Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби ( Двері ДК 021:2015 44221200-7)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-08-03-004053-c d1b8442ddef34f6a940bc444d502a790
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Меліка Надія Юріївна

03131(2-33-28) mukachevo22.voz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01992831
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
Контактна особа: Меліка Надія Юріївна
03131(2-33-28)
mukachevo22.voz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 14:06
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби ( Двері ДК 021:2015 44221200-7)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт.
Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби ( Двері ДК 021:2015 44221200-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Пирогова Миколи 8-13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 14:47
Додаток 4.rtf
03 серпня 2020 14:47
проект договору.doc
03 серпня 2020 14:47
Додаток 4.1.xlsx
03 серпня 2020 14:47
Док.до закупівлі.docx
03 серпня 2020 14:47
Оголошення про закупівлю.odt

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-004053-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", Код ЄДРПОУ:39484237
Дата подання: 12 серпня 2020 13:15
оскарження
Нами додано детальний опис про товар в документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 15:29
В Додатку 2 Перелік документів, які повинен надати учасник у складі цінової пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника
пункт 4.5. Детальний опис основних характеристик товару та обов’язкове дотримання загальних вимог - Додаток 4 та 4.1 (Технічні вимоги (специфікація)) в сканованому вигляді.
Учасник ТзОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» відхилилися від дотримання загальних вимог Додатку 4.1.
Номер вимоги: UA-2020-08-03-004053-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2926718291
Дата подання: 13 серпня 2020 13:15
Вимога
За результатами аукціону по оголошеній КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) закупівлі №6675890 «Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби ( Двері ДК 021:2015 44221200-7), номер у системі Prozorro UA-2020-08-03-004053-c, ID у Prozorro d1b8442ddef34f6a940bc444d502a790 (далі – закупівля) учасником, що подав найвищу ціну є ФОП "СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 3053800816 (далі – Учасник). Після всебічного, ґрунтованого та об’єктивного аналізу пропозиції Учасника встановлено, що вона містить грубі порушення вимог Замовника та підлягає відхиленню (дискваліфікації) виходячи з наступного.
Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати:
довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності) за наведеною формою;
У своїй довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник зазначив лише орендоване складське приміщення, що аж ніяк не достатньо для повного виконання умов тендерної документації для поставки товару, а також монтаж на об’єкті Замовника.
Також, звертаємо Вашу увагу, що додатково наданий договір на оренду офісних і складський приміщень між Учасником закупівлі та Орендарем - власником комплексу Басиги Юрія Юрійовича дійсний до 1 липня 2013 року та наданий без Акту передачі Об’єкту оренди Орендареві, що ФІКСУЄ ФАКТ такої передачі майна у користування!!!
Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатка 2 до тендерної документації наявність в учасників закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується ними шляхом надання довідки про наявність працівників. Згідно з наданою довідкою Учасником для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі та у встановлені строки він планує залучати лише 2 (двох) працівників (Власник – Сідоран М.М. та Вантажник – Новіцький П.Д.). Відповідно до пункту 6 Додатку 4 тендерної документації термін виконання поставки та монтажу товару на об’єкті замовника до 31.08.2020 року включно. На підставі викладеного, очевидним є той факт, що наявних в Учасника працівників недостатньо для виконання усього обсягу робіт по даній закупівлі у встановлені Замовником строки!
Відповідно до пункту 3 Додатка 2 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагає:
3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (в довільній формі) в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).
3.2. Обов’язково до зазначеної довідки надаються копія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо поставки того ж товару, який є предметом закупівлі або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.
Фізична особа-підприємець СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ такої інформації не надав, взамін надав довідку, що інформація про наявність виконання аналогічного договору за предметом закупівлі ВІДСУТНЯ, чим грубо порушив вимоги Замовника.
Також, відповідно пункту 1 Додатку 4, Учасник має надати Гарантійний лист, що гарантійний строк на товар, який буде поставлено, повинен складати не менше 36 місяців з моменту передачі товару від Учасника, що підтверджується видатковою накладною та/або актом приймання-передачі товару. Такий лист у Комерційній пропозиції Учасника є відсутній, що також грубо порушує вимоги Замовника.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Примітки Додатку 2, у разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів.
Відповідно до підпункту 4.1, 4.2, пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати:
4.1. Сканований документ(и), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції. Повноваження щодо підпису документів цінової пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів
4.2. Сканований документ(и), що підтверджує(ють) повноваження особи на підписання договору за результатами торгів (протокол (витяг з протоколу)) зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління; або наказ; або довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше).
Лист-роз’яснення щодо ненадання таких документів є відсутній у Комерційній пропозиції учасника, що грубо порушує вимоги Замовника.
На підставі викладеного вимагаю негайно відхилити пропозицію Учасника закупівлі ФОП "СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 3053800816, оскільки даний учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі невиконання моєї вимоги у найкоротші строки буду обов’язково оскаржувати такі дії Замовника у встановленому порядку, а також звернуся до правоохоронних органів для надання ними оцінки діям (бездіяльності) членів тендерного комітету та притягнення їх до відповідальності через порушення вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 16:36
Закупівля Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Двері ДК 021:2015 44221200-7).
Учасник ФОП «Сідоран М.М.» надав згідно пункту 4.1 та 4.2 Додатку 2 Довідку про підпис, Свідоцтво про реєстрацію та Свідоцтво платника податку. Щодо гарантійного листа, то ФОП «Сідоран М.М.» надав Гарантійний лист від ТОВ «Євро Віндоус» про можливість виготовлення та вчасної поставки продукції та Гарантійний лист про погодження з істотними умовами договору, де пропистані позиції на рахунок гарантійного строку товару та погодився з умовами Додатку 4.
Згідно з ч. 4 ст. 284 ГК України строк договору оренди визначається за погодженням сторін. У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну умов договору оренди протягом одного місяця після закінчення строку дії договору він вважається продовженим на такий самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором. Це стосовно договору оренди офісних і складських приміщень між Учасником закупівлі та Орендарем.
Учасник ФОП «Сідоран М.М.» надав всі документи які вимагав Замовник до закупівлі Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Двері ДК 021:2015 44221200-7). Замовник хоче зазначити, що ФОП Кушнір В.П., який подав вимогу також приймав участь у закупівлі Дверні конструкції в асортименті код за ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Двері ДК 021:2015 44221200-7) та крім аналогічного договору не подав більше жодного документу.

