Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальний робочий одяг ( власні кошти спеціального фонду) Комплект: сорочка з довгим рукавом,
напівкомбінезон, берет - 30шт; черевики робочі - 60пар;Закриті вентильовані захисні окуляри 602.01.00.00 з прозорою лінзою з полікарбонату з не прямою вентиляцією - 60шт; Комплект: куртка, штани, берет - 30шт)
Очікувана вартість
75 834,00 UAH
UA-2020-08-03-002910-a ● 36ff7432b9534f01971db1e4d46ad179
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 17 |
Код ЄДРПОУ: | 02541444 |
Місцезнаходження: | 49055, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 49а |
Контактна особа: |
Юлія Василівна Руденко +380958518037 tender@vpu17.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 75 834,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 758,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Комплект: сорочка з довгим рукавом, напівкомбінезон, берет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького 49а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
60 пара
Черевики робочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького 49а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
60 штуки
Закриті вентильовані захисні окуляри 602.01.00.00 з прозорою лінзою з полікарбонату з непрямою вентиляцією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького 49а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
30 штуки
Комплект: куртка, штани, берет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Богдана Хмельницького 49а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2020 14:56 |
Додаток 3 Вимоги до кваліфікації учасників та їх спосіб підтвердження (3) (10).doc |
03 серпня 2020 14:56 |
Додаток 1 Технічні, якісні та кількісні вимоги (1).docx |
03 серпня 2020 14:56 |
Додаток № 7_Специфікація до Договору (1) (15).doc |
03 серпня 2020 14:56 |
Додаток №5 Проект Договору поставки товарів неплатниками ПДВ (1) (11).doc |
03 серпня 2020 14:56 |
Додаток №4 Проект Договору поставки товарів платниками ПДВ (1) (12).doc |
03 серпня 2020 14:56 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція (22).doc |
03 серпня 2020 14:56 |
Оголошення про проведення допорогової закупівлі (1) (11).doc |
03 серпня 2020 14:56 |
Додаток 6 АКТ приймання-передачі товару ЗРАЗОК (1) (1) (10).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002910-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛЮР, Код ЄДРПОУ:19097605
Дата подання: 21 серпня 2020 17:02
щодо фальшивих сертифікатів
Наше підприємство подає офіційну скарзу на Замовника. Суть документу в тому, що цей тендер був заздалегідь домовленим з терновським...Тому що на всіх площадках Прозорро прописаний срок передачі зразків впродовж 3-днів. Це пов*язано з тим, ща учасник висилає зразки Новою поштою. У Вас на це був дан лише 1день. Коли йшов період уточнень ми дзвонили десять разів. Але не головний бухгалтер ні представники тендерного комітету трубки не брали. У нас не було згоди приїхати і подивитися зразки. Після тендеру дивним чином всі почали нам телефонувати. І на наш запрос дати 1день, щоб зробити інші зразки не дали. Йдемо далі. Ми взяли офіційний лист від власників ТОВ "Зварювальні технології, де сказано про те, що ця компанія ніколи не випускала закриті окуляри. Тому сертифікат терновського... вважати фальсифікованим. Він ніяк не може предоставити окуляри цієї фірми. І наш представник має право приїхати і перевірити яку саме фірму представить Терновський. Закриті окуляри нажаль зараз на Україні в зв*язку з вірусом обежений доступ. І зварювальні технології його не предоставляли. Якщо Ви не прореагуєте на цей запрос. Ми будемо вимушені цей сертифікат офіційно вивісити на Прозорро як не відповідаючий дійсності. А Вам пред*явити скаргу на корупцію. Тому що у Вас були зразки тканин. І по умогам тендеру ми повинні були з ними ознайомитися. Зразки тканин міг предоставити тільки терновський, що дає змогу нам вважати про домовленіст...
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 15:35
ПОЯСНЕННЯ
в заперечення вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЮР"(надалі – Скаржник) б/н) щодо порушення порядку проведення процедури спрощеної закупівлі за предметом – «ДК 021:2015, код 18130000-9–«Спеціальний робочий одяг» (надалі -Процедура закупівлі) згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-08-03-002910-а (надалі – Процедура закупівлі) Вищим професійним училищем №17 (надалі – Замовник)
Вимога, що подана потенційним учасником закупівлі ТОВ «АЛЮР» (код 19097605) на вимоги зазначені у тендерній документації є безпідставною, неаргументованою, такою що не підтверджується жодними доказами.
По суті вимоги зазначаємо наступне:
1.По першому питанню:
Вимоги, що стосуються тендерної документації та прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. На цьому етапі суб’єкти оскарження мають право оскаржувати неправомірність (з їх точки зору) умов, визначених тендерною документацією, наприклад, строк передачі зразків.
