Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи (Ремонт резервних і аварійних джерел електроживлення КС)
Electrical installation work (Repair of standby power supply at Gas Compression Stations)
Electrical installation work (Repair of standby power supply at Gas Compression Stations)
Очікувана вартість
2 258 289,85 UAH
UA-2020-08-03-002820-a ● 49272f0b36af48a79e31b26fbc9d16d1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Мороз Юрій Володимирович 380342784302 MOROZ-YV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Moroz Yurii 380342784302 MOROZ-YV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2020 15:15 |
Очікувана вартість: | 2 258 289,85 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 582,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 67700 UAH |
Publication date: | 03 серпня 2020 14:52 |
Enquiries until: | 04 вересня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 вересня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 2 258 290 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 22 583 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-08-001478-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-08-001478-b, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria – the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
Purchasing financing: own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria – the price is 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт резервних і аварійних джерел електроживлення КС (45317000-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Repair of standby power supply at Gas Compression Stations (45317000-2)
CPV: 45310000-3
Період постачання:
по 31 березня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2020 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2020 16:22 |
20_878_п тд дод 6.1 забезпечення тендерної пропозиції зм-1.docx | |
31 серпня 2020 16:22 |
20_878_п тд дод 3 вимоги до переможця зм-1.docx | |
31 серпня 2020 16:22 |
20_878_п тд дод 2 перелік інформації зм-1.docx | |
31 серпня 2020 16:22 |
20_878_п тд зм-1.docx | |
31 серпня 2020 16:22 |
20_878_п перелік змін.docx | |
03 серпня 2020 14:49 |
20_878_п тд дод 5 форма оцінки.pdf | |
03 серпня 2020 14:49 |
20_878_п тд дод 4 проект договору.doc | |
03 серпня 2020 14:49 |
20_878_п тд дод 1 технічне завдання.docx | |
03 серпня 2020 14:49 |
20_878_п тд дод 6.2 забезпечення договору.docx | |
03 серпня 2020 14:49 |
20_878_п тд дод 1.1 гарантійний лист.docx |
31 серпня 2020 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 серпня 2020 16:22 |
20_878_п тд дод 6.1 забезпечення тендерної пропозиції зм-1.docx
|
|||
31 серпня 2020 16:22 |
20_878_п тд дод 3 вимоги до переможця зм-1.docx
|
|||
31 серпня 2020 16:22 |
20_878_п тд дод 2 перелік інформації зм-1.docx
|
|||
31 серпня 2020 16:22 |
20_878_п тд зм-1.docx
|
|||
31 серпня 2020 16:22 |
20_878_п перелік змін.docx
|
|||
03 серпня 2020 14:49 |
20_878_п тд дод 5 форма оцінки.pdf
|
|||
03 серпня 2020 14:49 |
20_878_п тд дод 4 проект договору.doc
|
|||
03 серпня 2020 14:49 |
20_878_п тд дод 1 технічне завдання.docx
|
|||
03 серпня 2020 14:49 |
20_878_п тд дод 6.2 забезпечення договору.docx
|
|||
03 серпня 2020 14:49 |
20_878_п тд дод 1.1 гарантійний лист.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 14 серпня 2020 14:37
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:55
В додатку 2 до тендерної документації Замовник передбачив вимогу згідно якої учасник повинен мати Дозвіл та/або Декларацію Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду на право виконання робіт підвищеної небезпеки а саме:
Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів устатковання підвищеної небезпеки: Обладнання, призначене для експлуатації (застосування) у вибухонебезпечних зонах.
Разом з цим уважно вивчивши технічне завдання на виконання робіт, передбачених закупівлею ми не знайшли жодних робіт, що мають виконуватись у вибухонебезпечних зонах натомість мають місце роботи які мають виконуватись в діючих електроустановках. Тому вимога щодо надання дозволу на виконання робіт у вибухонебезпечних зонах не обґрунтована та звужує кількість можливих учасників закупівлі.
