Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Посуд та кухонне приладдя для закладів дошкільної освіти Довгинцівського району
Очікувана вартість
110 674,00 UAH
UA-2020-08-03-002894-c feb53415edaa4ec7a50ad21a95eff731
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

096-161-74-13 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
096-161-74-13
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 11:59
Початок аукціону: 20 серпня 2020 11:59
Очікувана вартість: 110 674,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 553,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


(перелік товару вказаний в додатку 3 до ТД та специфікації (додаток 1 до договору)

посуд та кухонне приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2473 штуки
Посуд та кухонне приладдя для закладів дошкільної освіти Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, заклади дошкільної освіти Довгинцівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування. Додаткова інформація про закупівлю: Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 12:05
Проект договору Додаток 7.docx
03 серпня 2020 12:05
ТД-посуд ДНЗ.docx
03 серпня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 12:05
Проект договору Додаток 7.docx
03 серпня 2020 12:05
ТД-посуд ДНЗ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 93 375,00
UAH з ПДВ
93 375,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВАЛЬЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 103 800,00
UAH з ПДВ
103 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 16:03
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ФОП "КОВАЛЬЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТТОРГ"
#43023728
Переможець 93 375,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ"
#43023728
93 375,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:38
дод.уг.№3 до дог.№239 від 07.09.2020-зміна реквізитів-Запоріжкомунсталь.pdf зміни до договору
21 січня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:38
дод.уг. 2до дог. 239 посуд ДНЗ-Смартторг-строки.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 08:56
дод.уг.№1 до дог.№239 від 07.09.2020-посуд ДНЗ-ТОВ Смартторг.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 08:55
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 10:47
дог.№239 від 07.09.2020-посуд ДНЗ-ТОВ Смартторг.pdf укладений
07 вересня 2020 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до розділу 13. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН в частині Замовник
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору до 31.03.2021
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 93 375,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 562,50 UAH)