Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Капітальний ремонт системи опалення Клинівського закладу дошкільної освіти ясла-садку «Калинонька», с. Клини, Олешківського району, Херсонської області)
Очікувана вартість
85 486,00 UAH
UA-2020-08-03-002600-a 7010a2784f6c43109a3cfe0790a2d6f2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ігорівна Затирач

+380660217239 bych.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41622592
Місцезнаходження: 75144, Україна , Херсонська обл., с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А
Контактна особа: Ірина Ігорівна Затирач
+380660217239
bych.osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 серпня 2020 15:51
Очікувана вартість: 85 486,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 854,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради.
2. Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41622592.
4. Місцезнаходження замовника: 75144, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Затирач Ірина Ігорівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради, 75144, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А, телефон +380664217596, e-mail: bych.osvita@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Капітальний ремонт системи опалення Клинівського закладу дошкільної освіти ясла-садку «Калинонька», с. Клини, Олешківського району, Херсонської області).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015 - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: Код за ДК 021:2015 – 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Капітальний ремонт системи опалення Клинівського закладу дошкільної освіти ясла-садку «Калинонька», с. Клини, Олешківського району, Херсонської області).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75141, Херсонська обл., Олешківський район, с. Клини, вул. Молодіжна 1б.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.09.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 85 486,00 грн. (вісімдесят п’ять тисяч чотириста вісімдесят шість гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «07» серпня 2020 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «12» серпня 2020 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення Клинівського закладу дошкільної освіти ясла-садку «Калинонька», с. Клини, Олешківського району, Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75141, Україна, Херсонська область, с. Клини, вул. Молодіжна 1б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 серпня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2020 14:36
Додаток 1(1).doc
03 серпня 2020 14:36
Додаток 2 - Проект_Договору.doc
03 серпня 2020 14:36
Додаток 3(2).doc
03 серпня 2020 14:36
Додаток 4 - Iнформацiйна_довiдка.doc
03 серпня 2020 14:35
Додаток 5 - Пропозицiя.doc
03 серпня 2020 14:35
Документацiя(1).doc
03 серпня 2020 14:35
Оголошення про проведення спрощеноi закупiвлi.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Довідки про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт
Дата подання: 05 серпня 2020 23:05
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:34
Просимо дати роз'яснення щодо графи 6 таблиці 1 "Документ, підтверджуючий приналежність" що саме мае на увазі Замоник торгів? Які саме документи вимагаються від Учасника? Якв документи повинні бути надані Учасником, як підтверджуючі?
Відповідь: Перш за все висловлюємо вдячність за відкритість до співпраці та повідомляємо наступне.
Абзацом третім пункту 1.1 Додатку № 3 визначено, що Документ, підтверджуючий приналежність – це найменування, номер та дата документу, який учасник зазначить в пункті 5 Таблиці № 1 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо ДОВІДКИ про перелік матеріально-технічної бази
Дата подання: 05 серпня 2020 23:10
Дата відповіді: 06 серпня 2020 09:39
Що мається на увазі Замовником під "наявністю матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі" якщо роботи будуть виконуватися на об'єкті замовника? Чи може Учасник відобразити у даній таблиці офісні приміщення, які є фактичною адресою підприємства, але не будуть використовиватися у процесі виконання робіт на даному об'єкті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Пункт 1.2. Додатку № 3 визначає наступну інформацію, що учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі.
Якщо учасник, не планує залучення матеріально – технічної бази при виконанні робіт, він має право відобразити у даній таблиці офісні приміщення, які є фактичною адресою підприємства, але не будуть використовиватися у процесі виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНЕР" 79 372,00
UAH з ПДВ
78 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОСОВИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА 85 422,00
UAH з ПДВ
78 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 23:31
Електронний підпис
11 серпня 2020 23:30
Реєстр_документів.pdf
11 серпня 2020 23:30
Користування_майном.pdf
11 серпня 2020 23:30
План_фінансування.pdf
11 серпня 2020 23:30
Працівники.pdf
11 серпня 2020 23:30
Інструмент.pdf
11 серпня 2020 23:30
Тех_вимоги.pdf
11 серпня 2020 23:30
Довкілля.pdf
11 серпня 2020 23:30
Накладна.pdf
11 серпня 2020 23:30
Персональні_дані.pdf
11 серпня 2020 23:30
Пропозиція.pdf
11 серпня 2020 23:30
Субпідрядники.pdf
11 серпня 2020 23:30
Погодження_договір.pdf
11 серпня 2020 23:30
МТБ.pdf
11 серпня 2020 23:30
Календарн_графік.pdf
11 серпня 2020 23:30
Згода_технічні_вимоги.pdf
11 серпня 2020 23:30
Гарантія_інваліди.pdf
11 серпня 2020 23:30
Відомості_Учасник.pdf
11 серпня 2020 23:30
Договірна_ціна.pdf
11 серпня 2020 23:30
Проект_договору.pdf
11 серпня 2020 23:30
Відгуки.pdf
11 серпня 2020 23:30
Статутні_документи.pdf
11 серпня 2020 23:30
Паспорт_код.pdf
11 серпня 2020 23:30
Накази.pdf
11 серпня 2020 23:30
Ліцензія_дозвіл.pdf
11 серпня 2020 23:30
Аренда_офіса.pdf
11 серпня 2020 23:30
Аналог_дог_2.pdf
11 серпня 2020 23:30
Аналог_дог_1.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 22:24
Електронний підпис
11 серпня 2020 22:24
5.Відгук.pdf
11 серпня 2020 22:24
25.Витяг ЄДР.PDF
11 серпня 2020 22:24
24.Виписка з ЄДР.PDF
11 серпня 2020 22:24
13.Додаток 5 - Пропозицiя.PDF
11 серпня 2020 22:23
10.Копія паспорту.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНЕР"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОСОВИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНЕР"
#31917875
Переможець 78 399,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 13:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНЕР"
#31917875
78 399,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 13:40
ДУ1.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:49
договір.pdf укладений
26 серпня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду № 1 до Договору про виконання робіт № 553
Номер договору про закупівлю: 533
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 399,00
UAH