Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно–кошторисної документації на встановлення пристроїв блискавкозахисту від прямого ураження та від вторинних прояв блискавки будівель та приміщень Сватівської районної школи мистецтв ім. В. Зінкевича)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-08-03-003657-a ● 70f0a69c48cf48dd962ff9526e5c6113
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, молоді та спорту Сватівської районної державної адміністрації Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 02227222 |
Місцезнаходження: | 92600, Україна , Луганська обл., Сватівський район, місто Сватове, майдан Злагоди, будинок 25 |
Контактна особа: |
Наталья Тарельник +0647132867 kultrdasvt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
1. Найменування замовника: Відділ культури, молоді та спорту Сватівської районної державної адміністрації Луганської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02227222.
4. Місцезнаходження замовника: 92600, Луганська область, м. Сватове, майдан Злагоди, будинок 25.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Огданська Світлана Миколаївна, секретар тендерного комітету відділ культури, молоді та спорту Сватівської районної державної адміністрації Луганської області, 92600, Луганська область, м. Сватове, майдан Злагоди, будинок 25, телефон +380647132867, e-mail: kultrdasvt@ukr.net .
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Виготовлення проектно–кошторисної документації на встановлення пристроїв блискавкозахисту від прямого ураження та від вторинних прояв блискавки будівель та приміщень Сватівської районної школи мистецтв ім. В. Зінкевича.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування».
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДК 021:2015: код 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно–кошторисної документації на встановлення пристроїв блискавкозахисту від прямого ураження та від вторинних прояв блискавки будівель та приміщень Сватівської районної школи мистецтв ім. В. Зінкевича) у відповідності до Додатку № 1.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92600, Луганська область, м. Сватове, площа 50-річчя Перемоги, будинок 29.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата за надані послуги здійснюється після підписання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 20 календарних днів у безготівковій формі. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на відповідні цілі на свій реєстраційний рахунок.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 30 000,00 грн.(тридцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «07» серпня 2020 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «12» серпня 2020 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02227222.
4. Місцезнаходження замовника: 92600, Луганська область, м. Сватове, майдан Злагоди, будинок 25.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Огданська Світлана Миколаївна, секретар тендерного комітету відділ культури, молоді та спорту Сватівської районної державної адміністрації Луганської області, 92600, Луганська область, м. Сватове, майдан Злагоди, будинок 25, телефон +380647132867, e-mail: kultrdasvt@ukr.net .
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Виготовлення проектно–кошторисної документації на встановлення пристроїв блискавкозахисту від прямого ураження та від вторинних прояв блискавки будівель та приміщень Сватівської районної школи мистецтв ім. В. Зінкевича.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування».
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДК 021:2015: код 71320000-7 «Послуги з інженерного проектування» (Виготовлення проектно–кошторисної документації на встановлення пристроїв блискавкозахисту від прямого ураження та від вторинних прояв блискавки будівель та приміщень Сватівської районної школи мистецтв ім. В. Зінкевича) у відповідності до Додатку № 1.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92600, Луганська область, м. Сватове, площа 50-річчя Перемоги, будинок 29.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата за надані послуги здійснюється після підписання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 20 календарних днів у безготівковій формі. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на відповідні цілі на свій реєстраційний рахунок.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 30 000,00 грн.(тридцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «07» серпня 2020 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «12» серпня 2020 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно–кошторисної документації на встановлення пристроїв блискавкозахисту від прямого ураження та від вторинних прояв блискавки будівель та приміщень Сватівської районної школи мистецтв ім. В. Зінкевича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92600, Україна, Луганська область, м. Сватове, площа 50-річчя Перемоги, будинок 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за надані послуги здійснюється після підписання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 20 календарних днів у безготівковій формі. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на відповідні цілі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 15:43 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf | |
03 серпня 2020 15:43 |
Додаток-2.docx | |
03 серпня 2020 15:42 |
Додаток_1.doc | |
03 серпня 2020 15:42 |
Додаток_3.doc | |
03 серпня 2020 15:42 |
Додаток_4.doc | |
03 серпня 2020 15:42 |
Додаток_5.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
9 495,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Портненко Павло Анатолійович |
24 500,00
UAH з ПДВ
|
9 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НТЦЕ "УКРСІЛЬЕНЕРГОПРОЕКТ" |
24 300,00
UAH з ПДВ
|
24 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Переможець |
9 495,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 09:08
|
Договор ЛСТС.pdf | укладений |
21 серпня 2020 09:08
|