Документи подані скаржником

12 серпня 2020 13:15
Детальний опис товару.pdf

Документи

12 серпня 2020 15:29
рішен.pdf

Документи подані скаржником

13 серпня 2020 13:15
ВИМОГА.docx.pdf

Документи

14 серпня 2020 16:36
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ГАЛИЧИНИ" 134 471,00
UAH з ПДВ
134 471,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" 165 600,00
UAH з ПДВ
165 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 176 300,00
UAH з ПДВ
176 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ 188 000,04
UAH з ПДВ
188 000,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" 195 696,05
UAH з ПДВ
193 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 14:05
Електронний підпис
10 серпня 2020 14:02
Проект_договору.pdf
10 серпня 2020 14:02
Цiнова_пропозицiя.pdf
10 серпня 2020 14:02
Технiнчi_вимоги.pdf
10 серпня 2020 14:02
Статут.pdf
10 серпня 2020 14:02
Рiшення_№1_до_Статуту.pdf
10 серпня 2020 14:02
Паспорт_директора.pdf
10 серпня 2020 14:02
Лист_вiдгук.pdf
10 серпня 2020 14:02
Код.pdf
10 серпня 2020 14:02
Довiдка_про_працiвникiв.pdf
10 серпня 2020 14:02
Довiдка_по_ст_17.pdf
10 серпня 2020 14:02
Детальний опис товару.pdf
10 серпня 2020 14:02
Витяг_ПДВ.pdf
10 серпня 2020 14:02
Витяг_з_EДР_вiд_30.04.2020.pdf
10 серпня 2020 14:02
Виписка_з_EДР.pdf
10 серпня 2020 14:02
Вiдомостi_з_EДРПОУ.pdf

Публічні документи

10 серпня 2020 14:54
Цінова пропозиція.pdf
10 серпня 2020 14:54
проект договору.pdf
10 серпня 2020 14:54
дод тех вимоги1.pdf
10 серпня 2020 14:54
Дод тех вимоги.pdf
10 серпня 2020 14:54
дов щодо подписи.pdf
10 серпня 2020 14:54
гарант лист.pdf
10 серпня 2020 14:54
Подяка НАШ ДІМ 69.pdf
10 серпня 2020 14:54
Довідка досвід.pdf
10 серпня 2020 14:54
дов аналог договори2020.pdf
10 серпня 2020 14:54
Аналогічні договори.pdf
10 серпня 2020 14:54
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

Публічні документи

10 серпня 2020 13:52
Ціннова пропозиція.pdf
10 серпня 2020 13:52
Сертифікат.jpeg
10 серпня 2020 13:52
Реквізити Сідоран М.М..pdf
10 серпня 2020 13:52
Лист про ліцензію.pdf
10 серпня 2020 13:52
Лист Гарантія .pdf
10 серпня 2020 13:52
додаток 4.1.pdf
10 серпня 2020 13:52
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ГАЛИЧИНИ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"

ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ

ФОП "СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ГАЛИЧИНИ"
#43669370
Відхилено 134 471,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 11:01
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
#39484237
Відхилено 165 600,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 12:44
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2846707377
Відхилено 176 300,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:44
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУШНІР ВАСИЛЬ ПЕТРОВИЧ
#2926718291
Відхилено 188 000,04
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:09
ФОП "СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
#3053800816
Переможець 193 690,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:42

Документи

12 серпня 2020 11:00
Електронний підпис
12 серпня 2020 11:00
Протокол.pdf

Документи

12 серпня 2020 12:44
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:44
Протокол.pdf

Документи

12 серпня 2020 14:44
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:44
Протокол.pdf

Документи

12 серпня 2020 16:09
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:09
Протокол.pdf

Документи

12 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:42
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СІДОРАН МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
#3053800816
193 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:42
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 18:24
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 16:43
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
16 вересня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 16:38
08-21-261.pdf укладений
21 серпня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положенням укладеного між сторонами Договору Сторони дійшли згоди внести зміни до договору пункт 10 «Строк дії договору»: Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання представниками Сторін, скріплення печатками та діє до 31.10.2020 року, а в частині оплати – до повного виконання зобов’язань. Додаткова угода (додається).
Номер договору про закупівлю: 08-21-261
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 15 вересня 2020
Сума оплати за договором: 193 690,00
UAH