Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (7 багатофункціональних пристроїв (БФП) у складі принтер, сканер, копір)
Очікувана вартість
47 600,00 UAH
UA-2020-08-03-002627-c 7b0dead684ff43989fb86968d7d7e1a8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Степова

+380989705609 lvgx2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41420649
Місцезнаходження: 22740, Україна , Вінницька обл., смт. Дашів,, вул. Горького, буд. 9
Контактна особа: Людмила Степова
+380989705609
lvgx2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 11:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 11:37
Початок аукціону: 13 серпня 2020 11:58
Очікувана вартість: 47 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 476,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання (7 багатофункціональних пристроїв (БФП) у складі принтер, сканер, копір)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Комп’ютерне обладнання (7 багатофункціональних пристроїв (БФП) у складі принтер, сканер, копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22740, Україна, Вінницька область, смт Дашів, Заклади відділу освіти Дашівської ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп’ютерне обладнання (7 багатофункціональних пристроїв (БФП) у складі принтер, сканер, копір) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:43
Зміни до Оголошення.docx
06 серпня 2020 13:43
оголошення нуш.docx
06 серпня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:43
Зміни до Оголошення.docx
06 серпня 2020 13:43
оголошення нуш.docx
03 серпня 2020 11:39
оголошення нуш.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-03-002627-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 05 серпня 2020 16:02
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 серпня 2020 13:40
Внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів:
У Додаток №2 Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, видалити пукт №2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Адамовський Юрій Станіславович 36 400,00
UAH з ПДВ
34 951,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 37 884,00
UAH з ПДВ
34 952,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 38 913,00
UAH з ПДВ
34 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 10:47
Електронний підпис
12 серпня 2020 10:45
Відповідність Ст. 17.pdf
12 серпня 2020 10:45
9.7 Висновок СЕС_Canon.pdf
12 серпня 2020 10:45
9.6 Лист-відгук.pdf
12 серпня 2020 10:45
9.6 Видаткова накладна.pdf
12 серпня 2020 10:45
9. Копія паспорту.pdf
12 серпня 2020 10:45
5. Гарантія на товар.pdf
12 серпня 2020 10:45
4. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Адамовський Юрій Станіславович

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Адамовський Юрій Станіславович
#2259013012
Рішення скасоване 34 951,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 11:18
ФОП Адамовський Юрій Станіславович
#2259013012
Переможець 34 951,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 11:31

Документи

17 серпня 2020 10:09
Електронний підпис
17 серпня 2020 09:03
EPSON001.PDF

Документи

01 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
01 вересня 2020 11:30
EPSON002.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Адамовський Юрій Станіславович
#2259013012
34 951,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2020 11:31
Електронний підпис
01 вересня 2020 11:30
EPSON002.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 09:46
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 11:40
EPSON001.PDF укладений
01 вересня 2020 11:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 951,00
UAH