Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 та канцелярське приладдя).
Очікувана вартість
255 044,00 UAH
UA-2020-08-03-002726-c 0c96b65a7c89496caf91edd52d83b58c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальова Олександра Олександрівна

380567453408 urist@dnpocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпропетровський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03490909
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Савченка, 12
Контактна особа: Ковальова Олександра Олександрівна
380567453408
urist@dnpocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 255 044,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 та канцелярське приладдя) для Дніпропетровського обласного центру зайнятості та його філій.

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-002726-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 11:50
Вимога до документів щодо якості товару

Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 14:29
«Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не може бути внесена Замовником до Тендерної документації, так як зазначені умови обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерним комітетом Дніпропетровського обласного центру зайнятості прийнято рішення не задовольняти Вашу вимогу.»
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002726-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 11:52
Вимога до документів якості предмету закупівлі

Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 серпня 2020 11:53
Причина: Задвоєна вимога

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Папір офісний А4
Опис предмету закупівлі:
Папір офісний, формат: А4.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 144 016,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 720,08 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 серпня 2020 15:38
Закінчення: 20 серпня 2020 15:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1800 пач
Папір офісний А4.
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Ю. Савченка, буд. 12
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дати поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-002726-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 11:50
Вимога до документів щодо якості товару

Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2020 14:29
«Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не може бути внесена Замовником до Тендерної документації, так як зазначені умови обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників відповідно до п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерним комітетом Дніпропетровського обласного центру зайнятості прийнято рішення не задовольняти Вашу вимогу.»
Номер вимоги: UA-2020-08-03-002726-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 серпня 2020 11:52
Вимога до документів якості предмету закупівлі

Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копії сертифікату ISO 9001, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Даний сертифікат встановлює міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікату ISO 9001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 серпня 2020 11:53
Причина: Задвоєна вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 124 524,00
UAH з ПДВ
118 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 126 360,00
UAH з ПДВ
118 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
18 серпня 2020 14:55
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:24
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:24
Документи частина 2.rar
18 серпня 2020 11:24
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 118 692,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
118 692,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:55
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 14:55
Договір Аверс Канцелярія.pdf укладений
09 вересня 2020 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 118 692,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 782,00 UAH)