Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
[ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)]
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-08-03-003813-c ● 0a5287a122e24fceb8a06081fc67bf26
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 25680355 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 3 |
Контактна особа: |
Острянко Ганна Петрівна 380444972011 medgorodok.kmkl6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2020 15:46 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
[ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 14:26 |
Дефектний акт.pdf | |
03 серпня 2020 14:25 |
Оголошення [ДСТУ Б.Д.1.1-12013 (за кодом ЄЗС ДК 0212015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)].docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-003813-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БУД-СТАРТ", Код ЄДРПОУ:37936039
Дата подання: 17 серпня 2020 13:11
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Шановний замовнику!
Ваше рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника Дочірнє підприємство "БУД-ППК ЄВРО" є прямим доказом порушення статті 5 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пропозиція переможця не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та у відповідності до п.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена. Учасником ДП "БУД-ППК ЄВРО" повністю проігноровані вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не надані документи згідно вимог Оголошення чи пояснення щодо відсутності необхідних документів.
Враховуючи швидкість прийняття позитивного рішення щодо учасника ДП "БУД-ППК ЄВРО", та факт ігнорування наявних порушень у поданій учасником ДП "БУД-ППК ЄВРО" пропозиції та її не відповідність вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, ми маємо всі підстави стверджувати про упередженість та необ’єктивність Замовника при розгляді пропозиції та прийнятті рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ДП "БУД-ППК ЄВРО".
Вважаємо, що своїми діями Ви, як Замовник, порушуєте принципи здійснення закупівель, передбачені законодавством, та порушуєте наше право на неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
З огляду на вищенаведене, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ДП "БУД-ППК ЄВРО".
2. Провести повторний НЕУПЕРЕДЖЕНИЙ ТА ОБ`ЄКТИВНИЙ розгляд поданих учасниками пропозицій на їх відповідність вимогам Оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Ваше рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника Дочірнє підприємство "БУД-ППК ЄВРО" є прямим доказом порушення статті 5 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пропозиція переможця не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та у відповідності до п.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має бути відхилена. Учасником ДП "БУД-ППК ЄВРО" повністю проігноровані вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не надані документи згідно вимог Оголошення чи пояснення щодо відсутності необхідних документів.
Враховуючи швидкість прийняття позитивного рішення щодо учасника ДП "БУД-ППК ЄВРО", та факт ігнорування наявних порушень у поданій учасником ДП "БУД-ППК ЄВРО" пропозиції та її не відповідність вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, ми маємо всі підстави стверджувати про упередженість та необ’єктивність Замовника при розгляді пропозиції та прийнятті рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ДП "БУД-ППК ЄВРО".
Вважаємо, що своїми діями Ви, як Замовник, порушуєте принципи здійснення закупівель, передбачені законодавством, та порушуєте наше право на неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
З огляду на вищенаведене, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Учасника ДП "БУД-ППК ЄВРО".
2. Провести повторний НЕУПЕРЕДЖЕНИЙ ТА ОБ`ЄКТИВНИЙ розгляд поданих учасниками пропозицій на їх відповідність вимогам Оголошення про проведення закупівлі.
Скасована
Дата: 17 серпня 2020 15:55
Причина: cancelled
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "БУД-ППК ЄВРО" #31813758 |
Очікує рішення |
515 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:55
|
Дочірнє підприємство "БУД-ППК ЄВРО" #31813758 |
Рішення скасоване |
515 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2020 15:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 серпня 2020 12:22 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відміна процедури згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №4 від 19 серпня 2020 року (скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг). |
Документи:
19 серпня 2020 12:22
|
Електронний підпис |
19 серпня 2020 12:21
|
Протокол 4.pdf |