Відповідно Додатку №1 до Тендерної документації на етапі вибору переможця протягом 1 робочого дня Постачальник зобов’язаний надати Замовнику можливість огляду предмету закупівлі для підтвердження якості, відповідності технічних та якісних вимог та підтвердження того, що Товар є новим (таким, що не був використаний), не пошкодженим, рік виготовлення.
В файлі «тех.умови училище 17 лист 2.pdf» ТОВ «АЛЮР» підтвердив готовність надати Замовнику можливість огляду предмету закупівлі на етапі вибору переможця протягом 1-го робочого дня.
В технічній документації Замовник чітко вказав технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, а саме:
• куртка, штани, напівкомбінезон повінні бути пошиті з тканини «Грета» 235 Премиум- щільна костюмна сумішева саржа з підвищеним вмістом бавовни склад – 65% поліестера, 35% - бавовни;
• сорочка і берет повинна бути виготовлена з сорочняної тканини (склад - 35% поліестера, 65% бавовни).
Вами були надані зразки 18.08.2020 р. о 13:45, а саме комплект (сорочка з довгим рукавом, напівкомбінезон, берет) та комплект (куртка, штани, берет), які не відповідали технічним вимогам тендерної документації; на виробах було відсутнє маркування. Маркування, згідно з вимогами наказу Мінекономіки України від 19.04.07 №104 передбачає інформацію про артикул, склад матеріалу, номер моделі, розмір, гатунок, дату випуску. Крім цього тканина не відповідала вимогам технічної документації.
Крім цього під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання).
Вами був розміщений один документ у файлі «висновок костюми комбінезони.pdf» та «серт.костюми-кобінезони тощо.pdf». При цьому висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 31.07.2018 №602-123-20-1/33580 був завірений печаткою та підписом ФОП Терновський М.М. Щодо сертифікату відповідності – зазначений документ Вами наданий не був.
2.По другому питанню:
Документи надані ФОП Терновським М.М. в файлі «сертифікат окуляри (1).pdf» завірені належним чином та надані в повному обсязі.
Відповідно до вимог ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник маєправо звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції
в заперечення вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЮР"(надалі – Скаржник) б/н) щодо порушення порядку проведення процедури спрощеної закупівлі за предметом – «ДК 021:2015, код 18130000-9–«Спеціальний робочий одяг» (надалі -Процедура закупівлі) згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-08-03-002910-а (надалі – Процедура закупівлі) Вищим професійним училищем №17 (надалі – Замовник)
Вимога, що подана потенційним учасником закупівлі ТОВ «АЛЮР» (код 19097605) на вимоги зазначені у тендерній документації є безпідставною, неаргументованою, такою що не підтверджується жодними доказами.
По суті вимоги зазначаємо наступне:
1.По першому питанню:
Вимоги, що стосуються тендерної документації та прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. На цьому етапі суб’єкти оскарження мають право оскаржувати неправомірність (з їх точки зору) умов, визначених тендерною документацією, наприклад, строк передачі зразків.
Відповідно Додатку №1 до Тендерної документації на етапі вибору переможця протягом 1 робочого дня Постачальник зобов’язаний надати Замовнику можливість огляду предмету закупівлі для підтвердження якості, відповідності технічних та якісних вимог та підтвердження того, що Товар є новим (таким, що не був використаний), не пошкодженим, рік виготовлення.
В файлі «тех.умови училище 17 лист 2.pdf» ТОВ «АЛЮР» підтвердив готовність надати Замовнику можливість огляду предмету закупівлі на етапі вибору переможця протягом 1-го робочого дня.
В технічній документації Замовник чітко вказав технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, а саме:
• куртка, штани, напівкомбінезон повінні бути пошиті з тканини «Грета» 235 Премиум- щільна костюмна сумішева саржа з підвищеним вмістом бавовни склад – 65% поліестера, 35% - бавовни;
• сорочка і берет повинна бути виготовлена з сорочняної тканини (склад - 35% поліестера, 65% бавовни).
Вами були надані зразки 18.08.2020 р. о 13:45, а саме комплект (сорочка з довгим рукавом, напівкомбінезон, берет) та комплект (куртка, штани, берет), які не відповідали технічним вимогам тендерної документації; на виробах було відсутнє маркування. Маркування, згідно з вимогами наказу Мінекономіки України від 19.04.07 №104 передбачає інформацію про артикул, склад матеріалу, номер моделі, розмір, гатунок, дату випуску. Крім цього тканина не відповідала вимогам технічної документації.
