Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с.Оліївка по вул.Зоряна,72а (південний схід с.Сонячне) Житомирського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
3 679 000,00 UAH
UA-2020-08-03-003228-a bdd8103eb8d94097aad939598bbef9ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 15:22
Очікувана вартість: 3 679 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 396,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18394 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом в с.Оліївка по вул.Зоряна,72а (південний схід с.Сонячне) Житомирського району Житомирської області – будівництво» (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12402, Україна, Житомирська область, с.Оліївка Житомирського району, вул. вул.Зоряна,72а (південний схід с.Сонячне)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ" 3 616 133,00
UAH з ПДВ
3 616 133,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТА ТЄХ" 3 624 866,19
UAH з ПДВ
3 624 866,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 12:39
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:37
МВС Жеребко.pdf
02 вересня 2020 12:37
Довідка ч. 2 ст. 17 Закону.PDF
02 вересня 2020 12:37
Довідка НАЗК юр особа.zip
02 вересня 2020 12:37
Довідка НАЗК посадова.zip
02 вересня 2020 12:37
Банкрутство.pdf
22 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
18 серпня 2020 20:37
Електронний підпис
18 серпня 2020 20:35
Кошторис.rar
18 серпня 2020 20:35
Кошторис (10).rar
18 серпня 2020 20:35
Кошторис (9).rar
18 серпня 2020 20:35
Кошторис (8).rar
18 серпня 2020 20:35
Кошторис (7).rar
18 серпня 2020 20:35
Кошторис (6).rar
18 серпня 2020 20:35
Кошторис (5).rar
18 серпня 2020 20:35
Кошторис (4).rar
18 серпня 2020 20:35
Кошторис (3).rar
18 серпня 2020 20:35
Кошторис (2).rar
18 серпня 2020 20:35
55. Проект договору.pdf
18 серпня 2020 20:35
54. Гарантія банку.zip
18 серпня 2020 20:35
44. МВС Жеребко.pdf
18 серпня 2020 20:35
43. Ліцензія.pdf
18 серпня 2020 20:35
31. Довідки ст17.pdf
18 серпня 2020 20:35
15.imd
18 серпня 2020 20:35
13. Довідка банкрутство.pdf
18 серпня 2020 20:35
7. Фінансова звітність.pdf
18 серпня 2020 20:35
5. Установчі.rar
18 серпня 2020 20:35
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 14:11
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:59
Реєстр документів.pdf
18 серпня 2020 13:59
07Довідка ст.17 Закону.pdf
18 серпня 2020 13:59
15Баланс_квитанція.pdf
18 серпня 2020 13:59
20Св-во ПДВ.pdf
18 серпня 2020 13:59
24Виписка_ЄДРПОУ_копія.pdf
18 серпня 2020 13:59
25 Статистика.pdf
18 серпня 2020 13:59
09Протокол№1.pdf
18 серпня 2020 13:59
03Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"

ТОВ "ІТА ТЄХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"
#42458956
Рішення скасоване 3 616 133,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 14:51
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"
#42458956
Переможець 3 616 133,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:59
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 14:51

Вимога про усунення невідповідностей

У формі 1 Додатку 6 , Відомість про обладнення відсутні Машино-механізми,які враховані у складі Загально виробничих витрат

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"
#42458956
3 616 133,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 10:13
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 12:27
Додаткова угода №5 від 10.12.2021р..pdf зміни до договору
14 грудня 2021 12:26
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 09:56
Додаткова угода №4 від 26.11.2021 р..pdf зміни до договору
30 листопада 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 15:03
ДУ №3 від 05.08.2021 д. №89-20.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 15:39
Додаткова угода №2 від 03.06.2021.pdf зміни до договору
04 червня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:48
Додаткова угода № 1 до договору № 89-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 17:02
17964_ТОВ_БК_БУДМОНОЛІТ_Гарантія_09_09_2020.pdf укладений
10 вересня 2020 17:01
89-20.pdf укладений
10 вересня 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 31.12.2021, доповнити п. 3.1 Розділу ІІІ Договору "Договірна ціна" абзацом 2, викласти у новій редакції Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт" та Додаток 3 "Протокол погодження договірної ціни" та доповнити Розділ XXIV "Додатки до договору" Додатком 3-20.
Номер договору про закупівлю: 89-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198, відповідно до пунктів 23.1.та 23.7 розділу XXІІІ «Інші умови» Договору будівельного підряду від 10.09. 2020 № 89-20 Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 4.2. розділу ІV Договору «Порядок розрахунків за договором» викласти в новій редакції: «У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договором. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року». 2. Доповнити даний Договір пунктом 4.15 наступного змісту: «Замовник, здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями).» 3. Пункт 15.2 розділу XV «Порядок фінансування робіт (будівництва об’єкта)» викласти в новій редакції: «Фінансування робіт здійснюється відповідно до надходжень бюджетних призначень.» 4. Пункт 15.4 розділу XV «Порядок фінансування робіт (будівництва об’єкта)» викласти в новій редакції: «План фінансування будівництва складається на період будівництва за роками.» 5. Виправити описку в Додатку №3 «Протокол погодження договірної ціни», що є невід’ємною частиною договору, а саме замість: «Додаток № 3» «Протокол погодження договірної ціни на 2020 рік» вважати вірним: «Додаток № 3» «Протокол погодження договірної ціни». 7. Доповнити розділ XXІV Договору «Додатки до договору» додатком № 3-21 «Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік», що додається. 8. У зв’язку зі зміною реквізитів, розділ XXV Договору «Місцезнаходження та реквізити сторін» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 89-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розділ XXV Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 89-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Додаток №1 викласти в новій редакції; Викласти пункт 3.2 Розділу III договору в новій редакції. 3. Абзац 8 та п.3.3 розділу III виключити.
Номер договору про закупівлю: 89-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Додаток №1 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 89-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 616 133,00
UAH (в тому числі ПДВ 602 688,83 UAH)