Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт коридору 1 поверху будівлі літ. А Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. №4 на пл. Миру, 33 у м. Виноградів (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
376 272,00 UAH
UA-2020-08-03-003201-c 8b01670619f2420495bbb0a92a3f9ffd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крічфалуші Юрій Андрійович

+380960897470 jurakrichi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр з обслуговування закладів освіти Виноградівського району" Виноградівської районної ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 43229131
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Крічфалуші Юрій Андрійович
+380960897470
jurakrichi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 376 272,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 881,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт коридору 1 поверху будівлі літ. А Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. №4 на пл. Миру, 33 у м. Виноградів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградівський район, місто Виноградів, площа Миру, №33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дня підписання Замовником «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою КБ-3, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН" 370 274,00
UAH з ПДВ
370 274,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 18:48
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:48
Урдинець паспорт.pdf
07 серпня 2020 18:48
Урдинець код.pdf
07 серпня 2020 18:48
Пропозиція.pdf
07 серпня 2020 18:48
Календарний графік.pdf
07 серпня 2020 18:48
Документ_ЄДР_1006999699.zip
07 серпня 2020 18:48
Довідка про витяги.pdf
07 серпня 2020 18:48
Dovidka_20203483070680002884.pdf.p7s
07 серпня 2020 18:48
Dovidka_20203483070680002884.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН"
#43143751
Переможець 370 274,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 10:06

Документи

11 серпня 2020 10:06
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:04
Протокол УО _8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАЙТ КОНСТРАКШН"
#43143751
370 274,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 10:06
Електронний підпис
11 серпня 2020 10:04
Протокол УО _8.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2021 10:33
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 15:20
ДУ №2 до Договору №411.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:19
ДУ №1 до Договору №411.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 09:39
Договір _411.pdf укладений
13 серпня 2020 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку закінчення робіт з 1 вересня 2020 року на 15 жовтня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку закінчення робіт з 15 жовтня 2020 року до 30 листопада 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 411
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 370 274,00
UAH