Крім цього під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання).
Вами був розміщений один документ у файлі «висновок костюми комбінезони.pdf» та «серт.костюми-кобінезони тощо.pdf». При цьому висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 31.07.2018 №602-123-20-1/33580 був завірений печаткою та підписом ФОП Терновський М.М. Щодо сертифікату відповідності – зазначений документ Вами наданий не був.
2.По другому питанню:
Документи надані ФОП Терновським М.М. в файлі «сертифікат окуляри (1).pdf» завірені належним чином та надані в повному обсязі.
Відповідно до вимог ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник маєправо звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002910-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АЛЮР, Код ЄДРПОУ:19097605
Дата подання: 21 серпня 2020 17:13
щодо сертифікатів
http://grik.kiev.ua Це офіційний сайт підприємства, чиї сертифікати були предоставлені. Як бачите окуляри на сайті лише відкриті і закритих окулярів вони ніколи не випускали. Це говорить про те, що окуляри куплені без документів і предоставлені лише підробні. Це практика на тендерах. До яких вдається терновька та ТОВ "Талан пром, де вона співпрацювала. Де був скандал на тендерах, що були предоставлені сертифікати, які не відповідали дійсності.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2020 10:03
ПОЯСНЕННЯ
в заперечення вимоги товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЮР"(надалі – Скаржник) б/н) щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 18130000-9–«Спеціальний робочий одяг» (надалі -Процедура закупівлі) згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-08-03-002910-а (надалі – Процедура закупівлі) Вищим професійним училищем №17 (надалі – Замовник)
Вимога, що подана потенційним учасником закупівлі ТОВ «АЛЮР» (код 19097605) на вимоги зазначені у тендерній документації є безпідставною, неаргументованою, такою що не підтверджується жодними доказами.
По суті вимоги зазначаємо наступне:
1.По першому питанню:
Вимоги, що стосуються тендерної документації та прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. На цьому етапі суб’єкти оскарження мають право оскаржувати неправомірність (з їх точки зору) умов, визначених тендерною документацією, наприклад, строк передачі зразків.
Відповідно Додатку №1 до Тендерної документації на етапі вибору переможця протягом 1 робочого дня Постачальник зобов’язаний надати Замовнику можливість огляду предмету закупівлі для підтвердження якості, відповідності технічних та якісних вимог та підтвердження того, що Товар є новим (таким, що не був використаний), не пошкодженим, рік виготовлення.
В файлі «тех.умови училище 17 лист 2.pdf» ТОВ «АЛЮР» підтвердив готовність надати Замовнику можливість огляду предмету закупівлі на етапі вибору переможця протягом 1-го робочого дня.
В технічній документації Замовник чітко вказав технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі, а саме:
• куртка, штани, напівкомбінезон повінні бути пошиті з тканини «Грета» 235 Премиум- щільна костюмна сумішева саржа з підвищеним вмістом бавовни склад – 65% поліестера, 35% - бавовни;
• сорочка і берет повинна бути виготовлена з сорочняної тканини (склад - 35% поліестера, 65% бавовни).
Вами були надані зразки 18.08.2020 р. о 13:45, а саме комплект (сорочка з довгим рукавом, напівкомбінезон, берет) та комплект (куртка, штани, берет), які не відповідали технічним вимогам тендерної документації; на виробах було відсутнє маркування. Маркування, згідно з вимогами наказу Мінекономіки України від 19.04.07 №104 передбачає інформацію про артикул, склад матеріалу, номер моделі, розмір, гатунок, дату випуску. Крім цього тканина не відповідала вимогам технічної документації.
Крім цього під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Документи пропозиції учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання).
Вами був розміщений один документ у файлі «висновок костюми комбінезони.pdf» та «серт.костюми-кобінезони тощо.pdf». При цьому висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 31.07.2018 №602-123-20-1/33580 був завірений печаткою та підписом ФОП Терновський М.М. Щодо сертифікату відповідності – зазначений документ Вами наданий не був.
2.По другому питанню:
Документи надані ФОП Терновським М.М. в файлі «сертифікат окуляри (1).pdf» завірені належним чином та надані в повному обсязі.
Відповідно до вимог ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЮР #19097605 |
Відхилено |
61 740,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 17:30
|
ТЕРНОВСЬКИЙ МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ #2635608017 |
Переможець |
62 940,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 13:38
|
дод_уг1_дог130_спецодяг.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 11:53
|
дог_130_спец_роб_одяг.pdf | укладений |
27 серпня 2020 18:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення пунктів п.1.4 та 3.1 договору без зміни суми договору та інших умов Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |