Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації і проведення заходів у 2020 році
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-08-03-003070-a 3234e915761143379c8f4ff65571fc29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380567670336
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 15:03
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 15:03
Початок аукціону: 20 серпня 2020 12:58
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Послуги з організації і проведення заходів у 2020 році
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Парк ім. Писаржевського,Парк Зелений Гай, стадіон "Авангард"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 15:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:07
Проект договору.docx
03 серпня 2020 15:07
ТД Заходи.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВЯТКОВИЙ МІКС" 430 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАНОВИЧ ЕДУАРД ВОЛОДИМИРОВИЧ" 495 000,00
UAH з ПДВ
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 17:29
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:28
22.pdf
18 серпня 2020 17:28
21.pdf
18 серпня 2020 17:28
20.pdf
18 серпня 2020 17:28
19.pdf
18 серпня 2020 17:28
18.pdf
18 серпня 2020 17:28
17.pdf
18 серпня 2020 17:28
16.pdf
18 серпня 2020 17:28
15.pdf
18 серпня 2020 17:28
14.pdf
18 серпня 2020 17:28
13.pdf
18 серпня 2020 17:28
12.pdf
18 серпня 2020 17:28
11.pdf
18 серпня 2020 17:28
10.pdf
18 серпня 2020 17:28
9.pdf
18 серпня 2020 17:28
8.pdf
18 серпня 2020 17:28
7.pdf
18 серпня 2020 17:28
6.pdf
18 серпня 2020 17:28
5.pdf
18 серпня 2020 17:28
4.pdf
18 серпня 2020 17:28
3.pdf
18 серпня 2020 17:28
2.pdf
18 серпня 2020 17:28
1.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 18:07
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:56
3 Довідка ст. 17.pdf
27 серпня 2020 17:56
2 Довідка МВС.pdf
27 серпня 2020 17:56
1 Довідка ГНІ.pdf
19 серпня 2020 10:36
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:33
26 Довідка банк .pdf
19 серпня 2020 10:33
24 Договір и акт.pdf
19 серпня 2020 10:33
23 Відгук.pdf
19 серпня 2020 10:33
22 Витяг з ЄДР.pdf
19 серпня 2020 10:33
21 Довідка досвід.pdf
19 серпня 2020 10:33
17 Паспорт код.pdf
19 серпня 2020 10:33
14 Довідка печатка.pdf
19 серпня 2020 10:33
13 Згода Додаток 4.pdf
19 серпня 2020 10:33
12 Довідка ліцензія.pdf
19 серпня 2020 10:33
11 Декларація НОВ.pdf
19 серпня 2020 10:33
10 Довідка ст. 17.pdf
19 серпня 2020 10:33
9 Згода персон данні.pdf
19 серпня 2020 10:33
4 Довідка довкілля.pdf
19 серпня 2020 10:33
2 Довідка відомості.pdf
19 серпня 2020 10:33
1 Довідка працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВЯТКОВИЙ МІКС"

ФОП "БОГДАНОВИЧ ЕДУАРД ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СВЯТКОВИЙ МІКС"
#41455472
Відхилено 430 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 серпня 2020 16:33
ФОП "БОГДАНОВИЧ ЕДУАРД ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2454101618
Переможець 495 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 13:09

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. 1. В тендерній пропозиції не вказано загальну вартість по кожній послузі окремо, 2. відсутні: - документи, що вимагаються у розділі ІІІ, п. 1, п.п.1.1 абз.2 (ст. 16 додаток 1), 3 (інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону), 5 (документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю), 10 (підписаний лист-згоду на обробку персональних даних), 11 (копія ліцензії або документа дозвільного характеру), 12 ( довідка, яка містить відомості про учасника), 13(сканований оригінал довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах) тендерної документації, - документи, що вимагаються у розділі ІІІ, п. 2 тендерної документації (забезпечення тендерної пропозиції), - документи, що вимагаються у розділі ІІІ, п. 5, п.п.4 тендерної документації (щодо фінансової спроможності), п.п.10 тендерної документації (довідка про антикорупційну програму), п.п.12 тендерної документації (довідка про використання дитячої праці та торгівлю людьми), п.п.13 тендерної документації (довідка про відсутність заборгованості із сплати податків та зборів), п.п.5.4 (довідка про відсутність дострокового розірвання договору), - документи, що вимагаються у розділі ІІІ, п.п. 6.1 тендерної документації (довідка в довільній формі, яка містить інформацію про застосування заходів із захисту довкілля), - документи, що вимагаються у розділі ІІІ, п.7 п.п. 7.1 тендерної документації (інформацію про субпідрядника), - документи, що вимагаються у розділі V, п. 3 тендерної документації (гарантійний лист про відсутність підроблення). Відповідно до п. 9 ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення порушення невідповідностей, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі, учаснику необхідно усунути ці порушення шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 години.

Документи

25 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
25 серпня 2020 08:27
ПК318 (2).pdf
20 серпня 2020 13:37

код ЄДРПОУ 41455472 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОГДАНОВИЧ ЕДУАРД ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2454101618
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:09
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 13:10
ДУ2 Богданович.PDF зміни до договору
15 жовтня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 16:25
ДУ №1 ФОП Богданович Е.В. (заходи).pdf зміни до договору
09 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:30
Дог. Богданович.pdf укладений
07 вересня 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено: - підпункт 1.2.2 пункту 1.2. Договору в новій редакції, а саме: «1.2.2. Кількість послуг: 4 послуг.» - пункт 3.1 Договору слова «495 000,00 грн., (Чотириста дев’яносто п’ять тисяч гривень, 00 коп.) без ПДВ.» замінено словами «438 810,50 грн. (чотириста тридцять вісім тисяч вісімсот десять гривень 50 коп.) без ПДВ.» та викладено на нову суму договору Додаток 1 та 2, що є невідємною частиною даної угоди.
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з настанням форс-мажорних обставин, що не залежить від сторін договору викласти в новій редакції до договору Додаток 2 (з додатком).
Номер договору про закупівлю: б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 438 810,50
UAH