Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу вул. Центральна, Лебедівка с. Миньківці Славутського району Хмельницької області
Очікувана вартість
1 717 100,00 UAH
UA-2020-08-03-003164-a 4dbe77b5f8f547db978b669cb2ca7e7a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Наталія Леонідівна

+380384251642 silrada.ulashanivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Улашанівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04405064
Місцезнаходження: 30070, Україна , Хмельницька обл., с Улашанівка, Хмельницька область Славутський район с Улашанівка вулиця Перемоги 4
Контактна особа: Садовська Наталія Леонідівна
+380384251642
silrada.ulashanivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 13:42
Очікувана вартість: 1 717 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 585,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:українська, якщо інше не передбачено умовами документації.) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - розмір: 8000,00 гривень; - вид: електронна банківська гарантія; - умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво зовнішніх мереж питного водопроводу вул. Центральна, Лебедівка с. Миньківці Славутського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2020 році на строк не більше 90 календарних днів. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 50 млн. гривень: 20%
Понад 35 млн. грн. до 50 млн. грн. включно: 15%
Понад 20 млн. грн. до 35 млн. грн. включно: 10%
Понад 10 млн. грн. до 20 млн. грн. включно: 5%
Понад 5 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: 2%
До 5 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 20 працівників: 10%
Від 15 до 20 працівників включно: 6%
Від 10 до 15 працівників включно: 3%
До 10 працівників включно: 0%
03 серпня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:14
4.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
03 серпня 2020 15:14
4.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
03 серпня 2020 15:14
4.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
03 серпня 2020 15:14
4.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
03 серпня 2020 15:14
4.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
03 серпня 2020 15:14
4.1._ТД Миньківці.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ" 1 642 641,79
UAH з ПДВ
1 642 641,79
UAH з ПДВ
1.1571428571 1 419 566.98 Документи
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ" 1 358 877,13
UAH з ПДВ
1 358 877,13
UAH з ПДВ
1.4285714286 951 213.99 Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:37
СТАТУТ.pdf
18 серпня 2020 11:37
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 серпня 2020 11:37
Ліцензія.pdf
18 серпня 2020 11:37
Миньківці документи.PDF
18 серпня 2020 11:37
12.imd

Публічні документи

28 серпня 2020 13:21
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:30
ст 17
17 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:23
пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНТЕХМОНТАЖ"

ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"
#03335563
Переможець 1 358 877,13
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 12:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ ПО ГАЗИФІКАЦІЇ"
#03335563
1 358 877,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:35
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 17:31
Догд.угода _ 1 від 20.05.2021 року (з додатками) до Договору про закупівлю робіт _44-20 від 07.09.2020 року.PDF зміни до договору
20 травня 2021 15:15
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:14
Договір зміни до договору
07 вересня 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затвердженням кошторисних призначень на 2021 рік змінено план фінансування будівництва та календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 44-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 358 877,12
UAH (в тому числі ПДВ 226 479,52 UAH)