Враховуючи викладене вище просимо виключити вимогу щодо надання дозволу на роботу у вибухонебезпечних зонах та замінити його на вимогу надання дозволу на роботу в діючих електроустановках.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Внесення змін до Тендерних документів
Дата подання: 21 серпня 2020 14:18
Дата відповіді: 25 серпня 2020 13:20
Наша компанія планує взяти участь у запланованих торгах та після ознайомлення з тендерною документацією сформувалось ряд запитань та пропозиція внести зміни в Додаток 4 «Проект договору про закупівлю», а саме:
- Просимо розглянути внесення змін до Договору у п. 3.4. (Додаток 4): Оплата вартості виконуваних робіт здійснюється за умови 30% передоплати від суми договору протягом 5 банківських днів після підписання сторони договору. Кінцевий розрахунок за виконувані роботи в розмірі 70% здійснюється Замовником протягом 10 днів після отриманих послуг, на підставі актів виконаних робіт/наданих послуг.
- Додати до пункту 7.1. Замовник зобов’язаний:
- У випадку нездійснення Замовником оплати у строки згідно п.3.4, Замовник сплачує Підряднику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожний день прострочення оплати.
Ці вимоги, внесення змін до тендерної документації, пов’язані з тяжкою економічною ситуацією на Україні з причини запровадження карантину (на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу Covid-19»).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Також тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 вказаного Закону, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, Замовник самостійно визначає умови договору про закупівлю, виходячи зі своїх потреб, специфіки предмета закупівлі та виробничих програм на 2020 рік. У зв’язку з вищевикладеним, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни в Додаток 4 до тендерної документації.
Внесення змін до тендерних документів
Дата подання: 21 серпня 2020 14:38
Дата відповіді: 25 серпня 2020 13:20
В тендерній документації, вказано що Період постачання робіт: по 31 березня 2021 р., в зв’язку з цим, Просимо подовжити кінцеві терміни виконання робіт до 31.12.2021 р. Так як основні роботи припадають на зимові місяці, тим самим ускладнюють роботи на відкритому повітрі, що може призвести до затримання здачі робіт.
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. №922-VIII в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019р. тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Також тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 вказаного Закону, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, Замовник самостійно визначає умови договору про закупівлю, виходячи зі своїх потреб, специфіки предмета закупівлі та виробничих програм на 2020 рік. У зв’язку з вищевикладеним, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни в Додаток 4 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002820-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Мотортєх, Код ЄДРПОУ:37113876
Дата подання: 05 жовтня 2020 13:28
Запит Замовнику
Шановні панове!
Згідно з умовами тендерної документації, а саме Додаток 2 до тендерної документації, умовами якої було:
При подачі тендерної пропозиції Учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП:
- на тендерну пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.
ТОВ «Мотортєх» в складі своєї тендерної документації дотрималось всіх вимог, викладених Замовником та наклало електронний цифровий підпис на кожен підготовлений документ, згідно умов ТД.
Ми не розуміємо, чому ви не змогли відкрити частину документів, так як всі документи були підписанні ЕЦП та викладені, згідно вимог Офіційного майданчику електронної системи державних закупівель України ProZorro.
Згідно вище наведеного, ТОВ «Мотортєх» повідомляє, що готове надати весь перелік підготовлених документів, без накладання ЕЦП, для розгляду тендерним комітетом.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з умовами тендерної документації, а саме Додаток 2 до тендерної документації, умовами якої було:
При подачі тендерної пропозиції Учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП:
- на тендерну пропозицію в цілому;
- на кожен оригінал електронного документа окремо.
ТОВ «Мотортєх» в складі своєї тендерної документації дотрималось всіх вимог, викладених Замовником та наклало електронний цифровий підпис на кожен підготовлений документ, згідно умов ТД.
Ми не розуміємо, чому ви не змогли відкрити частину документів, так як всі документи були підписанні ЕЦП та викладені, згідно вимог Офіційного майданчику електронної системи державних закупівель України ProZorro.
Згідно вище наведеного, ТОВ «Мотортєх» повідомляє, що готове надати весь перелік підготовлених документів, без накладання ЕЦП, для розгляду тендерним комітетом.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2020 18:04
Пунктом 1.1 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по предмету закупівлі «Електромонтажні роботи (Ремонт резервних і аварійних джерел електроживлення КС)», затвердженої на засіданні тендерного комітету протоколом від 31.08.2020 № 20_878_п-зм-1, встановлені вимоги до документів, що надаються учасниками торгів, а саме:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файлу/-ів, перелік яких визначено у додатку 2 до цієї тендерної документації.
