встановлені строки він планує залучати лише 2 (двох) працівників (Власник – Сідоран М.М. та Вантажник – Новіцький П.Д.). Відповідно до пункту 6 Додатку 4 тендерної документації термін виконання поставки та монтажу товару на об’єкті замовника до 31.08.2020 року включно. На підставі викладеного, очевидним є той факт, що наявних в Учасника працівників недостатньо для виконання усього обсягу робіт по даній закупівлі у встановлені Замовником строки!
Відповідно до пункту 3 Додатка 2 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагає:
3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (в довільній формі) в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).
3.2. Обов’язково до зазначеної довідки надаються копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.
Фізична особа-підприємець СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ такої інформації не надав, взамін надав довідку, що інформація про наявність виконання аналогічного договору за предметом закупівлі ВІДСУТНЯ, чим грубо порушив вимоги Замовника.
Також, відповідно пункту 1 Додатку 4, Учасник має надати Гарантійний лист, що гарантійний строк на товар, який буде поставлено, повинен складати не менше 36 місяців з моменту передачі товару від Учасника, що підтверджується видатковою накладною та/або актом приймання-передачі товару. Такий лист у Комерційній пропозиції Учасника є відсутній, що також грубо порушує вимоги Замовника.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Примітки Додатку 2, у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів.
Відповідно до підпункту 4.1, 4.2, пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати:
4.1. Сканований документ(и), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції. Повноваження щодо підпису документів цінової пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів
4.2. Сканований документ(и), що підтверджує(ють) повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (протокол (витяг з протоколу)) зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління; або наказ; або довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше).
Лист-роз’яснення щодо ненадання таких документів є відсутній у Комерційній пропозиції учасника, що грубо порушує вимоги Замовника.
На підставі викладеного вимагаю негайно відхилити пропозицію Учасника закупівлі ФОП "СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 3053800816, оскільки даний учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання моєї вимоги у найкоротші строки буду обов’язково оскаржувати такі дії Замовника у встановленому порядку, а також звернуся до правоохоронних органів для надання ними оцінки діям (бездіяльності) членів тендерного комітету та притягнення їх до відповідальності через порушення вимог чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 16:36
Закупівля Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Двері ДК 021:2015 44221200-7).
Учасник ФОП «Сідоран М.М.» надав згідно пункту 4.1 та 4.2 Додатку 2 Довідку про підпис, Свідоцтво про реєстрацію та Свідоцтво платника податку. Щодо гарантійного листа, то ФОП «Сідоран М.М.» надав Гарантійний лист від ТОВ «Євро Віндоус» про можливість виготовлення та вчасної поставки продукції та Гарантійний лист про погодження з істотними умовами договору, де пропистані позиції на рахунок гарантійного строку товару та погодився з умовами Додатку 4.
Згідно з ч. 4 ст. 284 ГК України строк договору оренди визначається за погодженням сторін. У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну умов договору оренди протягом одного місяця після закінчення строку дії договору він вважається продовженим на такий самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором. Це стосовно договору оренди офісних і складських приміщень між Учасником закупівлі та Орендарем.
Учасник ФОП «Сідоран М.М.» надав всі документи які вимагав Замовник до закупівлі Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Двері ДК 021:2015 44221200-7). Замовник хоче зазначити, що ФОП Кушнір В.П., який подав вимогу також приймав участь у закупівлі Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Двері ДК 021:2015 44221200-7) та крім аналогічного договору не подав більше жодного документу.
Учасник ФОП «Сідоран М.М.» надав згідно пункту 4.1 та 4.2 Додатку 2 Довідку про підпис, Свідоцтво про реєстрацію та Свідоцтво платника податку. Щодо гарантійного листа, то ФОП «Сідоран М.М.» надав Гарантійний лист від ТОВ «Євро Віндоус» про можливість виготовлення та вчасної поставки продукції та Гарантійний лист про погодження з істотними умовами договору, де пропистані позиції на рахунок гарантійного строку товару та погодився з умовами Додатку 4.
Згідно з ч. 4 ст. 284 ГК України строк договору оренди визначається за погодженням сторін. У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну умов договору оренди протягом одного місяця після закінчення строку дії договору він вважається продовженим на такий самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором. Це стосовно договору оренди офісних і складських приміщень між Учасником закупівлі та Орендарем.
Учасник ФОП «Сідоран М.М.» надав всі документи які вимагав Замовник до закупівлі Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Двері ДК 021:2015 44221200-7). Замовник хоче зазначити, що ФОП Кушнір В.П., який подав вимогу також приймав участь у закупівлі Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Двері ДК 021:2015 44221200-7) та крім аналогічного договору не подав більше жодного документу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ГАЛИЧИНИ" |
134 471,00
UAH з ПДВ
|
134 471,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" |
165 600,00
UAH з ПДВ
|
165 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" |
176 300,00
UAH з ПДВ
|
176 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ |
188 000,04
UAH з ПДВ
|
188 000,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" |
195 696,05
UAH з ПДВ
|
193 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ГАЛИЧИНИ" #43669370 |
Відхилено |
134 471,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 11:01
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" #39484237 |
Відхилено |
165 600,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 12:44
|
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" #2846707377 |
Відхилено |
176 300,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 14:44
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ #2926718291 |
Відхилено |
188 000,04
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 16:09
|
ФОП "СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" #3053800816 |
Переможець |
193 690,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 18:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2020 16:43
|
ДУ 1 (1).pdf | зміни до договору |
16 вересня 2020 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2020 16:38
|
08-21-261.pdf | укладений |
21 серпня 2020 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положенням укладеного між сторонами Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до договору пункт 10 «Строк дії договору»: Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання представниками Сторін, скріплення печатками та діє до 31.10.2020 року, а в частині оплати – до повного виконання зобов’язань. Додаткова угода (додається). |
Номер договору про закупівлю: | 08-21-261 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |