Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул.Підгорбунського в м.Козятин Вінницької області (перерахунок проектно-кошторисної документації в цінах станом на 20.03.2019 року) за кодом ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
1 878 672,00 UAH
UA-2020-08-03-003349-c e9afa6ba40c9478e942d680d7aa57c7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовкодав Іван Володимирович

+380434220181 jkgkoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово - комунального господарства Козятинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40571817
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, вул. Грушевського 23
Контактна особа: Вовкодав Іван Володимирович
+380434220181
jkgkoz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 11:48
Очікувана вартість: 1 878 672,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 393,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ГБН Г.1-218-182:2011. «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт частини дорожнього покриття по вул.Підгорбунського в м.Козятин Вінницької області (перерахунок проектно-кошторисної документації в цінах станом на 20.03.2019 року) за кодом ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м.Козятин, вул.Підгорбунського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117, за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 7 робочих днів після підписання Сторонами акту прийняття виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 13:31
Тендерна документація 03.08. 2020 (1).docx
03 серпня 2020 13:31
Оголошення від 03.08.20.docx
03 серпня 2020 13:31
Додаток 5.docx
03 серпня 2020 13:31
Додаток 4.docx
03 серпня 2020 13:31
Додаток 3.docx
03 серпня 2020 13:31
Додаток 2 (4).docx
03 серпня 2020 13:31
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо ліцензії
Дата подання: 03 серпня 2020 21:33
Дата відповіді: 05 серпня 2020 08:50
Відповідно до розділу ІІІ частини 6 п 6.3. Клас наслідків (відповідності) - СС-1 – незначні наслідки. Відповідно розділу ІІІ частини 1 п. 10, Учасник процедури закупівчі повинен надати: 10) інформація про ліцензію виконання робіт, вказаних у додатку №2 до тендерної документації учасника та субпідрядника (-ів), чинну не менше ніж до кінця 2020 року з додатками до них та копії діючих дозволів (якщо отримання ліцензій та дозволів для надання таких робіт (послуг) передбачено діючим законодавством), а саме довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності; Шановний Замовнику,просимо надати роз'яснення відповідно ліцензії та дозволів , адже відповідно до ст. 37-1. "Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг" регламентованого постановою Верховної Ради (ВР), 2019, № 44, ст.277 - "Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом." Отже, відповідно до даної постанови, роботи, клас наслідків яких СС1 - не підлягають ліцензуванню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, що не передбачені чинним законодавством України для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними в складі своєї тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації.
Тендерна документація
Дата подання: 04 серпня 2020 11:20
Дата відповіді: 07 серпня 2020 10:39
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Шановний Замовнику,просимо роз'яснити,яким чином впливає дане свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком на якість виконання робіт?? чи обов"язково лабораторія повинна бути сертифікована за стандартами ISO???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005 система керування вимірюванням – це сукупність взаємопов’язаних або взаємодійних елементів, необхідних для забезпечення метрологічного підтверджування та постійного контролю процесів вимірювання. Метрологічне підтверджування – це сукупність операцій, необхідних для гарантування того, що метрологічне обладнання відповідає метрологічним вимогам щодо його використання за призначенням. Метрологічне підтвердження не вважають виконаним доти, доки придатність вимірювального обладнання до використання за призначенням не буде доведено та задокументовано.
З метою дотримання технологій надання лабораторних послуг, якості надання таких послуг та запобіганню виникнення проблем технічного характеру, що пов’язані з подальшою експлуатацією дороги по вул. Підгорбунського, доцільно залучити до надання послуг лабораторію, яка оснащена всім необхідним обладнанням та інструментарієм, а також повним комплектом устаткування і приладів, необхідних для проведення випробувань та досліджень при відпрацюванні якості матеріалів для дорожнього будівництва та придатність яких підтверджена документально.. Лабораторію, що має відповідний персонал, необхідний для проведення досліджень, а також можливість проводити повний комплекс випробувальних робіт.
З огляду на те, що існує необхідність приведення дороги по вул. Підгорбунського до належного експлуатаційного стану та з метою забезпечення безпеки дорожнього руху були встановлені саме такі вимоги у тендерній документації.
Відповідно до тендерної документації, Учасник повинен надати документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД" 1 409 000,33
UAH з ПДВ
1 334 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНДОР" 1 453 209,43
UAH з ПДВ
1 334 747,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 00:15
Електронний підпис
29 серпня 2020 00:13
Довідка МВС.pdf
29 серпня 2020 00:13
довідка п13 ч.1 ст17.pdf
29 серпня 2020 00:13
довідка ч.2 ст17.pdf
29 серпня 2020 00:13
довідка п.12 ст17.pdf
26 серпня 2020 12:20
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:19
ЦПД, диплом майстер.pdf
26 серпня 2020 12:17
ЦПД, диплом майстер.pdf
18 серпня 2020 19:25
Електронний підпис
18 серпня 2020 19:21
статут.pdf
18 серпня 2020 19:21
ЦПД Інженер.pdf
18 серпня 2020 19:21
сертифікат бітум.pdf
18 серпня 2020 19:21
тендерна пропозиція.pdf
18 серпня 2020 19:21
ціни на матеріали.PDF
18 серпня 2020 19:21
сертифікат на камінь.pdf
18 серпня 2020 19:21
розрахунок часу.pdf
18 серпня 2020 19:21
копія Опису.pdf
18 серпня 2020 19:21
лист не санкції.PDF
18 серпня 2020 19:21
лист про авансування.PDF
18 серпня 2020 19:21
згода на відхилення.PDF
18 серпня 2020 19:21
аналог дог №51КБ2. КБ3.PDF
18 серпня 2020 19:21
локальний кошторис.PDF
18 серпня 2020 19:21
договірна ціна.PDF
18 серпня 2020 19:21
довідка ст. 17.PDF
18 серпня 2020 19:21
довідка про досвід.pdf
18 серпня 2020 19:21
довідка про субпідряд.PDF
18 серпня 2020 19:21
довідка про печатку.PDF
18 серпня 2020 19:21
дипломи інженерів.pdf
18 серпня 2020 19:21
довідка про АБЗ.pdf
18 серпня 2020 19:21
атестат виробництва.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:14
15. Довідка про досвід.pdf
17 серпня 2020 11:14
14.3. Копія Наказів.pdf
17 серпня 2020 11:14
14.2. Копія Дипломів.pdf
17 серпня 2020 11:14
10. Лист щодо ЕЦП.pdf
17 серпня 2020 11:14
9. Довідка щодо санкцій.pdf
17 серпня 2020 11:14
3.4. Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД"

ТОВ "ВІНДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД"
#43141199
Переможець 1 334 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 16:19

Вимога про усунення невідповідностей

1. У наданій учасником сканкопії Довідки про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використані при виконанні робіт зазначено, що компресор ARD 18, інв. №10005, 2018 р.в. та молоток відбійний MIL WAUKEE Kango 9005, інв. №1006, 2014 р.в. є власністю ТОВ «ЛЮКС-ТРЕЙД». Відповідно до наданих учасником сканкопій інвентарних карток №5 та №6 від 30.08.2019 року компресор ARD 18, інв. №10005, 2018 р.в. та молоток відбійний MIL WAUKEE Kango 9005, інв. №1006, 2014 р.в перебувають на балансі ТОВ «ЛЮКС-ТРЕЙД». В колонці 14 «Обґрунтування ціни» Підсумкової відомості ресурсів зазначено, що компресор ARD 18, інв. №10005, 2018 р.в. та молоток відбійний MIL WAUKEE Kango 9005, інв. №1006, 2014 р.в використовуються на умовах оренди. 2. У наданій учасником сканкопії Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначено, що Халоян Оганес Гагікович займає посаду майстер/виконроб та має повну вищу освіту за кваліфікацією «інженер». Згідно із наданою учасником сканкопією Диплома спеціаліста, Халоян Оганес Гагікович отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Механізація сільського господарства» та здобув кваліфікацію інженера-механіка. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації, для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути виявлені невідповідності.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС-ТРЕЙД"
#43141199
1 334 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 10:04
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 15:00
Договір Підгорбунського_.pdf укладений
11 вересня 2020 14:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 334 000,00
UAH