Під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”2.
Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота))».
Скаржником 14 вересня 2020 о 11:19-11:20 на сайт Уповноваженого органу «Прозорро» було завантажено наступні електронні архівні файли з назвами: «2 Технічна пропозиція.rar», «3 Електронна гарантія.rar», «4 Дозвіл підвищеної небезпеки.rar», «5. Гарантійний лист.PDF.rar», «6 Досвід виконання.rar», «7 Повноваження щодо підпису_ Статут.rar», «8-18 Відповідність.rar».
Перевірка Замовником даних документів вказує на відповідність вимогам пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тільки одного файлу, а саме: «2 Технічна пропозиція.rar», що містить документи «2.1 Паспорт Шафа.PDF.p7s» та «2.2 Сертифікат.PDF.p7s», з яких вилучено, з використанням електронного онлайн сервісу сайту https://czo.gov.ua/verify, електронні файли pdf-формату «2.1 Паспорт Шафа.PDF» та «2.2 Сертифікат.PDF».
Інші файли містять виключно файли електронних цифрових підписів або кваліфікованих електронних підписів без файлів з даними, до яких вони створені, що підтверджено властивостями даних файлів, а саме їх розміром:
«3 Електронна гарантiя.rar», розмір 3 359 байт;
«4 Дозвiл пiдвищеної небезпеки.rar» - 6 729 байт;
«5. Гарантiйний лист.PDF.rar» - 3 356 байт;
«6 Досвiд виконання.rar» - 10 113 байт;
«7 Повноваження щодо пiдпису_ Статут.rar» - 16 647 байт;
«8-18 Вiдповiднiсть.rar» - 36 800 байт.
(У відмінність до даних файлів, файл «2 Технiчна пропозицiя.rar», що містить вкладені документи pdf-формату з ЕЦП/КЕП «2.1 Паспорт Шафа.PDF.p7s» та «2.2 Сертифікат.PDF.p7s» має значно більший розмір 1 866 532 байт).
Спроби відкрити файли з назвами, зокрема «3 Електронна гарантія.zip.p7s», «7.1 Рішення засновника.pdf.p7s», «7.2 наказ про призначення.pdf.p7s», «7.3 протокол.pdf.p7s», «7.4. Доручення.PDF.p7s», «7.5 Статут.PDF.p7s» з використанням електронного онлайн сервісу сайту https://czo.gov.ua/verify завершуються повідомленням сервісу про помилку, а саме: «Перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням .p7s виконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис. Ім`я такого файлу зазвичай ідентичне з іменем файлу з розширенням .p7s. Оберіть цей файл та додайте його до файлу з кваліфікованим електронним підписом».
У відповідь на вимогу про усунення невідповідностей, опубліковану Замовником 23.09.2020, Скаржником 24 вересня 2020 о 11:33 на сайт Уповноваженого органу «Прозорро» було завантажено наступні електронні архівні файли з назвами: «6. Довiдка про досвiд виконання.PDF.rar», «6.1 Договiр (Ремонт аварiйних i резервних електростанцiй.pdf.rar», «6.2 Вiдгук.pdf.rar», «7.1 Рiшення засновника.pdf.rar», «7.2 наказ про призначення.pdf.rar», «7.3 протокол.pdf.rar», «7.4. Доручення.PDF.rar», «7.5 Статут.PDF.rar», які знову містять виключно файли електронних цифрових підписів або кваліфікованих електронних підписів без файлів з даними, до яких вони створені.
Відповідно, вимога Скаржника не є обгрунтованою.
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну1, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файлу/-ів, перелік яких визначено у додатку 2 до цієї тендерної документації.
Під час використання електронної системи закупівель, з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги”2.
Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота))».
