Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи (Ремонт резервних і аварійних джерел електроживлення КС)
Electrical installation work (Repair of standby power supply at Gas Compression Stations)
Очікувана вартість
2 258 289,85 UAH
UA-2020-08-03-002820-a 49272f0b36af48a79e31b26fbc9d16d1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Володимирович

380342784302 MOROZ-YV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Мороз Юрій Володимирович
380342784302
MOROZ-YV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Moroz Yurii
380342784302
MOROZ-YV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 15:15
Очікувана вартість: 2 258 289,85 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 582,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67700 UAH
Publication date: 03 серпня 2020 14:52
Enquiries until: 04 вересня 2020 12:00
Complaints submission until: до 10 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 вересня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 2 258 290 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 22 583 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-08-001478-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-08-001478-b, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria – the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт резервних і аварійних джерел електроживлення КС (45317000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Repair of standby power supply at Gas Compression Stations (45317000-2)
CPV: 45310000-3
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія На підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 14 серпня 2020 14:37
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:55
В додатку 2 до тендерної документації Замовник передбачив вимогу згідно якої учасник повинен мати Дозвіл та/або Декларацію Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду на право виконання робіт підвищеної небезпеки а саме: Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів устатковання підвищеної небезпеки: Обладнання, призначене для експлуатації (застосування) у вибухонебезпечних зонах. Разом з цим уважно вивчивши технічне завдання на виконання робіт, передбачених закупівлею ми не знайшли жодних робіт, що мають виконуватись у вибухонебезпечних зонах натомість мають місце роботи які мають виконуватись в діючих електроустановках. Тому вимога щодо надання дозволу на виконання робіт у вибухонебезпечних зонах не обґрунтована та звужує кількість можливих учасників закупівлі. Враховуючи викладене вище просимо виключити вимогу щодо надання дозволу на роботу у вибухонебезпечних зонах та замінити його на вимогу надання дозволу на роботу в діючих електроустановках.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Внесення змін до Тендерних документів
Дата подання: 21 серпня 2020 14:18
Дата відповіді: 25 серпня 2020 13:20
Наша компанія планує взяти участь у запланованих торгах та після ознайомлення з тендерною документацією сформувалось ряд запитань та пропозиція внести зміни в Додаток 4 «Проект договору про закупівлю», а саме: - Просимо розглянути внесення змін до Договору у п. 3.4. (Додаток 4): Оплата вартості виконуваних робіт здійснюється за умови 30% передоплати від суми договору протягом 5 банківських днів після підписання сторони договору. Кінцевий розрахунок за виконувані роботи в розмірі 70% здійснюється Замовником протягом 10 днів після отриманих послуг, на підставі актів виконаних робіт/наданих послуг. - Додати до пункту 7.1. Замовник зобов’язаний: - У випадку нездійснення Замовником оплати у строки згідно п.3.4, Замовник сплачує Підряднику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожний день прострочення оплати. Ці вимоги, внесення змін до тендерної документації, пов’язані з тяжкою економічною ситуацією на Україні з причини запровадження карантину (на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу Covid-19»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Також тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 вказаного Закону, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, Замовник самостійно визначає умови договору про закупівлю, виходячи зі своїх потреб, специфіки предмета закупівлі та виробничих програм на 2020 рік. У зв’язку з вищевикладеним, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни в Додаток 4 до тендерної документації.
Внесення змін до тендерних документів
Дата подання: 21 серпня 2020 14:38
Дата відповіді: 25 серпня 2020 13:20
В тендерній документації, вказано що Період постачання робіт: по 31 березня 2021 р., в зв’язку з цим, Просимо подовжити кінцеві терміни виконання робіт до 31.12.2021 р. Так як основні роботи припадають на зимові місяці, тим самим ускладнюють роботи на відкритому повітрі, що може призвести до затримання здачі робіт.
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Також тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 вказаного Закону, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, Замовник самостійно визначає умови договору про закупівлю, виходячи зі своїх потреб, специфіки предмета закупівлі та виробничих програм на 2020 рік. У зв’язку з вищевикладеним, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни в Додаток 4 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-002820-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Мотортєх, Код ЄДРПОУ:37113876
Дата подання: 05 жовтня 2020 13:28
Запит Замовнику
Шановні панове!
Згідно з умовами тендерної документації, а саме Додаток 2 до тендерної документації, умовами якої було:
При подачі тендерної пропозиції Учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП:
- на тендерну пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.
ТОВ «Мотортєх» в складі своєї тендерної документації дотрималось всіх вимог, викладених Замовником та наклало електронний цифровий підпис на кожен підготовлений документ, згідно умов ТД.
Ми не розуміємо, чому ви не змогли відкрити частину документів, так як всі документи були підписанні ЕЦП та викладені, згідно вимог Офіційного майданчику електронної системи державних закупівель України ProZorro.
Згідно вище наведеного, ТОВ «Мотортєх» повідомляє, що готове надати весь перелік підготовлених документів, без накладання ЕЦП, для розгляду тендерним комітетом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2020 18:04
Пунктом 1.1 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по предмету закупівлі «Електромонтажні роботи (Ремонт резервних і аварійних джерел електроживлення КС)», затвердженої на засіданні тендерного комітету протоколом від 31.08.2020 № 20_878_п-зм-1, встановлені вимоги до документів, що надаються учасниками торгів, а саме:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файлу/-ів, перелік яких визначено у додатку 2 до цієї тендерної документації.
Під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”2.

Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота))».
Скаржником 14 вересня 2020 о 11:19-11:20 на сайт Уповноваженого органу «Прозорро» було завантажено наступні електронні архівні файли з назвами: «2 Технічна пропозиція.rar», «3 Електронна гарантія.rar», «4 Дозвіл підвищеної небезпеки.rar», «5. Гарантійний лист.PDF.rar», «6 Досвід виконання.rar», «7 Повноваження щодо підпису_ Статут.rar», «8-18 Відповідність.rar».
Перевірка Замовником даних документів вказує на відповідність вимогам пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тільки одного файлу, а саме: «2 Технічна пропозиція.rar», що містить документи «2.1 Паспорт Шафа.PDF.p7s» та «2.2 Сертифікат.PDF.p7s», з яких вилучено, з використанням електронного онлайн сервісу сайту https://czo.gov.ua/verify, електронні файли pdf-формату «2.1 Паспорт Шафа.PDF» та «2.2 Сертифікат.PDF».
Інші файли містять виключно файли електронних цифрових підписів або кваліфікованих електронних підписів без файлів з даними, до яких вони створені, що підтверджено властивостями даних файлів, а саме їх розміром:
«3 Електронна гарантiя.rar», розмір 3 359 байт;
«4 Дозвiл пiдвищеної небезпеки.rar» - 6 729 байт;
«5. Гарантiйний лист.PDF.rar» - 3 356 байт;
«6 Досвiд виконання.rar» - 10 113 байт;
«7 Повноваження щодо пiдпису_ Статут.rar» - 16 647 байт;
«8-18 Вiдповiднiсть.rar» - 36 800 байт.
(У відмінність до даних файлів, файл «2 Технiчна пропозицiя.rar», що містить вкладені документи pdf-формату з ЕЦП/КЕП «2.1 Паспорт Шафа.PDF.p7s» та «2.2 Сертифікат.PDF.p7s» має значно більший розмір 1 866 532 байт).
Спроби відкрити файли з назвами, зокрема «3 Електронна гарантія.zip.p7s», «7.1 Рішення засновника.pdf.p7s», «7.2 наказ про призначення.pdf.p7s», «7.3 протокол.pdf.p7s», «7.4. Доручення.PDF.p7s», «7.5 Статут.PDF.p7s» з використанням електронного онлайн сервісу сайту https://czo.gov.ua/verify завершуються повідомленням сервісу про помилку, а саме: «Перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням .p7s виконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис. Ім`я такого файлу зазвичай ідентичне з іменем файлу з розширенням .p7s. Оберіть цей файл та додайте його до файлу з кваліфікованим електронним підписом».
У відповідь на вимогу про усунення невідповідностей, опубліковану Замовником 23.09.2020, Скаржником 24 вересня 2020 о 11:33 на сайт Уповноваженого органу «Прозорро» було завантажено наступні електронні архівні файли з назвами: «6. Довiдка про досвiд виконання.PDF.rar», «6.1 Договiр (Ремонт аварiйних i резервних електростанцiй.pdf.rar», «6.2 Вiдгук.pdf.rar», «7.1 Рiшення засновника.pdf.rar», «7.2 наказ про призначення.pdf.rar», «7.3 протокол.pdf.rar», «7.4. Доручення.PDF.rar», «7.5 Статут.PDF.rar», які знову містять виключно файли електронних цифрових підписів або кваліфікованих електронних підписів без файлів з даними, до яких вони створені.
Відповідно, вимога Скаржника не є обгрунтованою.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 жовтня 2020
UA-2020-08-03-002820-a49272f0b36af48a79e31b26fbc9d16d1
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖИ СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Мотортєх Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 19:38

Документи

14 вересня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 жовтня 2020 18:49
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:27
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:25
про відсутність підстав
19 жовтня 2020 12:25
кошторис
16 жовтня 2020 09:16
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:48
Довідка ДПІ
11 вересня 2020 12:01
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:01
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:59
6 оцінка відповідності.rar
11 вересня 2020 11:59
3 технічна пропозиція.rar

Документи

14 вересня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
12 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
12 вересня 2020 13:40
2496-20.zip
12 вересня 2020 13:40
технічна частина_final.pdf
12 вересня 2020 13:40
технічна частина_final.pdf.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: а) на підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції учасником у складі тендерної пропозиції надано файли розміром 9 КБ кожен, які не є доступними для загального перегляду, що, в свою чергу, свідчить про те, що документи відсутні або ж пошкоджені, або ж вимагають спеціалізованого програмного забезпечення, що суперечить частині 2 розділу II Додатку 2 до тендерної документації; б) на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником у складі тендерної пропозиції надано файли розміром 9 КБ кожен, які не є доступними для загального перегляду, що, в свою чергу, свідчить про те, що документи відсутні або ж пошкоджені, або ж вимагають спеціалізованого програмного забезпечення, що суперечить частині 2 розділу II Додатку 2 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) частина 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації; б) частина 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) 3.1. Для юридичних осіб – оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації, до компетенції якого, згідно з статутними документами, відноситься прийняття такого рішення).; 3.2. Для юридичних осіб – оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Установчого/-их документу/-ів (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення) або довідка (у довільній формі) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на веб-порталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch); б) 2.1.1. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору* про виконання договору з монтажу та/або ремонту, та/або технічного обслуговування резервних і аварійних джерел живлення протягом 2018-2020 р.р. *Такий договір повинен містити усі додатки станом на дату укладання договору. При цьому, такий договір може надаватись: - без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця; - без персональних даних (відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних”), які можуть бути належним чином заретушовані. Учасник, за власним бажанням, може надати скан-копії більш ніж одного договору; 2.1.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія відгуку* від підприємства, для якого виконувались роботи/надавались послуги, що підтверджує досвід та добросовісне виконання договору, скан-копію якого надано згідно з п. 2.1.1. У відгуку має бути обов’язково зазначено номер договору і дату його укладання. *У разі надання Учасником скан-копій більш ніж одного договору, належним виконанням пункту 2.1.2. є надання відгуку про виконання хоча б одного із наданих Учасником договорів.

Документи

14 вересня 2020 12:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 вересня 2020 11:38
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:33
7.5 Статут
24 вересня 2020 11:33
7.4 Доручення
24 вересня 2020 11:33
7.3 Протокол
24 вересня 2020 11:33
7.2 Наказ про призначення
24 вересня 2020 11:33
7.1 Рішення засновника
24 вересня 2020 11:33
6.2 Відгук
24 вересня 2020 11:33
6.1 Договір
14 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:20
8-18 Відповідність.rar
14 вересня 2020 11:20
6 Досвід виконання.rar
14 вересня 2020 11:19
5. Гарантійний лист.PDF.rar
14 вересня 2020 11:19
3 Електронна гарантія.rar
14 вересня 2020 11:19
2 Технічна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП"

ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖИ СОЛЮШНС"

ТОВ Мотортєх

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" 2 250 000,00
UAH
2 227 415,00
UAH
Документи
ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖИ СОЛЮШНС" 2 256 000,00
UAH
2 233 417,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 18:49
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:27
Електронний підпис
19 жовтня 2020 12:25
про відсутність підстав
19 жовтня 2020 12:25
кошторис
16 жовтня 2020 09:16
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:48
Довідка ДПІ
11 вересня 2020 12:01
Електронний підпис
11 вересня 2020 12:01
Електронний підпис
11 вересня 2020 11:59
6 оцінка відповідності.rar
11 вересня 2020 11:59
3 технічна пропозиція.rar

Публічні документи

12 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
12 вересня 2020 13:42
Електронний підпис
12 вересня 2020 13:40
2496-20.zip
12 вересня 2020 13:40
технічна частина_final.pdf
12 вересня 2020 13:40
технічна частина_final.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП"

ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖИ СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП"
#39794298
Переможець 2 227 415,00
UAH
15 жовтня 2020 16:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП"
#39794298
2 227 415,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 14:35
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 16:53
додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 10:20
додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
27 січня 2021 10:20
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 15:10
2010000296 30.10.2020..pdf укладений
30 жовтня 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, відповідно до частини першої ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України, ст. 188 Господарського Кодексу України, п. 13.6 Договору
Номер договору про закупівлю: 2010000296
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пп. 3, 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, відповідно до частини першої ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п. 13.6 Договору
Номер договору про закупівлю: 2010000296
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 12 червня 2021
Сума оплати за договором: 2 625 689,05
UAH (в тому числі ПДВ 437 614,84 UAH)