Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 та канцелярське приладдя).
Очікувана вартість
255 044,00 UAH
UA-2020-08-03-002726-c ● 0c96b65a7c89496caf91edd52d83b58c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпропетровський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03490909 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Савченка, 12 |
Контактна особа: |
Ковальова Олександра Олександрівна 380567453408 urist@dnpocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2020 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 255 044,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 та канцелярське приладдя) для Дніпропетровського обласного центру зайнятості та його філій.
Тендерна документація
10 серпня 2020 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2020 11:50 |
Додаток 6 Лист згода персональні дані.doc | |
03 серпня 2020 11:50 |
Додаток 7 Лист згода умови договору.doc | |
03 серпня 2020 11:50 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
03 серпня 2020 11:49 |
Додаток 4 Цінова пропозиція.docx | |
03 серпня 2020 11:49 |
Додаток 3 Техничні вимоги.doc | |
03 серпня 2020 11:48 |
Додаток 2 Вимоги до переможця ст 17.doc | |
03 серпня 2020 11:47 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії ст 16.docx | |
03 серпня 2020 11:46 |
Тендерна документація Офісне устаткування.docx | |
03 серпня 2020 11:46 |
Тендерная документація.pdf |
10 серпня 2020 14:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2020 11:50 |
Додаток 6 Лист згода персональні дані.doc
|
|||
03 серпня 2020 11:50 |
Додаток 7 Лист згода умови договору.doc
|
|||
03 серпня 2020 11:50 |
Додаток 5 Проект договору.doc
|
|||
03 серпня 2020 11:49 |
Додаток 4 Цінова пропозиція.docx
|
|||
03 серпня 2020 11:49 |
Додаток 3 Техничні вимоги.doc
|
|||
03 серпня 2020 11:48 |
Додаток 2 Вимоги до переможця ст 17.doc
|
|||
03 серпня 2020 11:47 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії ст 16.docx
|
|||
03 серпня 2020 11:46 |
Тендерна документація Офісне устаткування.docx
|
|||
03 серпня 2020 11:46 |
Тендерная документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002726-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 11:50
Вимога до документів щодо якості товару
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 14:29
«Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не може бути внесена Замовником до Тендерної документації, так як зазначені умови обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерним комітетом Дніпропетровського обласного центру зайнятості прийнято рішення не задовольняти Вашу вимогу.»
Таким чином, тендерним комітетом Дніпропетровського обласного центру зайнятості прийнято рішення не задовольняти Вашу вимогу.»
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002726-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 11:52
Вимога до документів якості предмету закупівлі
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Скасована
Дата: 06 серпня 2020 11:53
Причина: Задвоєна вимога
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Папір офісний А4 |
Опис предмету закупівлі: |
Папір офісний, формат: А4.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 144 016,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 720,08 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1800 пач
Папір офісний А4.
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Ю. Савченка, буд. 12
Дата доставки:
30 вересня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дати поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002726-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 11:50
Вимога до документів щодо якості товару
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 14:29
«Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не може бути внесена Замовником до Тендерної документації, так як зазначені умови обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерним комітетом Дніпропетровського обласного центру зайнятості прийнято рішення не задовольняти Вашу вимогу.»
Таким чином, тендерним комітетом Дніпропетровського обласного центру зайнятості прийнято рішення не задовольняти Вашу вимогу.»
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002726-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 11:52
Вимога до документів якості предмету закупівлі
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Скасована
Дата: 06 серпня 2020 11:53
Причина: Задвоєна вимога
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
118 692,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2020 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 14:55
|
Договір Аверс Канцелярія.pdf | укладений |
09 вересня 2020 14:51
|