Скаржником 14 вересня 2020 о 11:19-11:20 на сайт Уповноваженого органу «Прозорро» було завантажено наступні електронні архівні файли з назвами: «2 Технічна пропозиція.rar», «3 Електронна гарантія.rar», «4 Дозвіл підвищеної небезпеки.rar», «5. Гарантійний лист.PDF.rar», «6 Досвід виконання.rar», «7 Повноваження щодо підпису_ Статут.rar», «8-18 Відповідність.rar».
Перевірка Замовником даних документів вказує на відповідність вимогам пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тільки одного файлу, а саме: «2 Технічна пропозиція.rar», що містить документи «2.1 Паспорт Шафа.PDF.p7s» та «2.2 Сертифікат.PDF.p7s», з яких вилучено, з використанням електронного онлайн сервісу сайту https://czo.gov.ua/verify, електронні файли pdf-формату «2.1 Паспорт Шафа.PDF» та «2.2 Сертифікат.PDF».
Інші файли містять виключно файли електронних цифрових підписів або кваліфікованих електронних підписів без файлів з даними, до яких вони створені, що підтверджено властивостями даних файлів, а саме їх розміром:
«3 Електронна гарантiя.rar», розмір 3 359 байт;
«4 Дозвiл пiдвищеної небезпеки.rar» - 6 729 байт;
«5. Гарантiйний лист.PDF.rar» - 3 356 байт;
«6 Досвiд виконання.rar» - 10 113 байт;
«7 Повноваження щодо пiдпису_ Статут.rar» - 16 647 байт;
«8-18 Вiдповiднiсть.rar» - 36 800 байт.
(У відмінність до даних файлів, файл «2 Технiчна пропозицiя.rar», що містить вкладені документи pdf-формату з ЕЦП/КЕП «2.1 Паспорт Шафа.PDF.p7s» та «2.2 Сертифікат.PDF.p7s» має значно більший розмір 1 866 532 байт).
Спроби відкрити файли з назвами, зокрема «3 Електронна гарантія.zip.p7s», «7.1 Рішення засновника.pdf.p7s», «7.2 наказ про призначення.pdf.p7s», «7.3 протокол.pdf.p7s», «7.4. Доручення.PDF.p7s», «7.5 Статут.PDF.p7s» з використанням електронного онлайн сервісу сайту https://czo.gov.ua/verify завершуються повідомленням сервісу про помилку, а саме: «Перевірка кваліфікованого електронного підпису, який сформовано у вигляді окремого файлу з розширенням .p7s виконується за умов наявності файлу з даними, на які накладено кваліфікований електронний підпис. Ім`я такого файлу зазвичай ідентичне з іменем файлу з розширенням .p7s. Оберіть цей файл та додайте його до файлу з кваліфікованим електронним підписом».
У відповідь на вимогу про усунення невідповідностей, опубліковану Замовником 23.09.2020, Скаржником 24 вересня 2020 о 11:33 на сайт Уповноваженого органу «Прозорро» було завантажено наступні електронні архівні файли з назвами: «6. Довiдка про досвiд виконання.PDF.rar», «6.1 Договiр (Ремонт аварiйних i резервних електростанцiй.pdf.rar», «6.2 Вiдгук.pdf.rar», «7.1 Рiшення засновника.pdf.rar», «7.2 наказ про призначення.pdf.rar», «7.3 протокол.pdf.rar», «7.4. Доручення.PDF.rar», «7.5 Статут.PDF.rar», які знову містять виключно файли електронних цифрових підписів або кваліфікованих електронних підписів без файлів з даними, до яких вони створені.
Відповідно, вимога Скаржника не є обгрунтованою.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 01 жовтня 2020
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СМАРТ ЕНЕРДЖИ СОЛЮШНС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Мотортєх | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 вересня 2020 19:38
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ СИСТЕМС ГРУП" #39794298 |
Переможець |
2 227 415,00
UAH
|
15 жовтня 2020 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 16:53
|
додаткова угода №2 (1).pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 10:20
|
додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 15:10
|
2010000296 30.10.2020..pdf | укладений |
30 жовтня 2020 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, відповідно до частини першої ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного Кодексу України, ст. 188 Господарського Кодексу України, п. 13.6 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2010000296 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 3, 4 ч. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, відповідно до частини першої ст. ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, п. 13.6 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2010000296 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |