Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92 (талонами)
Очікувана вартість
174 850,00 UAH
UA-2020-08-03-003978-a 7763b93d94ac43a99f81d00cb72bf7ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокін Олександр Анатолійович

+380433242722 vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Жмеринський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Жмеринської районної ради
Код ЄДРПОУ: 37261811
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., Жмеринка, вул. Добролюбова, 2
Контактна особа: Сорокін Олександр Анатолійович
+380433242722
vin_zhmerinka_cpmsd@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 13:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:15
Очікувана вартість: 174 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9200 літр
Бензин А-92 (талонами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Добролюбова, 2, м.Жмеринка, Вінницька область, 23100, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бензин А-92 (талонами) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дмскримінаційні вимоги Замовника
Дата подання: 06 серпня 2020 12:01
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:37
Доброго дня! Шановний Замовнику, встановлюючи вимогу в п.7 додатку №4 до тендерної документації щодо надання документів, що підтверджують відносини учасника із виробником товару, Ви автоматично звужуєте коло потенційних учасників закупівлі, виключаючи із неї тих учасників, які здійснюють закупівлю товару не у виробника, а у інших учасників ринку (трейдерів, дистриб'юторів, імпортерів, офіційних представників тощо). Таким чином, подібну вимогу можна розглядати як дискримінаційну по відношенню до більшої частини учасників. При цьому, відповідно до п.4 ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі повинні здійснюватися за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. А в ч. 4 ст. 22 даного Закону вказано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.Враховуючи наведене, просимо внести Зміни до тендерної документації стосовно зазначених дискримінаційних умов та дозволити іншим суб'єктам господарювання ринку нафтопродуктів (не пов'язаних з виробниками) прийняти участь у закупівлі. Заздалегідь вдячні за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Шановний учаснику! Вдячні за Ваше звернення. Під час здійснення закупівельної діяльності ми суворо дотримуємося ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Роз’яснюємо, що у п.7 Додатку № 4 тендерної документації йдеться про документально підтверджену інформацію щодо стосунків Учасника з виробником нафтопродукції, що є предметом закупівлі, будь це трейдер, дистриб'ютор, імпортер, офіційний представник тощо. Отже, на наше переконання, зазначені умови не є дискримінаційними. Пропозиції перелічених Вами учасників торгів будуть розглядатися нарівні з іншими категоріями учасників у порядку, визначеному Законом.
Мережа АЗС
Дата подання: 06 серпня 2020 13:57
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:37
Чи може прийняти участь у даній закупівлі учасник, що зможе забезпечити Замовника бензином А-92 по одній АЗС у м.Жмеринка? У Додатку 5 ТД Ви вимагаєте мережу АЗС у м.Жмеринка, враховуючи всі наявні та діючі АЗС у м.Жмеринка, лише 1 учасник зможе виконати дану дискримінаційну вимогу. Просимо надати роз'яснення з цього приводу.
Відповідь: 2. Шановний учаснику! Вдячні за Ваше звернення. Роз’яснюємо, що у даній закупівлі може прийняти участь будь-який учасник, що зможе забезпечити Замовника бензином А-92 на АЗС у м.Жмеринка.
З метою недопущення дискримінації учасників вимогу щодо наявності мережі АЗС у м.Жмеринка, що міститься у п.4.3 тендерної документації та додатку № 1 до проекту Договору (Додаток № 5 до ТД), у цій частині її буде змінено у встановленому Законом порядку.
Запитання щодо договору із лабораторією
Дата подання: 09 серпня 2020 01:28
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:38
Згідно додатку 4 до тендерної документації Замовником висунута вимога : «13. Наявність оригіналу або копії договору з акредитованою лабораторією, яка здійснює лабораторні випробування пального на відповідність вимогам нормативної документації. Копія оригіналу атестата акредитації цієї лабораторії (без додатків). 14. Наявність оригіналу або копії договору з мобільною лабораторією контролю якості пального на АЗС.» За твердженням Скаржника вимоги ТД передбачають укладання окремого договору на надання послуг із організації приймання та контролювання якості нафтопродуктів між постачальником та установою, визначеною наказом МЕРТУ від 24.09.2012 №1042. Вважаємо, що вказана вимога порушує права Учасників як потенційних переможців, оскільки чинним законодавством не передбачений прямий обов’язок щодо заключення договорів власників, орендарів АЗС із мобільними лабораторіями. Перед надходженням на АЗС всі партії нафтопродуктів проходять лабораторні випробування у стаціонарних акредитованих лабораторіях на відповідність вимогам ДСТУ та інших нормативних документів. Запитання: навіщо нам заключати договір із мобільною лабораторією, щоб потім повторно проводити випробовування нафтопродуктів, які вже його пройшли та отримані відповідні паспорти якості, що підтверджують відповідність палива всім нормам. Надайте пояснення навіщо АЗС потрібно заключати два договори, один із стаціонарною лабораторією, а інший із мобільною? Шановний Замовнику, Учасник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження нафтопродуктів щодо технічних та якісних показників. Вами не обґрунтувано необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги щодо мобільних лабораторій, тому внесіть будь-ласка зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 3. Шановний учаснику! Вдячні за Ваше звернення. Вимоги щодо надання документів, що свідчать про здійснення контролю за якістю нафтопродуктів, є загально прийнятими. При цьому вимоги Замовника, що викладені у ТД, якщо вони не порушують принципів здійснення закупівель, є пріоритетними.
Принципи і порядок організації контролю за якісними показниками предмету закупівлі визначені, зокрема, Інструкцією з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженою наказом Мінпаливенерго України та Держспоживстандарту України 04.06.2007 № 271/121, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04.07.2007р. за № 762/14029.
Ваші пропозиції буде взято до уваги. ТД у цій частині буде змінено у встановленому Законом порядку.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АДІС" 174 340,00
UAH з ПДВ
173 465,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 174 800,00
UAH з ПДВ
173 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 11:28
Електронний підпис
02 вересня 2020 11:25
документи переможця.pdf
02 вересня 2020 11:25
Довідка МВС 01.09.20.pdf
02 вересня 2020 11:25
public_doc.pdf
21 серпня 2020 11:48
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:47
Витяг ПДВ.pdf
21 серпня 2020 11:47
Статут.PDF
21 серпня 2020 11:47
сертиф відповідності.pdf
21 серпня 2020 11:47
Рішення №2.PDF
21 серпня 2020 11:47
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 11:47
наявні працівники.pdf
21 серпня 2020 11:47
Ліцензія АЗС .pdf
21 серпня 2020 11:47
лист-гарантія(дод2).pdf
21 серпня 2020 11:47
довідка ст.17 (дод3).pdf
21 серпня 2020 11:47
Довідка довкілля.pdf
21 серпня 2020 11:47
відстань ло замовника.pdf
21 серпня 2020 11:47
АЗС учасника.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 12:45
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:44
ЦП.pdf
18 серпня 2020 12:44
ТВ.pdf
18 серпня 2020 12:44
проект договору.pdf
18 серпня 2020 12:44
фінансова звітність.zip
18 серпня 2020 12:44
Витяг_20200814.pdf
18 серпня 2020 12:44
Справка_МВД_Заєць_20200727.pdf
18 серпня 2020 12:44
Витяг_20190723.rtf
18 серпня 2020 12:44
Установчі документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АДІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АДІС"
#31576283
Переможець 173 465,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АДІС"
#31576283
173 465,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:32
Платіжні доручення укладений
16 грудня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 08:17
Додаткова угода _2 до Договору _212 від 09.09.2020.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 13:29
Додаткова угода _1 до Договору _212 від 09.09.2020.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 11:50
Протокол УО 75 зміни до договору про закупівлю бензину А-92.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 10:43
Договір укладений
10 вересня 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначена зміна ціни за одиницю товару (1л бензину А-92) обумовлено коливанням ціни бензину А-92 на ринку (висновок за результатами цінового моніторингу Кіровоградської регіональної ТПП України № В-625 від 08.12.2020р. та Довідка Головного управління статистики у Вінницькій обл. №05-32/432-2- від 02.12.2020р.).
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із коригуванням потреб підприємства і зменшенням обсягів закупівлі зменшити загальну вартість Договору на 13 (тринадцять) грн.69 коп.
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з коригуванням потреби підприємства та зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 212
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з коригуванням потреби підприємства та зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 212
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 173 451,31
UAH (в тому числі ПДВ 28 908,55 UAH)